Mazda6 GY AJ '04
Oto i ona, moja nowa ukochana
Mazda 6 3.0 V6 Sport Wagon. Pierwsza rejestracja czerwiec 2004. Auto sprowadzone ze Stanow w 2008 roku do Niemiec przez Polaka, ktory zarejestrował je chwile potem w PL. Absolutnie czyste w Carfaxie. W Polsce po roku trafiło do Radcy Prawnego z Warszawy, ktory od tego 2009 do 2012 serwisował auto w ASO. Faktury m.in na wymiane tylnych lamp na polifty euro, kompletnego sprzegła, akumulatora, filtrow, klockow itp. Wymienił też przednią szybe bo pekła od kamienia.
Od półtora roku auto było w posiadaniu Pani od ktorej je kupiłem. Serwisowała je niestety w dosc słabym serwisie bodajze Nissana, wymieniła przez okres posiadania tylko tarcze przod i klocki oraz oleje. Zawieszenie jak sie okazało nie było ruszane od nowosci i wszystkie wahacze itp trzeba bedzie powoli systematycznie wymieniac, bo sa juz tam luzy potwierdzajace aktualny przebieg auta czyli 109 tys mil.
Jedyny powazny mankament do zrobienia na juz, to uszczelnienie silnika, bo widac że sprawa przez ten ostatni okres była olana i cieknie w kilku miejscach. Po mocnej jezdzie probnej na autostradzie auto na postoju zaczelo troche drgac – jak sie okazało (na sprawdzaniu pod podpietym kompem) padła cewka i auto nie pracuje na wszystkie gary oraz tylna poducha silnika jest też do ogarniecia (wypisał juz to serwis ASO u poprzedniego własciciela ponad 2 lata temu ale nie zostało to zrobione). Dzięki powyzszym udało sie jednak zbic cene auta na tak niski poziom, że zdecydowałem sie zaryzykowac
Cewke juz zamowiłem i lada chwila powinna byc u mnie. Obecnie szukam tej poduszki co już takie proste nie jest
Przez ostatnie 4 lata jezdziłem i modyfikowałem Prelude V gen (aż w pazdzierniku pewna Pani w nomen omen mazdzie 323 zaparkowała mi niemal w bagazniku ) wiec wrażenia po przesiadce są takie, że jest bardzo wygodnie no i ten dzwiek V6 Plany na auto są głownie takie żeby dbać i cieszyc się z jazdy oraz jednoczesnie nie popłynąć w modernizacjach w aż takim stopniu jak w Hondzie
Co do wyposazenia tej wersji to: jest szyber, sa grzane siedzenia, klimatronic, alarm z odcieciem zaplonu, podswietlenie lusterek w daszkach, TCS, dodatkowe podswietlenie zegarow z przycisku na nich, usb w schowku pasazera, skorzana tapicerka, tempomat i sterowanie radiem z kierownicy, system audio Bose, elektrycznie regulowany fotel kierowcy. Dolozone czujniki parkowania na tyl. W zasadzie brakuje mi tylko xenonu i podgrzewanych/skladanych lusterek do pelni szczescia.
Kola to oem 17 do tej wersji. Oponki zimowki michelin alpin 215/50 r17. Letnie trzeba bedzie zakupic i zalozyc na te felgi ktore planuje oddac do malowania w grafit :–)
Mazda 6 3.0 V6 Sport Wagon. Pierwsza rejestracja czerwiec 2004. Auto sprowadzone ze Stanow w 2008 roku do Niemiec przez Polaka, ktory zarejestrował je chwile potem w PL. Absolutnie czyste w Carfaxie. W Polsce po roku trafiło do Radcy Prawnego z Warszawy, ktory od tego 2009 do 2012 serwisował auto w ASO. Faktury m.in na wymiane tylnych lamp na polifty euro, kompletnego sprzegła, akumulatora, filtrow, klockow itp. Wymienił też przednią szybe bo pekła od kamienia.
Od półtora roku auto było w posiadaniu Pani od ktorej je kupiłem. Serwisowała je niestety w dosc słabym serwisie bodajze Nissana, wymieniła przez okres posiadania tylko tarcze przod i klocki oraz oleje. Zawieszenie jak sie okazało nie było ruszane od nowosci i wszystkie wahacze itp trzeba bedzie powoli systematycznie wymieniac, bo sa juz tam luzy potwierdzajace aktualny przebieg auta czyli 109 tys mil.
Jedyny powazny mankament do zrobienia na juz, to uszczelnienie silnika, bo widac że sprawa przez ten ostatni okres była olana i cieknie w kilku miejscach. Po mocnej jezdzie probnej na autostradzie auto na postoju zaczelo troche drgac – jak sie okazało (na sprawdzaniu pod podpietym kompem) padła cewka i auto nie pracuje na wszystkie gary oraz tylna poducha silnika jest też do ogarniecia (wypisał juz to serwis ASO u poprzedniego własciciela ponad 2 lata temu ale nie zostało to zrobione). Dzięki powyzszym udało sie jednak zbic cene auta na tak niski poziom, że zdecydowałem sie zaryzykowac
Cewke juz zamowiłem i lada chwila powinna byc u mnie. Obecnie szukam tej poduszki co już takie proste nie jest
Przez ostatnie 4 lata jezdziłem i modyfikowałem Prelude V gen (aż w pazdzierniku pewna Pani w nomen omen mazdzie 323 zaparkowała mi niemal w bagazniku ) wiec wrażenia po przesiadce są takie, że jest bardzo wygodnie no i ten dzwiek V6 Plany na auto są głownie takie żeby dbać i cieszyc się z jazdy oraz jednoczesnie nie popłynąć w modernizacjach w aż takim stopniu jak w Hondzie
Co do wyposazenia tej wersji to: jest szyber, sa grzane siedzenia, klimatronic, alarm z odcieciem zaplonu, podswietlenie lusterek w daszkach, TCS, dodatkowe podswietlenie zegarow z przycisku na nich, usb w schowku pasazera, skorzana tapicerka, tempomat i sterowanie radiem z kierownicy, system audio Bose, elektrycznie regulowany fotel kierowcy. Dolozone czujniki parkowania na tyl. W zasadzie brakuje mi tylko xenonu i podgrzewanych/skladanych lusterek do pelni szczescia.
Kola to oem 17 do tej wersji. Oponki zimowki michelin alpin 215/50 r17. Letnie trzeba bedzie zakupic i zalozyc na te felgi ktore planuje oddac do malowania w grafit :–)
Ostatnio edytowano 14 sty 2014, 01:23 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawienie tytułu.
Powód: Poprawienie tytułu.
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Świetna
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Ciekawe czy dużo odstaje od automatu,ładne te spece.Składane jak składane lusterka ale z brakiem podgrzewania przeginaja ,tam tez deszcz pada.Tez dokładałem maty grzewcze
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Dzięki za miłe opinie Szczerze mowiac na mazde namawiał mnie ostatnie miesiace kolega majacy rx8 ktora kupił z salonu i 323F w wersji sport do codziennej jazdy ale ja po przymierzeniu się do kilku przed i poliftow europejskich jakos nie mogłem sie w pełni przekonac do tego auta, aż trafiłem na tą sztuke powiedziałem mu wtedy, że albo ta albo żadna pasuje mi w niej i bardziej agresywne body i jasne wnetrze do ktorego mam słabosc a silnik to taka wisienka na torcie
Co do katalizatorow to wszystko jest seria i własnie wczoraj przegladajac forum przeczytałem, że trzeba coś tam pozmieniac (aczkolwiek po poprzednim aucie gdzie miałem usunietego kata i zrobiony pełen przelot w tym wolałbym uniknac ich wyrzucania) ale musze sie dokładnie wczytac w ten temat. Poki co mam do wymiany/zrobienia to co napisałem w opisie a potem chciałbym na wiosne pomalowac koła na cos w stylu z pierwszej ponizszej fotki Potem trzeba by sie zajac wymiana reszty niezbednych rzeczy eksploatacyjnych ktore wyjda. Z tym dolotem też przydałoby sie cos zrobic, bo rzeczywiscie srednio to wyglada
Nie wiem czy wypada w tym temacie wrzucac foty inne niż mazdy , ale jako że mam nadal spory sentyment do poprzedniego auta to zaprezentuje kilkoma fotkami ponizej jak wygladała moja Preluda w ostatnich miesiacach swego istnienia.
Co do katalizatorow to wszystko jest seria i własnie wczoraj przegladajac forum przeczytałem, że trzeba coś tam pozmieniac (aczkolwiek po poprzednim aucie gdzie miałem usunietego kata i zrobiony pełen przelot w tym wolałbym uniknac ich wyrzucania) ale musze sie dokładnie wczytac w ten temat. Poki co mam do wymiany/zrobienia to co napisałem w opisie a potem chciałbym na wiosne pomalowac koła na cos w stylu z pierwszej ponizszej fotki Potem trzeba by sie zajac wymiana reszty niezbednych rzeczy eksploatacyjnych ktore wyjda. Z tym dolotem też przydałoby sie cos zrobic, bo rzeczywiscie srednio to wyglada
Nie wiem czy wypada w tym temacie wrzucac foty inne niż mazdy , ale jako że mam nadal spory sentyment do poprzedniego auta to zaprezentuje kilkoma fotkami ponizej jak wygladała moja Preluda w ostatnich miesiacach swego istnienia.
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Ciekawy, ładny egzemplarz. Ma na forum czarną bliźniaczkę
W GY AJ z automatem miałem przyjemność jechać, ciekawe jak zbiera się z manulem.
Jedno, co nie wpasowuje się w mój gust, to połączenie jasnego nadwozia z jasnym wnętrzem – jak dla mnie za mdło. Ciemna felga zrobi jej dobrze
Ogólnie taka wersja, to rzadkość na naszych drogach.
pozdr
PS. Fajna ta Twoja ex. Szkoda jej...
W GY AJ z automatem miałem przyjemność jechać, ciekawe jak zbiera się z manulem.
Jedno, co nie wpasowuje się w mój gust, to połączenie jasnego nadwozia z jasnym wnętrzem – jak dla mnie za mdło. Ciemna felga zrobi jej dobrze
Ogólnie taka wersja, to rzadkość na naszych drogach.
pozdr
PS. Fajna ta Twoja ex. Szkoda jej...
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
preluda ładniutka, szkoda że skończyła w taki sposób...
beżowa skóra – rarytasik nie ma co ukrywać ! skoro tylne lampy zostały wymienione na EU, to ja bym jeszcze tylny zderzak na EU zamienił i byłaby bajka
Zemoj ma rację, trochę jednak za jasne są te połączenia, może pomyślałbyś nad jakimiś ciemnymi akcentami? Zaczynając od szyb, na grillu kończąc
beżowa skóra – rarytasik nie ma co ukrywać ! skoro tylne lampy zostały wymienione na EU, to ja bym jeszcze tylny zderzak na EU zamienił i byłaby bajka
Zemoj ma rację, trochę jednak za jasne są te połączenia, może pomyślałbyś nad jakimiś ciemnymi akcentami? Zaczynając od szyb, na grillu kończąc
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
szybkie kombi zazdroszczę dźwięku v6 i wrażeń z jazdy
A możesz podać VIN?
Oczywiście gratulacje z zakupu.
Oczywiście gratulacje z zakupu.
Szukasz dobrego i sprawdzonego samochodu? Dobrze trafiłeś!
http://www.carpasja.com +48 662 04 96 98 andrzej@carpasja.com
http://www.carpasja.com +48 662 04 96 98 andrzej@carpasja.com
zemoj napisał(a): AJ z automatem miałem przyjemność jechać, ciekawe jak zbiera się z manulem.
Jedno, co nie wpasowuje się w mój gust, to połączenie jasnego nadwozia z jasnym wnętrzem – jak dla mnie za mdło. Ciemna felga zrobi jej dobrze
na pewno manual troche lepiej sie napedza, ale z jakimis pomiarami trzeba bedzie poczekac do wiosny Co do połaczenia jasnego wnetrza z jasna buda, to jak pisałem wczesniej zalezało mi właśnie na jasnym wnetrzu a koloru budy już sobie wybierać nie mogłem Choć po czarnej Preludzie, ktorą trzeba było myć trzy razy w tygodniu żeby wygladała jak na fotkach teraz nawet pasuje mi taki jasny złoty lakier Mam nadzieje że ciemniejsza felga troche wyostrzy wizerunek całosci, żeby był mniej mdły. Przednie lampy chciałbym też przerobić/przemalowac na polifty to też powinno sporo poprawić wizualnie. Nie wiem jeszcze czy do tego zderzaka jest jakas fajna cienka dokładka do dostania? Bo jak tak to moznaby taka dac na ciemno żeby zaostrzyc troche wyglad.
matthies napisał(a): skoro tylne lampy zostały wymienione na EU, to ja bym jeszcze tylny zderzak na EU zamienił i byłaby bajka
trochę jednak za jasne są te połączenia, może pomyślałbyś nad jakimiś ciemnymi akcentami? Zaczynając od szyb, na grillu kończąc
grilla na pewno nie bede ruszac bo pasuje mi tak jak jest, ewentualnie sam znaczek z niego może dam w taki kolor jak planuje dać na felgi Zderzak tylny tak jak cały pakiet z tej wersji jest dla mnie rewelacyjny wizualnie i o żadnej zamianie na euro wersje mowy byc nie może szyby z tyłu byc może na lato lekko przyciemnie. Przydałoby sie też pomalowac zaciski (najlepiej od razu z ich regeneracja ale to bedzie zalezało od wolnego $).
AndrzejCarpasja napisał(a):A możesz podać VIN?
a w jakim celu?
p.s wczoraj przyszła cewka, a zanim spadły sniegi udało się jeszcze poczyscic/wypolerowac delikatnie auto na mrozy ogarnałem sobie po swojemu ochraniacze na lusterka a po Preludzie zostało troche kolorowych srubek do założenia pod maske jak zrobi sie cieplej
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
dokładnie, miałem na myśli europejski, ale też od pakietu. Wg mnie 4 razy lepiej wygląda niż takie na siłę wydłużanie auta, ale to oczywiście twoje auto
Andrzej poprosiło VIN celem zrobienia małego dochodzenia. Jest to osoba zaufana, zajmująca się importem mazd z zachodu, która może co nie co sprawdzić, więc śmiało możesz mu na PW podać VIN, na pewno nie wykorzysta w niecnym celu, a raczej tylko tobie ewentualnie sprawdzi i potwierdzi niektóre dane.
Najprostsza dokładka do przedniego zderzaka to EZ Lip lub tzw uszczelka drzwi garażowych.
Możesz podejrzeć np u leitowdz, tylko że on ma dołożoną do seryjnego zderzaka, ale pogląd jest.
Andrzej poprosiło VIN celem zrobienia małego dochodzenia. Jest to osoba zaufana, zajmująca się importem mazd z zachodu, która może co nie co sprawdzić, więc śmiało możesz mu na PW podać VIN, na pewno nie wykorzysta w niecnym celu, a raczej tylko tobie ewentualnie sprawdzi i potwierdzi niektóre dane.
Najprostsza dokładka do przedniego zderzaka to EZ Lip lub tzw uszczelka drzwi garażowych.
Możesz podejrzeć np u leitowdz, tylko że on ma dołożoną do seryjnego zderzaka, ale pogląd jest.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
dla mnie ten długi ktory mam na aucie jest i ładniejszy i praktyczniejszy przy załadunku no i odpowiednio wyprofilowany pod te koncowki wydechu ktore sa imho ten pakiet wizualny z przedlifta V6 jest najładniejszym jaki wyszedł w ogole do tego modelu (oporcz mpsa) ale wiadomo, że gusta są rózne
p.s po Vinie wiele rzeczy sprawdził mi jeszcze znajomy ktory też siedzi w temacie ale może coś jeszcze ciekawego sie sprawdzi
p.s po Vinie wiele rzeczy sprawdził mi jeszcze znajomy ktory też siedzi w temacie ale może coś jeszcze ciekawego sie sprawdzi
Ostatnio edytowano 15 sty 2014, 22:31 przez Socyopatic, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Super się prezentuje na ostatnim zdjęciu!
Kolor budy jest bardzo ładny, osobiście po prostu wolałbym połączenie z czarnym wnętrzem,
ale wiadomo, takie fanaberie, to można w salonie wymyślać
O co chodzi z tymi ochraniaczami na lusterka?
Do przedniego zderzaka, to w grę wchodzi chyba tylko elastyczny lip albo rzeźba z innego auta.
Kolor budy jest bardzo ładny, osobiście po prostu wolałbym połączenie z czarnym wnętrzem,
ale wiadomo, takie fanaberie, to można w salonie wymyślać
O co chodzi z tymi ochraniaczami na lusterka?
Do przedniego zderzaka, to w grę wchodzi chyba tylko elastyczny lip albo rzeźba z innego auta.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
na PW
dość poufne dane więc najlepiej usuń z posta...
czy praktyczniejszy? zobaczymy jak będzie ci brakować 2-3 cm żeby wyciągnąć z bagaznika coś co będziesz miał przy tylnym oparciu ))) ale spox, to była tylko wolna idea.
dość poufne dane więc najlepiej usuń z posta...
czy praktyczniejszy? zobaczymy jak będzie ci brakować 2-3 cm żeby wyciągnąć z bagaznika coś co będziesz miał przy tylnym oparciu ))) ale spox, to była tylko wolna idea.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości