Mazda6 GH L5 Sport, 2010, BBS SR 18", Ultra Racing, Eibach Pro Kit, Ulter Sport
Cześć! Czas przestawić moją 6-tkę Nie jest to pierwsza przygoda z Mazdą... w poprzednich latach miałem do czynienia z Mazdą 323F oraz Mazdą 6 GG. Na Mazdę 6 GH chorowałem od 2007 roku. W październiku 2013 roku przyszedł czas na spełnienie marzeń. Po długich poszukiwaniach udało się znaleźć idealny egzemplarz z 2010 roku z symbolicznym przebiegiem 14400mil. Jest to wersja sport z silnikiem 2.5 170KM. W wyposażeniu ma praktycznie wszystko, brakuje mu tylko nawigacji i elektrycznych foteli z pamięcią.
Dane techniczne:
Silnik 2.5 170KM
Rok produkcji 2010
Kolor midnight bronze mica
Wyposażenie Sport
Aktualny przegieg 23000mil
Ważniejsze elementy wyposażenia:
bi-xenony z doświetlaniem zakrętów
keyless
wspomaganie ruszania na wzniesieniu
czujnik zmierzchu
czujnik deszczu
bluetooth
BOSE
pół skórzane, podgrzewane fotele
oświetlenie powitalne
czujniki ciśnienia opon
automatyczne domykanie klapy bagażnika
tempomat
dwustrefowa klimatyzacja
składane i podgrzewane lusterka
aluminiowe nakładki na pedały
czujniki parkowania
felgi 18"
Mody:
Wymienione żarówki na ledy
Rolki BBS SR 18x8J ET50 z oponami Avon ZZ5 225/45/18
Plany:
Estetyka (malowanie zacisków, zmiana końcówek wydechu itp)
Foty:
Dane techniczne:
Silnik 2.5 170KM
Rok produkcji 2010
Kolor midnight bronze mica
Wyposażenie Sport
Aktualny przegieg 23000mil
Ważniejsze elementy wyposażenia:
bi-xenony z doświetlaniem zakrętów
keyless
wspomaganie ruszania na wzniesieniu
czujnik zmierzchu
czujnik deszczu
bluetooth
BOSE
pół skórzane, podgrzewane fotele
oświetlenie powitalne
czujniki ciśnienia opon
automatyczne domykanie klapy bagażnika
tempomat
dwustrefowa klimatyzacja
składane i podgrzewane lusterka
aluminiowe nakładki na pedały
czujniki parkowania
felgi 18"
Mody:
Wymienione żarówki na ledy
Rolki BBS SR 18x8J ET50 z oponami Avon ZZ5 225/45/18
Plany:
Estetyka (malowanie zacisków, zmiana końcówek wydechu itp)
Foty:
Ostatnio edytowano 18 lis 2015, 14:19 przez ptaku, łącznie edytowano 8 razy
już ją gdzieś widziałem, a nawet tuningowałem piękna jest szerokości (tylko kierownica po złej stronie)
Ładna sztuczka
Szerokości
Szerokości
- Od: 11 lip 2014, 23:28
- Posty: 200 (0/5)
- Skąd: Cork/ Łódź
- Auto: Mazda6 GG L8 '06 Sakata 1.8 16V Comfort
Już po założeniu sprężyn. Nie jest idealnie jak bym sobie tego życzył ale dużo lepiej niż było. Prowadzi się zauważalnie lepiej a przy tym zachowany został spory komfort (w porównaniu z innymi sprężynami, z którymi miałem do czynienia). Jeśli chodzi o zbieżność, uważam że trzeba zrobić bo zmieniają się kąty na krótszych sprężynach. Jeśli nie to wyprowadźcie mnie z błędu. Tak jak pisałem nie jest perfekt ale mam nadzieję, że jeszcze trochę się ułożą.
Poglądowe fotki:
Before
After
Kilka fotosów w porcie
Poglądowe fotki:
Before
After
Kilka fotosów w porcie
Ładnie usiadła. Na jaki kolor masz zamiar zrobić zaciski?
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
ptaku napisał(a):Nie jest idealnie jak bym sobie tego życzył
póki co nic się nie przejmuj potrzebują trochę czasu żeby się "ułożyć" jeszcze sie opuści
Witaj po dłuższej nieobecności
Widzę, że Mazda przyciąga swym urokiem
Ładniutka ta GH
Widzę, że Mazda przyciąga swym urokiem
Ładniutka ta GH
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Według mnie srebrny będzie dobrze się wyróżniał do kolorku, bo czarny zginie, ale to tylko moje zdanie.
- Od: 11 lip 2014, 23:28
- Posty: 200 (0/5)
- Skąd: Cork/ Łódź
- Auto: Mazda6 GG L8 '06 Sakata 1.8 16V Comfort
Bardzo ładnie teraz wygląda Za jakiś czas się ułożą, będzie trochę niżej
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Sliczniutka... Fajnie leży...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Od: 24 sie 2014, 23:10
- Posty: 497 (15/1)
- Skąd: Wiedeń
- Auto: Obecnie:Mazda3 BK Z6 '07 Sport Galaxy Grey by Daniel
Poprzednio:
Mazda6 Sport GH L5 '08 Cristal White Pearl by Daniel
Fajniutka, o ile obnizyles 30/30
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Od: 24 sie 2014, 23:10
- Posty: 497 (15/1)
- Skąd: Wiedeń
- Auto: Obecnie:Mazda3 BK Z6 '07 Sport Galaxy Grey by Daniel
Poprzednio:
Mazda6 Sport GH L5 '08 Cristal White Pearl by Daniel
Fajniutka, o ile obnizyles 30/30
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Od: 24 sie 2014, 23:10
- Posty: 497 (15/1)
- Skąd: Wiedeń
- Auto: Obecnie:Mazda3 BK Z6 '07 Sport Galaxy Grey by Daniel
Poprzednio:
Mazda6 Sport GH L5 '08 Cristal White Pearl by Daniel
Fajniutka, o ile ja obnizyles 30/30
Sent from my iPhone using Tapatalk
Dopisano 28 sie 2014, 14:42:
[sorry, wysłało mi pare razy...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Dopisano 28 sie 2014, 14:42:
[sorry, wysłało mi pare razy...
- Od: 24 sie 2014, 23:10
- Posty: 497 (15/1)
- Skąd: Wiedeń
- Auto: Obecnie:Mazda3 BK Z6 '07 Sport Galaxy Grey by Daniel
Poprzednio:
Mazda6 Sport GH L5 '08 Cristal White Pearl by Daniel
Dzięki za pozytywne komentarze.
Witaj Wojtek Mazda rzeczywiście przyciąga mnie swym urokiem, już marzę o GJ
Grzesiunio zaciski będą srebrne... nie wiem co z resztą dookoła... czarne czy całość na srebrno... jeszcze nie zdecydowałem.
DanielQuattro sprężyny Eibach Pro Kit obniżają teoretycznie o 30mm przód i tył. W praktyce wychodzi różnie. Nie wiem ile u mnie wyszło bo nie mierzyłem przed i po... nie było to dla mnie ważne. Generalnie gdybym mógł, jeździł bym na gwincie
Mały update:
Po długim oczekiwaniu fele wreszcie dotarły. Na razie mam tylko jedno zdjęcie poglądowe.
Witaj Wojtek Mazda rzeczywiście przyciąga mnie swym urokiem, już marzę o GJ
Grzesiunio zaciski będą srebrne... nie wiem co z resztą dookoła... czarne czy całość na srebrno... jeszcze nie zdecydowałem.
DanielQuattro sprężyny Eibach Pro Kit obniżają teoretycznie o 30mm przód i tył. W praktyce wychodzi różnie. Nie wiem ile u mnie wyszło bo nie mierzyłem przed i po... nie było to dla mnie ważne. Generalnie gdybym mógł, jeździł bym na gwincie
Mały update:
Po długim oczekiwaniu fele wreszcie dotarły. Na razie mam tylko jedno zdjęcie poglądowe.
Pięknie się prezentuje po obniżeniu
Napewno i trakcja się poprawiła
O felgach już nie wspomnę eh...
Z mojego doświadczenia sprężyny ustawiają sie tak do... miesiąca... Muszą odpowiednio "usiąść"
ps. ptaku, możesz śmiało wrzucać zdjecia tutaj w temacie... Będą wtedy na naszym serwerze. Mamy jakoś złe doświadczenia z fotosikiem, imageshack'iem czy innymi hostingami
Tam zdjęcia znikają
Napewno i trakcja się poprawiła
O felgach już nie wspomnę eh...
Z mojego doświadczenia sprężyny ustawiają sie tak do... miesiąca... Muszą odpowiednio "usiąść"
ps. ptaku, możesz śmiało wrzucać zdjecia tutaj w temacie... Będą wtedy na naszym serwerze. Mamy jakoś złe doświadczenia z fotosikiem, imageshack'iem czy innymi hostingami
Tam zdjęcia znikają
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości