Mazda6 GG LF 2,0+LPG '06 AT

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez LooKasH8 » 16 lip 2016, 10:46

Moja również była złamana, kupiłem z biedronki za 9 złotych cały komplet z kablem i działa lepiej niż w mercedesie na oryginalnej :P moim zdaniem nie ma się co spuszczać nad tym ustrojstwem :D
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 22:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez Marwis » 1 sie 2016, 21:28

Antena podpisała na siebie wyrok na autostradzie. Zaczęła stukać w szybę przy 130.
Kupiony zwykły bat, ściąga raczej tak samo.

Wracam z pytaniem o tylną piastę. Jest tego trochę do wyboru. Może ktoś polecić coś konkretnego w przystępnej cenie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 17:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez Marwis » 7 sie 2016, 18:59

Piasta kupiona, ale kurier słabo się z nią obchodził. Paczka musiała spaść i piasta uderzyła krawędzią, przez co pękła koronka i spada. Czy jest szansa na przełożenie koronki ze starej piasty?
Za tydzień będę miał dostęp do warsztatu, a w tym czasie raczej nie zdążę załatwić reklamacji.

WP_20160805_17_32_19_Pro.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 17:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez maestro81 » 7 sie 2016, 21:18

Ja bym walił o odszkodowanie do firmy kurierskiej... Wygląda na ewidentne uszkodzenie mechaniczne. Kontaktowałeś się już w tej sprawie z firmą, która Ci to wysłała?

PS. A warsztat nie zając, nie ucieknie <diabełek>
Obrazek

Dobra rada:
Nie wstawaj, kiedy dzwoni budzik.
Oddzwonisz później :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2013, 20:08
Posty: 1297 (26/14)
Skąd: United Kingdom / Piła
Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03

Postprzez Marwis » 27 sie 2016, 22:26

Piasta wymieniona. Postanowiłem spróbować z przełożeniem starej koronki. Udało się bez większego problemu. Ściągnięcie i wymiana piasty też nie sprawiło problemów. Wreszcie skończyło się dudnienie przy większych prędkościach.
5957554_IMG_20160820_144247.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 17:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez Marwis » 3 wrz 2016, 21:06

Od dziś Mazda ma małą konkurencje ;)

img-20160903-180355.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 17:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez maestro81 » 4 wrz 2016, 11:27

Teraz będziesz łajbę odrestaurowywał :| <nie powiem> :> <diabełek>
Obrazek

Dobra rada:
Nie wstawaj, kiedy dzwoni budzik.
Oddzwonisz później :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2013, 20:08
Posty: 1297 (26/14)
Skąd: United Kingdom / Piła
Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03

Postprzez Marwis » 4 wrz 2016, 12:21

Żeby nie było że zapomniałem o Mazdzie.
Ostatnio przeszła naprawę ASB. Skończyło się szarpanie przy załączaniu 4 biegu pod obciążeniem :)
Niestety tanio nie było <płacze> Winny był, tak jak przewidywałem, tłok serwo (właściwie jego wyrobiona tuleja). Tak więc na ten rok M wyczerpała swój limit finansowy. Dostanie tylko nowy olej, ale on już czeka w szafce.
Aha, zrobiła mi jeszcze psikusa podczas odkurzania. Odkurzam sobie spokojnie, radyjko niegłośno sobie gra, trochę zagadałem się ze znajomym. Po skończeniu chcę odjechać i... nawet nie zakręciła :|
Automat, bieg P, nawet przepchnąć się nie da bez prądu. Fakt, z aku już nawet nalepki się poodklejały i w zimę czułem że to ostatni rok, ale nie spodziewałem się że latem po rozgrzaniu silnika od radia może nie dać rady.
PS. W motocyklu też aku do wymiany <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 17:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez LooKasH8 » 4 wrz 2016, 15:42

Fajny jednoślad :D 1000cm3?
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 22:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez Marwis » 4 wrz 2016, 15:54

NIE, to jej mała siostra :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 17:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez Marwis » 3 lis 2016, 19:28

Mazda dostała świeży olej do silnika.
Kolejny raz padł aku, na teście okazało się że ma wewnętrzne zwarcie.
Chciałem kupić Yuase ale w sklepie odradzili mi, twierdząc że ostanio spadła ich jakość i mają zwroty. Polecił mi Tuborga i ew. droższy Duracell. Wziąłem Tuborga 60Ah, chociaż pierwszy raz słyszałem o takiej firmie, ciekawe czy się sprawdzi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 17:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez piszczek » 17 lis 2016, 15:40

Jak się śmiga po założeniu nowych piast? Ja mam teraz podobny problem. Jakiej firmy piasty kupiłeś?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2016, 20:59
Posty: 171 (2/6)
Skąd: Złotów k. Piły
Auto: Mazda 6 GY Kombi 2007 2,0 147KM
Czarna Śliwka :D

Postprzez WisniaUs » 17 lis 2016, 18:42

Marwis napisał(a):Automat, bieg P, nawet przepchnąć się nie da bez prądu.


What!!!!!!!!! przekrecasz kluczyk wciskasz hamulec dajesz na N i sobie pchasz do woli.Na P nic nie zrobisz bo to blokuje koła napędowe nawet na górce może stać.

Anyway,ile usługa w aso tej skrzyni jesli to nie tajemnica <spoko>
WisniaUs
 

Postprzez Marwis » 17 lis 2016, 21:39

WisniaUs napisał(a):
Marwis napisał(a):Automat, bieg P, nawet przepchnąć się nie da bez prądu.


What!!!!!!!!! przekrecasz kluczyk wciskasz hamulec dajesz na N i sobie pchasz do woli.Na P nic nie zrobisz bo to blokuje koła napędowe nawet na górce może stać.

A nie prawda :P
W wersji poliftowej jest elektromagnetyczna blokada położenia P. Trzeba wcisnąć hebel żeby puściła, ale u mnie wtedy napięcie spadło na tyle, że elektromagnes nie dał rady. Można ew. otworzyć tunel i ręcznie odblokować.

piszczek napisał(a):Jak się śmiga po założeniu nowych piast? Ja mam teraz podobny problem. Jakiej firmy piasty kupiłeś?

Na trasie szybciej bo przestało dudnić :) Szkoda że się wcześniej nie zorientowałem że to łożysko.
Piasta z mazparts OEM Japan z bliżej nieokreślonym producentem łożysk ale działa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 17:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez WisniaUs » 17 lis 2016, 23:38

Marwis napisał(a):W wersji poliftowej jest elektromagnetyczna blokada położenia P


To chyba w EU jest taka bieda bo moja bez aku sie pcha jak talala.Zreszta eu ma inne oprogramowanie jak USA albo deko inną skrzynke. Moja jadąc w trybie MANUAL np na 5tym biegu po wcisnieciu gazu do spodu redukuje bieg na 3 a w EU nie ma takiej obcji.Mozesz to zweryfikowac u siebie???No nic pozdrawiam
WisniaUs
 

Postprzez Marwis » 18 lis 2016, 19:11

Sprawdziłem dziś, na manualu tak nie zredukuje no i raczej tak powinno być.
Na manualu zrzuci biegi jedynie kiedy jedzie się za wolno na danym biegu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 17:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez WisniaUs » 18 lis 2016, 23:51

Marwis napisał(a):na manualu tak nie zredukuje no i raczej tak powinno być.


Aha uważasz że tak powinno być???? i to jest bezpieczniejsze???? To mam przykład z życia wziety!!!

Pomyśl że generalnie jezdzi sie w trybie AUTOMAT tak?? Ale są chwile gdzie wchodzisz w MANUAL,dochodzisz do np piątego biegu i tak sobie jedziesz jakiś czas.Jedziesz ,jedziesz jest fajnie do momentu jak np musisz momentalnie przyspieszyć ( może sobie kogoś wyprzedzasz) i zapomniałeś ze jestes w MANUALU,deptasz w gaz a tu nic!!!!!! Moja zredukuje na co potrzebuje a twoja????? Czasem decyduja sekundy a tobie ich wlasnie moze braknać!! Pomyśl i poćwicz ile ci zajmie zejscie do 2 lub 3 po wczesniejszym zorientowaniu sie ze masz M heh.Wiec nie uważam ze tak powinno byc bo wiele razy jechałem dziadkowo na Manualu i omijajac czy ciągnik czy cosik musialem przydeptac bo cos wylecialo z zakretu i moja skrzynia to ogarnia.A sytuacji róznych jest masa.Pozdrawiam
WisniaUs
 

Postprzez Danmazda » 19 lis 2016, 00:05

Jeździłem wieloma markami aut z skrzynią automatyczną i w każdym przy wciśnięciu mocniej pedału gazu automat zniżał bieg. Mazdą w automacie nie miałem okazji, ale jeśli tak jest jak piszesz, to albo coś jest nie tak z tą skrzynią albo japońce dali ciała.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 19:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Mr_Bartek » 19 lis 2016, 00:29

WisniaUs napisał(a):Aha uważasz że tak powinno być???? i to jest bezpieczniejsze????

Ale po to jest tryb manualny by kierowca, i tylko kierowca, decydował o biegu (oczywiście nie mówię o sytuacjach skrajnych). W trybie automatycznym niech robi jak chce, ale nie po to się wybiera manualny by skrzynia nadal decydowała za kierowcę. W Subaru jest dokładnie tak samo. W modelach na rynek amerykański skrzynia w trybie manualnym zrzuci bieg, a w europejskich modelach już nie. Najwidoczniej przeciętny kierowca w USA jest mniej ogarnięty niż przeciętny Europejczyk, którego nie trzeba aż tak niańczyć.
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 12:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez WisniaUs » 19 lis 2016, 00:39

Mr_Bartek napisał(a):kierowca w USA jest mniej ogarnięty niż przeciętny Europejczyk


Czekałem na taki wpis heheh
tylko skoro amerykanie sa mniej ogarnieci to dlaczego stac ichna wszystko i decyduja o losach świata a europa to biedaki i sie wali na łeb im wszystko razem z naczelnym wodzem VW !!heheh
Tak masz racje manual to manual i dziala tu fajnie ale wlasnie chodzi mi o te skrajne sytuacje w ktorych to wlasnie amerykan cie ochroni i przeżyjesz a europejczyk cie pogrzebie. <spoko>

Dopisano 19 lis 2016, 01:52:

Jadac w podróz dookoła swiata to lepiej miec 2mln $ czy 2mln OJRO???? Dzieki ktorej walucie to zrobisz i przezyjesz??? :P
WisniaUs
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy