Mazda6 GG LF 2,0+LPG '06 AT

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Marwis » 26 kwi 2016, 18:03

Niestety dziś w nocy ktoś podpierdzielił mi obie tablice :| Brak słów
Sprawa zgłoszona, czekam na nowe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 17:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez WisniaUs » 26 kwi 2016, 19:11

Take same bierzesz czy nowe??? Ja zgubilem przednia lub ktos podjumał ale trafił mi sie fajny numer wiec wziolem 2 nowe i mam teraz 8080 ehehe
WisniaUs
 

Postprzez DamianoV6 » 26 kwi 2016, 20:28

Lepiej że interesują się blachami niż autem :) ja bym brał nowe, bo skoro ktoś wziął dwie to może jakiś przekręt robić...
Damian
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 27 wrz 2014, 17:22
Posty: 1234 (13/16)

Postprzez Marwis » 6 maja 2016, 19:34

Wreszcie udało się wymienić klocki na przedniej osi, bo okazało się że to już ostatni dzwonek był.
Nie wiem czemu w prawym kole już okładzina zaczęła się kończyć a w lewym było jeszcze całkiem sporo. Prowadnice i tłoczek pracowały bez zacięć.

WP_20160502_15_05_15_Pro.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 17:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez WisniaUs » 6 maja 2016, 19:54

Marwis napisał(a):Nie wiem czemu w prawym kole już okładzina zaczęła się kończyć


Pewnie hamowales ciągle prawa nogą <spoko>
WisniaUs
 

Postprzez Marwis » 11 maja 2016, 22:06

Udało mi się też wymienić rolki i pasek wielorowkowy. Chwilę musiałem pokombinować jak nowy pasek poprowadzić, bo ciągle za dużo go miałem :)
Stare rolki miały już spory luz na łożyskach.

WP_20160502_13_42_45_Pro.jpg
WP_20160502_13_43_36_Pro.jpg


Obejrzałem stan odsłoniętego błotnika, wygląda przyzwoicie, korozji nie widać. Przy okazji w odsłonięte otwory profili napsikałem płynu konserwującego.

WP_20160502_13_43_06_Pro.jpg
WP_20160502_13_43_21_Pro.jpg


Założone też nowe świece NGK ILTR5A-13G
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 17:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez maestro81 » 12 maja 2016, 17:06

Działaj panie działaj – w końcu lato nadciąga wielkimi krokami :D
Obrazek

Dobra rada:
Nie wstawaj, kiedy dzwoni budzik.
Oddzwonisz później :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2013, 20:08
Posty: 1297 (26/14)
Skąd: United Kingdom / Piła
Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03

Postprzez Marwis » 12 maja 2016, 20:28

Może ktoś polecić jakiś preparat do usuwania soków/żywic z drzewa? (parkowanie pod drzewami)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 17:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez Weelkoo » 12 maja 2016, 21:41

Marwis napisał(a):Może ktoś polecić jakiś preparat do usuwania soków/żywic z drzewa? (parkowanie pod drzewami)


jak świeże to TarX, Tar&Glue Remover czy Prickbort i inne pochodne, jak zaschnięte/stare to może okazać się konieczne polerowanie ale pierwsze i tak sięgnąłbym po któryś z powyższych środków.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 20:48
Posty: 1148 (0/16)
Skąd: Bieruń
Auto: Lexus IS 200t

Postprzez zelka » 13 maja 2016, 07:41

Albo benzyna ekstrakcyjna, szkód nie powoduje, stosuję zawszę od połowy drzwi w spód przed etapem glinkowania. :)
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 12:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez Marwis » 13 maja 2016, 16:22

Ja bardziej od góry potrzebuję :) I na przednią szybę, bo wycieraczki też się niszczą od kropek na szybie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 17:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez Marwis » 30 maja 2016, 17:53

W między czasie założyłem kamerę cofania. Jednak mam trochę problemu z nią, bo nie lubi zbyt niskiego napięcia, a gdy mierzyłem na tylnej lampie było trochę poniżej 12V (już nie pamiętam dokładnie ile, chyba ok 10-11V). Po włączeniu czasami są zakłócenia, i dopiero po chwili zaskoczy jeszcze raz z normalnym obrazem.
Poniżej fotka robiona o zmroku.

WP_20160529_21_34_58_Pro.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 17:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez em_dzej » 30 maja 2016, 18:48

AloHa
Marwis napisał(a):W między czasie założyłem kamerę cofania

Podciągnij bezpośrednio ze skrzynki bezpiecznikowej z kabiny + 12V ,a sterowanie czyli (–) z lampy cofania. I po problemie <spoko>

Dopisano 31 maja 2016, 08:17:

przemyślałem temat i chyba coś pokręciłem <diabełek>
miałem na myśli monitor w lusterku , a nie kamerkę .
trzeba poszukać innego rozwiazania :|
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 10:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez Marwis » 1 cze 2016, 18:21

O nie, drugi raz nie chcę mieć pociętych łap od przeciągania przewodu. Nawet kij od szczotki musiał mi pomagać :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 17:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez Marwis » 4 cze 2016, 14:05

Dziś wysłużone Turanzy na przedniej osi, montowane jeszcze w fabryce w Japoni, zastąpiły Uniroyale Rainsport 3.

WP_20160604_13_34_36_Pro.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 17:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez Marwis » 9 lip 2016, 21:11

Klocki w tylnym kole zaczęły piszczeć. Dużo życia nie miały już przed sobą więc wpadły nowe TRW razem z blaszkami i sprężynkami rozpierającymi (te stare słabo już rozpierały)

WP_20160704_17_04_55_Pro.jpg


Przy okazji zauważyłem że w prawym tylnym kole łożysko trochę chrobocze. Domyślam się że to kwalifikuje je do wymiany? Wymienia się tu same łożyska czy razem z piastą?

Byłem też u speca od automatów w sprawie zdarzającego się szarpania przy zmianie z 3 na 4 bieg. Trochę poczytałem na ten temat, podsunąłem swoje pomysły mechanikowi, ale nie chciał mnie słuchać :| Podmienił komplet sterowania ale nic to nie zmieniło. Ostatecznie wyszło na to że moje przypuszczenie było prawdopodobnie trafne: wyrobiony otwór tłoka servo. Majster przygotuje graty i jeszcze raz podejdziemy do tematu.
Na razie został wymieniony olej i filtr.

WP_20160704_12_27_03_Pro.jpg
ASB
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 17:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez mysiak » 9 lip 2016, 21:57

trzeba było poczekać i za jednym rzutem całość ogarnąć
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2010, 20:02
Posty: 995 (1/11)
Skąd: pomorskie
Auto: Outlander

Postprzez Marwis » 15 lip 2016, 19:06

Łamie mi się bat anteny i przy większej prędkości zaczyna w szybę pukać :)
Czy taki bat wystarczy? http://allegro.pl/antena-samochodowa-bat-maszt-mazda-3-5-6-323f-vk5-i6309106083.html
Będzie ściągać jak na oryginale? Bo podejrzanie tani jest, a innych nowych nie widzę wystawionych.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 17:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez WisniaUs » 15 lip 2016, 19:08

Ja tez wymienilem na taki rok temu i jest ok <spoko> Dalem co prawda 11zl ;)
WisniaUs
 

Postprzez xRafalx » 15 lip 2016, 19:12

a ja miełem taki i ściąganie lipa :|
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 10:37
Posty: 3598 (51/68)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy