Mazda6 GY RF-7J 2007 by KOZUB
Witam forumowiczów!
W końcu nadszedł czas żeby pochwalić się moim autkiem. To mój drugi samochód i druga Mazda:) Pierwsza była Mazda 323F BJ, 2.0 DITD, 2003, teraz przyszedł czas na Mazdę 6 GY1 RF-7J 143 KM, 2007.
DANE TECHNICZNE:
Marka/model: Mazda 6 GY1
Typ nadwozia: Kombi
Rok produkcji: 2007
Pojemność silnika: 1999 ccm
Silnik: 2.0. MZR-CD 143 KM
Skrzynia biegów manualna 6ścio stopniowa
Przebieg przy zakupie: 196 000 km
WYPOSAŻENIE:
-4 poduszki powietrzne + kurtyny
-4 elektryczne szyby
-przyciemniane szyby
-centralny zamek
-immobiliser
-czujnik deszczu
-czujnik zmierzchy
-halogeny
– światła do jazdy dziennej podłączone pod czujnik zmierzchu
-reflektory ksenonowe
-spryskiwacze reflektorów
-tempomat
-kierownica skórzana, wielofunkcyjna
-skórzana tapicerka
-regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
-wspomaganie kierownicy
-podłokietnik z przodu i z tyłu
-nagłośnienie BOSE + zmieniarka 6CD
-climatronic
-podgrzewane siedzenia
-DSC, ABS z EBD, TCS
-2 x elektryczne i podgrzewane lusterka w kolorze nadwozia
-system ISOFIX
-komputer pokładowy
-dzielona tylna kanapa
-parktronic tył i przód
-hak holowniczy (odkręcany)
-felgi aluminiowe Mazda 16” lato + felgi aluminiowe Mazda 16” zima
-system Parrot
-otwieranie i zamykanie szyb z kluczyka
A oto zdjęcia mojej Madzi:)
W końcu nadszedł czas żeby pochwalić się moim autkiem. To mój drugi samochód i druga Mazda:) Pierwsza była Mazda 323F BJ, 2.0 DITD, 2003, teraz przyszedł czas na Mazdę 6 GY1 RF-7J 143 KM, 2007.
DANE TECHNICZNE:
Marka/model: Mazda 6 GY1
Typ nadwozia: Kombi
Rok produkcji: 2007
Pojemność silnika: 1999 ccm
Silnik: 2.0. MZR-CD 143 KM
Skrzynia biegów manualna 6ścio stopniowa
Przebieg przy zakupie: 196 000 km
WYPOSAŻENIE:
-4 poduszki powietrzne + kurtyny
-4 elektryczne szyby
-przyciemniane szyby
-centralny zamek
-immobiliser
-czujnik deszczu
-czujnik zmierzchy
-halogeny
– światła do jazdy dziennej podłączone pod czujnik zmierzchu
-reflektory ksenonowe
-spryskiwacze reflektorów
-tempomat
-kierownica skórzana, wielofunkcyjna
-skórzana tapicerka
-regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
-wspomaganie kierownicy
-podłokietnik z przodu i z tyłu
-nagłośnienie BOSE + zmieniarka 6CD
-climatronic
-podgrzewane siedzenia
-DSC, ABS z EBD, TCS
-2 x elektryczne i podgrzewane lusterka w kolorze nadwozia
-system ISOFIX
-komputer pokładowy
-dzielona tylna kanapa
-parktronic tył i przód
-hak holowniczy (odkręcany)
-felgi aluminiowe Mazda 16” lato + felgi aluminiowe Mazda 16” zima
-system Parrot
-otwieranie i zamykanie szyb z kluczyka
A oto zdjęcia mojej Madzi:)
Ostatnio edytowano 23 sie 2015, 11:39 przez Kozub, łącznie edytowano 3 razy
- Od: 3 wrz 2013, 13:59
- Posty: 110
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda 6 GY1, 2.0. MZR-CD 143 KM, 2007.
Wcześniej – Mazda 323F BJ, 2.0. DTID, 16V, 2003.
Bardzo ładne auto choć HDR przesadzony ogólnie super
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
a idź pan z takim filtrem ona sama w sobie jest ładna z poduszkami jest tak, że albo 6 albo 4 + kurtyny szerokości i przyjemności z jazdy jakieś mody są planowane czy tak jak fabryka dała?
Gratki
Bardzo ładny egzemplarz, oby się dobrze sprawowała
Bardzo ładny egzemplarz, oby się dobrze sprawowała
Mazda 6 Sakata 1.8 16V 120KM Comfort
Logo Mazda- i jest jazda :]
Mazda to nie tylko samochód- to filozofia i styl życia :)
Logo Mazda- i jest jazda :]
Mazda to nie tylko samochód- to filozofia i styl życia :)
- Od: 11 lip 2014, 23:28
- Posty: 200 (0/5)
- Skąd: Cork/ Łódź
- Auto: Mazda6 GG L8 '06 Sakata 1.8 16V Comfort
Fajne zdjęcia, choć ten grill na ostatnim zdjęciu kole w oko
Przednie lampy oryginał czy malowane? Bo w HDR ciężko rozróżnić, czy to oryginalne przyciemnienie czy nie.
Przednie lampy oryginał czy malowane? Bo w HDR ciężko rozróżnić, czy to oryginalne przyciemnienie czy nie.
ubiegłeś mnierafalmazda6 napisał(a):z poduszkami jest tak, że albo 6 albo 4 + kurtyny
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Dzięki wielkie za komentarze Z poduszkami pewnie się pomyliłem, tak to jest jak się próbuje coś zrozumieć z niemieckich papierów bez znajomości języka hehe. Lampki są oczywiście oryginalne, pofiltowe z czarnym wnętrzem, a co do modów to mam zamiar jeździć w takiej wersji jaką mam teraz (no może zmienię tylko tą dłuuugą antenę ). Za filtr na zdjęciach też przepraszam, w ramach pokuty, przy lepszej pogodzie porobię trochę zdjęć bez filtra i też powrzucam.
Jest jeszcze jedna rzecz, która mnie zastanawia w tym samochodzie – w zderzaku są zamontowane halogeny, które moim zdaniem są lampami do jazdy dziennej (chyba, że są halogeny na ledach), bo przecież są tutaj też halogeny zespolone w reflektorze. Ale jakie lampy by to nie były to w żaden sposób nie potrafię ich załączyć. Czy ktoś ma coś takiego albo się zetknął z takimi światełkami i wie jak się je uruchamia?
Jest jeszcze jedna rzecz, która mnie zastanawia w tym samochodzie – w zderzaku są zamontowane halogeny, które moim zdaniem są lampami do jazdy dziennej (chyba, że są halogeny na ledach), bo przecież są tutaj też halogeny zespolone w reflektorze. Ale jakie lampy by to nie były to w żaden sposób nie potrafię ich załączyć. Czy ktoś ma coś takiego albo się zetknął z takimi światełkami i wie jak się je uruchamia?
- Od: 3 wrz 2013, 13:59
- Posty: 110
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda 6 GY1, 2.0. MZR-CD 143 KM, 2007.
Wcześniej – Mazda 323F BJ, 2.0. DTID, 16V, 2003.
Kozub napisał(a):Dzięki wielkie za komentarze Z poduszkami pewnie się pomyliłem, tak to jest jak się próbuje coś zrozumieć z niemieckich papierów bez znajomości języka hehe. Lampki są oczywiście oryginalne, pofiltowe z czarnym wnętrzem, a co do modów to mam zamiar jeździć w takiej wersji jaką mam teraz (no może zmienię tylko tą dłuuugą antenę ). Za filtr na zdjęciach też przepraszam, w ramach pokuty, przy lepszej pogodzie porobię trochę zdjęć bez filtra i też powrzucam.
Jest jeszcze jedna rzecz, która mnie zastanawia w tym samochodzie – w zderzaku są zamontowane halogeny, które moim zdaniem są lampami do jazdy dziennej (chyba, że są halogeny na ledach), bo przecież są tutaj też halogeny zespolone w reflektorze. Ale jakie lampy by to nie były to w żaden sposób nie potrafię ich załączyć. Czy ktoś ma coś takiego albo się zetknął z takimi światełkami i wie jak się je uruchamia?
Najprawdopodobniej te światła przerobione są na dzienne. Albo masz przekaźnik który sam Ci to odpala a jeśli nie to w lewej manetce tam gdzie masz włączenie świateł mijania masz 2 przełącznik do świateł przeciwmgielnych i on pewnie odpowiada za nie gdy przekrecisz go do samej góry, powinny się zapalić jeśli sa podpięte do fabrycznej instalacji, no chyba ze masz jakiś przełącznik koło pokrętła regulacji podświetlania deski po lewej stronie zrobiony
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
No i właśnie tutaj jest problem, że żadna kombinacja na manetce nie pozwala na ich zapalenie – próbowałem na wszystkie sposoby, czy to na włączonym czy wyłączonym silniku. Myślałem też, że może będą się zapalać przy położeniu manetki na off albo w pozycji auto z wykorzystaniem czujnika zmierzchu ale nic z tego heh. No i niestety nie ma też u mnie żadnego magicznego guziczka hehe. Chyba pozostaje mi jedynie wejście pod samochód i po kablach szukanie jak to jest podpięte, ale to pewnie zrobię w łikend jak będzie więcej czasu
- Od: 3 wrz 2013, 13:59
- Posty: 110
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda 6 GY1, 2.0. MZR-CD 143 KM, 2007.
Wcześniej – Mazda 323F BJ, 2.0. DTID, 16V, 2003.
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Ja mam u siebie nieco inny przełącznik – w położeniu nr 2 mam rysunek tyko jednej lampy – przełączając go 1 raz włączam przednie halogeny zespolone w reflektorze, natomiast obracając drugi raz załączam tylne przeciwmgielne. Po drugim obrocie przełącznik wraca automatycznie do położenia 1, ale z tego co wiem tak w maździe jest – żeby wyłączyć tylne przeciwmgłowe kolejny raz muszę przekręcić przełącznik na pozycję nr 2 i wtedy lampa się wyłącza. Moim zdaniem manetka działa u mnie tak jak w mazdach z halogenami zespolonymi w reflektorze, natomiast dokładka w zderzaku jest taka jak do reflektorów bez halogenów hehe. W łikend wszystko posprawdzam po kablach i napiszę czy znalazłem rozwiązanie
- Od: 3 wrz 2013, 13:59
- Posty: 110
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda 6 GY1, 2.0. MZR-CD 143 KM, 2007.
Wcześniej – Mazda 323F BJ, 2.0. DTID, 16V, 2003.
Kozub napisał(a):Jest jeszcze jedna rzecz, która mnie zastanawia w tym samochodzie – w zderzaku są zamontowane halogeny, które moim zdaniem są lampami do jazdy dziennej (chyba, że są halogeny na ledach), bo przecież są tutaj też halogeny zespolone w reflektorze. Ale jakie lampy by to nie były to w żaden sposób nie potrafię ich załączyć. Czy ktoś ma coś takiego albo się zetknął z takimi światełkami i wie jak się je uruchamia?
sorki za głupie pytanie, ale może podłączone są dzienne, a po prostu bezpiecznik padł?
Moim zdaniem ktoś dołożył dzienne i albo źle podpiął, albo padł moduł od dziennych, albo go ktoś zdemontował. Tak jak mówisz musisz iść po nitce do ....
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 685 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)
Było trochę czasu żeby popatrzeć w te kabelki ale dalej przegrywam z Madzią
Bezpieczniki sprawdziłem na samym początku, zacząłem od pozycji nr 13 na schemacie, później sprawdzałem też wszystkie te, które były powpinane w pozycje "SPARE", bo szczerze mówiąc nie wiem, który bezpiecznik miał by za takie dokładki odpowiadać. Jeżeli ktoś wie do którego bezpiecznika miały by być podpięte, chętnie przyjmę każdą informacje. Co do modułu świateł to znalazłem go pod zegarami ale kompletnie się nie znam na tym więc tylko "na oko" sprawdziłem ale wygląda na to, że żaden kabel nie jest wypięty. Pytanie jak wygląda moduł świateł dziennych i gdzie go szukać ?
Bezpieczniki sprawdziłem na samym początku, zacząłem od pozycji nr 13 na schemacie, później sprawdzałem też wszystkie te, które były powpinane w pozycje "SPARE", bo szczerze mówiąc nie wiem, który bezpiecznik miał by za takie dokładki odpowiadać. Jeżeli ktoś wie do którego bezpiecznika miały by być podpięte, chętnie przyjmę każdą informacje. Co do modułu świateł to znalazłem go pod zegarami ale kompletnie się nie znam na tym więc tylko "na oko" sprawdziłem ale wygląda na to, że żaden kabel nie jest wypięty. Pytanie jak wygląda moduł świateł dziennych i gdzie go szukać ?
- Od: 3 wrz 2013, 13:59
- Posty: 110
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda 6 GY1, 2.0. MZR-CD 143 KM, 2007.
Wcześniej – Mazda 323F BJ, 2.0. DTID, 16V, 2003.
Kozub napisał(a):Było trochę czasu żeby popatrzeć w te kabelki ale dalej przegrywam z Madzią
Bezpieczniki sprawdziłem na samym początku, zacząłem od pozycji nr 13 na schemacie, później sprawdzałem też wszystkie te, które były powpinane w pozycje "SPARE", bo szczerze mówiąc nie wiem, który bezpiecznik miał by za takie dokładki odpowiadać. Jeżeli ktoś wie do którego bezpiecznika miały by być podpięte, chętnie przyjmę każdą informacje. Co do modułu świateł to znalazłem go pod zegarami ale kompletnie się nie znam na tym więc tylko "na oko" sprawdziłem ale wygląda na to, że żaden kabel nie jest wypięty. Pytanie jak wygląda moduł świateł dziennych i gdzie go szukać ?
Z tego co wiem to M6 w tych latach nie była wyposażona w światła dzienne, więc musiał ktoś dołożyć swój moduł i żarówki, a moduł wygląda mniej więcej tak-zwykle wchodzą 3 kable w wychodzą 2 wtyczki lub 4 kable
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Witam.
Mam taką samą ładna Madzia.
Co do dod światełek – zastanawiałbym się nad ich zdjęciem – lewe przesłania wlot powietrza na intercooler (chyba, że ktoś go przerobił, w co wątpię) – czy to dobrze dla dolotu powietrza? Zastanowiłbym się.
Też myślałem w swojej nad podobnymi dziennymi, ale fakt zainstalowania tam chłodnicy dolotu przeważył nad zostawieniem tego jak jest.
Pozdrawiam
Mam taką samą ładna Madzia.
Co do dod światełek – zastanawiałbym się nad ich zdjęciem – lewe przesłania wlot powietrza na intercooler (chyba, że ktoś go przerobił, w co wątpię) – czy to dobrze dla dolotu powietrza? Zastanowiłbym się.
Też myślałem w swojej nad podobnymi dziennymi, ale fakt zainstalowania tam chłodnicy dolotu przeważył nad zostawieniem tego jak jest.
Pozdrawiam
Nie za bardzo rozumiem dlaczego miałbym ściągać te światełka – po pierwsze takie wkłady są oryginalnie zakładane przez Mazdę do typu B, a po drugie w oryginalnym zderzaku z typu A też ten fagment zderzaka jest zabudowany plastikowym wkładem ze srebrnym obramowaniem (który pewnie masz u siebie) i z tego co kojarzę, to ten wkład też jest pełny.
Co do modułu świateł dziennych – dzięki wielkie za pomoc!
Czy dobrze kojarzę, że powinien być wpięty gdzieś przed zintegrowanym modułem świateł i wycieraczek? Tzn, powinien być dopięty gdzieś do tej czarnej wtyczki z 16toma pinami?
Co do modułu świateł dziennych – dzięki wielkie za pomoc!
Czy dobrze kojarzę, że powinien być wpięty gdzieś przed zintegrowanym modułem świateł i wycieraczek? Tzn, powinien być dopięty gdzieś do tej czarnej wtyczki z 16toma pinami?
- Od: 3 wrz 2013, 13:59
- Posty: 110
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda 6 GY1, 2.0. MZR-CD 143 KM, 2007.
Wcześniej – Mazda 323F BJ, 2.0. DTID, 16V, 2003.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości