Chcialbym zaprezentowac wam moje oczko w glowie.
Auto dlugo poszukiwane i po przejezdzeniu sporej ilosci kilometrow wkoncu ok 200km od mojego miejsca zamieszkania trafilem na sztuke ktora byla najlepsza ze wszystkich ktore ogladalem.
Po dlugich ogledzinach rozmowach i sprawdzeniu auta podpisalem umowe i z wielkim usmiechem na twarzy wracalem do domu.Po przywiezieniu auta do domu rozpoczalem grzebanie przy nim.Na pierwszy rzut poszly oczywiscie sprawy eksploatacyjne takie jak filtry oleje itd.Nastepnie zabralem sie za najwieksza bolaczke tego modelu czyli rdze.Zaczalem od nadkoli gdzie zostaly wstawione reperaturki.Nastepnie zostalo wszystko solidnie zakonserwowanie.Przy konserwacji zostaly zabezpieczone progi oraz zakonserwowalem cale podwozie.Jak widac w pierwszej kolejnosci staralem sie zadbac o dlugowiecznosc Mazdy
Nastepnym etapem bylo zorganizowanie sobie bardziej ekonomicznej jazdy czyli LPG.Po poszukiwaniu odpowiedniego gazownika i odpowiedzniej instalacji zostala zamontowana.W sklad instalacji wchodzi Stag Q Box wtryski Baracudy reduktor ACR01.
Teraz wiecej o aucie
Rok 10.2002 pierwsza rejestracja 2003
Model GG
Skrzynia biegow Manual
Pojemnosc 1999 ccm
Moc 104kW (141KM)
Silnik 16V DOHC LF-DE
Rodzaj paliwa Benzyna+LPG
Przebieg przy zakupie 136000km
Co do planow jest kilka.Glownym celem jest dopracowanie Mazdy do perfekcyjnego stanu technicznego.Nastepnie zabiore sie za wyglad wizualny typu wymiana zarowek moze przerobienie lamp itd.Poki co ciesze sie jazda i krece kilometry