Mazda6 GG RF-7J '07 "50cent car" :D

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez rafałmazda » 22 cze 2015, 22:17

przyznaję się, że u mnie ciągle ten problem nie został rozwiązany <oczy> niestety, ale brak czasu i możliwości oddania Madzi do warsztatu nadal to uniemożliwia :( niech tylko ten miesiąc sie skończy <diabełek>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 18:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez LooKasH8 » 25 cze 2015, 20:30

W związku z tym że Magda mnie ostatnio trochę denerwuje tym zawieszeniem postanowiłem zrobić jej jakąś ładną polerkę lakieru :) ale nie tylko coś w stylu wosk koloryzujący, szmatka i ścierać tylko coś grubszego xD w sensie polerka mechaniczna z papierem co najmniej 2500, woskiem z wodą i potem gładzeniem lakieru za pomocą jakiegoś preparatu :D

Wiem że to co piszę może brzmieć trochę niedorzecznie ale jednak jestem zdwcydowany na coś takiego w domowych warunkach :D dlatego też najpierw piszę tutaj zapytać o waszą opinię a w szczególności rady od was :D

Czytam uważnie ;p
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 22:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez Weelkoo » 25 cze 2015, 20:44

żadnym papierem. Różnej twardości pady + różne pasty polerskie. Jak chcesz to robić w domowych warunkach to garaż i nastaw się na kilkanaście godzin pracy, do tego żadna polerka rotacyjna tylko najlepiej (skoro robisz to pierwszy raz) polerka typu DA (Dual Action). Jeśli ma być zrobiona faktycznie porządnie polerka ;) Jak chcesz szybciej – polerka, finishing pad i pasta wykończeniowa do tego – zniwelujesz hologramy, odświeżysz kolor, odzyskasz blasku trochę – na mocną korektę nie licz jednak :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 20:48
Posty: 1148 (0/16)
Skąd: Bieruń
Auto: Lexus IS 200t

Postprzez rafałmazda » 25 cze 2015, 20:45

LooKasH8 napisał(a):Magda mnie ostatnio trochę denerwuje tym zawieszeniem

a ja coraz bardziej jestem przekonany że to wina luźnego klocka hamulcowego :P dziś wziąłem młotek, patyk i postukałem w klocek. No i brzęczy :| z drugiej strony tego nie ma :P w lipcu umawiam się na wizytę w warsztacie i niech naprawiają co popsuli :P
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 18:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez LooKasH8 » 25 cze 2015, 20:55

Hmm to teraz dałeś mi do myślenia :D najczęściej w takich sytuacjach właśnie trzeba zacząć od najprostrzych czynników :p

Dopisano 25 cze 2015, 21:03:

http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=126&t=15878

Myślicie że mogę wzorować się na tym opisie (tym dokładniejszym pod koniec tematu) :)
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 22:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez Celin » 26 cze 2015, 16:26

Fakt polerki całego auta papierem się nie robi tylko co najwyżej jakiś wybrany niewielki fragment elementu jeśli masz na prawdę sporą rysę. Tak jak pisze Weelkoo maszyna DA i do przodu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 11:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez LooKasH8 » 28 cze 2015, 10:42

Polerka domowym sposobem zrobiona, pasta polerska na mokro, potem wosk koloryzujący i wosk ochronny, wszystko nakładane mechanicznie za pomocą Farecli, taniej miękkiej gąbki do wkrętarki z prędkością obrotów 800 i 1100 ;) Nie powiem żeby to była polerka moich marzeń, powiem więcej że szału nie ma więc postanowiłem oddać Magdę do lakiernika, znalazłem w Radomiu gościa który usuwa defekty, robi polerkę na takim aucie za 300 zł, do tego czyszczenie lamp za 80zł i może na jesieni powłoka kwarcowa za 500 zł ;)
Co o tym sądzicie, dobra cena za kwarc?
Odnośnie tego wycia i furgolenia... u mnie najprawdopodobniej jest to starta i lekko zwichrowana tarcza :/ zaczyna się to nasilać przy ostrzejszym hamowaniu ;( najprawdopodniej wjechałem gdzieś w wodę z taką rozgrzaną tarczą i się stało :)
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 22:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez LooKasH8 » 3 lip 2015, 09:14

Nadeszła wiekopomna chwila :D
IMG_20150702_164938_282.jpg

Dzieje się :P
IMG_20150702_165111_956.jpg


Można potraktować to jako urodziny i ciągle mam w głowie takie o coś :P

http://allegro.pl/zestaw-xenon-can-bus-cyfrowy-h1-h3-h4-h7-h11-hb4-i5431004622.html

Ponawiam pytanie, czy jest sens? :)

A tak z rzeczy codziennych to wykorzystałem środek do pielęgnacji skóry wewnątrz kupiony na stronie K2

http://www.ceneo.pl/1833617

Bardzo polecam :D Genialny zapach, głębia koloru i ta miękkość siedzeń :D raz na miesiąc czymś takim i siedzenia wyglądają jak nowe, Przemysław może potwierdzić xD
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 22:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez Przemysław » 3 lip 2015, 12:30

LooKasH8 napisał(a):Ponawiam pytanie, czy jest sens? :)

Ktoś w tym dziale ma coś w ten deseń i sobie chwali. Tylko chyba nie jest to do końca zgodne z przepisami <czytaj>
LooKasH8 napisał(a):A tak z rzeczy codziennych to wykorzystałem środek do pielęgnacji skóry wewnątrz kupiony na stronie K2.Bardzo polecam :D Genialny zapach, głębia koloru i ta miękkość siedzeń :D raz na miesiąc czymś takim i siedzenia wyglądają jak nowe, Przemysław może potwierdzić xD

Potwierdzam :) . Skóra wygląda świeżo <spoko>
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 12:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez LooKasH8 » 8 lip 2015, 13:59

Poszło, tak sobie pomyślałem że trzeba spróbować skoro każdy tak zachwala, kupione TW w Radomiu za 50 zł zrobiło swoje...
DSC_9019.JPG

DSC_9018.JPG

DSC_9022.JPG


Do momentu postawienia auta na parkingu na jedną noc :P
Zebrał kurzu co nie miara xD a wiem dlaczego xD z tego samego powodu co lakier przyciągał moje włosy na rękach w czasie woskowania, wosk fajna sprawa tylko strasznie naładowuje lakier elektronami które współdziałają z otoczeniem zbierając wszystko co jest wokół :/ Takim zakurzonym samochodem złapał mnie deszcz i pozamiatane :P pojechałem na myjnię, owszem, woda spływa pięknie, byłem bardzo zadowolony ale wraz z tym spływaniem rozmazuje kurz na lakierze i kicha, zasycha on na aucie i trzeba polerować.
Jedynym rozwiązaniem jest suszenie auta po myjni ścierką z mikrofibry na co nigdy nie mam czasu :/
Nie robiłem zdjęć bo nie ma sensu :P

DSC_9020.JPG

DSC_9028.JPG


Taka promocja :P

Jest pomysł na weekend :) Na początek tylne lampy i kierunki walnę folią Oracal, jak mi się znudzi to będę rozwalał tylne i robił a`la MPS i tu potrzebuję pomocy znawców :P
Jakieś rady jak to rozebrać, zbieram od dziś informacje :D
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 22:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez matthies » 8 lip 2015, 14:58

tylne lampy trzeba ciąć. WIęcej info w dziale tuning optyczny.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 17:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez xRafalx » 8 lip 2015, 15:23

Przyciemnij folią, lub lakierem, najlepszy wybór :) Z tym cięciem jest nie tak do końca, bo potem widać przepalone miejsca :|
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 10:37
Posty: 3598 (51/68)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez LooKasH8 » 9 lip 2015, 09:32

Właśnie mam folię i dziś na wieczór zrobię to wstawię foty ;)

Dopisano piątek, 10 lipca 2015, 00:32:

Prace rozpoczęły się około 18 :)
IMG_20150709_191802_748.jpg
IMG_20150709_200550_718.jpg


Trochę się namęczyłem żeby osiągnąć taki oto efekt, nie wytrzymałem, ciągle chodzi za mną ta gra srebra i czerni na tyle :P Kiedyś sobie kupię lampy MPS albo zamówię u mikołaja :P
A na chwilę obecną wystarczy mi coś takiego:
IMG_20150709_234100_607.jpg
IMG_20150709_234112_202.jpg
IMG_20150709_234203_831.jpg

Szału nie robi, efektu WOW <jupi> nie ma z odległości 30 cm w świetle, a na samochodzie zobaczę jutro :D Aczkolwiek polecam dla tych którzy chcą oklejać folią, według mnie wygląda to lepiej, nie jest trudne w tworzeniu i co najważniejsze: NIE przysłaniamy świateł co za tym idzie nie łamiemy przepisów :D <nauka> <ok>

Dopisano piątek, 10 lipca 2015, 00:33:

Przepraszam za jakość zdjęć, jutro zrobię lustrzanką to będzie lepiej :D
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 22:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez LooKasH8 » 15 lip 2015, 19:17

NEWS:
Sierżant Łukasz wybiera się na poligon co wiąże się z pozostawiniem Mazdy pod opieką brata na 3 tygodnie xD dziś nałożony Turtle Wax, wymyty środek, odgrzybiona, wyozonowana i napełniona klima swoją drogą w Radomiu oraz wypolerowane kółka i szybki ;) świeci się jak zawsze więc mogę ją odstawić. W dniach 6-15 sierpnia będę przebywał w Warszawie wraz z autkiem więc trzeba będzie pojawić się na jakimś spocie :) a 15 sierpnia reprezentował będę klub na defiladzie WP XDkoniec chwalenia ;)
Także trzymajcie się i do zobaczenia po moim powrocie, swoją drogą ciekawe ile się zmieni w klubowych autkach a zlot xD
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 22:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez LooKasH8 » 29 lip 2015, 09:42

Czas na zmiany, najwyższa pora zmienić tylne amortyzatory, stąd moje pytanie. Czy jest sens montować coś takiego:
Screenshot_2015-07-29-10-34-16.png

Screenshot_2015-07-29-10-34-36.png

Warte 240 za komplet czy może standardową KAYABĘ? :) Proszę o opinię specjalistów :D
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 22:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez Siwy_Płock » 29 lip 2015, 09:46

Ładnie ci wyszły te lampy. To samo chcę zrobić u siebie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2014, 20:42
Posty: 106 (0/1)
Skąd: Płock

Postprzez em_dzej » 29 lip 2015, 09:50

AloHa

Lampy bardo na plus <spoko>
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 10:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez LooKasH8 » 29 lip 2015, 09:54

Lampy wyczyściłem bo trochę zabieg ofoliowania wyszedł wg. mnie "badziewnie" ;/ ale nie poddaję się do końca, będę dalej próbował :p
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 22:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez Przemysław » 29 lip 2015, 11:34

LooKasH8 napisał(a):Czas na zmiany, najwyższa pora zmienić tylne amortyzatory

Też za niedługo będę zmieniał amorki z tyłu. Widziałem już tą aukcję. Z tego co wyczytałem to najlepszym wyborem będzie Bilstein. A na temat tych z aukcji nic mi nie wiadomo...
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 12:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez LooKasH8 » 29 lip 2015, 13:53

A zauważyłem że Bilsteiny są nawet tańsze od KYB a nie planuje jakoś wydawać całego majątku na taką część, chciałbym zamknąć się w 150 za sztukę :p
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 22:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy