Witam ponownie, tym razem poszerzam grono M6-ek.
Więc od początku.Autka szukaliśmy już dłuższą chwilę, miało być coś spod znaku Mazdy no i trafiło na M6. Pojechaliśmy 3dni temu oglądać pięknego Włocha (Myszków) do małych poprawek lakierniczych....To co ujrzałem wprawiło mnie prawie w drgawki i dostałem prawie apopleksji...Załamałem się troszkę, ponieważ myślałem, że mój budżet jest chyba za mały i tylko takie szroty będą.Auto wyglądało jak by wyciągnięto je ze złomu, po powodzi i jeździł nim rolnik...
Ale nie poddałem się tak szybko i postanowiłem, że jeszcze poszukam, no i znalazłem nawet nie daleko...stwierdziłem nie zaszkodzi, jak coś to tylko LPG stracę i tyle.
Miało być kombi....no i jest, ja chciałem kilka drobiazgów ważnych dla mnie no i prawie wszystkie są. Wczoraj wykonałem telefon do miłego pana z pod Olkusza (dokładnie Podlipie) i umówiliśmy się na przyjazd i oględziny pojazdu, spełniał prawie wszystkie wymagania prócz tego że nie ma haka
Do autka dostałem również książkę serwisową i wychodzi na to że przebieg jest autentyczny, więc tym bardziej jestem zadowolony. W komplecie 2 OE klucze + OE piloty, opony 16 zimowe na stali.
Specyfikacja:
Rok produkcji:
2004
Pojemność silnika:
1998 cm3
Moc:
100,00KW 136KM
Paliwo:
ON
Ilość siedzeń:
5
Napęd na koła:
napęd przedni
Rodzaj skrzyni biegów:
Manualna 5 stopni
Wyposażenie:
– Tapicerka pół skórzana
– Elektrycznie ustawiany fotel kierowcy
– Stalowe felgi 16
– Anti-Lock Braking System – ABS
– Elektryczne szyby 4x
– Elektrycznie ustawiane lusterka + podgrzewanie
– Centralny zamek z kluczyka + pilot
– Cruise Main – Tempomat
– Wspomaganie kierownicy
– Klimatyzacja
– Airbag kierowca + pasażer + słupki ....w sumie 8 jaśków
– Cup holder
– Roleta bagażnika
– Xenon fabryczny + spryskiwacze
– Webasto
– Podgrzewane Fotele
– Audio BOSE
– Sprytne zabezpieczenie odcięcia zapłonu
i pewnie o czymś zapomniałem
Co do zrobienia:
– Wymiana oleju oraz filtra
– Oczyszczenie smoka olejowego
– Wymiana tylnych tarcz + klocki
– Naprawa hamulca pomocniczego
– Przegrzebanie zawieszenia i eliminacja tego co już kuleje (jak się coś znajdzie)
– Naprawa progu prawego tył (dziura
– Rozrząd i to dość szybko.
– Rejestracja i opłaty
– Wymiana żarówek pod rejestracją
– Trzeba sprawdzić matę grzewczą kierowcy
– Pewnie jakieś felgi ale to na wiosnę
Zdjęcia: słaba jakość bo ciemno, obiecuję jutro wrzucę zdjęcia robione za dnia
I nowe Foty za dnia