Mazda6 GG LF 2,0+LPG '06 AT
z wyglądu są identyczne.. ale z serwisówki wynika że dla 4-bieg jest FN01-21-500, dla 5-bieg jest FNC1-21-500
już wiem w czym różnica.. FNC1-21-500 ma wyższy kominek (ten prostokątny) który wchodzi w kontroler..
już wiem w czym różnica.. FNC1-21-500 ma wyższy kominek (ten prostokątny) który wchodzi w kontroler..
WisniaUs napisał(a):Wymiana oleju z filtrem,olejem i nową uszczelką powiedziano mi 350 zl.
gdzie tyle z olejem ,ja za olej dałem 350/10L ,dynamiczna wymiana 200 +uszczelki filtr ,następna zrobię sam , co do koloru oleum to dość długo była czerwona !ma już 3 latka i wyglada jak u ciebie
WisniaUs napisał(a):Geniek napisał(a):Dlatego z reguły po odpaleniu czekam parę minut aż się olej w skrzyni rozgrzeje
Ja tak robie zawsze czy lato czy zima zawsze ruszam autem jak juz spadnie z obrotów (ssania) do normalnych.Inaczej nie ruszam z miejsca i moze i dlatego skrzynia mi śmiga jak nówka
Ja czy lato czy zima czekam do przekroczenia 1100 i wtedy ruszam .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Znalazłem filtr FNC1-21-500 w niskiej cenie
http://www.samko.pl/sklep/4f27e-filtr-oleju-mazda-p-1367.html
http://www.samko.pl/sklep/4f27e-filtr-oleju-mazda-p-1367.html
- Od: 23 maja 2011, 18:59
- Posty: 302
- Skąd: Gdynia
- Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99
..eee, no Panie Kolego ..nie sądziłem, że moją świeżo zakupioną Magdalenę ktokolwiek bez mojej wiedzy wypożyczył do sesji zdjęciowej ) ..wypisz-wymaluj takażsama
Jutro LPG zakładam, wymieniam wszystkie płyny, filtry, oleje.. autko jest dynamiczne, wygodne, dające komfort z jazdy, dające poczucie bezpieczeństwa – słowem cuudowne
Jutro LPG zakładam, wymieniam wszystkie płyny, filtry, oleje.. autko jest dynamiczne, wygodne, dające komfort z jazdy, dające poczucie bezpieczeństwa – słowem cuudowne
-
maniek38
brodaM6 napisał(a): gdzie tyle z olejem ,ja za olej dałem 350/10L ,dynamiczna wymiana 200 +uszczelki filtr ,następna zrobię sam , co do koloru oleum to dość długo była czerwona !ma już 3 latka i wyglada jak u ciebie
Ja tyle płaciłem za wymianę. Co fakt to fakt była to wymiana statyczna czyli wynienione zostało tylko to co samo wyleciało (jakieś 4.5l). Cena zawierała olej, filtr, uszczelkę i robociznę.
Darek
Dziś dotarł filtr z uszczelką do skrzyni i olej (trochę postał na magazynie, z końca '13r )
Myślałem że ten filtr to będzie duży prawie jak micha, a tu taki malutki
Coś może mnie zaskoczyć przy wymianie oleju? Rozumiem że trzeba zagrzany olej spuścić, odkręconą miskę wyczyścić, wymiana filtra, złożenie na nową uszczelkę i uzupełnienie oleju przez rurkę od bagnetu do stanu?
Myślałem że ten filtr to będzie duży prawie jak micha, a tu taki malutki
Coś może mnie zaskoczyć przy wymianie oleju? Rozumiem że trzeba zagrzany olej spuścić, odkręconą miskę wyczyścić, wymiana filtra, złożenie na nową uszczelkę i uzupełnienie oleju przez rurkę od bagnetu do stanu?
- Od: 23 maja 2011, 18:59
- Posty: 302
- Skąd: Gdynia
- Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99
Tak do stanu.. ale na zimno.
Potem odpalamy i zmieniamy D – N – R kilka razy co by kontroler i filtr zassał nową oliwę.. rozgrzewamy do temp. roboczej i w razie potrzeby uzupełniamy do 2 kreski poziomu na ciepło.
Potem odpalamy i zmieniamy D – N – R kilka razy co by kontroler i filtr zassał nową oliwę.. rozgrzewamy do temp. roboczej i w razie potrzeby uzupełniamy do 2 kreski poziomu na ciepło.
W związku z tym że LPG założone a w poprzedniej 323f wypaliło mi zawór, zabrałem się za pomiar luzów zaworowych. Najwięcej czasu zajęło mi wyczepienie ze śrub uchwytów wiązek przewodów.
Zasilające miały 0,20 i 0,25, wydechowe po 0,25 i jeden 0,20.
Myślę że na razie jeszcze nie ma konieczności regulacji?
Zasilające miały 0,20 i 0,25, wydechowe po 0,25 i jeden 0,20.
Myślę że na razie jeszcze nie ma konieczności regulacji?
- Od: 23 maja 2011, 18:59
- Posty: 302
- Skąd: Gdynia
- Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99
Założone CB radio. Początkowo miałem je wstawione w miejsce schowka na okulary, ale słaby widok na nie miałem i zrezygnowałem. Teraz mam je koło kolana, przymocowane na samoprzylepny rzep.
Problem mam jeszcze teraz z zakłóceniami z instalacji auta w radiu. Da się jakoś łatwo odfiltrować?
Problem mam jeszcze teraz z zakłóceniami z instalacji auta w radiu. Da się jakoś łatwo odfiltrować?
- Od: 23 maja 2011, 18:59
- Posty: 302
- Skąd: Gdynia
- Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99
Dziś zabrałem się za ściągnięcie ozdobnych listw z drzwi. Polane gorącą wodą zeszły całkiem łatwo.
Prawie cały klej został na listwach. Niestety drzwi kierowcy były malowane i ślad po listwie wyraźnie się odznacza. Przeleciałem pastą Tempo ale niewiele pomogło.
Da się z tym coś zrobić bez malowania?
Prawie cały klej został na listwach. Niestety drzwi kierowcy były malowane i ślad po listwie wyraźnie się odznacza. Przeleciałem pastą Tempo ale niewiele pomogło.
Da się z tym coś zrobić bez malowania?
- Od: 23 maja 2011, 18:59
- Posty: 302
- Skąd: Gdynia
- Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99
Witam w klubie malowanych z listwą Fakt, że inne drzwi, ale i tak boli. Można się pobawić papierem, ale przy tak delikatnym lakierze jak ma mazda, to ryzykowna sprawa. Ja się jeszcze zastanawiam co z tym zrobić. Malowanie to ostateczność, ale możliwe, że jedyne rozsądne wyjście
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Cudna bez tych listew Szkoda tych jednych drzwi ehhh zawsze cos musi byc nie po mysli.Powodzonka
-
WisniaUs
W życiu nie miałem takiego papieru w łapie, trochę strach
W planach mam dać ją na mechaniczną polerkę bo ma sporo drobnych rys. Jak to nie pomoże to chyba z powrotem trzeba będzie listwy przykleić
W planach mam dać ją na mechaniczną polerkę bo ma sporo drobnych rys. Jak to nie pomoże to chyba z powrotem trzeba będzie listwy przykleić
- Od: 23 maja 2011, 18:59
- Posty: 302
- Skąd: Gdynia
- Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99
Zabrałem się za przepolerownie auta. Najpierw glinka, potem pasta 2500 na maszynkę i woskowanie.
Ogólnie mogło być mocniej spolerowane, bo rysy jeszcze widać, ale jak na pierwszy raz z polerką w rękach to i tak nie jest źle.
Dziś odświeżyłem jeszcze klime. Nie śmierdziało z niej jeszcze ale wybieram się na urlop, więc profilaktycznie potraktowałem pianą parownik.
Ogólnie mogło być mocniej spolerowane, bo rysy jeszcze widać, ale jak na pierwszy raz z polerką w rękach to i tak nie jest źle.
Dziś odświeżyłem jeszcze klime. Nie śmierdziało z niej jeszcze ale wybieram się na urlop, więc profilaktycznie potraktowałem pianą parownik.
- Od: 23 maja 2011, 18:59
- Posty: 302
- Skąd: Gdynia
- Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości