Mazda6 GG MZR-CD '05 sport exclusive

Witam serdecznie,
poszukiwania auta trwały od czerwca 2013 roku. W lipcu zapadła decyzja że będzie to mazda, ale jeszcze nie do końca miałem sprecyzowany model. Najpierw myślałem o M6, później M3. Pojawiały się pytania – benzyna czy diesel? – miesiąc rozważań
Przeszukiwałem allegro szukając auta – ale lipa
Trafiłem na mazdaspeed.pl. Nie powiem, bardzo mnie wciągnęła lektura
Na początku września zapisałem się na forum. Decyzja zapadła – M3, najlepiej benzyna, rocznik 2006-2007. Długo szukałem i nie mogłem nic konkretnego znaleźć
Aż pewnego pięknego jesiennego popołudnia odwiedziłem swoją księgową – patrzę, a u niej na podjeździe stoi M6. Wiedziałem że zmieniła auto ale nie wiedziałem że na M6
Miałem już odpowiednią wiedzę zaczerpniętą z forum więc mogłem się co nieco podpytać. Mazda 6, rocznik 2005, 2.0 MZR-CD, 100KW, sport exclusive, sprowadzona z Francji. Nie powiem, bardzo mi się spodobał ten egzemplarz
Okazała się także iż Pani chce ją sprzedać – potrzebowała większego auta. I tak oto, 03 grudnia 2013 roku stałem się posiadaczem M6. Autko było regularnie serwisowane – otrzymałem rachunki i wykazy wykonanych napraw.
DANE AUTA:
Marka/Model: Mazda 6 GG '05 Liftback
Silnik: 2.0 MZR-CD (manual)
Moc: 136KM 100 KW
Przebieg: 168 000km (przy zakupie)
Obecnie: 305 000km (13 kwietnia 2019)
WYPOSAŻENIE:
– 6 x airbag
– klimatyzacja
– skórzana tapicerka
– Fabryczna nawigacja (mebel
)
– 4 x elektryczne szyby
– elektryczne sterowane i podgrzewane lusterka
– podgrzewane fotele
– tempomat
– webasto
– ABS + TCS + DSC
– centralny zamek
– autoalarm (2 piloty)
– ksenony
– wielofunkcyjna kierownica
– alufelgi 16" z oponkami 205/55/16
– czujnik zmierzchu
– ISOFIX
– Nagłośnienie BOSE
Co zrobiłem przy Madzi:
– wymiana oleju 5W30 + filtry – (regularnie co 13-15tyś) – nie bierze oleju, nie kopci
– nowe zimowe i letnie opony 205/55R/16
– wymiana zaworu SCV (02.2014)
– wymiana rozrządu + pompa wody (03.2014)
– wymiana maglownicy (09.2014)
-łożysko alternatora, pasek, rolka (10.2014)
– klocki hamulcowe (10.2014)
– palniki ksenonowe (xenon-serwis.pl)
– reperaturka, tył, prawa (03.2015)
– sprzęgło i dwumas (07.2015)
-podkładki klubowe pod tablice
– dywaniki "welurowe" z logo M6
Madzię serwisuje u Pana Piotra Sobańskiego – polecam!!! – kontakt do niego znalazłem na formu.
W PLANACH:
– końcówka tłumika
– spoiler na tylna klapę
– kamera cofania + GPS lub tablet w miejsce fabrycznej nawigacji
– xcarlink
– zrobienie lewej reperaturki-tył, progi i konserwacje podwozia
Przepraszam za jakość zdjęć – w tej chwili innych nie posiadam. w najbliższym czasie postaram się wrzucić aktualne
poszukiwania auta trwały od czerwca 2013 roku. W lipcu zapadła decyzja że będzie to mazda, ale jeszcze nie do końca miałem sprecyzowany model. Najpierw myślałem o M6, później M3. Pojawiały się pytania – benzyna czy diesel? – miesiąc rozważań
DANE AUTA:
Marka/Model: Mazda 6 GG '05 Liftback
Silnik: 2.0 MZR-CD (manual)
Moc: 136KM 100 KW
Przebieg: 168 000km (przy zakupie)
Obecnie: 305 000km (13 kwietnia 2019)
WYPOSAŻENIE:
– 6 x airbag
– klimatyzacja
– skórzana tapicerka
– Fabryczna nawigacja (mebel
– 4 x elektryczne szyby
– elektryczne sterowane i podgrzewane lusterka
– podgrzewane fotele
– tempomat
– webasto
– ABS + TCS + DSC
– centralny zamek
– autoalarm (2 piloty)
– ksenony
– wielofunkcyjna kierownica
– alufelgi 16" z oponkami 205/55/16
– czujnik zmierzchu
– ISOFIX
– Nagłośnienie BOSE
Co zrobiłem przy Madzi:
– wymiana oleju 5W30 + filtry – (regularnie co 13-15tyś) – nie bierze oleju, nie kopci
– nowe zimowe i letnie opony 205/55R/16
– wymiana zaworu SCV (02.2014)
– wymiana rozrządu + pompa wody (03.2014)
– wymiana maglownicy (09.2014)
-łożysko alternatora, pasek, rolka (10.2014)
– klocki hamulcowe (10.2014)
– palniki ksenonowe (xenon-serwis.pl)
– reperaturka, tył, prawa (03.2015)
– sprzęgło i dwumas (07.2015)
-podkładki klubowe pod tablice
– dywaniki "welurowe" z logo M6
Madzię serwisuje u Pana Piotra Sobańskiego – polecam!!! – kontakt do niego znalazłem na formu.
W PLANACH:
– końcówka tłumika
– spoiler na tylna klapę
– kamera cofania + GPS lub tablet w miejsce fabrycznej nawigacji
– xcarlink
– zrobienie lewej reperaturki-tył, progi i konserwacje podwozia
Przepraszam za jakość zdjęć – w tej chwili innych nie posiadam. w najbliższym czasie postaram się wrzucić aktualne