Strona 1 z 2

Mazda6 GJ PY-VPS 2015

PostNapisane: 30 maja 2015, 21:44
przez An_stb
Model Mazdy 6 po liftingu rocznik 2015 . W dokumentach oznaczony jako GH, na tutejszym forum modele po roku 2012 przed liftingiem oznacza sie jako GJ.

Silnik: benzynowy 192 KM pojemność 2,5 l; skrzynia biegów automatyczna 6-cio biegowa, jako wyposażenie dodatkowe – łopatki na kierownicy; napęd na przednią oś. Maks. moment obrotowy 256 / Nm; stopień sprężania 13,0 : 1.
System „i—stop” (automatycznie wyłączający silnik na postoju), system odzyskiwania energii „e-loop” w czasie hamowania lub zwalniania. Dedykowana prądnica ładuje kondensator, z którego zasilane są odbiory wewnętrzne i większość oświetlenia, a w niektórych przypadkach, również doładowywany akumulator.
Pojemność zbiornika paliwa – 62 litry.
Z katalogu producenta – prędkość maksymalna 223 km/h; przyspieszenie od 0 do 100 km/godz. – 7,8 s; zużycie paliwa: mieszane 6.3 l/100km, szosa 5 l/100km, miasto 8,5 l/100km – jak będzie w praktyce, zobaczymy.
Masy i wymiary: łączna długość – 4,87 metra; masa własna min. – 1360 kg; rozstaw osi – 2830 mm, pojemność bagażnika 480 litrów.
Koła 225/45R19 na felgach aluminiowych, wszystkie hamulce tarczowe, z przodu wentylowane, hamulec ręczny elektromechaniczny uruchamiany przyciskiem na konsoli środkowej.
Bezpieczeństwo:
Przednie reflektory diodowe (LED) z systemem doświetlania zakrętów (AFLS);
ALH – system adaptacyjnych świateł diodowych (LED) – automatyczna zmiana świateł z drogowych na mijania
Światła do jazdy dziennej, światła przeciwmgielne, światła tylne – wszystkie w technologii LED
Światła przednie z funkcją Leaving/Coming Home (oświetlania drogi do domu)
Przednie i boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne
Driver Alert — system wykrywający znużenie kierowcy
HLA — układ wspomagający ruszanie na wzniesieniu
LAS — system wspomagający utrzymanie pojazdu w pasie ruchu
BSM — system monitorowania martwego pola z tyłu pojazdu
RCTA — system monitorujący ruch poprzeczny przy cofaniu
SBS — inteligentne wspomaganie hamowania
SCBS — system wspomagający hamowanie (zapobiegający kolizjom przy małej prędkości) przód i tył;
TPMS — system monitorowania ciśnienia w oponach (pośredni)
Układ dynamicznej stabilizacji toru jazdy (DSC) z elektronicznym układem kontroli trakcji (TCS)
Układ zapobiegający blokowaniu kół w trakcie hamowania (ABS) z układem elektronicznego rozdziału siły hamowania (EBD) oraz układem awaryjnego hamowania (EBA)
Wyświetlacz „Head-up”
Zestaw naprawczy opony z kompresorem 12V
Komfort i udogodnienia:
Adaptacyjny układ utrzymywania stałej prędkości (aktywny tempomat — MRCC, z regulowanym ogranicznikiem)
Czujnik deszczu i zmierzchu (sterowanie wycieraczkami i automatyczną zmianą światła mijania na drogowe i odwrotnie)
Czujniki parkowania przednie i tylne z wizualizacją na wyświetlaczu, kamera cofania (zintegrowana z wyświetlaczem centralnym)
Elektrochromatyczne lusterko wsteczne
Elektryczna regulacja foteli przednich, z funkcją pamięci ustawień i z regulacją podparcia lędźwiowego dla fotela kierowcy.
Elektrycznie składane i podgrzewane lusterka boczne
Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne (tylne przyciemniane)
Podgrzewane fotele przednie i siedzisko tylnej kanapy
Klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa z nawiewem na tylny rząd siedzeń
Multimedialny system rozrywki i łączności „MZD Connect”
Ergonomiczny system sterowania HMI (pokrętło wielofunkcyjne)
Wyświetlacz centralny 7" ze sterowaniem dotykowym (dostępnym w trakcie postoju)
Przestrzenny system nagłośnieniowy Bose (11 głośników w tym 2 niskotonowe), radio cyfrowe (DAB), wejście AUX, 2 porty USB, zestaw głośnomówiący Bluetooth, radioodtwarzacz CD z obsługą MP3/WMA
System nawigacji Mazda
Zdalnie sterowany centralny zamek (pilot)
Zaawansowany system dostępu bez kluczyka (otwieranie/zamykanie za pomocą przycisku na klamce)
Podświetlany schowek przed fotelem pasażera
Skórzana kierownica i gałka dźwigni zmiany biegów
Tapicerka skórzana wariant „True White”
Jest jeszcze kilka innych, mniej istotnych drobiazgów. Jako sensory systemów bezpieczeństwa pracują dwie kamery, laser i trzy czujniki radarowe.

Re: Mazda6 GJ PY-VPS 2015

PostNapisane: 30 maja 2015, 22:16
przez Weelkoo
2015 <serduszka> <serduszka> <serduszka> Deska rozdzielcza (jedyna jak dla mnie ale i poważna zarazem bolączka GJ) świetna, w końcu pasująca do rewelacyjnego designu zewnętrznego! I do tego 2.5 192KM <spoko>

W dwóch słowach – piękna sztuka, szerokości!

Re: Mazda6 GJ PY-VPS 2015

PostNapisane: 30 maja 2015, 22:18
przez rafałmazda
ależ te GJ'otki są piękne <serduszka> dbaj o nią i szerokości <spoko> tylko zastanawia mnie to:
An_stb napisał(a):W dokumentach oznaczony jako GH
<co?>
An_stb napisał(a):modele po roku 2012 przed liftingiem oznacza sie jako GJ

wszystkie po 2012 oznacza się jako GJ <oczko>

PostNapisane: 30 maja 2015, 22:22
przez Yoki
Marzenie wielu, bezawaryjności życzę.

PostNapisane: 30 maja 2015, 22:34
przez LAJCIK29
Cóż mogę napisać, najcudniejszy produkt Mazdy .Zazdraszczam przeokropnie <serduszka> . Szerokości

Re: Mazda6 GJ PY-VPS 2015

PostNapisane: 30 maja 2015, 22:35
przez leni
Taką będę miał następną tylko że kombi :) piękna sztuka
Przyjemności z jazdy

Re: Mazda6 GJ PY-VPS 2015

PostNapisane: 30 maja 2015, 22:56
przez maranello
Piękności <spoko>

PostNapisane: 30 maja 2015, 23:35
przez Pawko_6
Jest piękna! Kiedyś kupię taką ;)

Re: Mazda6 GJ PY-VPS 2015

PostNapisane: 31 maja 2015, 00:41
przez totalover
Tyle wam powiem

PostNapisane: 31 maja 2015, 10:30
przez LooKasH8
No co jest Panie i Panowie, nowe autko w klubie a jak narazie nikt nie powiedział co ma w niej zrobić, gdzie gleba itp. To jest ciekawe, temu egzemplarzowi niczego nie brakuje :) może za 10 lat xD niech właściciel jeździ i korzysta z cudów techniki. Auto marzenie ;) <faja> <czarodziej> <spoko> <serduszka>

Re: Mazda6 GJ PY-VPS 2015

PostNapisane: 31 maja 2015, 10:47
przez Weelkoo
a tam nie brakuje – delikatne obniżenie, inny wzór felgi, kominy Sebringa albo inne z końcówkami fi 100, poprawiać fabrykę zawsze jest gdzie ;)

Re: Mazda6 GJ PY-VPS 2015

PostNapisane: 31 maja 2015, 11:01
przez xRafalx
Auto piękne <serduszka>

PostNapisane: 31 maja 2015, 12:30
przez matthies
o ile mnie pamięć nie myli, to oznaczają jako GH ze względów zacofania niestety, po prostu nie było tego jeszcze w systemach, żeby mogli to tak zarejestrować.
jeździłbym ;)

Re: Mazda6 GJ PY-VPS 2015

PostNapisane: 31 maja 2015, 13:59
przez Nightfall
Biały kolor bardzo mi się podoba :D
Do tego piękne wnętrze z super wyposażeniem <serduszka>
Autko nówka wiec nic tylko ujezdzac <spoko>
Gratki zakupy <spoko>

Re: Mazda6 GJ PY-VPS 2015

PostNapisane: 31 maja 2015, 16:17
przez makmarc
Springi Eibacha w serwisie to 1500zł do tego modelu, byłem w aso mazdy jak się namyślam od kwietnia i już w gratisie mi je dorzucali :) jeździłem identyczną imo 2.0 na eibachach i miażdżyła suty!

PostNapisane: 31 maja 2015, 16:44
przez Buli510
Tylko zazdrościć, wspaniałe auto <serduszka>

Re: Mazda6 GJ PY-VPS 2015

PostNapisane: 31 maja 2015, 22:16
przez Dominator
Chyba najlepsza z dostepnych konfiguracji. Dosc mocna jednostka benzynowa i AT. Szkoda ze nie V6 ale i tak jest lepiej niz klekot :) I do tego najlepszy kolor <serduszka>

Re: Mazda6 GJ PY-VPS 2015

PostNapisane: 31 maja 2015, 22:20
przez Danmazda
<serduszka> <serduszka> <serduszka> <serduszka> <serduszka> <serduszka> <serduszka> <serduszka>
Szerokości :D

Re: Mazda6 GJ PY-VPS 2015

PostNapisane: 2 cze 2015, 08:17
przez odom
No No No <faja> ukułeś moje marzenia ;)

Tylko dlaczego biała <co?> rozumiem chcesz być trendy ;P

Życzę udanej przygody :>

PostNapisane: 3 cze 2015, 08:42
przez miczu
Dej umyć :D :D :D :D
Za 10 lat jak będą po 30 tyś to sobie kupię :D

Bezawaryjnej jazdy ;)