★ Mazda6 Tamura GG LF-DE '07 by Mr_Bartek ★

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Mr_Bartek » 3 maja 2014, 16:39

@Konrad_SK – no drogi lepsze. Nie mam na co narzekać, ale -60mm to przesada. Gwint nie jest dla mnie. Jak już to same sprężyny obniżające. Rozumiem, że tylko Eibach i nic innego?
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez sheller80 » 3 maja 2014, 16:45

Wg mnie -30 nie bedzie tak nisko ,wczesniej miałęm E46 na m pakietowym zawiasie i 17" a teraz do tej "kozy" nie moge sie przyzwyczaic :D :D :D najlepiej jak by ktos zmierzył przeswit na EIBACHu.
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez Beny » 3 maja 2014, 16:47

Mr_Bartek napisał(a):zastanawiam się nad sprężynami -30mm. Hmm...
były by wskazane,na komforcie jakoś specialnie nie ucierpisz a bedzie wygladać lepiej ;)
Ładna 6,jedynie te lampy do całości mi nie pasuja,te pierwsze co pokazałes świetne :D
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Mr_Bartek » 3 maja 2014, 16:48

@Beny – dzięki <serduszka>

A co do świateł to w planach jest ich przyciemnienie dopóki nie będę miał pieniędzy na nowe.

@sheller80 – nisko może nie być, ale moje zderzaki są niższe. Standardowo mam jakieś 2-3cm niżej przód od innych M6 przez zderzaki. :(
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez zemoj » 3 maja 2014, 20:17

Świeci się jak psu jajca :)
Eibach -30mm będzie dobrym wyborem.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Danmazda » 4 maja 2014, 00:58

Mr_Bartek napisał(a):aż razi ta szczelina tak jak teraz popatrzyłem. Tylko wpierw muszę wszystko wymierzyć bym potem nie miał problemu z podjazdami. Krawężniki i tak już sobie odpuszczam.

Oj razi razi :D Nie przejmuj się krawężnikami, ja tez się o nie martwiłem, jak dotąd jeszcze nie zawadziłem. Ja bym się nie zastanawiał tylko obniżał. Madzia od razu zyska ładniejszego wyglądu i lepiej będzie się prowadzić :)
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez matthies » 4 maja 2014, 08:30

zemoj napisał(a):Eibach -30mm będzie dobrym wyborem.

+1
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez sheller80 » 4 maja 2014, 15:02

Czesc mierzyłes moze odległosc od srodka koła do rantu błotnika?? ciekawi mnie to bo u mnie na seri jest z przodu 39 tył 40 .
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez Mr_Bartek » 4 maja 2014, 20:33

sheller80 napisał(a):Czesc mierzyłes moze odległosc od srodka koła do rantu błotnika?? ciekawi mnie to bo u mnie na seri jest z przodu 39 tył 40 .


U mnie jest 38 przod i 38 tyl. Nie jestem pewien czy auto ma inne sprężyny od zwykłych szóstek, ale w porownaniu do 6stki kolegi na 16" felgach to jest twardo.

Sent from my HTC One using Tapatalk
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez Mr_Bartek » 4 maja 2014, 20:41

Do usuniecia
Ostatnio edytowano 4 maja 2014, 20:47 przez Mr_Bartek, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez sheller80 » 4 maja 2014, 20:44

Czyli porównywalnie do mnie :D :D myslałem ze tylko moja jest tak wywalona w góre jak terenówka ,w czwartek bede miał sprezyny to moze pod koniec tygodnia opisze co i jak .
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez Mr_Bartek » 4 maja 2014, 20:48

Dobrze by bylo. Ja moze za miesiac lub dwa obnize swoja Mazde. Koszt sprezyn Eibach w UK to 180 funtow. :(

Sent from my HTC One using Tapatalk
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez Konrad_SK » 4 maja 2014, 20:52

Mr_Bartek napisał(a):Koszt sprezyn Eibach w UK to 180 funtow.

Niedużo jak na tamtejsze warunki zarobkowe ;)
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2013, 01:33
Posty: 169
Skąd: Katowice
Auto: M6 GY 147KM

Postprzez sheller80 » 4 maja 2014, 20:53

U nas nowe w granicach 650 zł ja bede miał uzywki :)
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez Mr_Bartek » 4 maja 2014, 20:56

Konrad_SK napisał(a):
Mr_Bartek napisał(a):Koszt sprezyn Eibach w UK to 180 funtow.

Niedużo jak na tamtejsze warunki zarobkowe ;)


Tylko ja jestem studentem i pracuję na pół etatu. :P

sheller80 napisał(a):U nas nowe w granicach 650 zł ja bede miał uzywki :)


Może taniej będzie kupić w Polsce z wysyłką do UK. Hmm...

Sent from my HTC One using Tapatalk
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez Konrad_SK » 4 maja 2014, 21:12

Muszę przyznać, że jak na studenta to masz niezłe auto :)
A idąc tropem zarobków, u nas takie springi powinny kosztować 180zł, ehh polskie realia.
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2013, 01:33
Posty: 169
Skąd: Katowice
Auto: M6 GY 147KM

Postprzez rafałmazda » 4 maja 2014, 22:30

Konrad_SK napisał(a):Muszę przyznać, że jak na studenta to masz niezłe auto :)

to już jest nas 3 :D
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Mr_Bartek » 5 maja 2014, 12:00

Stoję przed ciężkim wyborem.

Są trzy opcje:

1.
Obrazek

2.
Obrazek

3.
Obrazek
Ostatnio edytowano 5 maja 2014, 12:06 przez Mr_Bartek, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez 19Maaarcin89 » 5 maja 2014, 12:04

Wygląd to jedno ale prowadzenie jest o wiele lepsze.
Jeżdżę na -40mm z przodu i -35mm z tyłu i jestem mega zadowolony ;)

Konrad_SK napisał(a):Jak Ci warunki pozwalają to zakładaj, a podejrzewam że drogi są lepsze niż w Polandi.


Z tymi drogami to bym tak nie szalał ;)
Byłem na wyspach parę lat i wcale takiej rewelacji nie ma
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Mr_Bartek » 5 maja 2014, 12:08

19Maaarcin89 napisał(a):Wygląd to jedno ale prowadzenie jest o wiele lepsze.
Jeżdżę na -40mm z przodu i -35mm z tyłu i jestem mega zadowolony ;)

Jakie sprężyny kupiłeś?

19Maaarcin89 napisał(a):Z tymi drogami to bym tak nie szalał ;)
Byłem na wyspach parę lat i wcale takiej rewelacji nie ma

Osobiście nie narzekam. Tu na dalekiej północy drogi są fajne. ;)
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy