Mazda6 GY LF-DE '06 H&R Aero by MAYKI

Po długim zwlekaniu wreszcie znalazłem chwile czasu by pochwalić się moją Magdaleną
Do zakupu Mazdy przymierzałem się już od początku roku. Jedyne co mnie hamowało to brak pieniędzy.
Do tego czasu napalałem się oglądaniem ofert i czytaniem recenzji oraz opinii użytkowników. Szybko zdecydowałem że będzie to 2 litrowa benzynka
Ofert obejrzałem setki z względu na to że jestem wybredny. Mazda miała być przede wszystkim sprawna technicznie mieć ładny lakier i zadbany wygląd zewnątrz jak i wewnątrz.
Znalazłem moją Madzię w Żarach.
Mazda miała robiona blacharkę i była malowana. Na oględzinach było widać ślady po paście polerskiej, przedni zderzak po bokach odstawał ponieważ miał uszkodzone zaczepy na ślizgach.
To wszystko nie zniechęciło mnie do zakupu owej Madzi ponieważ naprawy blacharsko – lakiernicze były dobrze zrobione a co najważniejsze spód auta zdrowy , zawieszenie i silnik pracowało bez najmniejszego zarzutu:) Po dokładnych i długich oględzinach zdecydowałem się na zakup 14 lipca 2014 r.
Moja Mazda6 wersja Active Sport to 2 litrowa Benzyna 147 km z sierpnia 2006r.
Wyposażenie:
– 6 poduszek powietrznych
– ABS
– DSC z TCS
– klimatyzacja automatyczna
– nagłośnienie seryjne
– alufelgi 16" ori Mazda
– elektrycznie sterowane 4 szyby
– elektrycznie sterowane lusterka
– ISOFIX
– sterowanie audio z kierownicy
– tempomat
– skórzana kierownica i mieszek zmiany biegów
– czujnik deszczu
– czujnik zmierzchu
– czujniki parkowania
– centralny zamek
Co już zrobiłem:
– wymiana oleju na oryginalny olej Mazdy 5W30 oraz filtra
– wymiana filtra powietrza
– wymiana płynu chłodzącego
– wymiana klocków tył
– zakup gumowych dywaników dedykowanych do Mazda6 wraz z matą bagażnika
– full service klimatyzacji i wymiana filtra kabinowego
– wymiana żarówek świateł postojowych oraz tablicy rejestracyjnej na LED
– wyczyściłem przepustnice korzystając z porad i fotorelacji chłopaków z forum za co z góry serdecznie dziękuje wszystkim którzy poświęcili swój cenny czas
– Przyciemnienie tylnych świateł ( tu pomógł mi NightFall za co jeszcze raz wielkie dzięki
-Wymiana żarówek H1 Narwa oraz motorcraft świateł mijania na żarówki Tungsram 55W 120% coś tam bla bla bla
– montaż XCarLink
– założenie felg 18"
– sportowy wydech mugen z silencerem x 2
– wymiana żarówek oświetlających wnętrze auta na LED
– malowanie zacisków hamulców na kolor żółty
Co chcę zrobić:
– montaż lotki na klapę bagażnika (Zrobione)
– montaż loga powitalnego do wszystkich drzwi
– przyciemnienie szyb (zrobione)
– poprawki lakiernicze na dachu (wyskoczył mi rudy w 5 miejscach , plamki wielkości łebka od szpilki ale trzeba zrobić bo się rudy rozrośnie) – Zrobione
– obniżenie o 30mm – obniżone o 50mm
– dolot powietrza wraz z filtrem stożkowym
– malowanie komory silnika
– rozpórka na kielichy
– zmiana koloru podświetlania zegarów
– i ... coś wymysle jeszcze
Tak wyglądała na początku:
Do zakupu Mazdy przymierzałem się już od początku roku. Jedyne co mnie hamowało to brak pieniędzy.
Do tego czasu napalałem się oglądaniem ofert i czytaniem recenzji oraz opinii użytkowników. Szybko zdecydowałem że będzie to 2 litrowa benzynka
Znalazłem moją Madzię w Żarach.
Mazda miała robiona blacharkę i była malowana. Na oględzinach było widać ślady po paście polerskiej, przedni zderzak po bokach odstawał ponieważ miał uszkodzone zaczepy na ślizgach.
To wszystko nie zniechęciło mnie do zakupu owej Madzi ponieważ naprawy blacharsko – lakiernicze były dobrze zrobione a co najważniejsze spód auta zdrowy , zawieszenie i silnik pracowało bez najmniejszego zarzutu:) Po dokładnych i długich oględzinach zdecydowałem się na zakup 14 lipca 2014 r.
Moja Mazda6 wersja Active Sport to 2 litrowa Benzyna 147 km z sierpnia 2006r.
Wyposażenie:
– 6 poduszek powietrznych
– ABS
– DSC z TCS
– klimatyzacja automatyczna
– nagłośnienie seryjne
– alufelgi 16" ori Mazda
– elektrycznie sterowane 4 szyby
– elektrycznie sterowane lusterka
– ISOFIX
– sterowanie audio z kierownicy
– tempomat
– skórzana kierownica i mieszek zmiany biegów
– czujnik deszczu
– czujnik zmierzchu
– czujniki parkowania
– centralny zamek
Co już zrobiłem:
– wymiana oleju na oryginalny olej Mazdy 5W30 oraz filtra
– wymiana filtra powietrza
– wymiana płynu chłodzącego
– wymiana klocków tył
– zakup gumowych dywaników dedykowanych do Mazda6 wraz z matą bagażnika
– full service klimatyzacji i wymiana filtra kabinowego
– wymiana żarówek świateł postojowych oraz tablicy rejestracyjnej na LED
– wyczyściłem przepustnice korzystając z porad i fotorelacji chłopaków z forum za co z góry serdecznie dziękuje wszystkim którzy poświęcili swój cenny czas
– Przyciemnienie tylnych świateł ( tu pomógł mi NightFall za co jeszcze raz wielkie dzięki
-Wymiana żarówek H1 Narwa oraz motorcraft świateł mijania na żarówki Tungsram 55W 120% coś tam bla bla bla
– montaż XCarLink
– założenie felg 18"
– sportowy wydech mugen z silencerem x 2
– wymiana żarówek oświetlających wnętrze auta na LED
– malowanie zacisków hamulców na kolor żółty
Co chcę zrobić:
– montaż lotki na klapę bagażnika (Zrobione)
– montaż loga powitalnego do wszystkich drzwi
– przyciemnienie szyb (zrobione)
– poprawki lakiernicze na dachu (wyskoczył mi rudy w 5 miejscach , plamki wielkości łebka od szpilki ale trzeba zrobić bo się rudy rozrośnie) – Zrobione
– obniżenie o 30mm – obniżone o 50mm
– dolot powietrza wraz z filtrem stożkowym
– malowanie komory silnika
– rozpórka na kielichy
– zmiana koloru podświetlania zegarów
– i ... coś wymysle jeszcze
Tak wyglądała na początku: