Widzę jesteś zwolennikiem oleju Penrite Również stosowałem go u siebie, tyle że w specyfikacji 5w30.
Osobiście uważam, że to jeden z lepszych na rynku, na chwilę obecną przerzuciłem się na Motula i chyba bym już nie zmienił.
Mazda6 GG RF-7J '07 "50cent car" :D
Polecam, najlepiej w komplecie z grillem, tylko uważaj z matowieniem papierem ściernym żebyś nie porobił głębokich rys jak ja u siebie na lewym lusterku :/ zaczynaj od wodnego 1000 i nie grubszego, potem jakieś 1500 i 2000 a potem malowanie, wiadomo Zastanawiałem się jak wyglądało by z czarnym dachem ale to chyba za ciemny kolor lakieru do czarnego dachu, nie zrobi efektu
M6 dalej na sprzedaż, podejrzewam żeby dalej poszła będę musiał skręcić przebieg i wymienić sprężyny Bo coś ciężko to idzie Ogólnie przygotować do sprzedaży
LooKasH8 napisał(a):M6 dalej na sprzedaż, podejrzewam żeby dalej poszła będę musiał skręcić przebieg i wymienić sprężyny Bo coś ciężko to idzie Ogólnie przygotować do sprzedaży
Daj linka
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
M6 sprzedana dla mnie smutny dzień ale nowy właściciel będzie zadowolony młody kierowca który zaczyna swoją przygodę z motoryzacją więc wiem, że dokonał bardzo dobrego wyboru na początek Będzie dbał nie mniej niż dotychczas, tego się spodziewam
Gratulacje. Napiszesz za ile końcowo poszła? Ciekawi mnie różnica w cenach szrotow z otomoto do zadbanej sztuki
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Biniu napisał(a):Ciekawi mnie różnica w cenach szrotow z otomoto do zadbanej sztuki
Coś podejrzewam że mocno obniżył cenę. Jest tyle szrotów na otomoto czy allegro że osoby kupujące śmieją się widząc/słysząc cenę za naprawdę zadbaną Mazdę Swoją to chyba będę użytkował dopóki się totalnie nie rozleci ...
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
No niestety koledzy, ale realia naszego rynku nie rozpieszczają, cena taka że ja nie płaczę a młody kierowca jest zadowolony, wysłużona sztuka więc wiecie. Oddałem za tyle co na allegro sprzedawałem w taki sposób jak sam chciałbym kupować
Dopisano niedziela, 24 grudnia 2017, 01:19:
Mazda ma nowego właściciela, podczas romansu ze mną zmieniła się ze zwykłego, japońskiego autka dla dziadka w dieslu w całkiem ładnie wyglądające, wyróżniające się na drodze M6 dla młodego kierowcy w sam raz
Podczas tych 3 lat zmieniło się m.in.:
-Stan lakieru na +
-Układ zawieszenia, obniżone, usztywnione i wymienione amortyzatory
-Stacja multimedialna w postaci wielofunkcyjnego tableta
-Układ hamulcowy, gruntowna renowacja, SWAP przodu z wersji GH
-Układ wydechowy, brak DPF oraz zdublowane tłumiki końcowe
-Wymienione wszystkie łożyska
-Odmalowany tylny zderzak
-Xenony HID oraz światła DRL z modułem kierunkowskazów
-Nowe opony na lato z górnej półki oraz złote felgi od RX8 18''
-Utrzymana bardzo dobra kondycja silnika dzięki częstym wymianom oleju oraz używaniu różnego rodzaju dodatków
itp., itd.
Historia auta pisze się dalej w województwie lubelskim Mam nadzieję że młody kierowca wkrótce się ujawni i założy temat, życzę mu dobicia przebiegu do 400000!!!
Zainteresowanych zapraszam do nowego tematu prowadzonego przeze mnie, kolejna genialna mazda w moich rękach:
--->http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=202963<---
A tymczasem zamykam temat ujęciami, jakimi zapamiętam ten cudowny samochodzik:
---------------------------------------------------------------
Dopisano niedziela, 24 grudnia 2017, 01:19:
Mazda ma nowego właściciela, podczas romansu ze mną zmieniła się ze zwykłego, japońskiego autka dla dziadka w dieslu w całkiem ładnie wyglądające, wyróżniające się na drodze M6 dla młodego kierowcy w sam raz
Podczas tych 3 lat zmieniło się m.in.:
-Stan lakieru na +
-Układ zawieszenia, obniżone, usztywnione i wymienione amortyzatory
-Stacja multimedialna w postaci wielofunkcyjnego tableta
-Układ hamulcowy, gruntowna renowacja, SWAP przodu z wersji GH
-Układ wydechowy, brak DPF oraz zdublowane tłumiki końcowe
-Wymienione wszystkie łożyska
-Odmalowany tylny zderzak
-Xenony HID oraz światła DRL z modułem kierunkowskazów
-Nowe opony na lato z górnej półki oraz złote felgi od RX8 18''
-Utrzymana bardzo dobra kondycja silnika dzięki częstym wymianom oleju oraz używaniu różnego rodzaju dodatków
itp., itd.
Historia auta pisze się dalej w województwie lubelskim Mam nadzieję że młody kierowca wkrótce się ujawni i założy temat, życzę mu dobicia przebiegu do 400000!!!
Zainteresowanych zapraszam do nowego tematu prowadzonego przeze mnie, kolejna genialna mazda w moich rękach:
--->http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=202963<---
A tymczasem zamykam temat ujęciami, jakimi zapamiętam ten cudowny samochodzik:
---------------------------------------------------------------
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości