Mazda6 GY RF5C 2004 2.0 MZR-CD 89 KW (120 KM)

Cześć i czołem koledzy mazdowicze 
Od grudnia 2013 roku jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy 6 w kombi. Historia tego auta jest mi mało znana, wiem tylko że została sprowadzona z Austrii ( stała w stodole chyba przez około 3-4 miesiecy ), wtedy właśnie panowie z komisu postanowili ją sprowadzić do naszego pięknego kraju, u nich to auto stało około 2-3 tygodnie aż ja po nie przyszedłem
. Auto jest bezwypadkowe i w 100% ma autentyczny przebieg 177 tysiecy potwierdzony książką serwisową.
Jak na auto które stało tyle czasu wyszło pare rzeczy które trzeba było zrobić, na dzień dobry wymieniłem:
-Pasek rozrządu wraz ze wszystkimi olejami, płynami oraz filtrami.
– Nowe klocki hamulcowe do tyłu.
– nowy zestaw ręcznego hamulca.
– wymiana żarówek wewnątrz pojazdu.
-Podkładki pod wtryskami
– z czasem musiałem wymienić stabilizator [jaki?] z prawej strony.
– wymieniony został również pasek alternatora ( strasznie rzęził przy dodawaniu gazu i przy zmianie biegu)
– wymieniony wężyk odpowiedzialny za doprowadzanie oleju/płynu do pompy sprzęgła.
– w przyszłości konieczna będzie wymiana łożyska sprzęgła ( hałasuje )
Planowane modyfikacje:
– zaciemnienie szyb z tyłu.
– Wymiana zderzaka z tyłu który ma hak na sportowy bez haka.
– Dodanie progów bocznych od pakietu AERO.
– Dodanie blendy/daszku na klapę bagażnika.
– Wymiana zderzaka przedniego na zderzak sportowy.
– planuję również wbudowanie halogenów do przodu.
– Kupno alufelg 17" ( obecnie stalówki zimowe, letnie 16" )
– podnieść moc do 150km
może zaproponujecie mi coś aby to auto wyróżniało się na ulicach ?
Standardowe wyposażenie auta:
-Xenony
-Audio BOSE system
-Zmieniarka na 6CD
-Hak holowniczy ( –.– )
-Webasto standardowe + wewnątrz pojazdu do ustawienia czasowego
01/04/2014r – auto będzie mialo lotkę, nowy zderzak oraz progi pakietu AERO.
Od grudnia 2013 roku jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy 6 w kombi. Historia tego auta jest mi mało znana, wiem tylko że została sprowadzona z Austrii ( stała w stodole chyba przez około 3-4 miesiecy ), wtedy właśnie panowie z komisu postanowili ją sprowadzić do naszego pięknego kraju, u nich to auto stało około 2-3 tygodnie aż ja po nie przyszedłem
Jak na auto które stało tyle czasu wyszło pare rzeczy które trzeba było zrobić, na dzień dobry wymieniłem:
-Pasek rozrządu wraz ze wszystkimi olejami, płynami oraz filtrami.
– Nowe klocki hamulcowe do tyłu.
– nowy zestaw ręcznego hamulca.
– wymiana żarówek wewnątrz pojazdu.
-Podkładki pod wtryskami
– z czasem musiałem wymienić stabilizator [jaki?] z prawej strony.
– wymieniony został również pasek alternatora ( strasznie rzęził przy dodawaniu gazu i przy zmianie biegu)
– wymieniony wężyk odpowiedzialny za doprowadzanie oleju/płynu do pompy sprzęgła.
– w przyszłości konieczna będzie wymiana łożyska sprzęgła ( hałasuje )
Planowane modyfikacje:
– zaciemnienie szyb z tyłu.
– Wymiana zderzaka z tyłu który ma hak na sportowy bez haka.
– Dodanie progów bocznych od pakietu AERO.
– Dodanie blendy/daszku na klapę bagażnika.
– Wymiana zderzaka przedniego na zderzak sportowy.
– planuję również wbudowanie halogenów do przodu.
– Kupno alufelg 17" ( obecnie stalówki zimowe, letnie 16" )
– podnieść moc do 150km
może zaproponujecie mi coś aby to auto wyróżniało się na ulicach ?
Standardowe wyposażenie auta:
-Xenony
-Audio BOSE system
-Zmieniarka na 6CD
-Hak holowniczy ( –.– )
-Webasto standardowe + wewnątrz pojazdu do ustawienia czasowego
01/04/2014r – auto będzie mialo lotkę, nowy zderzak oraz progi pakietu AERO.