Mazda6 GG L3 –>LF 2004 //! ROBIMY 2 DIN BOSE OUT !\\

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez totalover » 7 kwi 2015, 21:11

mam nadzieje ze nie wykrakałeś z tymi wtryskami... Auto mi troszke przerywa czasem kichnie, nie wiem czy to nie wina przewodów bo przebieg mają nie wiadomy.
Teraz pytanie co do wydechu, mam dwie brzydkie smutne rurki z impotencją, chce tam wsadzić coś ładnego, musi tutaj być jakiś specjalny patent czy wytną mi kawałek i za kawałek wspawają końcówke? I jaka śr. montażowa? Wydech od 2.3.
Bede grał w gre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2014, 19:07
Posty: 444 (6/7)
Skąd: Częstochowa
Auto: M3 2014 2.0 USA

Postprzez Quattro » 14 kwi 2015, 08:21

Kurcze, jak was czytam, to moja Madzia na Waldemarach już dawno powinna wyzionąć ducha ;)

Wiśnia, akurat w lubryfikację to ja wierzę ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2006, 13:00
Posty: 264 (0/3)
Skąd: Toruń
Auto: 6; 100(NX); 132; 190; Sunny ;)

Postprzez brodaM6 » 14 kwi 2015, 08:50

Quattro napisał(a):Wiśnia, akurat w lubryfikację to ja wierzę ;)

Ale wiesz cos więcej na ten temat ,czy tylko gazownik ci naopowiadał i sErzysz dalej cherezje jak w kościołach <lol>
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez makmarc » 14 kwi 2015, 09:24

brodaM6 napisał(a):
Quattro napisał(a):Wiśnia, akurat w lubryfikację to ja wierzę ;)

Ale wiesz cos więcej na ten temat ,czy tylko gazownik ci naopowiadał i sErzysz dalej cherezje jak w kościołach <lol>


Od kościoła to z daleka kolego. Trzeba być poprawnie politycznym. Jakie cherezje? Lubryfikacja w niektórych autach jest potrzebna, opinie ludzi, którzy mówią, że to nie jest nic warte oparte są właśnie na gadkach i takim podejściu, jak Twoje, już raz udowadnialiśmy na forum, jak to działa. Podobno lubryfikator miał się spalać już pod wpływem ognia zapalniczki, i co? Smarowanie gniazd zaworowych wykonanych z lekkich stopów jest koniecznością. Czy wiesz, z jakich stopów w danych autach są zrobione gniazda zaoworowe, na jakiej zasadzie działa lubryfikator? Zapoczątkowano go w Australii stosując do benzyny, a jak wiadomo LPG ma jeszcze wyższą temperaturę spalania. Lubryfikator się nie spala, tylko osiada na ściankach, chłodząc i tym samym zapobiegając wypalaniu. Uzupełniając swoje braki w wiedzy poczytaj trochę, popytaj fachowców, a nie partaczy idących na łatwiznę. Odbiję piłeczkę i uprzedzę, my na tym nie zarabiamy, a montuje się to z potrzeby, a nie widzi mi się, zapraszam na stronę laboratorium FlashLube :)
makmarc
 

Postprzez brodaM6 » 14 kwi 2015, 09:40

makmarc napisał(a):Od kościoła to z daleka kolego.

Bo . . . Chociaż z tym sie zgodzę <lol> ,jeśli chodzi o lubrę To czemu większość zagazowanych mazd jej nie ma i sie nie psują ,a przecież bez tego powinny
Działa to czy nie działa?
Zupełnie teoretycznie rzecz ujmując, lubryfikatory (czyli, z etymologicznego punktu widzenia, środki smarne, których zadaniem nie jest jednak tak do końca smarowanie w tradycyjnym znaczeniu tego słowa) nie powinny być potrzebne, ponieważ współczesne samochody mają układy zaworowe wykonane w taki sposób, że bez problemu jeżdżą na benzynie w dużej mierze pozbawionej ochronnych domieszek. Skoro tak, zasilanie LPG lub CNG również powinno być im niestraszne. W praktyce okazuje się jednak, że niektóre silniki (głównie w Fordach wyprodukowanych po 2000 r. oraz autach japońskich, np. Hondach) są podatne na przyspieszone zużycie zaworów i gniazd, jeśli nie zapewni się im dodatkowego zabezpieczenia. Wynika to z warunków, w jakich spala się gaz – średnia temperatura, za sprawą wolniejszego, wydłużonego przebiegu procesu spalania, jest wyższa niż w przypadku benzyny. W dawnych, dobrych czasach, kiedy samochody były robione naprawdę solidnie, silniki bez trudu wytrzymywały zmianę warunków pracy, jednak teraz bywają przygotowane „na styk” – radzą sobie z zasilaniem benzynowym, a z gazowym już nie zawsze. Dlatego właśnie w pewnych modelach jednostek napędowych zewnętrzna lubryfikacja jest wskazana i zapewnia dodatkową ochronę przed poważniejszymi kłopotami. Pamiętajmy jednak, że od czasu pojawienia się systemów IV generacji, w których skład mieszanki jest znacznie stabilniejszy niż w starszych układach mieszalnikowych (podciśnieniowych), kalibracja prostsza, a ryzyko pomyłki podczas jej prowadzenia spadło, problemy takie w ogóle stały się mniej dokuczliwe. W każdym razie lubryfikator na pewno nie zaszkodzi.
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Quattro » 14 kwi 2015, 10:03

O, proszę, podpuszczałeś mnie?

Za dużo rozbierałem i naprawiałem silników, gdzie brak lubryfikacji, zabijał auto w ciągu 15-20 000km :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2006, 13:00
Posty: 264 (0/3)
Skąd: Toruń
Auto: 6; 100(NX); 132; 190; Sunny ;)

Postprzez brodaM6 » 14 kwi 2015, 10:09

Ile to było 6przewazaly ,choć odpowiedzi nie znam twierdze ze niewiele
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez waken » 14 kwi 2015, 11:08

Co do LPG – dowolny silnik na wysokich obrotach będzie miał wyższą temperaturę
dobra instalka krzywdy nie zrobi – nie wprost, ale wynika to min. z tego badania
http://suw.biblos.pk.edu.pl/resources/i1/i4/i4/i2/i7/r14427/OleksykP_WplywZasilania.pdf
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 22:44
Posty: 41
Auto: Mazda M6 FL 2.0 LPG

Postprzez totalover » 14 kwi 2015, 15:24

elpeg elpegiem, dotarla do mnie lampa nie peknieta rozkleiłem, i szuke kreta + ledy w dziure wolną ;D
Bede grał w gre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2014, 19:07
Posty: 444 (6/7)
Skąd: Częstochowa
Auto: M3 2014 2.0 USA

Postprzez makmarc » 14 kwi 2015, 17:48

O krecik! To jest to :–) czekam na fotki. Złapiesz prędkość z modami to już nie wyhamujesz :–)
makmarc
 

Postprzez totalover » 14 kwi 2015, 18:24

Tak juz wsadziłem prawie wszędzie prócz bagażniki LEDy
Bede grał w gre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2014, 19:07
Posty: 444 (6/7)
Skąd: Częstochowa
Auto: M3 2014 2.0 USA

Postprzez totalover » 16 kwi 2015, 14:23

...beda tez DRL w lampach
Załączniki
WP_20150416_002.jpg
Bede grał w gre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2014, 19:07
Posty: 444 (6/7)
Skąd: Częstochowa
Auto: M3 2014 2.0 USA

Postprzez xRafalx » 16 kwi 2015, 17:59

Fajny pomysł choć jak widać chyba Led trochę mniejszy ten tej dziury w zaślepce :D
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3599 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez totalover » 16 kwi 2015, 18:15

bedzie tam jeszcze wsadzony kawałek aluminium żeby dioda się chłodziła, dość spora moc 4W więc daje. Pytanie jak to bedzie wyglądać z kretem. Chciałbym zrobić lampy jak w polift a nie całe czarne ale nie mam pomysłu jak to obkleić :/
Bede grał w gre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2014, 19:07
Posty: 444 (6/7)
Skąd: Częstochowa
Auto: M3 2014 2.0 USA

Postprzez MIRAS M6 » 16 kwi 2015, 18:16

xRafalx napisał(a):choć jak widać chyba Led trochę mniejszy ten tej dziury w zaślepce :D

Chyba tez tak mi się coś zdaje.Ja wycinałem otwór w tej zaślepce i chyba z 15 razy przymierzałem żeby idealnie dopasować i się udało.No ale może tu kolega ma jakąś inną koncepcję osadzenia tego leda (led sam w sobie pierwsza liga) i poczekajmy na foto jak go osadzi i wtedy ocenimy,
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez totalover » 16 kwi 2015, 18:21

W dziure osadze taki radiator :
Obrazek

I na niego mam taką specjalną taśme termoprzewodzącą i przykleje go do radiatora potem zasilanie na przekaźniku.
Bede grał w gre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2014, 19:07
Posty: 444 (6/7)
Skąd: Częstochowa
Auto: M3 2014 2.0 USA

Postprzez MIRAS M6 » 16 kwi 2015, 18:37

Wygląda solidnie ale i 4w led potrafi wytworzyć temp więc już z mojej strony wszystko jasne.Pierwotnie byłem przekonany że ten led ma z tyłu już właśnie coś podobnego sam w sobie ale wynika teraz że nie ma nic.Puszczasz je przez automat włączający czy masz jakis swój inny patent na włączanie ich ??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez totalover » 16 kwi 2015, 19:06

Przekaźnik, Plusowy, minus na stałe bo jest w lampie jakiś prawdopodobnie, Jak dojdzie plus z postoju to ma rozłączyć, chyba ze jest minusowy to na odwrót.
Bede grał w gre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2014, 19:07
Posty: 444 (6/7)
Skąd: Częstochowa
Auto: M3 2014 2.0 USA

Postprzez MIRAS M6 » 17 kwi 2015, 17:11

Może być i tak.Tylko będą Ci świecić już po zapłonie nawet bez rozruchu
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez totalover » 17 kwi 2015, 21:00

w starej miałem podpiete pod silniczek wycieraczek i tez swiecily z zaplonem i bez problemu dla aku więc jakoś dam rade :D
Bede grał w gre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2014, 19:07
Posty: 444 (6/7)
Skąd: Częstochowa
Auto: M3 2014 2.0 USA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy