Mazda6 GG L3-VDT MPS '06 by Protoculture A-SPEC

Cześć. Chciałem wam pokazać moją mazdę 6 w wersji MPS. Do zakupu zmusiły mnie narodziny mojego syna. Wcześniej jeździłem Renault Megane Coupe, o ile renia potrafiła przetransportować 2 osoby z punktu A do punktu B o tyle włożenie do niej fotelika dla dziecka graniczyło z cudem, wtedy zacząłem się rozglądać za autem nieco bardziej rodzinnym. Moje zainteresowanie wzbudzała Skoda Octavia II RS. 200 koni generowane z 2 litrowego silnika wydawało mi się jeszcze pół roku temu potężną stajnią zwłaszcza porównując do reni 1,4 96KM jednak któregoś dnia siadłem przed komputerem i przefiltrowałem na allegro auta do 35 tys z mocą przynajmniej 200 KM. Wśród skód, audi, bmw i innych marek którymi zalane są nasze ulice zobaczyłem Ją, mazda 6 zawsze mi się podobała a nigdy nie słyszałem o wersji MPS, że coś takiego w ogóle istnieje. Poczytałem trochę o tym modelu i nie zastanawiając się długo pojechałem ją obejrzeć do jakiegoś małego miasteczka w okolicach Radomia. Gdy przyjechałem na miejsce auto wyglądało jeszcze lepiej niż na zdjęciach z allegro. Uwierzcie mi, ze nie miałem się absolutnie do niczego przyczepić auto wyglądało jak marzenie a po jeździe próbnej musiałem je mieć i tak zaczęła się moja przygoda z MAZDĄ. Kupiłem ją w sierpniu 2014r jeszcze na niemieckich tablicach i jestem mega zadowolony. Przyjemność z jazdy jest niesamowita no i ta bezawaryjność w porównaniu do wytworów francuskiej motoryzacji (wcześniej Renault 19 i Renault Megane Coupe), a przepraszam zapomniałem parę miesięcy po zakupie padła mi przetwornica od ksenonu umieszczona pod reflektorem, po wykręceniu felernej części moim oczom na odwrocie ukazał się napis MADE IN FRANCE i chyba nic już nie muszę dodawać. Tak czy inaczej chciałem wam pokazać moją MAZDE 6 MPS bo wiem, że nie jeździ ich za wiele po naszych drogach ENJOY
Mazda 6 GG’ 06 MPS
Rok produkcji: 2006
Silnik: 2.3 Turbo DISI
Moc: 260KM 380Nm (obecnie 278 KM)
Napęd: 4x4
Max Speed: 240km/h
0-100km/h: 6.6s
Przebieg: 142 000km (01.02.2015)
Kolor: czarny metalic
Wyposażenie:
– 6x Airbag
– radio ze zmieniarka na 6 CD system Bose 7 głośników 200W
– tempomat
– skórzana tapicerka
– podgrzewane fotele
– elektrycznie regulowany fotel kierowcy z pamięcią
– ABS
– system kontroli trakcji DSC
– el. szyby
– el lusterka
– navi
– elektroniczna klimatyzacja
– reflektory ksenonowe
Itd.
Maksymalna wersja wyposażenia jaka była oferowana w mazdzie 6. Wersja MPS miała tylko 2 warianty z navi lub bez
Co zostało zrobione:
– przyciemnione szyby
– impregnacja podwozia
– układ dolotowy injen
– stożkowy filtr powietrza
– zawór blow off
– obniżone zawieszenie
– dodatkowe zegary firmy PROSPORT temp. oleju i doładowanie turbiny zamontowane w kratkach nawiewu
– oświetlenie wnętrza, światła pozycyjne, podświetlenie tablicy LED
W planach:
– zmiana programu Ecu
– lepsze car audio
– wygłuszenie wnętrza
– zmiana fabrycznego wyświetlacza navigacji
Mazda 6 GG’ 06 MPS
Rok produkcji: 2006
Silnik: 2.3 Turbo DISI
Moc: 260KM 380Nm (obecnie 278 KM)
Napęd: 4x4
Max Speed: 240km/h
0-100km/h: 6.6s
Przebieg: 142 000km (01.02.2015)
Kolor: czarny metalic
Wyposażenie:
– 6x Airbag
– radio ze zmieniarka na 6 CD system Bose 7 głośników 200W
– tempomat
– skórzana tapicerka
– podgrzewane fotele
– elektrycznie regulowany fotel kierowcy z pamięcią
– ABS
– system kontroli trakcji DSC
– el. szyby
– el lusterka
– navi
– elektroniczna klimatyzacja
– reflektory ksenonowe
Itd.
Maksymalna wersja wyposażenia jaka była oferowana w mazdzie 6. Wersja MPS miała tylko 2 warianty z navi lub bez
Co zostało zrobione:
– przyciemnione szyby
– impregnacja podwozia
– układ dolotowy injen
– stożkowy filtr powietrza
– zawór blow off
– obniżone zawieszenie
– dodatkowe zegary firmy PROSPORT temp. oleju i doładowanie turbiny zamontowane w kratkach nawiewu
– oświetlenie wnętrza, światła pozycyjne, podświetlenie tablicy LED
W planach:
– zmiana programu Ecu
– lepsze car audio
– wygłuszenie wnętrza
– zmiana fabrycznego wyświetlacza navigacji