Jestem posiadaczem jej od 2 tygodni, sprowadzona z Niemiec, kupiona od handlarza rzekomo nie bita lecz po krótkim czasie zorientowałem się że Intercooler był nieszczelny co świadczy że mocnego strzału nie miała i od razu go wymieniłem.
Mazda 6 GY Kombi z DPF-em
– 2.0 CiTD – wersja 121 KM ( chip na 150 KM )
– 205 000 km (w ASO powiedzieli ze przebieg faktycznie realny)
Obecnie 216 500 km
– ksenony oryginalne
– Bose
– podgrzewane siedzenia
– podgrzewane lusterka
– 6 biegów
– klimatronic
– czujnik zmierzchu
– czujnik deszczu
Naprawy i serwis jaki przeprowadziłem już:
– Wymieniony Intercooler na szczelny;
– Podkładki pod wtryskami;
– Od razu po kupnie zmieniony Olej na Dexelie 5W30 DPF wraz z wszystkimi filtrami;
– Naprawa rolety bagażnika (nie zwijała się);
– Koło 2masowe (oryginał mazdy) i kpl sprzęgła;
– Wymiana aku;
Modyfikacje:
– Podłączenie gniazda jack – ZROBIONE
– Drugie gniazdo zapalniczki pod siedzeniem kierowcy – ZROBIONE
– Montaż CB radia pod siedzeniem – ZROBIONE
– CHIP tuning – ZROBIONE
– Usunięcie DPF – ZROBIONE
– Ledy do oświetlenie wnętrza + oświetlenie na nogi – ZROBIONE
– Hak – ZROBIONE
– Światła A-spec + przyciemnienie
– Końcówka wydechu – ZROBIONE
– Dywaniki welurowe – ZROBIONE
– Mata do bagażnika oryginalna – ZROBIONE
– Malowanie zacisków na czerwono – ZROBIONE
– Wosk lakieru – ZROBIONE
– Rozpórka przednia – ZROBIONE
Stara mazda
NOWY nabytek...