Mazda6 GJ PY-VPS 2015
1, 2
Model Mazdy 6 po liftingu rocznik 2015 . W dokumentach oznaczony jako GH, na tutejszym forum modele po roku 2012 przed liftingiem oznacza sie jako GJ.
Silnik: benzynowy 192 KM pojemność 2,5 l; skrzynia biegów automatyczna 6-cio biegowa, jako wyposażenie dodatkowe – łopatki na kierownicy; napęd na przednią oś. Maks. moment obrotowy 256 / Nm; stopień sprężania 13,0 : 1.
System „i—stop” (automatycznie wyłączający silnik na postoju), system odzyskiwania energii „e-loop” w czasie hamowania lub zwalniania. Dedykowana prądnica ładuje kondensator, z którego zasilane są odbiory wewnętrzne i większość oświetlenia, a w niektórych przypadkach, również doładowywany akumulator.
Pojemność zbiornika paliwa – 62 litry.
Z katalogu producenta – prędkość maksymalna 223 km/h; przyspieszenie od 0 do 100 km/godz. – 7,8 s; zużycie paliwa: mieszane 6.3 l/100km, szosa 5 l/100km, miasto 8,5 l/100km – jak będzie w praktyce, zobaczymy.
Masy i wymiary: łączna długość – 4,87 metra; masa własna min. – 1360 kg; rozstaw osi – 2830 mm, pojemność bagażnika 480 litrów.
Koła 225/45R19 na felgach aluminiowych, wszystkie hamulce tarczowe, z przodu wentylowane, hamulec ręczny elektromechaniczny uruchamiany przyciskiem na konsoli środkowej.
Bezpieczeństwo:
Przednie reflektory diodowe (LED) z systemem doświetlania zakrętów (AFLS);
ALH – system adaptacyjnych świateł diodowych (LED) – automatyczna zmiana świateł z drogowych na mijania
Światła do jazdy dziennej, światła przeciwmgielne, światła tylne – wszystkie w technologii LED
Światła przednie z funkcją Leaving/Coming Home (oświetlania drogi do domu)
Przednie i boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne
Driver Alert — system wykrywający znużenie kierowcy
HLA — układ wspomagający ruszanie na wzniesieniu
LAS — system wspomagający utrzymanie pojazdu w pasie ruchu
BSM — system monitorowania martwego pola z tyłu pojazdu
RCTA — system monitorujący ruch poprzeczny przy cofaniu
SBS — inteligentne wspomaganie hamowania
SCBS — system wspomagający hamowanie (zapobiegający kolizjom przy małej prędkości) przód i tył;
TPMS — system monitorowania ciśnienia w oponach (pośredni)
Układ dynamicznej stabilizacji toru jazdy (DSC) z elektronicznym układem kontroli trakcji (TCS)
Układ zapobiegający blokowaniu kół w trakcie hamowania (ABS) z układem elektronicznego rozdziału siły hamowania (EBD) oraz układem awaryjnego hamowania (EBA)
Wyświetlacz „Head-up”
Zestaw naprawczy opony z kompresorem 12V
Komfort i udogodnienia:
Adaptacyjny układ utrzymywania stałej prędkości (aktywny tempomat — MRCC, z regulowanym ogranicznikiem)
Czujnik deszczu i zmierzchu (sterowanie wycieraczkami i automatyczną zmianą światła mijania na drogowe i odwrotnie)
Czujniki parkowania przednie i tylne z wizualizacją na wyświetlaczu, kamera cofania (zintegrowana z wyświetlaczem centralnym)
Elektrochromatyczne lusterko wsteczne
Elektryczna regulacja foteli przednich, z funkcją pamięci ustawień i z regulacją podparcia lędźwiowego dla fotela kierowcy.
Elektrycznie składane i podgrzewane lusterka boczne
Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne (tylne przyciemniane)
Podgrzewane fotele przednie i siedzisko tylnej kanapy
Klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa z nawiewem na tylny rząd siedzeń
Multimedialny system rozrywki i łączności „MZD Connect”
Ergonomiczny system sterowania HMI (pokrętło wielofunkcyjne)
Wyświetlacz centralny 7" ze sterowaniem dotykowym (dostępnym w trakcie postoju)
Przestrzenny system nagłośnieniowy Bose (11 głośników w tym 2 niskotonowe), radio cyfrowe (DAB), wejście AUX, 2 porty USB, zestaw głośnomówiący Bluetooth, radioodtwarzacz CD z obsługą MP3/WMA
System nawigacji Mazda
Zdalnie sterowany centralny zamek (pilot)
Zaawansowany system dostępu bez kluczyka (otwieranie/zamykanie za pomocą przycisku na klamce)
Podświetlany schowek przed fotelem pasażera
Skórzana kierownica i gałka dźwigni zmiany biegów
Tapicerka skórzana wariant „True White”
Jest jeszcze kilka innych, mniej istotnych drobiazgów. Jako sensory systemów bezpieczeństwa pracują dwie kamery, laser i trzy czujniki radarowe.
Silnik: benzynowy 192 KM pojemność 2,5 l; skrzynia biegów automatyczna 6-cio biegowa, jako wyposażenie dodatkowe – łopatki na kierownicy; napęd na przednią oś. Maks. moment obrotowy 256 / Nm; stopień sprężania 13,0 : 1.
System „i—stop” (automatycznie wyłączający silnik na postoju), system odzyskiwania energii „e-loop” w czasie hamowania lub zwalniania. Dedykowana prądnica ładuje kondensator, z którego zasilane są odbiory wewnętrzne i większość oświetlenia, a w niektórych przypadkach, również doładowywany akumulator.
Pojemność zbiornika paliwa – 62 litry.
Z katalogu producenta – prędkość maksymalna 223 km/h; przyspieszenie od 0 do 100 km/godz. – 7,8 s; zużycie paliwa: mieszane 6.3 l/100km, szosa 5 l/100km, miasto 8,5 l/100km – jak będzie w praktyce, zobaczymy.
Masy i wymiary: łączna długość – 4,87 metra; masa własna min. – 1360 kg; rozstaw osi – 2830 mm, pojemność bagażnika 480 litrów.
Koła 225/45R19 na felgach aluminiowych, wszystkie hamulce tarczowe, z przodu wentylowane, hamulec ręczny elektromechaniczny uruchamiany przyciskiem na konsoli środkowej.
Bezpieczeństwo:
Przednie reflektory diodowe (LED) z systemem doświetlania zakrętów (AFLS);
ALH – system adaptacyjnych świateł diodowych (LED) – automatyczna zmiana świateł z drogowych na mijania
Światła do jazdy dziennej, światła przeciwmgielne, światła tylne – wszystkie w technologii LED
Światła przednie z funkcją Leaving/Coming Home (oświetlania drogi do domu)
Przednie i boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne
Driver Alert — system wykrywający znużenie kierowcy
HLA — układ wspomagający ruszanie na wzniesieniu
LAS — system wspomagający utrzymanie pojazdu w pasie ruchu
BSM — system monitorowania martwego pola z tyłu pojazdu
RCTA — system monitorujący ruch poprzeczny przy cofaniu
SBS — inteligentne wspomaganie hamowania
SCBS — system wspomagający hamowanie (zapobiegający kolizjom przy małej prędkości) przód i tył;
TPMS — system monitorowania ciśnienia w oponach (pośredni)
Układ dynamicznej stabilizacji toru jazdy (DSC) z elektronicznym układem kontroli trakcji (TCS)
Układ zapobiegający blokowaniu kół w trakcie hamowania (ABS) z układem elektronicznego rozdziału siły hamowania (EBD) oraz układem awaryjnego hamowania (EBA)
Wyświetlacz „Head-up”
Zestaw naprawczy opony z kompresorem 12V
Komfort i udogodnienia:
Adaptacyjny układ utrzymywania stałej prędkości (aktywny tempomat — MRCC, z regulowanym ogranicznikiem)
Czujnik deszczu i zmierzchu (sterowanie wycieraczkami i automatyczną zmianą światła mijania na drogowe i odwrotnie)
Czujniki parkowania przednie i tylne z wizualizacją na wyświetlaczu, kamera cofania (zintegrowana z wyświetlaczem centralnym)
Elektrochromatyczne lusterko wsteczne
Elektryczna regulacja foteli przednich, z funkcją pamięci ustawień i z regulacją podparcia lędźwiowego dla fotela kierowcy.
Elektrycznie składane i podgrzewane lusterka boczne
Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne (tylne przyciemniane)
Podgrzewane fotele przednie i siedzisko tylnej kanapy
Klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa z nawiewem na tylny rząd siedzeń
Multimedialny system rozrywki i łączności „MZD Connect”
Ergonomiczny system sterowania HMI (pokrętło wielofunkcyjne)
Wyświetlacz centralny 7" ze sterowaniem dotykowym (dostępnym w trakcie postoju)
Przestrzenny system nagłośnieniowy Bose (11 głośników w tym 2 niskotonowe), radio cyfrowe (DAB), wejście AUX, 2 porty USB, zestaw głośnomówiący Bluetooth, radioodtwarzacz CD z obsługą MP3/WMA
System nawigacji Mazda
Zdalnie sterowany centralny zamek (pilot)
Zaawansowany system dostępu bez kluczyka (otwieranie/zamykanie za pomocą przycisku na klamce)
Podświetlany schowek przed fotelem pasażera
Skórzana kierownica i gałka dźwigni zmiany biegów
Tapicerka skórzana wariant „True White”
Jest jeszcze kilka innych, mniej istotnych drobiazgów. Jako sensory systemów bezpieczeństwa pracują dwie kamery, laser i trzy czujniki radarowe.
- Od: 18 wrz 2009, 07:46
- Posty: 19
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 6, (2015), 2.5 192 KM
2015
Deska rozdzielcza (jedyna jak dla mnie ale i poważna zarazem bolączka GJ) świetna, w końcu pasująca do rewelacyjnego designu zewnętrznego! I do tego 2.5 192KM
W dwóch słowach – piękna sztuka, szerokości!




W dwóch słowach – piękna sztuka, szerokości!
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
ależ te GJ'otki są piękne
dbaj o nią i szerokości
tylko zastanawia mnie to:
wszystkie po 2012 oznacza się jako GJ


An_stb napisał(a):W dokumentach oznaczony jako GH

An_stb napisał(a):modele po roku 2012 przed liftingiem oznacza sie jako GJ
wszystkie po 2012 oznacza się jako GJ
Marzenie wielu, bezawaryjności życzę.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Cóż mogę napisać, najcudniejszy produkt Mazdy .Zazdraszczam przeokropnie
. Szerokości

Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
Jest piękna! Kiedyś kupię taką 

- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
No co jest Panie i Panowie, nowe autko w klubie a jak narazie nikt nie powiedział co ma w niej zrobić, gdzie gleba itp. To jest ciekawe, temu egzemplarzowi niczego nie brakuje
może za 10 lat xD niech właściciel jeździ i korzysta z cudów techniki. Auto marzenie




a tam nie brakuje – delikatne obniżenie, inny wzór felgi, kominy Sebringa albo inne z końcówkami fi 100, poprawiać fabrykę zawsze jest gdzie 
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Auto piękne 

-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Biały kolor bardzo mi się podoba
Do tego piękne wnętrze z super wyposażeniem
Autko nówka wiec nic tylko ujezdzac
Gratki zakupy
Do tego piękne wnętrze z super wyposażeniem

Autko nówka wiec nic tylko ujezdzac

Gratki zakupy

Nightfallówna
Springi Eibacha w serwisie to 1500zł do tego modelu, byłem w aso mazdy jak się namyślam od kwietnia i już w gratisie mi je dorzucali
jeździłem identyczną imo 2.0 na eibachach i miażdżyła suty!
-
makmarc








Szerokości

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości