Mazda6 GG L3-VDT '07 2.3T MPS Nowy silnik
Cześć wszystkim,
Przedstawię mój świeży nabytek, który kupiłem kilka dni temu od kolegi z forum MPS.
Marka i Model:
2007 Mazda 6 GG MPS
Silnik:
pojemność 2261cm3, 4 cylindrowy, benzynowy z bezpośrednim wtryskiem, turbodoładowany
Układ Dolotowy:
– Short Ram Intake 2,75 do 2,5 cala ze stali kwasoodpornej Fujita, made by StreetShadowsGarage
– inlet pipe made by StreetShadowsGarage
– zawór upustowy Greddy Type S BPV
– stożkowy filtr powietrza Fujita
– osłona termiczna z blachy
– Intercooler 550x230
– Orurowanie turbo –> IC aluminiowe 2,5'
Układ Wydechowy:
– DP 3” z usuniętym pierwszym katalizatorem + emulator sondy lambda
– Przelotowy układ wydechowy z usuniętym drugim katalizatorem , z dwoma tłumikami końcowymi – 2,75” made by StreetShadowsGarage
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa:
– Strojenie DISI tune
– Pompa paliwa Autotech
Układ Napędowy:
– 18" 8J ASA AR1-RS, opony Vredestien Ultrac Vorti 235/40R18
– 18" 7J stock MPS, opony Bridgestone Potenza RE050A 215/45R18
– 17" 7J Enzo z oponami Bridgestone Blizzak LM25 215/50R17
– skrzynia przekładniowa 6-biegowa manualna,
Układ Hamulcowy:
– tarcze DBA 4000 + klocki Ferrodo DS2500 320mm
– seria 312mm tył
– płyn hamulcowy Motul RBF600
Modyfikacje Zawieszenia:
– sprężyny Eibach Pro Kit
– stabilizator tylny Whiteline 24 mm
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio:
– dodatkowy zestaw wskaźników STRI Racing XLine – Boost, Oil Temp, EGT
– CP-E daszek na wskaźniki
– car audio BOSE
Body KIT MPS
Fabryczna Moc i Moment
– Moc maksymalna – 191 kW (260 KM) przy 5500 obr/min
– Maksymalny moment obrotowy – 380 Nm przy 3000 obr/min
Faktyczna Moc seryjna zmierzona z dodatkami
– Moc maksymalna – 285 KM przy 5690 obr/min
– Maksymalny moment obrotowy – 399 Nm przy 4565 obr/min
Moc i Moment Po Modyfikacjach
– Moc maksymalna – 326KM przy 5800 obr/min
– Maksymalny moment obrotowy – 459Nm przy 2905obr/min
Jak widać auto już miało kilka przeróbek, ale żeby nie tracić czasu zamówiłem już FMIC dedykowany z za oceanu, oraz pompe wysokiego cisnienia Autotech.
Również felgi idą do zmiany, gdyż te mi się nie podobają i zamówione już są inne – również 18' ale z trochę większym "pazurem".
Po zamontowaniu nowych zabawek, od razu wybiorę się na strojenie i zobaczymy co wyjdzie.
Dziś auto zostało oddane na drobne poprawki lakiernicze (prawe nadkole było przerysowane, na masce nie wielki wyprysk korozji) oraz na polerkę. Po lakierniku przyjdzie od razu MPS wjedzie na warsztat w celu wymianu wszystkich płynów.
Poniżej kilka fotek poglądowych świeżo po zakupie. Jak odbiorę to zrobię jakąś ładną sesję.
Przedstawię mój świeży nabytek, który kupiłem kilka dni temu od kolegi z forum MPS.
Marka i Model:
2007 Mazda 6 GG MPS
Silnik:
pojemność 2261cm3, 4 cylindrowy, benzynowy z bezpośrednim wtryskiem, turbodoładowany
Układ Dolotowy:
– Short Ram Intake 2,75 do 2,5 cala ze stali kwasoodpornej Fujita, made by StreetShadowsGarage
– inlet pipe made by StreetShadowsGarage
– zawór upustowy Greddy Type S BPV
– stożkowy filtr powietrza Fujita
– osłona termiczna z blachy
– Intercooler 550x230
– Orurowanie turbo –> IC aluminiowe 2,5'
Układ Wydechowy:
– DP 3” z usuniętym pierwszym katalizatorem + emulator sondy lambda
– Przelotowy układ wydechowy z usuniętym drugim katalizatorem , z dwoma tłumikami końcowymi – 2,75” made by StreetShadowsGarage
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa:
– Strojenie DISI tune
– Pompa paliwa Autotech
Układ Napędowy:
– 18" 8J ASA AR1-RS, opony Vredestien Ultrac Vorti 235/40R18
– 18" 7J stock MPS, opony Bridgestone Potenza RE050A 215/45R18
– 17" 7J Enzo z oponami Bridgestone Blizzak LM25 215/50R17
– skrzynia przekładniowa 6-biegowa manualna,
Układ Hamulcowy:
– tarcze DBA 4000 + klocki Ferrodo DS2500 320mm
– seria 312mm tył
– płyn hamulcowy Motul RBF600
Modyfikacje Zawieszenia:
– sprężyny Eibach Pro Kit
– stabilizator tylny Whiteline 24 mm
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio:
– dodatkowy zestaw wskaźników STRI Racing XLine – Boost, Oil Temp, EGT
– CP-E daszek na wskaźniki
– car audio BOSE
Body KIT MPS
Fabryczna Moc i Moment
– Moc maksymalna – 191 kW (260 KM) przy 5500 obr/min
– Maksymalny moment obrotowy – 380 Nm przy 3000 obr/min
Faktyczna Moc seryjna zmierzona z dodatkami
– Moc maksymalna – 285 KM przy 5690 obr/min
– Maksymalny moment obrotowy – 399 Nm przy 4565 obr/min
Moc i Moment Po Modyfikacjach
– Moc maksymalna – 326KM przy 5800 obr/min
– Maksymalny moment obrotowy – 459Nm przy 2905obr/min
Jak widać auto już miało kilka przeróbek, ale żeby nie tracić czasu zamówiłem już FMIC dedykowany z za oceanu, oraz pompe wysokiego cisnienia Autotech.
Również felgi idą do zmiany, gdyż te mi się nie podobają i zamówione już są inne – również 18' ale z trochę większym "pazurem".
Po zamontowaniu nowych zabawek, od razu wybiorę się na strojenie i zobaczymy co wyjdzie.
Dziś auto zostało oddane na drobne poprawki lakiernicze (prawe nadkole było przerysowane, na masce nie wielki wyprysk korozji) oraz na polerkę. Po lakierniku przyjdzie od razu MPS wjedzie na warsztat w celu wymianu wszystkich płynów.
Poniżej kilka fotek poglądowych świeżo po zakupie. Jak odbiorę to zrobię jakąś ładną sesję.
Ostatnio edytowano 5 wrz 2016, 13:16 przez torek, łącznie edytowano 12 razy
Witamy w dziale Nasze Mazdy Prosiłbym wgrać zdjęcia na serwer MS opis w poradniku viewtopic.php?f=321&t=177089) , bo z fotosika lubią znikać i nie działa powiększenie
zapowiada się ciekawie
Fajna Dobrze działasz mam nadzieje że do zobaczenia na jakims spocie
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Bardzo ładna Będzie co macać na spocie
Zapraszam już na najbliższy spot 7 kwietnia. Szerokości i bezawaryjności
Tu znajdziesz info dotyczące spotów viewtopic.php?f=514&t=29867&p=3009397#p3009397
Zapraszam już na najbliższy spot 7 kwietnia. Szerokości i bezawaryjności
Tu znajdziesz info dotyczące spotów viewtopic.php?f=514&t=29867&p=3009397#p3009397
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Konkretna maszynka
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
danmazda napisał(a):Bardzo ładna Będzie co macać na spocie
Zapraszam już na najbliższy spot 7 kwietnia. Szerokości i bezawaryjności
Tu znajdziesz info dotyczące spotów viewtopic.php?f=514&t=29867&p=3009397#p3009397
A ten najbliższy spot będzie na bemowie, czy w Galerii mokotów?
torek napisał(a):spot będzie na bemowie, czy w Galerii mokotów
Tego jeszcze nie wiem, wszystko też zależy od pogody, Może zrobimy już w plenerze A gdzie Ci najbliżej
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Ja jestem z okolic piaseczna, więc wiadomo, że do galerii mam bliżej niż na bemowo, ale akurat 7.04 może być ciężki, gdyż wtedy pewnie auto pojedzie na jeden dzień na wymiany olejów, oraz wahacza. Później będę montował graty zza oceanu i na koniec strojenie, więc jeśli spoty są cykliczne, to najprawdopodobniej i najbardziej realny termin mojego przyjazdu byłby po 13.
Super. Pilnuj oleju!
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Świetne auto, jestem ciekawe osiągów i dalszych przyrostów mocy. Co do felg masz rację, te ze zdjęć kompletnie nie pasują do mpsa.
Wysłane z mojego ZOPO 9xxQuad przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ZOPO 9xxQuad przy użyciu Tapatalka
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 931 (35/76)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
Ładne kółko
Obserwuje wątek spotkań, link który Ci wysłałem. Jeśli będą chętni to zrobimy w galerii Mokotów
Obserwuje wątek spotkań, link który Ci wysłałem. Jeśli będą chętni to zrobimy w galerii Mokotów
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Alu, które zamówiłeś odmienią oblicze tego MPS-a, bo te aktualne od samego początku mi się nie widziały. Jakie parametry mają nowe felgi?
-
makmarc
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości