Strona 1 z 4

Mazda6 GY RF 2004r // 2.0 136KM

PostNapisane: 7 maja 2014, 14:41
przez Dezext
Witam.
Przyszedł czas żeby przedstawić moją 'Madzię'
Jest to egzemplarz z 2004r w wersji Kombi z silnikiem 2.0D
145Koni 330Nm

Wyposażenie fabryczne:
-4x elektryczne szyby
-elektryczne lusterka
-tempomat
-multifunkcyjna kierownica
-nawigacja
-webasto (pełne, regulowane)
-podgrzewane fotele
-podgrzewane lusterka
-xenony
-Spryskiwacze świateł
-Skóry
-Skórzana kierownica
-6x Air bag
-nagłośnienie BOSE
-elektrycznie sterowany fotel kierowcy
-kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
-2x podłokietnik
-2x ISOfix

Co zostało dołożone ?
-Lotka na tylnej klapie
-Ciemne szyby
-Felunek 17" z oponkami 215/45
-Obniżone zawieszenie
-Zaciski pomalowane na czerwono

Co w planach?
-Zrobić coś z navi
-Dołożyć mocyyyyyy

Ostatnio felgi były regenerowane, są w sumie jak nowe ale zastanawiam się czy nie pomalować ich na biało ?

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zapraszam do dyskusji ! :P

PostNapisane: 7 maja 2014, 14:43
przez Bartg
Witamy w dziale Nasze Mazdy :) Bardzo fajny kombiak, gleba mu służy, felgi też jak na nie oem pasują spoko <spoko>

PostNapisane: 7 maja 2014, 16:38
przez Maniekvip
Bardzo ładne autko a fele zostaw takie jakie są

PostNapisane: 7 maja 2014, 16:47
przez xRafalx
Maniekvip napisał(a):Bardzo ładne autko a fele zostaw takie jakie są


Zgadzam się, zostaw kolor taki jaki jest :) Super autko, jakie sprężyny i ile mm na dół ? :D

PostNapisane: 7 maja 2014, 16:55
przez Dezext
xRafalx napisał(a):
Maniekvip napisał(a):Bardzo ładne autko a fele zostaw takie jakie są


Zgadzam się, zostaw kolor taki jaki jest :) Super autko, jakie sprężyny i ile mm na dół ? :D


Ten biały kolor chodzi za mną cholernie :D do niebieskiego fajnie mógł by wyglądać, tylko że chyba białe felgi lepiej by się komponowały jak były by pełniejsze a nie ramienie.

W dół chyba przód jakoś 30mm dokładnie nie wiem.

Re: Mazda6 GY RF 2004r // 2.0 136KM

PostNapisane: 7 maja 2014, 17:06
przez szadom
No ładna sztuka.na glebie tez fajnie sie prezentuje i felgi takie jakie sa zostaw biały tez fajny ale do tego koloru ten srebny fajnie wyglada. Szerokosci życzę i bez awaryjnosci. Po drugie diesel tak jak mój tylko słabszy trochę:p

PostNapisane: 7 maja 2014, 17:10
przez Dezext
szadom napisał(a):No ładna sztuka.na glebie tez fajnie sie prezentuje i felgi takie jakie sa zostaw biały tez fajny ale do tego koloru ten srebny fajnie wyglada. Szerokosci życzę i bez awaryjnosci. Po drugie diesel tak jak mój tylko słabszy trochę:p


Mam w planie dodać trochę mocy. Chcę zrobić coś koło 160.
Ale 2.0 tdi 140km vW robi jak chce :P

PostNapisane: 7 maja 2014, 17:37
przez Konrad_SK
Super wygląda, u siebie też bym widział takie coś wizualnie, ale nie po to kupiłem rodzinne auto żeby robić z niego taczkę ( już to przechodziłem w Hondzie).
Felga pasuje idealnie wg mnie.

PostNapisane: 7 maja 2014, 17:43
przez Dezext
Konrad_SK napisał(a):Super wygląda, u siebie też bym widział takie coś wizualnie, ale nie po to kupiłem rodzinne auto żeby robić z niego taczkę ( już to przechodziłem w Hondzie).
Felga pasuje idealnie wg mnie.


No fakt, troszkę trzeba uważać na krawężniki, i dziury. Już nie raz zdarzyło się przytrzeć podłogą o coś.
Mam wysoki wyjazd z posesji i po prostej nie mogę wyjechać trzeba brać z kąta ale już zgłoszone i mają mi wyjazd poprawić.

Re: Mazda6 GY RF 2004r // 2.0 136KM

PostNapisane: 7 maja 2014, 17:53
przez szadom
Spoko tez mysle o czipie do swojej wiec wiesz

Dopisano 7 maja 2014, 17:55:

Co do vw to wiem lipnie sie zmierzają vw

PostNapisane: 7 maja 2014, 18:00
przez leitowdz
Dezext napisał(a):Mam w planie dodać trochę mocy. Chcę zrobić coś koło 160.

<spoko>

Re: Mazda6 GY RF 2004r // 2.0 136KM

PostNapisane: 7 maja 2014, 19:03
przez rafałmazda
wygląda naprawdę dobrze <spoko> felgi zostawiłbym takie, jakie są <oczko> przed podniesieniem mocy sprawdź ile aktualnie masz, bo ja też chciałem podnosić, ale wyszło więcej niż miało być, więc podnosić bardziej nie będę :D jak na razie <lol>

PostNapisane: 7 maja 2014, 19:26
przez Dezext
rafalmazda6 napisał(a):wygląda naprawdę dobrze <spoko> felgi zostawiłbym takie, jakie są <oczko> przed podniesieniem mocy sprawdź ile aktualnie masz, bo ja też chciałem podnosić, ale wyszło więcej niż miało być, więc podnosić bardziej nie będę :D jak na razie <lol>


Ale ile więcej Ci wyszło ? zamiast 136 140 ? :P

PostNapisane: 7 maja 2014, 19:52
przez rafałmazda
Dezext napisał(a):Ale ile więcej Ci wyszło ? zamiast 136 140 ? :P

trochę więcej <oczko> dokładnie 153,2 km i 331,2 Nm <faja> zdjęcie pomiaru z hamowni jest w moim temacie <oczko> wydaje mi się, że hamownia była dość dokładna, bo hamowana 150 konna Mazda 3 osiągnęła wynik 149,5 km :>

PostNapisane: 7 maja 2014, 19:54
przez Dezext
rafalmazda6 napisał(a):
Dezext napisał(a):Ale ile więcej Ci wyszło ? zamiast 136 140 ? :P

trochę więcej <oczko> dokładnie 153,2 km i 331,2 Nm <faja> zdjęcie pomiaru z hamowni jest w moim temacie <oczko> wydaje mi się, że hamownia była dość dokładna, bo hamowana 150 konna Mazda 3 osiągnęła wynik 149,5 km :>


Zamiast 136 wyszło Ci 153 ! ? Może poprzedni właściciel ja zchipował ?

PostNapisane: 7 maja 2014, 20:03
przez rafałmazda
Dezext napisał(a):Zamiast 136 wyszło Ci 153 ! ? Może poprzedni właściciel ja zchipował ?

tak myślałem, ale spojrzałem tu viewtopic.php?f=102&t=42101 i już sam nie wiem <co?> przede mną właścicielem był dziadek w Niemcach (po stanie ogólnym dość prawdopodobne) więc nie sądzę, żeby mocy mu było mało i w chipy się bawił <oczy> myślę, że nasze silniki mają seryjnie więcej, niż jest na papierze <oczko> więc na początek – hamownia <ok>

Re: Mazda6 GY RF 2004r // 2.0 136KM

PostNapisane: 7 maja 2014, 20:09
przez Nightfall
Ładna sztuka <serduszka> Musze przyznać ze gleba robi robote <spoko> Kolor felgi lotka – :D <spoko> .Brakuje mi przyciemnionych lamp :P Ale pozatym kosa :)

PostNapisane: 7 maja 2014, 20:15
przez Dezext
rafalmazda6 napisał(a):
Dezext napisał(a):Zamiast 136 wyszło Ci 153 ! ? Może poprzedni właściciel ja zchipował ?

tak myślałem, ale spojrzałem tu viewtopic.php?f=102&t=42101 i już sam nie wiem <co?> przede mną właścicielem był dziadek w Niemcach (po stanie ogólnym dość prawdopodobne) więc nie sądzę, żeby mocy mu było mało i w chipy się bawił <oczy> myślę, że nasze silniki mają seryjnie więcej, niż jest na papierze <oczko> więc na początek – hamownia <ok>


No to chyba muszę się wybrać na hamownię :P Bo faktycznie często zdarza się że tych koni jest trochę więcej.
Tym bardziej jak ostatnio w 4 osoby na pokładzie zrobiłem bez problemów ułomka w audi a4 b7. Od świateł tak jakoś do 140 szliśmy razem ale później odjechałem. Co prawda nie wiem co miał pod maską ale z tyłu miał dwie rury (po dwóch stronach) więc raczej 1.9 tam nie miał.

PostNapisane: 7 maja 2014, 20:23
przez rafałmazda
Dezext napisał(a):No to chyba muszę się wybrać na hamownię :P Bo faktycznie często zdarza się że tych koni jest trochę więcej.

wybrałem się na hamownię, bo ojciec 150 konnym saabem 9-3 mnie nie mógł dojść, a wręcz to ja uciekałem <faja> tak więc jeśli ktoś chce coś robić z mocą, niech najpierw jedzie na hamownię <spoko> ale to tylko moje zdanie :P

PostNapisane: 7 maja 2014, 20:29
przez Dezext
rafalmazda6 napisał(a):
Dezext napisał(a):No to chyba muszę się wybrać na hamownię :P Bo faktycznie często zdarza się że tych koni jest trochę więcej.

wybrałem się na hamownię, bo ojciec 150 konnym saabem 9-3 mnie nie mógł dojść, a wręcz to ja uciekałem <faja> tak więc jeśli ktoś chce coś robić z mocą, niech najpierw jedzie na hamownię <spoko> ale to tylko moje zdanie :P

Ile u was kasują za taką usługę ? Patrze że w Słupsku jest tylko jedna hamownia i krzyczą 150zł za pomiar. Nawet nie wiem czy to normalna cena czy nie.