Strona 2 z 13
Re: Mazda 6 GG 2.3 L3 –>2.0 LF 2004
Napisane:
26 lut 2015, 00:01
przez totalover
SWAP na 2.0 ZROBIONY
Autko odpala i jezdzi, jeździ naprawde ładnie lecz ma małe problemy z odpalaniem, nowe świeczki odcrazu dostała od boscha, być może stare paliwo lub zapchany filtr, jak zarejestruje to jade na hamownie zobaczyc jaki wynik będzie
Re: Mazda 6 GG 2.3 L3 –>2.0 LF 2004
Napisane:
26 lut 2015, 00:14
przez makmarc
No i gratki
podopinaj wszystkie guziki i trzeba się cieszyć z jazdy
Napisane:
26 lut 2015, 00:28
przez Protoculture
Dlaczego zmieniłeś na 2.0?
Napisane:
26 lut 2015, 00:50
przez totalover
Brak motoru. Kupiłem ze szroru 2.3 przyszedł silnik szrot
Napisane:
26 lut 2015, 01:43
przez Protoculture
Co to będzie Wigry 3
Napisane:
26 lut 2015, 22:26
przez totalover
E no wszystko porobione jak powinno być, mam opony 215 troche źle sie prowadzi, da sie cos zrobić zeby to poprawić? czy tylko zmiana?
Re: Mazda 6 GG 2.3 L3 –>2.0 LF 2004
Napisane:
27 lut 2015, 00:03
przez makmarc
Źle w jakim sensie? Ja miałem u siebie 205/5017 i byłem mega zadowolony.
Napisane:
27 lut 2015, 00:20
przez Protoculture
Ja mam 215 dla mnie ok, fakt że jak jedziesz w koleinach to potrafi się gdzieś wyrwać ale ogólnie jest spoko. Z drugiej strony nie jeździłem na mniejszych i nie mam porównania.
Napisane:
27 lut 2015, 00:38
przez totalover
Gadałem z kumplem i mowil ze maja bardzo czule kierownice te nasze 6 i to dlatego
Napisane:
27 lut 2015, 00:43
przez em_dzej
totalover napisał(a):Gadałem z kumplem
E tam kumpel się pewnie nie zna ( zaraz ktoś napisze tak )
GLEBA, ROZPÓRA, KRET i bedzie szła jak po szynach
Napisane:
27 lut 2015, 01:38
przez totalover
Teraz jeżdżę staruszkiem wiec może po prostu takie uczucie tutaj 14 a 18 cali to sporo
Napisane:
27 lut 2015, 13:06
przez matthies
em_dzej niestety ale kumpel ma rację. M6 mają bardzo precyzyjne i czułe zawieszenie, dlatego nawet pochylenie drogi dla spadku wody na zewnętrzną krawędź, potrafi powodować ściąganie auta w prawo.
Napisane:
27 lut 2015, 14:21
przez totalover
Dlatego na urodziny kupie sobie rozpórkę
szukam też jakiegoś układu wydechowego znalazłem mangaflow ale do 3.0 v6
Napisane:
27 lut 2015, 15:00
przez Socyopatic
totalover napisał(a): znalazłem mangaflow ale do 3.0 v6
daj link jak mozesz
A co do prowadzenia to wiadomo ze jak wskakujesz na 18 na dosc szerokim kapciu na naszych drogach to komfort musi ucierpiec
niemniej polecam dokładne przejrzenie zawieszenia i wymiane wszedzie tam gdzie sa chocby poczatki luzow to zobaczysz jak to auto potrafi jezdzic
Napisane:
27 lut 2015, 15:21
przez Weelkoo
totalover napisał(a):Dlatego na urodziny kupie sobie rozpórkę
szukam też jakiegoś układu wydechowego znalazłem mangaflow ale do 3.0 v6
http://mgmotorsport.pl/http://www.el-tec.pl/pl/index.htmlz gotowców jest też sporo dostępnych (ale tylko cat-back):
http://www.fox-sportauspuff.de/index.ph ... _2176_2403http://www.remusshop.de/index.php?cat=e ... azda&typ=6
Napisane:
27 lut 2015, 15:25
przez xRafalx
Pomijając fakt, że jest tutaj tłumiki są z kwasówki to u mnie uzyskałem taki sam efekt, spawając tylko same końcówki i dokupująć same tłumiki od polifta
Napisane:
27 lut 2015, 15:28
przez totalover
Może jak zawieszenie sie rozrusza od stania to będzie dobrze sie prowadzić? To co końcówki i gwizdek i będzie subaru?
Napisane:
27 lut 2015, 15:39
przez em_dzej
matthies napisał(a):em_dzej niestety ale kumpel ma rację
To było w formie żartu
co wynika z dalszej części posta
A że ma czuły to chyba dobrze czy się mylę
Napisane:
27 lut 2015, 18:40
przez totalover
Teraz walczę z obrysowkami w które chce wsadzić led ale nie mogę ich rozkleic :\
Napisane:
27 lut 2015, 19:52
przez em_dzej
AloHa
totalover napisał(a):ale nie mogę ich rozkleic
Nożykiem trzeba nacinać przy łączeniu szarego plastiku z plastikiem czerwonym dookoła .
I tak jak będziesz sklejał to musisz dać dużo silikonu bo nie będzie idealnie spasowane , ledy nie wchodzą