Mazda6 GG LF 2,0+LPG '06 AT

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Danmazda » 2 sty 2016, 16:13

LooKasH8 napisał(a):Jak ktoś ma Hatchbacka to wymienia co roku
Chyba coś jest nie tak z tymi siłownikami, wymieniać je co rok. Jeszcze w żadnym innym HB nie spotkałem się żeby ktoś tak często je wymieniał.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez WisniaUs » 2 sty 2016, 16:49

Danmazda napisał(a): jak kupiłem lotkę w ASO,

Nie mogles kupic lotki w ASO bo jesli tak bys zrobil to w komplecie przychodzi lotka w kolorze auta (przy zamowieniu podajesz VIN)+LED+nowe siłowniki.No chyba ze to było polskie pseudo ASO <spoko>
WisniaUs
 

Postprzez Danmazda » 2 sty 2016, 17:20

WisniaUs napisał(a):Nie mogles kupic lotki w ASO
W ASO, w Warszawie.
WisniaUs napisał(a):w komplecie przychodzi lotka w kolorze auta (przy zamowieniu podajesz VIN)+LED+nowe siłowniki.
I tak dokładnie było, tylko nie była pomalowana. Malowali ją na miejscu w ASO gdzie zamawiałem :P
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez WisniaUs » 2 sty 2016, 18:35

No to panie szacun <spoko> <spoko> <spoko> <spoko> <spoko> Tak ma byc <spoko>
WisniaUs
 

Postprzez xRafalx » 7 sty 2016, 15:29

Matejo napisał(a):
xRafalx napisał(a):Ja także leję olej mazdy i jest ok <spoko>


Lać można równie dobrze olej z biedronki i też można mówić że jest ok. Ile czasu już jeździsz na tym oleju? Ja kupuję taki olej: http://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3278--olej-silnikowy-valvoline-durablend-diesel-10w40-5l i sobie bardzo chwalę a oleju od Mazdy raczej bym nie wlewał.

No to jeśli lejesz do siebie olej z biedronki to lej nadal :)
U mnie 30 tyś zrobiła na tym oleju, a wcześniej jeździła na takim samym :) I pali mi koło 1l od wymiany do wymiany czyli na ~10000km i nie ma żadnych złych objawów :) Nie ma co się kłócić o oleje, bo każdy wleje co innego. Jeden castrola, drugi elfa, trzeci vavoline, a czwarty znów motula.
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3599 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez WisniaUs » 7 sty 2016, 16:35

xRafalx napisał(a):Jeden castrola, drugi elfa, trzeci vavoline, a czwarty znów motula.

U mnie Kujawski robi robote tyle ze wali w aucie McDonaldem jak stoje na swiatłach.




ALe Rafał ma racje <spoko> <spoko> Bo ja zaś od zawsze na MOBILU <spoko> Ale bardzo sobie chwali moj Qzyn co ma Mazde 6 2.0 Pb z 2004 roku olej PETRONAS Syntium.Ponoć Rewelka oliwa <spoko>
WisniaUs
 

Postprzez Marwis » 31 sty 2016, 13:27

Chyba klocki na przedzie kończą mi się, bo zaczęło piszczeć wysokim tonem w czasie jazdy (miałem nadzieję że do następnej zmiany kół wytrzymają).
Pytanie jakie klocki. ATE, TRW dają radę?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 18:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez Przemysław » 31 sty 2016, 13:42

Moje ATE już się dotarły i dają radę. Tylko pylą jak cholera.
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 13:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez Danmazda » 31 sty 2016, 14:09

Od kilku lat tylko ATE kupowałem, teraz kupiłem TRW, są dobre, pylą tak samo jak ATE.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Marwis » 22 lut 2016, 23:31

Klocki już czekają na wymianę, przy okazji filtr kabinowy i wycieraczki, tym razem Valeo spróbuję.
Do klocków wypada kupić blaszki ze sprężynkami czy to raczej trwałe jest?

wp_20160222_21_00_43_pro.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 18:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez Danmazda » 22 lut 2016, 23:34

Marwis napisał(a):Do klocków wypada kupić blaszki ze sprężynkami czy to raczej trwałe jest?
Ich się nie wymienia przy każdej wymianie klocków, są raczej trwałem :P
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez WisniaUs » 23 lut 2016, 00:22

Ja tez mam te klocki to sprężynki były w nich.
WisniaUs
 

Postprzez brodaM6 » 23 lut 2016, 06:19

Fredro ferodo ,nie pamietam kupiłem o podobnej nazwie i nie pylą hamować hamują <spoko>
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Marwis » 25 lut 2016, 20:08

Piszcząca blaszka w klockach chyba już się starła, bo już nie piszczy :| Trzeba niebawem zajrzeć do hamulców póki jeszcze działają.
Wczoraj wpadła wkładka filtra K&N.

WP_20160222_21_35_45_Pro.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 18:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez Marwis » 28 mar 2016, 20:40

W zimie przy niskich temperaturach po odpaleniu było słuchać dosyć głośne świergolenie spod maski.
Pasek pewnie z oryginału, niby cały ale pewnie już czas na niego. Przyjrzałem się dziś rolce zwrotnej -jest dosyć mocno wytarta i kiwa się na boki, trochę to widać na filmiku.
https://youtu.be/m0Yyz5GWB8Y
Pasek odpowiedni będzie 6PK-2260? Contitech, Bando?
Problem mam z rolkami, widzę że są w różnych szerokościach do tego samego silnika: 22,5; 25;29 :|
Wymieniał ktoś? Będę wdzięczny za podpowiedzi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 18:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez Addrian » 28 mar 2016, 20:47

Odczułeś jakieś zmiany po włożeniu tego filtra ? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2015, 12:20
Posty: 113 (0/4)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 6 GY LF '04

Postprzez DARO MAZDA 323 » 28 mar 2016, 21:27

Ja w swoje BG GT uważam to za najlepszy mod . Najlepiej wydane pieniądze. Po przekroczeniu 5000 obr / min silnik dostawał jak by 2 kopa ( tak jak by się 2 gaźnik odezwał tak było w starych Audi). Osobiście polecam Wkładkę K&N wydatek około 200 zł ale warto silnik ma dużo więcej powietrza .
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2865 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez Marwis » 29 mar 2016, 17:48

Addrian napisał(a):Odczułeś jakieś zmiany po włożeniu tego filtra ? :D

Ja nie widzę żadnej różnicy.

Wracając do pytania, podpowie ktoś jak wygląda z tymi rolkami, bo trochę w kropce jestem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 18:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez odom » 30 mar 2016, 08:38

Addrian napisał(a):Odczułeś jakieś zmiany po włożeniu tego filtra ? :D



Kolega nie odczuł <nie> Ja przy BMC mam + 6 KM :>
Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez Marwis » 4 kwi 2016, 19:50

Dziś kurier przyniósł pasek i rolki na wymianę, teraz tylko zorganizować czas i miejsce...

WP_20160404_18_54_42_Pro.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 18:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy