Mazda6 GG RF-7J '07 "50cent car" :D
No zobaczymy co glinka zdziała, słyszałem właśnie o decabicie i jeżeli będzie ciężko to wykorzystam
Trochę się u nas działo ostatnio
Madzia otrzymała na początek tylko ręczną polerkę, później trochę wosku i na to wszystko morning dew i takie tam
Taka praca szszczerze popłaca kilka godzin przy aucie w miłej atmosferze
Nastąpiła wymiana oleju przy przebiegu 267400, dodatek do oleju w postaci CERATEC od Liquy&Moly, dużo się o tym naczytałem, opinie przeróżne, większość pozytywnych więc postanowiłem również spróbować
Aktualnie przejechałem z tym cudem zaledwie 200km i jedno co stwierdzam co zdecydowanie cichsza praca silnika, najprawdopodobniej spowodowana nowym olejem PENRITE Enviro+ 5w40
W momencie gdy otworzyłem puszkę z CERATECiem to się przeraziłem jego konsystencją i barwą, byłem bliski zrezygnowania z aplikowania tego dziadostwa xD ale jednak, zobaczymy za 5000km jak zapewnił producent, środek będzie w pełni rozłożony w aucie
Wymieniony filtr kabinowy, miałem dylemat w jakiej pozycji powinien się znajdować więc pozostawiłem go tak, jak były narysowane strzałki na obudowie tegoż filtra
Zmierzyłem też sobie poziom hałasu w aucie, przy prędkości 130 na całkiem ładnej drodze średnio wychodzi 67dB, przed wygłuszaniem bagażnika i drzwi było prawie 70 więc jest super
Madzia gotowa na wiosnę
Dopisano poniedziałek, 10 kwietnia 2017, 21:56:
Madzia po dzisiejszych lotach
Madzia otrzymała na początek tylko ręczną polerkę, później trochę wosku i na to wszystko morning dew i takie tam
Taka praca szszczerze popłaca kilka godzin przy aucie w miłej atmosferze
Nastąpiła wymiana oleju przy przebiegu 267400, dodatek do oleju w postaci CERATEC od Liquy&Moly, dużo się o tym naczytałem, opinie przeróżne, większość pozytywnych więc postanowiłem również spróbować
Aktualnie przejechałem z tym cudem zaledwie 200km i jedno co stwierdzam co zdecydowanie cichsza praca silnika, najprawdopodobniej spowodowana nowym olejem PENRITE Enviro+ 5w40
W momencie gdy otworzyłem puszkę z CERATECiem to się przeraziłem jego konsystencją i barwą, byłem bliski zrezygnowania z aplikowania tego dziadostwa xD ale jednak, zobaczymy za 5000km jak zapewnił producent, środek będzie w pełni rozłożony w aucie
Wymieniony filtr kabinowy, miałem dylemat w jakiej pozycji powinien się znajdować więc pozostawiłem go tak, jak były narysowane strzałki na obudowie tegoż filtra
Zmierzyłem też sobie poziom hałasu w aucie, przy prędkości 130 na całkiem ładnej drodze średnio wychodzi 67dB, przed wygłuszaniem bagażnika i drzwi było prawie 70 więc jest super
Madzia gotowa na wiosnę
Dopisano poniedziałek, 10 kwietnia 2017, 21:56:
Madzia po dzisiejszych lotach
świeci się
Jak nie powiem co .... Woskowałeś tym woskiem collinite 476s ?
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Dokładnie, jestem bardzo zadowolony z jego łatwości nakładania i kultury docierania wiadomo, zdjęcia może trochę szaleją ale i tak na żywo jest super do pierwszego wyjazdu w rejon zakurzony zbiera każdy pył z powietrza
A używałeś kiedyś softa99 ?
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Nope Collinite jest moim pierwszym woskiem na tym aucie więc wiesz dopiero zaczynam przygodę
Kończy mi się soft, i chciałem kupić ten co Ty masz. Jedni twierdzą że jest super, drudzy że do bani. Fajnie by było jakbyś wrzucił chociaż jakiś filmik z myjni, albo jak wygląda kropelkowanie
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Spróbuję coś ogarnąć za dnia ale od razu mówię że osobiście nie jestem zadowolony z kropelkowania, na różnych filmach widziałem lepsze efekty
Dobrze przygotowałeś lakier ? Nie chce mi się iść do auta, deszcz teraz pada to bym zrobił zdjęcie jak u mnie to wygląda.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Glinka, ręczna polerka meguiars ultimate compound, odtłuszczanie wszystkiego IPA od Tenzi i wosk, jedna warstwa, tydzień później dokładne mycie szamponem Megsa Gold Glass, do sucha i wosk, na niego Morning Dew więc myślę że ok... teraz jest słaba pogoda więc nie jadę na myjnię ale do weekendu coś ogarnę to nagram
Może na filmach kropelkuje sam wosk a u Ciebie Morning Dew stąd inne kropelki.
A mazda błyszczy
W trwałości napewno ale jednak na KA dużo osób ma problemy z docieraniem softa na ciemnych lakierach.Sam zamówiłem softa zobaczymy jak będziemakmarc napisał(a):Nie ma podjazdu do softa, w trwałości jak i łatwości aplikowania
A mazda błyszczy
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
W związku z tym że mój temat spadł na drugą stronę to trzeba aktualizować
A dzieje się sporo
Przebieg: 270000
Od początku...
Na majówkę udałem się z dziewczyną do Budapesztu dlatego też nie było mnie na zlocie, niestety, trochę żałuję ale wypad do Węgier udał się bardzo więc jestem zadowolony
Nie obyło się jednak bez problemów :/ Otóż po przybyciu na miejsce poczułem niepokojący zapach z prawego koła, otóż był to zacisk... niestety musiałem 800km wracać na zapieczonym co spowodowało konieczność wymiany łożyska... ZNOWU xD zatarło się po prostu z dużej temperatury ale tarcze mikoda wytrzymały
Tak więc podsumowując mam dwa nowe łożyska z przodu i jedno roczne z tyłu xD
Podkreślam że wymianę łożyska wykonałem własnoręcznie w swoim garażu
Tak wygląda rozebrane koło
A tu Madzia w Donovalach na Słowacji już w powrocie
Po wszystkim postanowiłem zrobić w końcu porządne zakupy detailingowe, padła decyzja na maszynkę oscylacyjną i system Menzerny do polerki
Kilka dobrych godzin pracy i jest
A tak prezentuje się działanie mojej polerki na dobrze wykończonym, średnio twardym lakierze Saaba
Widać różnicę?
I to chyba na tyle, czekam na krytykę
A dzieje się sporo
Przebieg: 270000
Od początku...
Na majówkę udałem się z dziewczyną do Budapesztu dlatego też nie było mnie na zlocie, niestety, trochę żałuję ale wypad do Węgier udał się bardzo więc jestem zadowolony
Nie obyło się jednak bez problemów :/ Otóż po przybyciu na miejsce poczułem niepokojący zapach z prawego koła, otóż był to zacisk... niestety musiałem 800km wracać na zapieczonym co spowodowało konieczność wymiany łożyska... ZNOWU xD zatarło się po prostu z dużej temperatury ale tarcze mikoda wytrzymały
Tak więc podsumowując mam dwa nowe łożyska z przodu i jedno roczne z tyłu xD
Podkreślam że wymianę łożyska wykonałem własnoręcznie w swoim garażu
Tak wygląda rozebrane koło
A tu Madzia w Donovalach na Słowacji już w powrocie
Po wszystkim postanowiłem zrobić w końcu porządne zakupy detailingowe, padła decyzja na maszynkę oscylacyjną i system Menzerny do polerki
Kilka dobrych godzin pracy i jest
A tak prezentuje się działanie mojej polerki na dobrze wykończonym, średnio twardym lakierze Saaba
Widać różnicę?
I to chyba na tyle, czekam na krytykę
Światła dzienne zamontowane!!!
Wiem wiem wiem że legalność to tak o, ale spokojnie, będzie dobrze
Po zakupach u kolegi xRafałx i 2h roboty przy lutowaniu i grzebaniu udało się Jestem zadowolony, dodam tylko że efekt wygaszania na końcu jest jak najbardziej przeze mnie pożądany Podłączone pod wolny bezpiecznik i tak zostaje
Dopisano sobota, 8 lipca 2017, 21:26:
Obecna Mazda
Oraz stan powłoki lakierniczej Jeszcze wymaga wielu poprawek ale niestety brak czasu
Wiem wiem wiem że legalność to tak o, ale spokojnie, będzie dobrze
Po zakupach u kolegi xRafałx i 2h roboty przy lutowaniu i grzebaniu udało się Jestem zadowolony, dodam tylko że efekt wygaszania na końcu jest jak najbardziej przeze mnie pożądany Podłączone pod wolny bezpiecznik i tak zostaje
Dopisano sobota, 8 lipca 2017, 21:26:
Obecna Mazda
Oraz stan powłoki lakierniczej Jeszcze wymaga wielu poprawek ale niestety brak czasu
Szczęśliwie pokonujemy kilometry, niedługo wymiana rozrządu i oleju na pokład wleci stary dobry penrite
Przebieg 277000
Projekt z tabletem ostatecznie ukończony, działa wszystko jak należy
Komputer pokładowy podłączony pod tablet;
Zdemontowana bateria, podłączone na krótko do akumulatora, w momencie wyłączenia ekranu urządzenie przechodzi w tryb głębokiego uśpienia i pobiera dopuszczalną ilość prądu z akumulatora
Otwieranie, zamykanie, wybudzanie na żądanie przyciskiem na panelu środkowym;
Stały dostęp do internetu, radia FM oraz streamingu itp., itp.;
Pozostał montaż kamerki cofania ale to będę robił na jesieni najprawdopodobniej
Słabo widać na tych zdjęciach ale pomalowałem lusterka matowym plastidipem Efekt jest mega, polecam każdemu
Przebieg: 284500
Autko sprawuje się wyśmienicie w takim razie otrzymało nowy olej, czyszczenie wtrysków i zestaw większych hamulców od mazdy GH Zestaw zakupiony to najtańszy z allegro a okazał się strzałem w 10, w zestawie zacisków znajdowały się klocki DELPHI o grubości prawie 1cm, czyli świeżutkie Kupiłem nowe tarcze ATE i na takim zestawie będzie jeżdżone przez zimę
Powiem szczerze że różnica w hamowaniu jest kolosalna, polecam każdemu i zauważyłem kilka mądrych zmian w konstrukcji zacisków od nowszej wersji w stosunku do wersji GG, więc postęp technologiczny jest u naszych Japończyków
Najważniejszy jest stan smoka i miski olejowej po przebiegu 80kkm bez sprawdzania tych podzespołów jestem miło zaskoczony, miska czystka a smok przejrzysty
Jako czyszczenie wtrysków użyłem środka o nazwie TEC2000 Diesel injector cleaner
Poprawa jest... jednakże nie wiem w czym zrobiłem chyba to bardziej profilaktycznie i z ciekawości niż w celu uzyskania jakiegoś spektakularnego efektu może na samych końcówkach wtryskiwaczy jest różnica, ale z zewnątrz nie zmieniło się nic
Oraz wcześniej wspomniane lusterka:
Polecam każdemu kto ma ciemny kolor auta, mi podoba się bardzo
Autko sprawuje się wyśmienicie w takim razie otrzymało nowy olej, czyszczenie wtrysków i zestaw większych hamulców od mazdy GH Zestaw zakupiony to najtańszy z allegro a okazał się strzałem w 10, w zestawie zacisków znajdowały się klocki DELPHI o grubości prawie 1cm, czyli świeżutkie Kupiłem nowe tarcze ATE i na takim zestawie będzie jeżdżone przez zimę
Powiem szczerze że różnica w hamowaniu jest kolosalna, polecam każdemu i zauważyłem kilka mądrych zmian w konstrukcji zacisków od nowszej wersji w stosunku do wersji GG, więc postęp technologiczny jest u naszych Japończyków
Najważniejszy jest stan smoka i miski olejowej po przebiegu 80kkm bez sprawdzania tych podzespołów jestem miło zaskoczony, miska czystka a smok przejrzysty
Jako czyszczenie wtrysków użyłem środka o nazwie TEC2000 Diesel injector cleaner
Poprawa jest... jednakże nie wiem w czym zrobiłem chyba to bardziej profilaktycznie i z ciekawości niż w celu uzyskania jakiegoś spektakularnego efektu może na samych końcówkach wtryskiwaczy jest różnica, ale z zewnątrz nie zmieniło się nic
Oraz wcześniej wspomniane lusterka:
Polecam każdemu kto ma ciemny kolor auta, mi podoba się bardzo
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości