Chyba coś jest nie tak z tymi siłownikami, wymieniać je co rok. Jeszcze w żadnym innym HB nie spotkałem się żeby ktoś tak często je wymieniał.LooKasH8 napisał(a):Jak ktoś ma Hatchbacka to wymienia co roku
Mazda6 GG LF 2,0+LPG '06 AT
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Danmazda napisał(a): jak kupiłem lotkę w ASO,
Nie mogles kupic lotki w ASO bo jesli tak bys zrobil to w komplecie przychodzi lotka w kolorze auta (przy zamowieniu podajesz VIN)+LED+nowe siłowniki.No chyba ze to było polskie pseudo ASO
-
WisniaUs
W ASO, w Warszawie.WisniaUs napisał(a):Nie mogles kupic lotki w ASO
I tak dokładnie było, tylko nie była pomalowana. Malowali ją na miejscu w ASO gdzie zamawiałemWisniaUs napisał(a):w komplecie przychodzi lotka w kolorze auta (przy zamowieniu podajesz VIN)+LED+nowe siłowniki.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Matejo napisał(a):xRafalx napisał(a):Ja także leję olej mazdy i jest ok
Lać można równie dobrze olej z biedronki i też można mówić że jest ok. Ile czasu już jeździsz na tym oleju? Ja kupuję taki olej: http://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3278--olej-silnikowy-valvoline-durablend-diesel-10w40-5l i sobie bardzo chwalę a oleju od Mazdy raczej bym nie wlewał.
No to jeśli lejesz do siebie olej z biedronki to lej nadal
U mnie 30 tyś zrobiła na tym oleju, a wcześniej jeździła na takim samym I pali mi koło 1l od wymiany do wymiany czyli na ~10000km i nie ma żadnych złych objawów Nie ma co się kłócić o oleje, bo każdy wleje co innego. Jeden castrola, drugi elfa, trzeci vavoline, a czwarty znów motula.
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
xRafalx napisał(a):Jeden castrola, drugi elfa, trzeci vavoline, a czwarty znów motula.
U mnie Kujawski robi robote tyle ze wali w aucie McDonaldem jak stoje na swiatłach.
ALe Rafał ma racje Bo ja zaś od zawsze na MOBILU Ale bardzo sobie chwali moj Qzyn co ma Mazde 6 2.0 Pb z 2004 roku olej PETRONAS Syntium.Ponoć Rewelka oliwa
-
WisniaUs
Moje ATE już się dotarły i dają radę. Tylko pylą jak cholera.
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Od kilku lat tylko ATE kupowałem, teraz kupiłem TRW, są dobre, pylą tak samo jak ATE.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Ich się nie wymienia przy każdej wymianie klocków, są raczej trwałemMarwis napisał(a):Do klocków wypada kupić blaszki ze sprężynkami czy to raczej trwałe jest?
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
W zimie przy niskich temperaturach po odpaleniu było słuchać dosyć głośne świergolenie spod maski.
Pasek pewnie z oryginału, niby cały ale pewnie już czas na niego. Przyjrzałem się dziś rolce zwrotnej -jest dosyć mocno wytarta i kiwa się na boki, trochę to widać na filmiku.
https://youtu.be/m0Yyz5GWB8Y
Pasek odpowiedni będzie 6PK-2260? Contitech, Bando?
Problem mam z rolkami, widzę że są w różnych szerokościach do tego samego silnika: 22,5; 25;29
Wymieniał ktoś? Będę wdzięczny za podpowiedzi.
Pasek pewnie z oryginału, niby cały ale pewnie już czas na niego. Przyjrzałem się dziś rolce zwrotnej -jest dosyć mocno wytarta i kiwa się na boki, trochę to widać na filmiku.
https://youtu.be/m0Yyz5GWB8Y
Pasek odpowiedni będzie 6PK-2260? Contitech, Bando?
Problem mam z rolkami, widzę że są w różnych szerokościach do tego samego silnika: 22,5; 25;29
Wymieniał ktoś? Będę wdzięczny za podpowiedzi.
- Od: 23 maja 2011, 18:59
- Posty: 302
- Skąd: Gdynia
- Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99
Odczułeś jakieś zmiany po włożeniu tego filtra ?
- Od: 16 kwi 2015, 12:20
- Posty: 113 (0/4)
- Skąd: Słupsk
- Auto: Mazda 6 GY LF '04
Ja w swoje BG GT uważam to za najlepszy mod . Najlepiej wydane pieniądze. Po przekroczeniu 5000 obr / min silnik dostawał jak by 2 kopa ( tak jak by się 2 gaźnik odezwał tak było w starych Audi). Osobiście polecam Wkładkę K&N wydatek około 200 zł ale warto silnik ma dużo więcej powietrza .
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Addrian napisał(a):Odczułeś jakieś zmiany po włożeniu tego filtra ?
Kolega nie odczuł Ja przy BMC mam + 6 KM
Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości