Mazda6 GG LF 2,0+LPG '06 AT
Take same bierzesz czy nowe??? Ja zgubilem przednia lub ktos podjumał ale trafił mi sie fajny numer wiec wziolem 2 nowe i mam teraz 8080 ehehe
-
WisniaUs
Wreszcie udało się wymienić klocki na przedniej osi, bo okazało się że to już ostatni dzwonek był.
Nie wiem czemu w prawym kole już okładzina zaczęła się kończyć a w lewym było jeszcze całkiem sporo. Prowadnice i tłoczek pracowały bez zacięć.
Nie wiem czemu w prawym kole już okładzina zaczęła się kończyć a w lewym było jeszcze całkiem sporo. Prowadnice i tłoczek pracowały bez zacięć.
- Od: 23 maja 2011, 18:59
- Posty: 302
- Skąd: Gdynia
- Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99
Marwis napisał(a):Nie wiem czemu w prawym kole już okładzina zaczęła się kończyć
Pewnie hamowales ciągle prawa nogą
-
WisniaUs
Udało mi się też wymienić rolki i pasek wielorowkowy. Chwilę musiałem pokombinować jak nowy pasek poprowadzić, bo ciągle za dużo go miałem
Stare rolki miały już spory luz na łożyskach.
Obejrzałem stan odsłoniętego błotnika, wygląda przyzwoicie, korozji nie widać. Przy okazji w odsłonięte otwory profili napsikałem płynu konserwującego.
Założone też nowe świece NGK ILTR5A-13G
Stare rolki miały już spory luz na łożyskach.
Obejrzałem stan odsłoniętego błotnika, wygląda przyzwoicie, korozji nie widać. Przy okazji w odsłonięte otwory profili napsikałem płynu konserwującego.
Założone też nowe świece NGK ILTR5A-13G
- Od: 23 maja 2011, 18:59
- Posty: 302
- Skąd: Gdynia
- Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99
Marwis napisał(a):Może ktoś polecić jakiś preparat do usuwania soków/żywic z drzewa? (parkowanie pod drzewami)
jak świeże to TarX, Tar&Glue Remover czy Prickbort i inne pochodne, jak zaschnięte/stare to może okazać się konieczne polerowanie ale pierwsze i tak sięgnąłbym po któryś z powyższych środków.
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
W między czasie założyłem kamerę cofania. Jednak mam trochę problemu z nią, bo nie lubi zbyt niskiego napięcia, a gdy mierzyłem na tylnej lampie było trochę poniżej 12V (już nie pamiętam dokładnie ile, chyba ok 10-11V). Po włączeniu czasami są zakłócenia, i dopiero po chwili zaskoczy jeszcze raz z normalnym obrazem.
Poniżej fotka robiona o zmroku.
Poniżej fotka robiona o zmroku.
- Od: 23 maja 2011, 18:59
- Posty: 302
- Skąd: Gdynia
- Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99
AloHa
Podciągnij bezpośrednio ze skrzynki bezpiecznikowej z kabiny + 12V ,a sterowanie czyli (–) z lampy cofania. I po problemie
Dopisano 31 maja 2016, 08:17:
przemyślałem temat i chyba coś pokręciłem
miałem na myśli monitor w lusterku , a nie kamerkę .
trzeba poszukać innego rozwiazania
Marwis napisał(a):W między czasie założyłem kamerę cofania
Podciągnij bezpośrednio ze skrzynki bezpiecznikowej z kabiny + 12V ,a sterowanie czyli (–) z lampy cofania. I po problemie
Dopisano 31 maja 2016, 08:17:
przemyślałem temat i chyba coś pokręciłem
miałem na myśli monitor w lusterku , a nie kamerkę .
trzeba poszukać innego rozwiazania
-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
Klocki w tylnym kole zaczęły piszczeć. Dużo życia nie miały już przed sobą więc wpadły nowe TRW razem z blaszkami i sprężynkami rozpierającymi (te stare słabo już rozpierały)
Przy okazji zauważyłem że w prawym tylnym kole łożysko trochę chrobocze. Domyślam się że to kwalifikuje je do wymiany? Wymienia się tu same łożyska czy razem z piastą?
Byłem też u speca od automatów w sprawie zdarzającego się szarpania przy zmianie z 3 na 4 bieg. Trochę poczytałem na ten temat, podsunąłem swoje pomysły mechanikowi, ale nie chciał mnie słuchać Podmienił komplet sterowania ale nic to nie zmieniło. Ostatecznie wyszło na to że moje przypuszczenie było prawdopodobnie trafne: wyrobiony otwór tłoka servo. Majster przygotuje graty i jeszcze raz podejdziemy do tematu.
Na razie został wymieniony olej i filtr.
Przy okazji zauważyłem że w prawym tylnym kole łożysko trochę chrobocze. Domyślam się że to kwalifikuje je do wymiany? Wymienia się tu same łożyska czy razem z piastą?
Byłem też u speca od automatów w sprawie zdarzającego się szarpania przy zmianie z 3 na 4 bieg. Trochę poczytałem na ten temat, podsunąłem swoje pomysły mechanikowi, ale nie chciał mnie słuchać Podmienił komplet sterowania ale nic to nie zmieniło. Ostatecznie wyszło na to że moje przypuszczenie było prawdopodobnie trafne: wyrobiony otwór tłoka servo. Majster przygotuje graty i jeszcze raz podejdziemy do tematu.
Na razie został wymieniony olej i filtr.
- Od: 23 maja 2011, 18:59
- Posty: 302
- Skąd: Gdynia
- Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99
Łamie mi się bat anteny i przy większej prędkości zaczyna w szybę pukać
Czy taki bat wystarczy? http://allegro.pl/antena-samochodowa-bat-maszt-mazda-3-5-6-323f-vk5-i6309106083.html
Będzie ściągać jak na oryginale? Bo podejrzanie tani jest, a innych nowych nie widzę wystawionych.
Czy taki bat wystarczy? http://allegro.pl/antena-samochodowa-bat-maszt-mazda-3-5-6-323f-vk5-i6309106083.html
Będzie ściągać jak na oryginale? Bo podejrzanie tani jest, a innych nowych nie widzę wystawionych.
- Od: 23 maja 2011, 18:59
- Posty: 302
- Skąd: Gdynia
- Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99
a ja miełem taki i ściąganie lipa
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości