Mazda6 GH L5 '08 – DYNAMIC SPORT

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez singo » 3 maja 2014, 18:33

Witam wszystkich, jestem Sławek. :) Od dłuższego czasu jestem zarejestrowany lecz teraz chciałbym pochwalić się swoją Mazdą 6 GH. (czwartą z kolei,a 2 szóstka). Auto zakupione 2 lata temu w Niemczech w salonie Mazdy jako używane. Autko posiada pełny pakiet DYNAMIC SPORT. A nie ta jak w polskich salonach okrojone które nie zawiera 18" felg, brak KEYLESS. Zapraszam do obejrzenia, gdy uda mi się coś zmodyfikować, na pewno pochwalę się tutaj. Pozdrawiam!

Obrazek
Obrazek

Ogólnie:
Model: GH
Kolor: Lilac Silver Netallic 36L
Rok produkcji: 2008
Typ nadwozia: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Pojemność: 2500 ccm
Przebieg: 34000 km przy zakupie
Moc: 187KM
Rodzaj paliwa: Benzyna+LPG

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wyposażenie:
ABS
DSC – system stabilizacji toru jazdy
EBA – system wspomagania siły hamowania
EBD – system rozdzielania siły hamowania
ESS – system sygnalizacji awaryjnego hamowania
TCS – system kontroli trakcji
Lampy biksenon
AFS-doświetlanie zakrętów
Poduszki powietrzne boczne
Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
Poduszki powietrzne kurtynowe
ISOFIX – system mocowania fotelików dziecięcych
Światła przeciwmgielne
Zagłówki przednie aktywne
Odpalanie bez kluczyka /keyless/
Domykanie klapy bagażnika
Aluminiowe nakładki na pedały
Podświetlane progi
Autoalarm
Bluetooth Zestaw głośno mówiący/komendy głosowe/
Felgi aluminiowe 18"
Fotele sportowe pół skóra
Kierownica i drążek zmiany biegów pokryte skórą
Kierownica ze sterowaniem radiem
Lusterko wsteczne fotochromatyczne
Radio z odtwarzaczem CD + MP3 6 płyt/BOSE/
Spryskiwacze reflektorów
Tapicerka częściowo wykończona skórą
Zamek centralny sterowany pilotem otwieranie na zbliżenie
Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
Czujnik deszczu i czujnik zmierzchowy świateł
Czujnik parkowania z przodu i z tyłu
Czujniki ciśnienia powietrza w kołach
Fotele przednie podgrzewane dwustopniowo
Komputer pokładowy
Lusterka elektrycznie sterowane, podgrzewane i składane elektrycznie
Szyby przednie i tylne sterowane elektrycznie
Tempomat
Chromowana gałka zmiany biegów
Chromowana dźwignia hamulca ręcznego
Przyciemniane szyby (fabryczne)
Komfortowe kierunkowskazy (fabryczne)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dodatkowe wyposażenie:
-alufelgi MAZDA 17" na zimę + MICHELIN ALPIN A4 225/50R17
-alufelgi FONDMETAL" 7,5J18 na lato + CONTINENTAL SPORTCONTACT 5
-dokładka ochronna maski MAZDA
-dokładka zderzaka przedniego tzw. dyfuzor

Obrazek

Spalanie:
-miasto~10,5L
-trasa ~8,5L ale najczęściej to 11 :)

Obrazek
Obrazek

Co zostało już zmienione:
– Chip Super VIP; (185KM) – 3300zł
– Dolot SIMOTA własnej modyfikacji z dolotem zimnego powietrza – 550zł
– Wydech z nierdzewki fi 60, końcowe tłumiki SEBRING – 1500zł
– Oryginalne felgi Mazdy 6 firmy FONDMETAL 18"; – pakiet
– Opony Continental SportContact 5 225/45/r18; -900zł/szt.
– Opony Michelin Alpin A4 225/50/r17 – 800zł/szt.
-Felgi r17 orginał Mazdy 1700zł
– Dołożony spoiler klapy – 300zł
– Dyfuzor pod przednim zderzakiem – 500zł
– Osłona maski – 200zł
– Przewody hamulcowe w oplocie firmy House Technic – 430zł
– Tarcze hamulcowe Mikoda GT (klocki ATE), a przód EBC USR Series Front Sport Rotor (klocki EBC czerwone) – 480zł+1300zł=1780zł
– Nagłośnienie BOSE + subwoofer Helix P12 800W + wzmacniacz u-Dimension – 2000zł
– Światła dzienne LED DayLightGuide Philips – 600zł
– 1 katalizator został wycięty i tłumik środkowy, wspawana strumienica – 230zł
– Zamontowane 2 magnetyzery MAKSOR Reference g10/st10 [e1600/20.000 Gaussów] – 1600zł
– Wszystkie żarówki zmienione na LED – 8szt – 300zł
– Palniki oryginalne zamienione na D2S Philips Blue Vision 6000k – 650zł
– Nakrętki kute D1 SPEC przelotowe na lato ,zamknięte na zimę – 500zł
– Rozpórka – 400zł

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Planowane modyfikacje:
-Kolejne zwiększanie mocy – prawdopodobnie turbo.

Wykres:
Obrazek

V-MAX <jupi>
Obrazek
Ostatnio edytowano 2 cze 2016, 19:02 przez singo, łącznie edytowano 16 razy
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 mar 2013, 21:17
Posty: 29 (0/1)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2008r GH 2.5 chip 187KM

Postprzez odom » 4 maja 2014, 13:00

Piękna sztuka :) naprawdę furki pozazdrościć ;) bo na pewno za 2 lata w taka się zaopatrzę <jupi> co prawda moja będzie w kombi i w czarnym kolorze :P

Gratuluje wyboru <spoko>
Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez szadom » 4 maja 2014, 14:29

piękna sztuka. gratuluje. szerokości życzę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lip 2012, 22:34
Posty: 51
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: Mazda 6 Sport Wagon 2.016v Citd 143 km 2007

Postprzez matthies » 4 maja 2014, 14:41

fju fju, mi też się podoba :) Ciekawi mnie ten Chip, jaki to był przyrost od serii i jaka cena?

ps. wielka prośba, jakbys mógł fotki wrzucić jako załączniki do swojego postu zamiast zewnętrznych linków, które pewnie niebawem i tak wygasną ...
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Socyopatic » 4 maja 2014, 14:43

jak na GH to naprawdę fajna ;) ale jedna fote wnętrza (ta boczna z fotelami) to chyba zamiesciłes z GG :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Wojtek » 4 maja 2014, 17:49

Socyopatic napisał(a):jedna fote wnętrza (ta boczna z fotelami) to chyba zamiesciłes z GG :P

widzę, że pełny wypas GH z GG ;)
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/471)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez singo » 4 maja 2014, 17:50

matthies napisał(a):fju fju, mi też się podoba :) Ciekawi mnie ten Chip, jaki to był przyrost od serii i jaka cena?

ps. wielka prośba, jakbys mógł fotki wrzucić jako załączniki do swojego postu zamiast zewnętrznych linków, które pewnie niebawem i tak wygasną ...


To firma w której chipowałem samochód http://www.44tuning.pl/chip-tuning-mazda-6-2.5i-170-km
Koszt 3300zł <serduszka>

p.s zdjęcie środka będzie niebawem i parę zdjęć starej 6 :)

Dopisano 4 maja 2014, 17:55:

mazda 6 benz vs lpg.jpg
Wykres z hamowni w firmie podanej wyżej, sam chip nie dał wiele, różnice poczułem dopiero po modyfikacji dolotu i wydechu.
Ostatnio edytowano 6 maja 2014, 20:00 przez singo, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 mar 2013, 21:17
Posty: 29 (0/1)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2008r GH 2.5 chip 187KM

Postprzez matthies » 4 maja 2014, 18:02

i ja bym zaczynał od dolotu i wydechu. Chipowanie PB raczej nigdy nie wnosiło wielkiego szału.
wazne że +15 do mocy wpadło.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Nightfall » 4 maja 2014, 20:10

Piekna sztuka <serduszka> Gratuluję <spoko> <spoko>
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4111 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez rafałmazda » 4 maja 2014, 22:43

elegancka <spoko> i mody w dobrym kierunku :D
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Socyopatic » 5 maja 2014, 00:10

matthies napisał(a):i ja bym zaczynał od dolotu i wydechu. Chipowanie PB raczej nigdy nie wnosiło wielkiego szału.


+1, czipowanie wolnossacej benzyny to wyrzucenie kasy w bloto :P wydech + dolot + strojenie = odpowiedni wynik do nakładow finansowych ;) a przy 2,5 l to i momentu po takich zabiegach już dość ładnie też przybywa :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez brodaM6 » 5 maja 2014, 07:03

Gratki niezła maszyna <oczko> .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez singo » 5 maja 2014, 12:08

Socyopatic napisał(a):
matthies napisał(a):i ja bym zaczynał od dolotu i wydechu. Chipowanie PB raczej nigdy nie wnosiło wielkiego szału.


+1, czipowanie wolnossacej benzyny to wyrzucenie kasy w bloto :P wydech + dolot + strojenie = odpowiedni wynik do nakładow finansowych ;) a przy 2,5 l to i momentu po takich zabiegach już dość ładnie też przybywa :)


No ale ponad 15KM i 25Nm nie wzięło się z powietrza, więć dla mnie to nie jest wyrzucenie kasy w błoto :)
Dzięki za zainteresowanie tematem :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 mar 2013, 21:17
Posty: 29 (0/1)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2008r GH 2.5 chip 187KM

Postprzez matthies » 5 maja 2014, 12:55

no dobra, ten wykres to jest po samym chipie? Czy po dołożeniu już pozostałych gratów? pozatym z wykresu wynika, że i tak przed przeróbką miałeś jakieś ~182hp, na momencie jest już większa różnica.
Możesz opisać jak to dokładnie się odbywało? CO w jakiej kolejności.

Ciekawi mnie to strasznie, powtarzam się, ale zaczałbym w takiej kolejności jak wcześniej pisałem.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez singo » 5 maja 2014, 17:34

przed chipem wsadziłem wkład K&N na hamowni w Opolu w firmie 44TUNING wyszło przed chipem 152KM a po 165KM nie mam pojęcia jak to hamowali.Zmieniłem filtr powietrza na zamknięty SIMOTY i znowu pomiar,w firmie TERMANOWSCY było niecałe 185KM i 243Nm.Póżniej wyciołem drugi katalizator i wspawałem strumienice i dalej środkowy tłumik zastąpiłem rurą nierdzewką 60 fi do tłumików końcowych SEBRING co dało prawie 187KM i 245Nm.Teraz jest silnik bardzo elastyczny ma prawie 200Nm przy 2000 obr.Koszt około 5500PLN za całość,dużo ale efekt odczuwalny na przyspieszeniu i prędkości max.Jeżdzi jak by było 200KM pod maską.Nie jeden się zdziwił jak go odjechałem na autostradzie czy od świateł do świateł.
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 mar 2013, 21:17
Posty: 29 (0/1)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2008r GH 2.5 chip 187KM

Postprzez xRafalx » 5 maja 2014, 19:43

Potwierdzam, czuć tą moc :) Super auto! :)
Ostatnio edytowano 19 sty 2015, 15:00 przez xRafalx, łącznie edytowano 1 raz
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3599 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez singo » 10 maja 2014, 20:09

Witajcie ! :)
W ostatnim czasie udało mi się wprowadzić parę modyfikacji do auta m.in.:
-Rozpórka przednich kielichów WIECHERS – 360zł
-Tarcze Bozarto GT series – 570zł
-Klocki ATE – 220zł
-Dolot owinięty bandażem termoizolacyjnym
-Korek chłodnicy D1spec – 65zł
-Komputer D1spec – 300zł
-Nakrętki kute D1spec – 260zł
-Wideo rejestrator FullHD z GPS i monitorowaniem trasy (kąt widzenia 170st)– 600zł
-Nawigacja Modecom MX3 HD z Automapą – 650zł
Załączniki
DSC_0185.jpg
DSC_0184.jpg
DSC_0033.jpg
DSC_0032.jpg
DSC_0030.jpg
DSC_0029.jpg
DSC_0028.jpg
DSC_0026.jpg
DSC_0025.jpg
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 mar 2013, 21:17
Posty: 29 (0/1)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2008r GH 2.5 chip 187KM

Postprzez Szalotka » 10 maja 2014, 20:17

singo napisał(a):Typ nadwozia: Hatchback

Liftback ;)

Bardzo ładne auto <spoko>
Szalotka
 

Postprzez rafałmazda » 10 maja 2014, 21:29

ładnie doinwestowałeś <spoko>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Nightfall » 10 maja 2014, 22:00

to cie poniosło ;) <spoko>
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4111 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy