Mazda6 GG LF 2,0+LPG '06 AT

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez oldwin » 29 maja 2015, 11:45

z wyglądu są identyczne.. ale z serwisówki wynika że dla 4-bieg jest FN01-21-500, dla 5-bieg jest FNC1-21-500

już wiem w czym różnica.. FNC1-21-500 ma wyższy kominek (ten prostokątny) który wchodzi w kontroler..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 gru 2013, 15:55
Posty: 136 (1/5)
Skąd: Białystok
Auto: Subaru Legacy VI 2.5 H4 2017 CVT+LPG (Qbox Plus, AC R01 Red, AC W03)
Mazda 3BL (sedan) US 2.0 AT 2010+LPG (QBox, Zavoli N, Barracudy pojedyncze)
gdyby wymieniać co było to by strony nie starczyło

Postprzez brodaM6 » 29 maja 2015, 16:49

WisniaUs napisał(a):Wymiana oleju z filtrem,olejem i nową uszczelką powiedziano mi 350 zl. <spoko>

<wow> gdzie tyle z olejem ,ja za olej dałem 350/10L ,dynamiczna wymiana 200 +uszczelki filtr ,następna zrobię sam :P , co do koloru oleum to dość długo była czerwona !ma już 3 latka i wyglada jak u ciebie <lol>
WisniaUs napisał(a):
Geniek napisał(a):Dlatego z reguły po odpaleniu czekam parę minut aż się olej w skrzyni rozgrzeje


Ja tak robie zawsze czy lato czy zima zawsze ruszam autem jak juz spadnie z obrotów (ssania) do normalnych.Inaczej nie ruszam z miejsca i moze i dlatego skrzynia mi śmiga jak nówka <spoko> <spoko> <spoko>

Ja czy lato czy zima czekam do przekroczenia 1100 i wtedy ruszam .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Marwis » 31 maja 2015, 22:43

Znalazłem filtr FNC1-21-500 w niskiej cenie
http://www.samko.pl/sklep/4f27e-filtr-oleju-mazda-p-1367.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 18:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez Marwis » 6 cze 2015, 00:42

Znalazłem pierwsze foto na lawecie pod Berlinem
WP_20150411_12_14_43_Pro.jpg


Założona antena ML145 na tylnej klapie
WP_20150531_18_49_14_Pro.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 18:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez maniek38 » 14 cze 2015, 21:00

..eee, no Panie Kolego :)..nie sądziłem, że moją świeżo zakupioną Magdalenę ktokolwiek bez mojej wiedzy wypożyczył do sesji zdjęciowej :)) ..wypisz-wymaluj takażsama !!
Jutro LPG zakładam, wymieniam wszystkie płyny, filtry, oleje.. autko jest dynamiczne, wygodne, dające komfort z jazdy, dające poczucie bezpieczeństwa – słowem cuudowne !! :D
maniek38
 

Postprzez Geniek » 15 cze 2015, 15:16

brodaM6 napisał(a): <wow> gdzie tyle z olejem ,ja za olej dałem 350/10L ,dynamiczna wymiana 200 +uszczelki filtr ,następna zrobię sam :P , co do koloru oleum to dość długo była czerwona !ma już 3 latka i wyglada jak u ciebie <lol>

Ja tyle płaciłem za wymianę. :D Co fakt to fakt była to wymiana statyczna czyli wynienione zostało tylko to co samo wyleciało (jakieś 4.5l). Cena zawierała olej, filtr, uszczelkę i robociznę.

Darek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2014, 16:16
Posty: 630 (1/4)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda GH 2l/AT 2010

Postprzez Marwis » 30 cze 2015, 19:12

Dziś dotarł filtr z uszczelką do skrzyni i olej (trochę postał na magazynie, z końca '13r <oczy> )
Myślałem że ten filtr to będzie duży prawie jak micha, a tu taki malutki :|

WP_20150630_18_43_58_Pro.jpg


Coś może mnie zaskoczyć przy wymianie oleju? Rozumiem że trzeba zagrzany olej spuścić, odkręconą miskę wyczyścić, wymiana filtra, złożenie na nową uszczelkę i uzupełnienie oleju przez rurkę od bagnetu do stanu?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 18:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez oldwin » 30 cze 2015, 20:36

Tak do stanu.. ale na zimno.

Potem odpalamy i zmieniamy D – N – R kilka razy co by kontroler i filtr zassał nową oliwę.. rozgrzewamy do temp. roboczej i w razie potrzeby uzupełniamy do 2 kreski poziomu na ciepło.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 gru 2013, 15:55
Posty: 136 (1/5)
Skąd: Białystok
Auto: Subaru Legacy VI 2.5 H4 2017 CVT+LPG (Qbox Plus, AC R01 Red, AC W03)
Mazda 3BL (sedan) US 2.0 AT 2010+LPG (QBox, Zavoli N, Barracudy pojedyncze)
gdyby wymieniać co było to by strony nie starczyło

Postprzez Marwis » 6 lip 2015, 20:25

Olej w ASB wymieniony, weszło 4 litry. Stary olej już dobrze nie wyglądał.
WP_20150704_21_13_57_Pro.jpg

Sporo roboty było z odkręceniem miski, bo śruby trudno dostępne i sporo cyrklowania kluczami.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 18:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez Marwis » 9 lip 2015, 19:13

W związku z tym że LPG założone a w poprzedniej 323f wypaliło mi zawór, zabrałem się za pomiar luzów zaworowych. Najwięcej czasu zajęło mi wyczepienie ze śrub uchwytów wiązek przewodów.
WP_20150704_09_54_14_Pro.jpg
WP_20150704_09_54_24_Pro.jpg
WP_20150704_09_54_50_Pro.jpg


Zasilające miały 0,20 i 0,25, wydechowe po 0,25 i jeden 0,20.
Myślę że na razie jeszcze nie ma konieczności regulacji?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 18:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez makmarc » 11 lip 2015, 07:46

Jak miałeś rozebrane to ja bym poustawiał od razu jak trzeba i już, miałbyś z głowy.
makmarc
 

Postprzez Marwis » 11 lip 2015, 17:49

Nie, nie ,nie
Do takiego rozrządu to ja się nie dotykam :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 18:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez Marwis » 15 lip 2015, 17:28

Założone CB radio. Początkowo miałem je wstawione w miejsce schowka na okulary, ale słaby widok na nie miałem i zrezygnowałem. Teraz mam je koło kolana, przymocowane na samoprzylepny rzep.
Problem mam jeszcze teraz z zakłóceniami z instalacji auta w radiu. Da się jakoś łatwo odfiltrować?

WP_20150715_16_14_44_Pro.jpg
WP_20150715_16_15_03_Pro.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 18:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez Marwis » 18 lip 2015, 21:35

Dziś zabrałem się za ściągnięcie ozdobnych listw z drzwi. Polane gorącą wodą zeszły całkiem łatwo.
Prawie cały klej został na listwach. Niestety drzwi kierowcy były malowane i ślad po listwie wyraźnie się odznacza. Przeleciałem pastą Tempo ale niewiele pomogło.
Da się z tym coś zrobić bez malowania?
WP_20150718_18_38_53_Pro.jpg
WP_20150718_18_39_17_Pro.jpg
WP_20150718_18_39_31_Pro.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 18:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez Celin » 18 lip 2015, 22:13

Witam w klubie malowanych z listwą <płacze> Fakt, że inne drzwi, ale i tak boli. Można się pobawić papierem, ale przy tak delikatnym lakierze jak ma mazda, to ryzykowna sprawa. Ja się jeszcze zastanawiam co z tym zrobić. Malowanie to ostateczność, ale możliwe, że jedyne rozsądne wyjście :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez dejneks » 18 lip 2015, 23:52

Ja mam to samo :( niestety chyba bez lakierowania się nie obejdzie, papier odpada próbowałem delikatnie nic nie pomogło, próbowałem polerką mechaniczną i to też nic nie dało...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1035 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez WisniaUs » 19 lip 2015, 00:03

Cudna bez tych listew <spoko> <spoko> Szkoda tych jednych drzwi ehhh zawsze cos musi byc nie po mysli.Powodzonka <spoko>
WisniaUs
 

Postprzez leni » 19 lip 2015, 00:10

Spróbuj papierem wodnym 2000 a następnie pasta tempo lub ewentualnie 3G, powinno zejść
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2013, 08:05
Posty: 470 (26/21)
Skąd: Katowice
Auto: Jest: Citroen C5 (X7) CROSSTOURER 2.0 BlueHDi 180 KM 2015 rok
Była: MAZDA 6 GY 2.0/136KM CiTD 2004 rok

Postprzez Marwis » 19 lip 2015, 01:18

W życiu nie miałem takiego papieru w łapie, trochę strach :D
W planach mam dać ją na mechaniczną polerkę bo ma sporo drobnych rys. Jak to nie pomoże to chyba z powrotem trzeba będzie listwy przykleić <płacze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 18:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez Marwis » 28 lip 2015, 22:02

Zabrałem się za przepolerownie auta. Najpierw glinka, potem pasta 2500 na maszynkę i woskowanie.
Ogólnie mogło być mocniej spolerowane, bo rysy jeszcze widać, ale jak na pierwszy raz z polerką w rękach to i tak nie jest źle.
WP_20150725_14_42_57_Pro.jpg
WP_20150725_14_43_13_Pro.jpg
WP_20150725_14_43_47_Pro.jpg


Dziś odświeżyłem jeszcze klime. Nie śmierdziało z niej jeszcze ale wybieram się na urlop, więc profilaktycznie potraktowałem pianą parownik.
WP_20150728_18_51_42_Pro.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 18:59
Posty: 302
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy