Witam serdecznie,
poszukiwania auta trwały od czerwca 2013 roku. W lipcu zapadła decyzja że będzie to mazda, ale jeszcze nie do końca miałem sprecyzowany model. Najpierw myślałem o M6, później M3. Pojawiały się pytania – benzyna czy diesel? – miesiąc rozważań Przeszukiwałem allegro szukając auta – ale lipa Trafiłem na mazdaspeed.pl. Nie powiem, bardzo mnie wciągnęła lektura Na początku września zapisałem się na forum. Decyzja zapadła – M3, najlepiej benzyna, rocznik 2006-2007. Długo szukałem i nie mogłem nic konkretnego znaleźć Aż pewnego pięknego jesiennego popołudnia odwiedziłem swoją księgową – patrzę, a u niej na podjeździe stoi M6. Wiedziałem że zmieniła auto ale nie wiedziałem że na M6 Miałem już odpowiednią wiedzę zaczerpniętą z forum więc mogłem się co nieco podpytać. Mazda 6, rocznik 2005, 2.0 MZR-CD, 100KW, sport exclusive, sprowadzona z Francji. Nie powiem, bardzo mi się spodobał ten egzemplarz Okazała się także iż Pani chce ją sprzedać – potrzebowała większego auta. I tak oto, 03 grudnia 2013 roku stałem się posiadaczem M6. Autko było regularnie serwisowane – otrzymałem rachunki i wykazy wykonanych napraw.
DANE AUTA:
Marka/Model: Mazda 6 GG '05 Liftback
Silnik: 2.0 MZR-CD (manual)
Moc: 136KM 100 KW
Przebieg: 168 000km (przy zakupie)
Obecnie: 305 000km (13 kwietnia 2019)
WYPOSAŻENIE:
– 6 x airbag
– klimatyzacja
– skórzana tapicerka
– Fabryczna nawigacja (mebel )
– 4 x elektryczne szyby
– elektryczne sterowane i podgrzewane lusterka
– podgrzewane fotele
– tempomat
– webasto
– ABS + TCS + DSC
– centralny zamek
– autoalarm (2 piloty)
– ksenony
– wielofunkcyjna kierownica
– alufelgi 16" z oponkami 205/55/16
– czujnik zmierzchu
– ISOFIX
– Nagłośnienie BOSE
Co zrobiłem przy Madzi:
– wymiana oleju 5W30 + filtry – (regularnie co 13-15tyś) – nie bierze oleju, nie kopci
– nowe zimowe i letnie opony 205/55R/16
– wymiana zaworu SCV (02.2014)
– wymiana rozrządu + pompa wody (03.2014)
– wymiana maglownicy (09.2014)
-łożysko alternatora, pasek, rolka (10.2014)
– klocki hamulcowe (10.2014)
– palniki ksenonowe (xenon-serwis.pl)
– reperaturka, tył, prawa (03.2015)
– sprzęgło i dwumas (07.2015)
-podkładki klubowe pod tablice
– dywaniki "welurowe" z logo M6
Madzię serwisuje u Pana Piotra Sobańskiego – polecam!!! – kontakt do niego znalazłem na formu.
W PLANACH:
– końcówka tłumika
– spoiler na tylna klapę
– kamera cofania + GPS lub tablet w miejsce fabrycznej nawigacji
– xcarlink
– zrobienie lewej reperaturki-tył, progi i konserwacje podwozia
Przepraszam za jakość zdjęć – w tej chwili innych nie posiadam. w najbliższym czasie postaram się wrzucić aktualne
Mazda6 GG MZR-CD '05 sport exclusive
Strona 1 z 1
Witamy w naszym dziale i również życzę pomysłów do modów.
Na początku szukałem w takim kolorze ale trafiła się w innym
Szerokości i bezawaryjności
Na początku szukałem w takim kolorze ale trafiła się w innym
Szerokości i bezawaryjności
Nightfallówna
Fajna,jakby ktos z chlopakow tu na forum zapomnial ci powiedziec to Przednie lampy koniecznie KRETEM na czarno
-
WisniaUs
Witam, dziękuję za miłe słowa
Pomysłów na mody jest full, tylko czasu brakuje
Zaraz po kupnie skupiłem się na silniku (olej, filtry, rozrząd itp.)
Nie tak dawno, bo miesiąc temu wymieniałem sprzęgło i dwumas
Została tylko walka z rudą – tej jest coraz więcej
Poza tym, jestem mega zadowolony
Pozdrawiam
Pomysłów na mody jest full, tylko czasu brakuje
Zaraz po kupnie skupiłem się na silniku (olej, filtry, rozrząd itp.)
Nie tak dawno, bo miesiąc temu wymieniałem sprzęgło i dwumas
Została tylko walka z rudą – tej jest coraz więcej
Poza tym, jestem mega zadowolony
Pozdrawiam
- Od: 3 wrz 2013, 13:22
- Posty: 15
- Skąd: Żnin/Poznań
- Auto: Mazda6 2.0 GG MZR-CD 136KM '05
jabba84 napisał(a):Pomysłów na mody jest full
i prawidłowo szerokości
Przerabiam właśnie wątek przerobienia fabrycznej nawigacji. Sporo tego i co chwile ktoś zmienia koncepcję. Myślę że wstawiłbym tablet z GPS i wyjście na kamerkę cofania Taki zestaw w zupełności by mnie zadowolił Poza tym, żarówki na ledy i przyciemnienie przednich lamp – kloszy
- Od: 3 wrz 2013, 13:22
- Posty: 15
- Skąd: Żnin/Poznań
- Auto: Mazda6 2.0 GG MZR-CD 136KM '05
Lista modyfikacji jest długa....WisniaUs napisał(a):Przednie lampy koniecznie KRETEM na czarno
Szerokości i bezawaryjności
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Danmazda napisał(a):Lista modyfikacji jest długa....WisniaUs napisał(a):Przednie lampy koniecznie KRETEM na czarno
Szerokości i bezawaryjności
Ech... gdybym miał na tyle odwagi aby je rozkleić, to pewnie bym to zrobił
- Od: 3 wrz 2013, 13:22
- Posty: 15
- Skąd: Żnin/Poznań
- Auto: Mazda6 2.0 GG MZR-CD 136KM '05
nie bój się tego co prawda ja do decyzji też dorastałem kilka miesięcy, ale później zrobiłem jeszcze koledze i wszyscy byli zadowoleni na youtube masz filmy jak się ściąga zderzak, później jak zdemontować lampy i nawet jak rozkleić
A ja Wam szczerze powiem że drugi raz bym nie rozkleił tych lamp, najbardziej mnie denerwuje to parowanie
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Witam, po dość długiej przerwie. Nadszedł czas rozstać się z moją piękną M6. Dziś wystawiłem ją na dwóch serwisach aukcyjnych. Serwisowana u pana Piotra Sobańskiego w Poznaniu. stan określam na b.dobry. Nie rozstawałbym się z nią, ale dostałem auto służbowe, a żonie tak duże auto jak M6 jest raczej niepotrzebne aby odwozić dzieci do przedszkola. Spokojnie, kupimy nową M3 myślałem o M2, ale w końcu ja też czasami będę się chciał przejechać gdyby był ktoś zainteresowany, zapraszam
- Od: 3 wrz 2013, 13:22
- Posty: 15
- Skąd: Żnin/Poznań
- Auto: Mazda6 2.0 GG MZR-CD 136KM '05
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości