Mazdaspeed6 GG L3-VDT '06 by Olrzyn – sprzedana
Myślę, że na forum jest taka osoba która z chęcią zamieniła by sie lampami z MPS za lampy ze Speeda
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Jedyne co bym zmienił to owinięcie rury idącej do kolektora, grafitowy bandaż byłby lepszy, teraz wygląda jak by była owinięta szmatą Poza tym fajna Mazda
Neonixos666 napisał(a):Jedyne co bym zmienił to owinięcie rury idącej do kolektora, grafitowy bandaż byłby lepszy, teraz wygląda jak by była owinięta szmatą Poza tym fajna Mazda
maskę rzadko podnoszę a bandaż ma robić robotę a nie wyglądać.
Jak będe robił porządek pod maską to wymienie ale na razie jeszcze do jesienie musi wytrzymac
czym się różnią lampy tylne z mps a speedem?
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
aaa już czaję, czyli te od speeda to lipa jest
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
Kwestia gustu, te od Speeda są wg mnie ładniejsze, pełniejsze, masywniejsze, a i tak nie zamienilbym tych co mialem u siebie, bo były inne niż wszystkie
-
makmarc
zapewne mniej popularny ale sprawdzony.torek napisał(a):wiem że cena to nie wyznacznik.. ale dlaczego ten olej jest tańszy od niby zwykłego Synpowera valvoline 5W40?
na tym oleju jezdzi kilku moich kolegow autami o mocy przekraczajacymi 350-400 KM
Pytanie, czy jest sens przed zimą lać tego typu olej i czy aż tyle będziesz upalał furkę. Wiesz że w naszych silnikach najważniejsze parametry to te popioły, odporność na mieszanie się paliwa z olejem i temp płynięcia.. ktoś na mps forum zaczął jakieś testy z tą oliwą.. ale ostatecznie.. brak wyników
torek napisał(a):Pytanie, czy jest sens przed zimą lać tego typu olej i czy aż tyle będziesz upalał furkę. Wiesz że w naszych silnikach najważniejsze parametry to te popioły, odporność na mieszanie się paliwa z olejem i temp płynięcia.. ktoś na mps forum zaczął jakieś testy z tą oliwą.. ale ostatecznie.. brak wyników
przed zima to ja zdaze olej wymienic
a ten leje na JapFest i Ryki, i zlot Mazdy & Nissana na torze Rakietowa we Wroclawiu.
Przetestowane w TSI, TFSI, MultiJet- Air, i kilku innych autach ktore posiadaja moim znajomi.
Moj mechanik zreszta mi ten polecil bo wie ze lubie troche go przypilowac
olrzyn napisał(a):TSI, TFSI
Nóż w mi w kieszeni się otwiera jak widzę te symbole. A do pakietu brakuje jeszcze słowa "DSG".
Pakiet w takiej wersji to dla naprawdę bogatych.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
zelka napisał(a):olrzyn napisał(a):TSI, TFSI
Nóż w mi w kieszeni się otwiera jak widzę te symbole. A do pakietu brakuje jeszcze słowa "DSG".
Pakiet w takiej wersji to dla naprawdę bogatych.
kazdy z nich ma DSG
valvoline są ok, w UK wszyscy jeżdżą na shellu helix ultra 5w40, i ja na nim jeżdżę, niedługo mam wymianę, generalnie polecanymi olejami są też oleje liqui moli. Co do TSI/TFSI, chyba najgorsze silniki benzynowe jakie vag produkuje hy hy
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
deejay89 napisał(a):Co do TSI/TFSI, chyba najgorsze silniki benzynowe jakie vag produkuje hy hy
Bardzo podatne na modyfikacje co jest ich plusem.
Minusem natomiast jest ich awaryjnosc i skrzynia DSG ktora tez ma swoje + i –:P
Jak masz worek pieniędzy to możesz się pchać w te silniki. Oczywiście nie wszystkie szlag trafia, ale strzelili sobie w kolano jak wprowadzili te silniki i A5 potrafiła wypijać litr oleju na 1k km od nowości.
No, ale są fanatycy każdej marki auta i będą jeździć tak czy siak. Czy to Mazda, czy Audi albo i BMW. Chyba już żadna marka nie idzie w jakość, a ilość. Oczywiście mówimy tutaj o uśrednionym segmencie.
No, ale są fanatycy każdej marki auta i będą jeździć tak czy siak. Czy to Mazda, czy Audi albo i BMW. Chyba już żadna marka nie idzie w jakość, a ilość. Oczywiście mówimy tutaj o uśrednionym segmencie.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Honda dalej wciska stare dobre benzyny do nowych modeli, diesla mają też nawet niezłego.
Co do podatności na modyfikacje, każdy silnik jest dobry, jak masz kasę, nawet 2.3 disi może być dobry, jak wepchniesz w niego 30-40k
Co do podatności na modyfikacje, każdy silnik jest dobry, jak masz kasę, nawet 2.3 disi może być dobry, jak wepchniesz w niego 30-40k
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości