Mazda6 GG RF-7J '07 "50cent car" :D
- Od: 4 lis 2014, 21:01
- Posty: 172 (2/0)
- Skąd: Kozienice
- Auto: M6 GG 2003 2.0 EXCLUSIVE
LooKasH8 napisał(a):Ładny retusz, nie widać brudu na mojej przynajmniej :p
Etam retusz, zgrane z aparatu tylko
- Od: 4 lis 2014, 21:01
- Posty: 172 (2/0)
- Skąd: Kozienice
- Auto: M6 GG 2003 2.0 EXCLUSIVE
WTF XD no tam to się nie spodziewałem że Gdynia wyląduje, aczkolwiek mam wrażenie że w niedzielę mijałem się z Tobą :p ale wstyd taką brudną było fotografować
http://allegro.pl/porzelack-teflon-wosk-samochodowy-375-ml-i5591589500.html
Szybkie pytanie, konkretna odpowiedź. Co to, jak to i czy sens, kupować? :p Słyszałem że fajne ale może macie coś lepszego do polecenia?
Szybkie pytanie, konkretna odpowiedź. Co to, jak to i czy sens, kupować? :p Słyszałem że fajne ale może macie coś lepszego do polecenia?
Używam Porzelack Brillant i powiem szczerze – rewelacja!
Fajnie się nakłada i jeszcze lepiej poleruje. Tym bardziej , że można śmiało tym polerować również szyby.
Co do trwałości, to już średnio, ale czego spodziewać się po wosku w płynie. Na około 2 miesiące wystarczy.
Fajnie się nakłada i jeszcze lepiej poleruje. Tym bardziej , że można śmiało tym polerować również szyby.
Co do trwałości, to już średnio, ale czego spodziewać się po wosku w płynie. Na około 2 miesiące wystarczy.
Najlepiej to przygotować porządnie lakier pod nałożenie wosku.
Całkiem niedawno ja tak zrobiłem u siebie a po skończonej pracy sam się zdziwiłem jaki naprawdę kolor ma moje auto
Całkiem niedawno ja tak zrobiłem u siebie a po skończonej pracy sam się zdziwiłem jaki naprawdę kolor ma moje auto
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Kupuję, jakieś sugestie odnośnie
Najlepiej to przygotować porządnie lakier pod nałożenie wosku.
Jest bardzo dużo informacji na ten temat. Ja skorzystałem ze schematu, który w swoim podpisie ma kolega Sabat https://docs.google.com/document/d/1JSS ... pmD3M/edit.
Nie musisz akurat korzystać z tego co jest tutaj zawarte. Ale w większości przypadków kolejne kroki nie zmieniają się.
Kosmetyków jest mnóstwo i ciężko coś wybrać. A jeżeli już wszystko kupiłeś nie zawsze jest to odpowiednie. Tak było w moim przypadku. Kupiłem i zastosowałem nie do końca dobry wosk.
Więc trzeba dużo czytać i być cierpliwym
Nie musisz akurat korzystać z tego co jest tutaj zawarte. Ale w większości przypadków kolejne kroki nie zmieniają się.
Kosmetyków jest mnóstwo i ciężko coś wybrać. A jeżeli już wszystko kupiłeś nie zawsze jest to odpowiednie. Tak było w moim przypadku. Kupiłem i zastosowałem nie do końca dobry wosk.
Więc trzeba dużo czytać i być cierpliwym
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Kurde, trochę taki zestaw może kosztować ale poradnik wydaje się być zacny Dzięki
Dopisano wtorek, 18 sierpnia 2015, 20:33:
Po dłuższym czasie zastanawiania się, słuchania i kombinowania poszedłem do mechanika i powiedziałem żeby obejrzeli prawy przegub wewnętrzny, gdyż mam podejrzenia jego zużycia, potwierdziły się, mechanik skasował 30zł i polecił się do wymiany za 300 zł xD podziękowałem, mam nadzieję że po weekendzie znajdę chwilę czasu i zrobię to w swoim garażu, części na allegro oscylują od 120 do 140, kupuję najdroższe i 150 zł mam w kieszeni, pół zbiornika Zrobię dokładną fotorelację dla potomnych
Dopisano wtorek, 18 sierpnia 2015, 20:33:
Po dłuższym czasie zastanawiania się, słuchania i kombinowania poszedłem do mechanika i powiedziałem żeby obejrzeli prawy przegub wewnętrzny, gdyż mam podejrzenia jego zużycia, potwierdziły się, mechanik skasował 30zł i polecił się do wymiany za 300 zł xD podziękowałem, mam nadzieję że po weekendzie znajdę chwilę czasu i zrobię to w swoim garażu, części na allegro oscylują od 120 do 140, kupuję najdroższe i 150 zł mam w kieszeni, pół zbiornika Zrobię dokładną fotorelację dla potomnych
Ja obecnie kładę ten teflon, i powiem że jest na prawdę dobry
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
W końcu się za to zabrałem
Panel klimatyzacji od tyłu
Polecam tym którzy będą się w to bawili zwrócić uwagę na różnorodność tych cokolików, są dwa jasne i trzy ciemne, ciemniejsze mają czerwone "gumki" a jaśniejsze są "brązowe" Prawidłowe ułożenie widać na obrazku
Żarówki zakupione stąd: http://www.tme.eu/pl/details/l3208/zrodla-swiatla-miniaturowe/goobay/
wyglądają jak na załączonym obrazku, ta po prawo jest żarówką oryginalną, ta po lewej żarówka zamówiona, widać lekką różnicę w długości drucików i w grubości, w niczym to nie przeszkadza, zapewniam
Tak wygląda cokół całej żarówki, tutaj wkładamy przedmiot który zakupiliśmy i nakładamy na niego CZERWONĄ gumkę sposobem myślę że większości znanym
Po włożeniu żaróweczek w cokoli montujemy je w prawidłowe miejsce na panelu, cała wymiana zajęła 10 minut plus demontaż radia i panelu, czas zależny od umiejętności
Tak wygląda całość po wymianie, różnicy nie widać żadnej
A przy okazji zrobiłem taką oto czynność
Zasilanie i kabel aux przeniesione do schowka, jeszcze tylko tablet kupić i będzie cacy
A teraz przedstawiam coś ciekawego. Projekt który siedzi w mojej głowie od miesiąca, wreszcie kupiłem materiały, teraz tylko znaleźć czas
Kto zgadnie co to i do czego to
Dopisano czwartek, 20 sierpnia 2015, 23:36:
I jest jeszcze jeden problem który ciągle mnie nęka... Ciągłe ZWARCIE w lewej żarówce mijania H1, co włożę nową to po godzinie jej już nie ma, straciłem już 3(TRZY) :/ Nie wiem jak temu zaradzić...
Panel klimatyzacji od tyłu
Polecam tym którzy będą się w to bawili zwrócić uwagę na różnorodność tych cokolików, są dwa jasne i trzy ciemne, ciemniejsze mają czerwone "gumki" a jaśniejsze są "brązowe" Prawidłowe ułożenie widać na obrazku
Żarówki zakupione stąd: http://www.tme.eu/pl/details/l3208/zrodla-swiatla-miniaturowe/goobay/
wyglądają jak na załączonym obrazku, ta po prawo jest żarówką oryginalną, ta po lewej żarówka zamówiona, widać lekką różnicę w długości drucików i w grubości, w niczym to nie przeszkadza, zapewniam
Tak wygląda cokół całej żarówki, tutaj wkładamy przedmiot który zakupiliśmy i nakładamy na niego CZERWONĄ gumkę sposobem myślę że większości znanym
Po włożeniu żaróweczek w cokoli montujemy je w prawidłowe miejsce na panelu, cała wymiana zajęła 10 minut plus demontaż radia i panelu, czas zależny od umiejętności
Tak wygląda całość po wymianie, różnicy nie widać żadnej
A przy okazji zrobiłem taką oto czynność
Zasilanie i kabel aux przeniesione do schowka, jeszcze tylko tablet kupić i będzie cacy
A teraz przedstawiam coś ciekawego. Projekt który siedzi w mojej głowie od miesiąca, wreszcie kupiłem materiały, teraz tylko znaleźć czas
Kto zgadnie co to i do czego to
Dopisano czwartek, 20 sierpnia 2015, 23:36:
I jest jeszcze jeden problem który ciągle mnie nęka... Ciągłe ZWARCIE w lewej żarówce mijania H1, co włożę nową to po godzinie jej już nie ma, straciłem już 3(TRZY) :/ Nie wiem jak temu zaradzić...
Zmiana koloru podświetlenia??
- Od: 4 lis 2014, 21:01
- Posty: 172 (2/0)
- Skąd: Kozienice
- Auto: M6 GG 2003 2.0 EXCLUSIVE
Dokładnie tak zmieniamy kolor zegarów na schemat kolegi !NIEBO ale to dopiero po niedzieli, zobaczymy co z tego wyjdzie :p
Masz doświadczenie w lutowaniu SMD??
- Od: 4 lis 2014, 21:01
- Posty: 172 (2/0)
- Skąd: Kozienice
- Auto: M6 GG 2003 2.0 EXCLUSIVE
LooKasH8 napisał(a):I jest jeszcze jeden problem który ciągle mnie nęka... Ciągłe ZWARCIE w lewej żarówce mijania H1, co włożę nową to po godzinie jej już nie ma, straciłem już 3(TRZY) :/ Nie wiem jak temu zaradzić...
Wyciągnij lewy reflektor i rozkop peszel i zobacz czy nie masz zgnitych przewodów na pierwszym łuku jaki pokonuje ta wiązka do przednich "kinkietów". W moim przypadku zgnity przewód od drogowego "kinkietu" i w efekcie raz się zapalał a raz nie i efekt końcowy 2X wymiana żarówki H1 aż powiedziałem dość tego .Strona oczywiście ta sama lewa (kierowcy).
Royal Six napisał(a):Jak po dłuższym czasie ocenił byś EZ-Lip, kupił byś drugi raz ?
Dobre pytanie chyba nie koniecznie, zrobiłem to w taki sposób że trzyma się bezproblemowo, przydaje się przy krawężnikach, obciera Lipa a nie zderzak i wiem pod jaki chodnik nie podjadę bo słyszę jak szura właśnie ta guma, więc ma swoje plusy, wygląd jest całkiem spoko ale nie pracuję nad jego poprawianiem czy wymienianiem, zużyje się to oderwę i będzie bez
A teraz trochę nowości
Unikałem odpowiedzi na pytanie Arka czy mam doświadczenie w lutowaniu SMD ze względu na to że nie mam ale na siłę chciałem spróbować Zajęło mi to godzinę a koszt to 8 zł za diody
Zamienione jak u kolegi !NIEBO, tempomat jest zielono-niebieski i immo też niebieskie ładnie daje po oczach
Znalazłem mały szkopuł... zastanawiało mnie dlaczego nie świeci się kontrolka DPF a po obejrzeniu diody już wiem, całe gniazdko diody się wywaliło, widać to na piątym zdjęciu :/ nie mam pojęcia jaki był powód tej awarii i jest ona raczej nie naprawialna
Łoooo Panie. Najsssss!
Zrobisz mi takie w Rykach ?
Zrobisz mi takie w Rykach ?
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości