Mazda6 GG L3-VDT '07 2.3T MPS Nowy silnik

Cześć wszystkim,
Przedstawię mój świeży nabytek, który kupiłem kilka dni temu od kolegi z forum MPS.
Marka i Model:
2007 Mazda 6 GG MPS
Silnik:
pojemność 2261cm3, 4 cylindrowy, benzynowy z bezpośrednim wtryskiem, turbodoładowany
Układ Dolotowy:
– Short Ram Intake 2,75 do 2,5 cala ze stali kwasoodpornej Fujita, made by StreetShadowsGarage
– inlet pipe made by StreetShadowsGarage
– zawór upustowy Greddy Type S BPV
– stożkowy filtr powietrza Fujita
– osłona termiczna z blachy
– Intercooler 550x230
– Orurowanie turbo –> IC aluminiowe 2,5'
Układ Wydechowy:
– DP 3” z usuniętym pierwszym katalizatorem + emulator sondy lambda
– Przelotowy układ wydechowy z usuniętym drugim katalizatorem , z dwoma tłumikami końcowymi – 2,75” made by StreetShadowsGarage
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa:
– Strojenie DISI tune
– Pompa paliwa Autotech
Układ Napędowy:
– 18" 8J ASA AR1-RS, opony Vredestien Ultrac Vorti 235/40R18
– 18" 7J stock MPS, opony Bridgestone Potenza RE050A 215/45R18
– 17" 7J Enzo z oponami Bridgestone Blizzak LM25 215/50R17
– skrzynia przekładniowa 6-biegowa manualna,
Układ Hamulcowy:
– tarcze DBA 4000 + klocki Ferrodo DS2500 320mm
– seria 312mm tył
– płyn hamulcowy Motul RBF600
Modyfikacje Zawieszenia:
– sprężyny Eibach Pro Kit
– stabilizator tylny Whiteline 24 mm
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio:
– dodatkowy zestaw wskaźników STRI Racing XLine – Boost, Oil Temp, EGT
– CP-E daszek na wskaźniki
– car audio BOSE
Body KIT MPS
Fabryczna Moc i Moment
– Moc maksymalna – 191 kW (260 KM) przy 5500 obr/min
– Maksymalny moment obrotowy – 380 Nm przy 3000 obr/min
Faktyczna Moc seryjna zmierzona z dodatkami
– Moc maksymalna – 285 KM przy 5690 obr/min
– Maksymalny moment obrotowy – 399 Nm przy 4565 obr/min
Moc i Moment Po Modyfikacjach
– Moc maksymalna – 326KM przy 5800 obr/min
– Maksymalny moment obrotowy – 459Nm przy 2905obr/min
Jak widać auto już miało kilka przeróbek, ale żeby nie tracić czasu zamówiłem już FMIC dedykowany z za oceanu, oraz pompe wysokiego cisnienia Autotech.
Również felgi idą do zmiany, gdyż te mi się nie podobają i zamówione już są inne – również 18' ale z trochę większym "pazurem".
Po zamontowaniu nowych zabawek, od razu wybiorę się na strojenie i zobaczymy co wyjdzie.
Dziś auto zostało oddane na drobne poprawki lakiernicze (prawe nadkole było przerysowane, na masce nie wielki wyprysk korozji) oraz na polerkę. Po lakierniku przyjdzie od razu MPS wjedzie na warsztat w celu wymianu wszystkich płynów.
Poniżej kilka fotek poglądowych świeżo po zakupie. Jak odbiorę to zrobię jakąś ładną sesję.
Przedstawię mój świeży nabytek, który kupiłem kilka dni temu od kolegi z forum MPS.
Marka i Model:
2007 Mazda 6 GG MPS
Silnik:
pojemność 2261cm3, 4 cylindrowy, benzynowy z bezpośrednim wtryskiem, turbodoładowany
Układ Dolotowy:
– Short Ram Intake 2,75 do 2,5 cala ze stali kwasoodpornej Fujita, made by StreetShadowsGarage
– inlet pipe made by StreetShadowsGarage
– zawór upustowy Greddy Type S BPV
– stożkowy filtr powietrza Fujita
– osłona termiczna z blachy
– Intercooler 550x230
– Orurowanie turbo –> IC aluminiowe 2,5'
Układ Wydechowy:
– DP 3” z usuniętym pierwszym katalizatorem + emulator sondy lambda
– Przelotowy układ wydechowy z usuniętym drugim katalizatorem , z dwoma tłumikami końcowymi – 2,75” made by StreetShadowsGarage
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa:
– Strojenie DISI tune
– Pompa paliwa Autotech
Układ Napędowy:
– 18" 8J ASA AR1-RS, opony Vredestien Ultrac Vorti 235/40R18
– 18" 7J stock MPS, opony Bridgestone Potenza RE050A 215/45R18
– 17" 7J Enzo z oponami Bridgestone Blizzak LM25 215/50R17
– skrzynia przekładniowa 6-biegowa manualna,
Układ Hamulcowy:
– tarcze DBA 4000 + klocki Ferrodo DS2500 320mm
– seria 312mm tył
– płyn hamulcowy Motul RBF600
Modyfikacje Zawieszenia:
– sprężyny Eibach Pro Kit
– stabilizator tylny Whiteline 24 mm
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio:
– dodatkowy zestaw wskaźników STRI Racing XLine – Boost, Oil Temp, EGT
– CP-E daszek na wskaźniki
– car audio BOSE
Body KIT MPS
Fabryczna Moc i Moment
– Moc maksymalna – 191 kW (260 KM) przy 5500 obr/min
– Maksymalny moment obrotowy – 380 Nm przy 3000 obr/min
Faktyczna Moc seryjna zmierzona z dodatkami
– Moc maksymalna – 285 KM przy 5690 obr/min
– Maksymalny moment obrotowy – 399 Nm przy 4565 obr/min
Moc i Moment Po Modyfikacjach
– Moc maksymalna – 326KM przy 5800 obr/min
– Maksymalny moment obrotowy – 459Nm przy 2905obr/min
Jak widać auto już miało kilka przeróbek, ale żeby nie tracić czasu zamówiłem już FMIC dedykowany z za oceanu, oraz pompe wysokiego cisnienia Autotech.
Również felgi idą do zmiany, gdyż te mi się nie podobają i zamówione już są inne – również 18' ale z trochę większym "pazurem".
Po zamontowaniu nowych zabawek, od razu wybiorę się na strojenie i zobaczymy co wyjdzie.
Dziś auto zostało oddane na drobne poprawki lakiernicze (prawe nadkole było przerysowane, na masce nie wielki wyprysk korozji) oraz na polerkę. Po lakierniku przyjdzie od razu MPS wjedzie na warsztat w celu wymianu wszystkich płynów.
Poniżej kilka fotek poglądowych świeżo po zakupie. Jak odbiorę to zrobię jakąś ładną sesję.