Mazda6 GH L5 '08 – DYNAMIC SPORT
1, 2
Witam wszystkich, jestem Sławek. Od dłuższego czasu jestem zarejestrowany lecz teraz chciałbym pochwalić się swoją Mazdą 6 GH. (czwartą z kolei,a 2 szóstka). Auto zakupione 2 lata temu w Niemczech w salonie Mazdy jako używane. Autko posiada pełny pakiet DYNAMIC SPORT. A nie ta jak w polskich salonach okrojone które nie zawiera 18" felg, brak KEYLESS. Zapraszam do obejrzenia, gdy uda mi się coś zmodyfikować, na pewno pochwalę się tutaj. Pozdrawiam!
Ogólnie:
Model: GH
Kolor: Lilac Silver Netallic 36L
Rok produkcji: 2008
Typ nadwozia: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Pojemność: 2500 ccm
Przebieg: 34000 km przy zakupie
Moc: 187KM
Rodzaj paliwa: Benzyna+LPG
Wyposażenie:
ABS
DSC – system stabilizacji toru jazdy
EBA – system wspomagania siły hamowania
EBD – system rozdzielania siły hamowania
ESS – system sygnalizacji awaryjnego hamowania
TCS – system kontroli trakcji
Lampy biksenon
AFS-doświetlanie zakrętów
Poduszki powietrzne boczne
Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
Poduszki powietrzne kurtynowe
ISOFIX – system mocowania fotelików dziecięcych
Światła przeciwmgielne
Zagłówki przednie aktywne
Odpalanie bez kluczyka /keyless/
Domykanie klapy bagażnika
Aluminiowe nakładki na pedały
Podświetlane progi
Autoalarm
Bluetooth Zestaw głośno mówiący/komendy głosowe/
Felgi aluminiowe 18"
Fotele sportowe pół skóra
Kierownica i drążek zmiany biegów pokryte skórą
Kierownica ze sterowaniem radiem
Lusterko wsteczne fotochromatyczne
Radio z odtwarzaczem CD + MP3 6 płyt/BOSE/
Spryskiwacze reflektorów
Tapicerka częściowo wykończona skórą
Zamek centralny sterowany pilotem otwieranie na zbliżenie
Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
Czujnik deszczu i czujnik zmierzchowy świateł
Czujnik parkowania z przodu i z tyłu
Czujniki ciśnienia powietrza w kołach
Fotele przednie podgrzewane dwustopniowo
Komputer pokładowy
Lusterka elektrycznie sterowane, podgrzewane i składane elektrycznie
Szyby przednie i tylne sterowane elektrycznie
Tempomat
Chromowana gałka zmiany biegów
Chromowana dźwignia hamulca ręcznego
Przyciemniane szyby (fabryczne)
Komfortowe kierunkowskazy (fabryczne)
Dodatkowe wyposażenie:
-alufelgi MAZDA 17" na zimę + MICHELIN ALPIN A4 225/50R17
-alufelgi FONDMETAL" 7,5J18 na lato + CONTINENTAL SPORTCONTACT 5
-dokładka ochronna maski MAZDA
-dokładka zderzaka przedniego tzw. dyfuzor
Spalanie:
-miasto~10,5L
-trasa ~8,5L ale najczęściej to 11
Co zostało już zmienione:
– Chip Super VIP; (185KM) – 3300zł
– Dolot SIMOTA własnej modyfikacji z dolotem zimnego powietrza – 550zł
– Wydech z nierdzewki fi 60, końcowe tłumiki SEBRING – 1500zł
– Oryginalne felgi Mazdy 6 firmy FONDMETAL 18"; – pakiet
– Opony Continental SportContact 5 225/45/r18; -900zł/szt.
– Opony Michelin Alpin A4 225/50/r17 – 800zł/szt.
-Felgi r17 orginał Mazdy 1700zł
– Dołożony spoiler klapy – 300zł
– Dyfuzor pod przednim zderzakiem – 500zł
– Osłona maski – 200zł
– Przewody hamulcowe w oplocie firmy House Technic – 430zł
– Tarcze hamulcowe Mikoda GT (klocki ATE), a przód EBC USR Series Front Sport Rotor (klocki EBC czerwone) – 480zł+1300zł=1780zł
– Nagłośnienie BOSE + subwoofer Helix P12 800W + wzmacniacz u-Dimension – 2000zł
– Światła dzienne LED DayLightGuide Philips – 600zł
– 1 katalizator został wycięty i tłumik środkowy, wspawana strumienica – 230zł
– Zamontowane 2 magnetyzery MAKSOR Reference g10/st10 [e1600/20.000 Gaussów] – 1600zł
– Wszystkie żarówki zmienione na LED – 8szt – 300zł
– Palniki oryginalne zamienione na D2S Philips Blue Vision 6000k – 650zł
– Nakrętki kute D1 SPEC przelotowe na lato ,zamknięte na zimę – 500zł
– Rozpórka – 400zł
Planowane modyfikacje:
-Kolejne zwiększanie mocy – prawdopodobnie turbo.
Wykres:
V-MAX
Ogólnie:
Model: GH
Kolor: Lilac Silver Netallic 36L
Rok produkcji: 2008
Typ nadwozia: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Pojemność: 2500 ccm
Przebieg: 34000 km przy zakupie
Moc: 187KM
Rodzaj paliwa: Benzyna+LPG
Wyposażenie:
ABS
DSC – system stabilizacji toru jazdy
EBA – system wspomagania siły hamowania
EBD – system rozdzielania siły hamowania
ESS – system sygnalizacji awaryjnego hamowania
TCS – system kontroli trakcji
Lampy biksenon
AFS-doświetlanie zakrętów
Poduszki powietrzne boczne
Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
Poduszki powietrzne kurtynowe
ISOFIX – system mocowania fotelików dziecięcych
Światła przeciwmgielne
Zagłówki przednie aktywne
Odpalanie bez kluczyka /keyless/
Domykanie klapy bagażnika
Aluminiowe nakładki na pedały
Podświetlane progi
Autoalarm
Bluetooth Zestaw głośno mówiący/komendy głosowe/
Felgi aluminiowe 18"
Fotele sportowe pół skóra
Kierownica i drążek zmiany biegów pokryte skórą
Kierownica ze sterowaniem radiem
Lusterko wsteczne fotochromatyczne
Radio z odtwarzaczem CD + MP3 6 płyt/BOSE/
Spryskiwacze reflektorów
Tapicerka częściowo wykończona skórą
Zamek centralny sterowany pilotem otwieranie na zbliżenie
Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
Czujnik deszczu i czujnik zmierzchowy świateł
Czujnik parkowania z przodu i z tyłu
Czujniki ciśnienia powietrza w kołach
Fotele przednie podgrzewane dwustopniowo
Komputer pokładowy
Lusterka elektrycznie sterowane, podgrzewane i składane elektrycznie
Szyby przednie i tylne sterowane elektrycznie
Tempomat
Chromowana gałka zmiany biegów
Chromowana dźwignia hamulca ręcznego
Przyciemniane szyby (fabryczne)
Komfortowe kierunkowskazy (fabryczne)
Dodatkowe wyposażenie:
-alufelgi MAZDA 17" na zimę + MICHELIN ALPIN A4 225/50R17
-alufelgi FONDMETAL" 7,5J18 na lato + CONTINENTAL SPORTCONTACT 5
-dokładka ochronna maski MAZDA
-dokładka zderzaka przedniego tzw. dyfuzor
Spalanie:
-miasto~10,5L
-trasa ~8,5L ale najczęściej to 11
Co zostało już zmienione:
– Chip Super VIP; (185KM) – 3300zł
– Dolot SIMOTA własnej modyfikacji z dolotem zimnego powietrza – 550zł
– Wydech z nierdzewki fi 60, końcowe tłumiki SEBRING – 1500zł
– Oryginalne felgi Mazdy 6 firmy FONDMETAL 18"; – pakiet
– Opony Continental SportContact 5 225/45/r18; -900zł/szt.
– Opony Michelin Alpin A4 225/50/r17 – 800zł/szt.
-Felgi r17 orginał Mazdy 1700zł
– Dołożony spoiler klapy – 300zł
– Dyfuzor pod przednim zderzakiem – 500zł
– Osłona maski – 200zł
– Przewody hamulcowe w oplocie firmy House Technic – 430zł
– Tarcze hamulcowe Mikoda GT (klocki ATE), a przód EBC USR Series Front Sport Rotor (klocki EBC czerwone) – 480zł+1300zł=1780zł
– Nagłośnienie BOSE + subwoofer Helix P12 800W + wzmacniacz u-Dimension – 2000zł
– Światła dzienne LED DayLightGuide Philips – 600zł
– 1 katalizator został wycięty i tłumik środkowy, wspawana strumienica – 230zł
– Zamontowane 2 magnetyzery MAKSOR Reference g10/st10 [e1600/20.000 Gaussów] – 1600zł
– Wszystkie żarówki zmienione na LED – 8szt – 300zł
– Palniki oryginalne zamienione na D2S Philips Blue Vision 6000k – 650zł
– Nakrętki kute D1 SPEC przelotowe na lato ,zamknięte na zimę – 500zł
– Rozpórka – 400zł
Planowane modyfikacje:
-Kolejne zwiększanie mocy – prawdopodobnie turbo.
Wykres:
V-MAX
Ostatnio edytowano 2 cze 2016, 19:02 przez singo, łącznie edytowano 16 razy
Piękna sztuka naprawdę furki pozazdrościć bo na pewno za 2 lata w taka się zaopatrzę co prawda moja będzie w kombi i w czarnym kolorze
Gratuluje wyboru
Gratuluje wyboru
Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż...
fju fju, mi też się podoba Ciekawi mnie ten Chip, jaki to był przyrost od serii i jaka cena?
ps. wielka prośba, jakbys mógł fotki wrzucić jako załączniki do swojego postu zamiast zewnętrznych linków, które pewnie niebawem i tak wygasną ...
ps. wielka prośba, jakbys mógł fotki wrzucić jako załączniki do swojego postu zamiast zewnętrznych linków, które pewnie niebawem i tak wygasną ...
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
jak na GH to naprawdę fajna ale jedna fote wnętrza (ta boczna z fotelami) to chyba zamiesciłes z GG
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Socyopatic napisał(a):jedna fote wnętrza (ta boczna z fotelami) to chyba zamiesciłes z GG
widzę, że pełny wypas GH z GG
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
matthies napisał(a):fju fju, mi też się podoba Ciekawi mnie ten Chip, jaki to był przyrost od serii i jaka cena?
ps. wielka prośba, jakbys mógł fotki wrzucić jako załączniki do swojego postu zamiast zewnętrznych linków, które pewnie niebawem i tak wygasną ...
To firma w której chipowałem samochód http://www.44tuning.pl/chip-tuning-mazda-6-2.5i-170-km
Koszt 3300zł
p.s zdjęcie środka będzie niebawem i parę zdjęć starej 6
Dopisano 4 maja 2014, 17:55:
Wykres z hamowni w firmie podanej wyżej, sam chip nie dał wiele, różnice poczułem dopiero po modyfikacji dolotu i wydechu.
Ostatnio edytowano 6 maja 2014, 20:00 przez singo, łącznie edytowano 1 raz
elegancka i mody w dobrym kierunku
matthies napisał(a):i ja bym zaczynał od dolotu i wydechu. Chipowanie PB raczej nigdy nie wnosiło wielkiego szału.
+1, czipowanie wolnossacej benzyny to wyrzucenie kasy w bloto wydech + dolot + strojenie = odpowiedni wynik do nakładow finansowych a przy 2,5 l to i momentu po takich zabiegach już dość ładnie też przybywa
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Socyopatic napisał(a):matthies napisał(a):i ja bym zaczynał od dolotu i wydechu. Chipowanie PB raczej nigdy nie wnosiło wielkiego szału.
+1, czipowanie wolnossacej benzyny to wyrzucenie kasy w bloto wydech + dolot + strojenie = odpowiedni wynik do nakładow finansowych a przy 2,5 l to i momentu po takich zabiegach już dość ładnie też przybywa
No ale ponad 15KM i 25Nm nie wzięło się z powietrza, więć dla mnie to nie jest wyrzucenie kasy w błoto
Dzięki za zainteresowanie tematem
no dobra, ten wykres to jest po samym chipie? Czy po dołożeniu już pozostałych gratów? pozatym z wykresu wynika, że i tak przed przeróbką miałeś jakieś ~182hp, na momencie jest już większa różnica.
Możesz opisać jak to dokładnie się odbywało? CO w jakiej kolejności.
Ciekawi mnie to strasznie, powtarzam się, ale zaczałbym w takiej kolejności jak wcześniej pisałem.
Możesz opisać jak to dokładnie się odbywało? CO w jakiej kolejności.
Ciekawi mnie to strasznie, powtarzam się, ale zaczałbym w takiej kolejności jak wcześniej pisałem.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
przed chipem wsadziłem wkład K&N na hamowni w Opolu w firmie 44TUNING wyszło przed chipem 152KM a po 165KM nie mam pojęcia jak to hamowali.Zmieniłem filtr powietrza na zamknięty SIMOTY i znowu pomiar,w firmie TERMANOWSCY było niecałe 185KM i 243Nm.Póżniej wyciołem drugi katalizator i wspawałem strumienice i dalej środkowy tłumik zastąpiłem rurą nierdzewką 60 fi do tłumików końcowych SEBRING co dało prawie 187KM i 245Nm.Teraz jest silnik bardzo elastyczny ma prawie 200Nm przy 2000 obr.Koszt około 5500PLN za całość,dużo ale efekt odczuwalny na przyspieszeniu i prędkości max.Jeżdzi jak by było 200KM pod maską.Nie jeden się zdziwił jak go odjechałem na autostradzie czy od świateł do świateł.
Potwierdzam, czuć tą moc Super auto!
Ostatnio edytowano 19 sty 2015, 15:00 przez xRafalx, łącznie edytowano 1 raz
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Witajcie !
W ostatnim czasie udało mi się wprowadzić parę modyfikacji do auta m.in.:
-Rozpórka przednich kielichów WIECHERS – 360zł
-Tarcze Bozarto GT series – 570zł
-Klocki ATE – 220zł
-Dolot owinięty bandażem termoizolacyjnym
-Korek chłodnicy D1spec – 65zł
-Komputer D1spec – 300zł
-Nakrętki kute D1spec – 260zł
-Wideo rejestrator FullHD z GPS i monitorowaniem trasy (kąt widzenia 170st)– 600zł
-Nawigacja Modecom MX3 HD z Automapą – 650zł
W ostatnim czasie udało mi się wprowadzić parę modyfikacji do auta m.in.:
-Rozpórka przednich kielichów WIECHERS – 360zł
-Tarcze Bozarto GT series – 570zł
-Klocki ATE – 220zł
-Dolot owinięty bandażem termoizolacyjnym
-Korek chłodnicy D1spec – 65zł
-Komputer D1spec – 300zł
-Nakrętki kute D1spec – 260zł
-Wideo rejestrator FullHD z GPS i monitorowaniem trasy (kąt widzenia 170st)– 600zł
-Nawigacja Modecom MX3 HD z Automapą – 650zł
ładnie doinwestowałeś
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości