Mazda6 GH L5 Sport, 2010, BBS SR 18", Ultra Racing, Eibach Pro Kit, Ulter Sport

Cześć! Czas przestawić moją 6-tkę
Nie jest to pierwsza przygoda z Mazdą... w poprzednich latach miałem do czynienia z Mazdą 323F oraz Mazdą 6 GG. Na Mazdę 6 GH chorowałem od 2007 roku. W październiku 2013 roku przyszedł czas na spełnienie marzeń. Po długich poszukiwaniach udało się znaleźć idealny egzemplarz z 2010 roku z symbolicznym przebiegiem 14400mil. Jest to wersja sport z silnikiem 2.5 170KM. W wyposażeniu ma praktycznie wszystko, brakuje mu tylko nawigacji i elektrycznych foteli z pamięcią.
Dane techniczne:
Silnik 2.5 170KM
Rok produkcji 2010
Kolor midnight bronze mica
Wyposażenie Sport
Aktualny przegieg 23000mil
Ważniejsze elementy wyposażenia:
bi-xenony z doświetlaniem zakrętów
keyless
wspomaganie ruszania na wzniesieniu
czujnik zmierzchu
czujnik deszczu
bluetooth
BOSE
pół skórzane, podgrzewane fotele
oświetlenie powitalne
czujniki ciśnienia opon
automatyczne domykanie klapy bagażnika
tempomat
dwustrefowa klimatyzacja
składane i podgrzewane lusterka
aluminiowe nakładki na pedały
czujniki parkowania
felgi 18"
Mody:
Wymienione żarówki na ledy
Rolki BBS SR 18x8J ET50 z oponami Avon ZZ5 225/45/18
Plany:
Estetyka (malowanie zacisków, zmiana końcówek wydechu itp)
Foty:



Dane techniczne:
Silnik 2.5 170KM
Rok produkcji 2010
Kolor midnight bronze mica
Wyposażenie Sport
Aktualny przegieg 23000mil
Ważniejsze elementy wyposażenia:
bi-xenony z doświetlaniem zakrętów
keyless
wspomaganie ruszania na wzniesieniu
czujnik zmierzchu
czujnik deszczu
bluetooth
BOSE
pół skórzane, podgrzewane fotele
oświetlenie powitalne
czujniki ciśnienia opon
automatyczne domykanie klapy bagażnika
tempomat
dwustrefowa klimatyzacja
składane i podgrzewane lusterka
aluminiowe nakładki na pedały
czujniki parkowania
felgi 18"
Mody:
Wymienione żarówki na ledy
Rolki BBS SR 18x8J ET50 z oponami Avon ZZ5 225/45/18
Plany:
Estetyka (malowanie zacisków, zmiana końcówek wydechu itp)
Foty:


