Mazda6 GY RF-7J 2007 by KOZUB

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Kozub » 11 sie 2015, 12:16

Heh dzięki, może jednak jeden raz wystarczy :)

Ale jeżeli ktoś chce to mogę wynająć się do takich prac :P

A tu jeszcze fotka z demolki wnętrza :)
Załączniki
20150730_111736-2.jpg
:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2013, 13:59
Posty: 110
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mazda 6 GY1, 2.0. MZR-CD 143 KM, 2007.

Wcześniej – Mazda 323F BJ, 2.0. DTID, 16V, 2003.

Postprzez xRafalx » 11 sie 2015, 13:24

Ja to już mam taką wprawę w rękach do rozbierania tego, że mi z 7 minut wystarczy na demontaż tego :D
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3599 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez Kozub » 19 sie 2015, 10:26

No gdyby taka odpowiedź była wcześniej, to bym od razu się za to zabierał. A tak mnie nastraszyliście i jeździłem cały czas z taką ciemną plamą :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2013, 13:59
Posty: 110
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mazda 6 GY1, 2.0. MZR-CD 143 KM, 2007.

Wcześniej – Mazda 323F BJ, 2.0. DTID, 16V, 2003.

Postprzez odom » 19 sie 2015, 10:29

Kozub napisał(a):Witam!
Niestety w mojej Madzi pojawił się mały problem – mianowicie spaliła mi się żarówka podświetlająca środkowe "pokrętło na panelu" (ustawienia nawiewu) Dzięki z góry za odpowiedzi :)



hahaha hahaha hahaha No miałem to samo ale jakoś nie wiadomo jak zaczęła znów świecić :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez Kozub » 19 sie 2015, 10:40

Niestety u mnie tak samo się zaczynało, tzn – nie świeciła, wystarczyło puknąć w pokrętło i zaczynała znowu świecić. Tylko, że w pewnym momencie pukanie w pokrętło przestało skutkować :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2013, 13:59
Posty: 110
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mazda 6 GY1, 2.0. MZR-CD 143 KM, 2007.

Wcześniej – Mazda 323F BJ, 2.0. DTID, 16V, 2003.

Postprzez Kozub » 23 sie 2015, 13:14

Witam! Myślę, że warto się pochwalić, że od zrobienia kompletnego rozrządu przejechałem już 7tyś km i jak na razie wszystko chodzi bez zarzutu. :) mam nadzieje, że tak już pozostanie. Z prac wakacyjnych, które zrobiłem ostatnio przy Madzi to oczyszczenie i pomalowanie śrub i elementów montażowych siłowników klapy bagażnika, bo były brzydko zardzewiałe :)

20150819_120805.jpg
przed
20150819_120717.jpg
przed

20150823_123501.jpg
po
20150823_123450.jpg
po
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2013, 13:59
Posty: 110
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mazda 6 GY1, 2.0. MZR-CD 143 KM, 2007.

Wcześniej – Mazda 323F BJ, 2.0. DTID, 16V, 2003.

Postprzez Kozub » 22 wrz 2015, 17:40

Jesień się zbliża, więc w łikend zastosowałem takie specyfiki :)
20150919_124703.jpg

I oto efekt :)
20150919_164632.jpg


Muszę powiedzieć, że aplikacja Turtlewax bardzo łatwa i przyjemna, a do tego fajny ma zapach:) Polerowanie też nie wymagało prawie żadnego wysiłku więc środek pod tym względem mogę polecić. Zobaczymy jak będzie się zachowywał z zabrudzeniami i jak długo wytrzyma na karoserii.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2013, 13:59
Posty: 110
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mazda 6 GY1, 2.0. MZR-CD 143 KM, 2007.

Wcześniej – Mazda 323F BJ, 2.0. DTID, 16V, 2003.

Postprzez Nightfall » 22 wrz 2015, 18:45

Ja mam Turtle Wax ale butelka w kolorze mojego nadwozia :) Jak się używa systematycznie to efekt jest ale co do trwałości to tak jak wszystkie takie specyfiki – szału nie robi :P
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4111 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez Kozub » 10 paź 2015, 15:17

jak rozumiesz sformułowanie systematycznie?
Ja jestem po kilku myciach i jak na razie dalej czuć gładź pod ręką i brud się nie przykleja. Przed zimą pewnie wpadnie jeszcze jedno pastowanie, a później to dopiero na wiosnę porządne czyszczenie :)

Z nowinek, to Madzia właśnie wróciła do mnie od mechanika gdzie dostała nową konserwacje podwozia i profili. Całość wyczyszczona do gołego i położona nowa warstwa "baranka". Było podobno kilka miejsc podrdzewiałych ale na szczęście tylko powierzchniowo. Miejmy nadzieję, że bezrdzawy stan utrzyma się jak najdłużej zarówno w podwoziu jak i nadwoziu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2013, 13:59
Posty: 110
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mazda 6 GY1, 2.0. MZR-CD 143 KM, 2007.

Wcześniej – Mazda 323F BJ, 2.0. DTID, 16V, 2003.

Postprzez odom » 10 paź 2015, 15:52

Kozub napisał(a):jak rozumiesz sformułowanie systematycznie?
Ja jestem po kilku myciach i jak na razie dalej czuć gładź pod ręką i brud się nie przykleja. Przed zimą pewnie wpadnie jeszcze jedno pastowanie, a później to dopiero na wiosnę porządne czyszczenie :)


Kolega Nightfall ma zdecydowanie rację ... <czarodziej>


ten produkt jest dobry jak pastujesz 1 raz na 3 miesiace a między pasowaniami używasz turtle wax ice albo turtlewax nano tech ...

ja również stosowałem długi czas kosmetyki turtle waxa i powiem tak byłem zadowolony do momentu jak miałem okazje spróbować serii garge <serduszka> to dopiero robi robotę <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez Kozub » 10 paź 2015, 15:59

Czyli od wiosny zaczynam stosowanie nowych specyfików :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2013, 13:59
Posty: 110
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mazda 6 GY1, 2.0. MZR-CD 143 KM, 2007.

Wcześniej – Mazda 323F BJ, 2.0. DTID, 16V, 2003.

Postprzez odom » 10 paź 2015, 16:02

Kozub napisał(a):Czyli od wiosny zaczynam stosowanie nowych specyfików :)




Zrobisz tak jak ja bo turtle jest dobry ale nie zdumiewający hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez Kozub » 22 lut 2016, 20:39

Jako, że wiosna przyszła w tym roku dosyć szybko (a raczej w ogóle nie odeszła) to ja i Madzia budzimy się z zimowego letargu.

Nieco szybciej niż planowo został ostatnio wymieniony olej, ale jego poziom zbliżał się już do znaku X więc trzeba było wymieniać. To pewnie skutek zmiany charakterystyki jazdy i zwiększenia ilości km pokonywanych w mieście w stosunku do tych pokonywanych na trasie.
Olej oczywiście Dexelia 5w30 Ultra DPF, do tego filtry oleju i powietrza Knecht i filtr kabinowy Blueprint – węglowy i śmiesznie tani :).

Moja staruszka domagała się też trochę więcej uwagi więc za jednym zamachem zmienione zostały też końcówki drążków kierowniczych i zestawy hamulcowe (tarcze + klocki) przód i tył. Padło na zestawy Hella Pagid – znajomy, który pracuje w hurtowni motoryzacyjnej zachwalał, zobaczymy jak będą się spisywać. Na razie zrobiłem na nich ok 200 km, nic nie piszczy, nie brudzą, farba się ładnie zeszlifowała, a hamowanie jest moim zdaniem zadowalające.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2013, 13:59
Posty: 110
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mazda 6 GY1, 2.0. MZR-CD 143 KM, 2007.

Wcześniej – Mazda 323F BJ, 2.0. DTID, 16V, 2003.

Postprzez piszczek » 21 lip 2016, 19:06

Chciałbym zapytać Ciebie o hak holowniczy. W temacie napisales ze jest ale ja go nie widzę. To oryginał czy jakiś dobry zamiennik? Szukam haka do swojej ale takiego żebym nie musiał ciąć zderzaka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2016, 21:59
Posty: 171 (2/6)
Skąd: Złotów k. Piły
Auto: Mazda 6 GY Kombi 2007 2,0 147KM
Czarna Śliwka :D

Postprzez Kozub » 8 paź 2016, 13:08

Sorry za zwłokę, ale ostatnio mam mało czasu na przeglądanie netu :) Info poszło na priv. :) Nastąpiły też pewne zmiany i Madzia teraz jest powożona przez mojego dziadka, a ja skusiłem się na Cytrynę C5. Brałem pod uwagę M6 II, ale po jazdach próbnych, muszę z przykrością stwierdzić, że Cytryna wygrała w każdej konkurencji. Mam nadzieję, że uda mi się wrócić do Maździoch przy następnej zmianie i że M6 III okażą się lepsze jako używane samochody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2013, 13:59
Posty: 110
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mazda 6 GY1, 2.0. MZR-CD 143 KM, 2007.

Wcześniej – Mazda 323F BJ, 2.0. DTID, 16V, 2003.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy