Mazda6 GY AJ '04

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Socyopatic » 15 sty 2014, 22:42

zemoj napisał(a):Super się prezentuje na ostatnim zdjęciu!
Kolor budy jest bardzo ładny, osobiście po prostu wolałbym połączenie z czarnym wnętrzem,
ale wiadomo, takie fanaberie, to można w salonie wymyślać ;)
O co chodzi z tymi ochraniaczami na lusterka?


Przerobiłem sobie ze starej maty na przednia szybe, żeby mi podczas nocnego postoju na parkingu nie zamarzały szkła :P działa to rownie dobrze co mata na przedniej szybie, zdejmujesz i nie musisz nic skrobac ;)
matthies napisał(a):na PW !!
dość poufne dane więc najlepiej usuń z posta...

czy praktyczniejszy? zobaczymy jak będzie ci brakować 2-3 cm żeby wyciągnąć z bagaznika coś co będziesz miał przy tylnym oparciu ;)))) ale spox, to była tylko wolna idea.


dzisiaj zapakowałem do bagaznika drewniane łożeczko 120x80x60 i bardzo sie ten dłuższy tył przydał było o co oprzec :) z wyciaganiem też daje rade ;) zreszta najwazniejsze że wizualnie mi pasuje, bo rozciaga auto wizualnie a w przypadku kombiaka wyglada to imho lepiej niż taki uciety.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Arkadius 73 » 25 sty 2014, 11:11

Ładny dupowóz AJ , jakbyś potrzebował gratów do swojej to daj znaka na pw , mam sporo rzeczy po moim A-specu
Obrazek

np. mógłbyś sobie wymienić łącznik pcv który w przedliftach lubi pęknąć , itd
Arkadius 73
 

Postprzez Socyopatic » 28 sty 2014, 19:59

Dziś wreszcie wpadła na auto po dwóch tygodniach leżakowania na połce nowa cewka – auto wreszcie nie trzesie na wolnych, pracuje idealnie po odpaleniu i co najwazniejsze dopiero teraz jedzie w pełni jak nalezy <faja> mega fuks, że to była jedna z trzech cewek od strony lamp, dzieki czemu nie trzeba było demontowac całego ssaka i operacja trwała całe 3 minuty <oczko> No i jedna zimowa fota :)
Załączniki
m.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Arkadius 73 » 28 sty 2014, 20:04

zapodałeś cewkę oem czy zamiennik?
Arkadius 73
 

Postprzez zigu18 » 28 sty 2014, 20:48

Felgi mam takie same i zmienił bym je chętnie na 16" :-P

Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowano 28 sty 2014, 20:58 przez zigu18, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2012, 18:35
Posty: 360 (4/3)
Auto: Mazda 6
GG 2002 sedan
2.0 benzyna BRC

Postprzez Socyopatic » 28 sty 2014, 20:58

Co do cewki jest to Mobiletron (jest foto na poprzedniej stronie ;) ) – zamawiałem z miesiac temu od znajomego ktory załatwiał mi czesci do Preludy i np. do Hondowskiej H-serii ta cewka ma najlepsze parametry ze wszystkich, łacznie z oemowymi. Jak bedzie w Mazdzie to zobaczymy. Dobra cena była, bo za nowke dałem 120 pln z przesyłką. Jak sie sprawdzi to wezme jeszcze jedna na zapas, bo podobno w PL zostały do tego silnika z tych konkretnych cewek ostatnie 3 sztuki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Arkadius 73 » 28 sty 2014, 21:01

Jakbyś był zainteresowany to mam 4v mustang cobra cewki , są lepsze jeszcze od granatell
ps dziwna firma bo o niej nie słyszałem mobiletron hm... czas pokaże
Ostatnio edytowano 28 sty 2014, 21:03 przez Arkadius 73, łącznie edytowano 1 raz
Arkadius 73
 

Postprzez Socyopatic » 28 sty 2014, 21:02

zigu18 napisał(a):Felgi mam takie same i zmienił bym je chętnie na 16" :-P

Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka


na 16 M6 wyglada niestety niespecjalnie. 17 to takie minimum wizualne a z komfortem jeszcze jest naprawde ok, przynajmniej przy a-specowym zawieszeniu. Przez chwile myslałem o 18 na lato, ale jednak nie chce mi sie az tak poswiecac komfortu dla wygladu ;)

Dopisano 28 sty 2014, 20:06:

Arkadius 73 napisał(a):Jakbyś był zainteresowany to mam 4v mustang cobra cewki , są lepsze jeszcze od granatelli


to sa te uzywki po stosunkowo niewielkim przebiegu? zobaczymy jak ta sie sprawdzi, bo ogolnie mam taka zasade, że jesli to tylko mozliwe finansowo, to staram się wrzucac do auta kompletne nowki odpowiedniej jakosci jesli chodzi o elementy eksploatacyjne, ale czasem oczywiscie robie wyjatki jesli jakosc uzywki jest naprawde wysoka ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Arkadius 73 » 28 sty 2014, 21:10

Cewek od mustanga przebiegu nie znam ale są z rocznika 2009 więc... , mam jeszcze 2 kpl. oem jedne zdemontowane z mojego auta drugi kpl. kupiłem od znajomka bo też zmieniał na 4v od mustanga
mam również modowaną listwę wtryski rc saturated pompę itd , pisałem że mam w uj gratów do AJ , można zoptymalizoać tb
Arkadius 73
 

Postprzez Socyopatic » 28 sty 2014, 22:11

Zlapiemy sie na zywo jak sniegi stopnieja troche i bede mial wolna $ na zakupy gratow to mi wytlumaczysz co i jak i podpowiesz co warto sobie przygarnac ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Socyopatic » 5 lut 2014, 23:49

Do wiosny jeszcze daleko ale dotarło dziś coś takiego – Rial, 18-tki, 7,5J, ET 45 – poki co jedyny słuszny kolor w jakim je widze do tej budy i tego wzoru to czarny <faja>
Załączniki
riale.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez brodaM6 » 6 lut 2014, 00:31

ET może nie pasować.
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Socyopatic » 6 lut 2014, 01:29

nie strasz :P w Preludzie oem koło miało ET 55 a ja miałem koła 17 – 7 i 7,5 calowe, oba z ET 38 i dawało rade. Tutaj specjalnie dobrałem ET maksymalnie zblizone do 50 jakie jest np w 18 z rx8 a felga jest nawet 7,5 a nie 8. Opone chciałbym dac 225/45 r18
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez brodaM6 » 6 lut 2014, 10:58

No ja tez bym tak dał 225/45 no trzy mam kciuki żeby było ok , tez choruje na 18 ,cieżko znaleść z ET 50 – 55 18 ,człowiek sie naczytał ze 17 z ET 50 mogą nie wejść, a 18 od rexa z ET 50 wchodzą czegoś nie czaje. .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Socyopatic » 6 lut 2014, 19:14

Jak sprzedawcy nowych felg o parametrach 18 cali, 8, ET 42 pisza na aukcjach że felgi pasuja m.in do mazdy 6 to mysle, że te powinny wejsc bez problemu, tym bardziej że jezdziły na jakims Lexusie i ogolnie maja jednak bardzo zblizone parametry do oemowych koł. Dziś oczysciłem je i zrobiłem mała przymiarke i wizualnie sa w tak super stanie jak na uzywki (lakier srebrna perła), że jednak poki co nie bede ich w ogole malował bo szkoda kasy ;) Problem jest tylko z oponami, bo Falkeny ktore bym chciał kupic w niechcianym przeze mnie 225/40 R18 kosztuja znosne 380 za szt. a w preferowanym 225/45 R18 kosztuja juz ponad 520 za szt :(
Załączniki
MR.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez matthies » 6 lut 2014, 19:37

spróbuj inną oponę. Sam się przejechałem szukając opon, że ten sam rozmiar u innego producenta może kosztowac zupełnie odwrotnie. Oczywiście chodzi o takie mniej standardowe, bowiem typówki wszędzie mają podobny poziom cenowy.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez zemoj » 6 lut 2014, 20:00

Wg mnie 225/40 bedzie lepszym wyborem. Na przymiarce felga ladnie wyglada.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Socyopatic » 6 lut 2014, 20:33

matthies napisał(a):spróbuj inną oponę. Sam się przejechałem szukając opon, że ten sam rozmiar u innego producenta może kosztowac zupełnie odwrotnie. Oczywiście chodzi o takie mniej standardowe, bowiem typówki wszędzie mają podobny poziom cenowy.


niestety sprawdzałem i ta sama sytuacja jest i przy Falkenach i przy Toyo, Kumho, Yokohamie itp <ściana> Moze poszukam jakis prawie nowych uzywek, czasem ktoś sprzedaje okazyjnie bo musi np tak jak ja sprzedałem własnie praktycznie nowe (przebieg 3 tys) Toyo T1R 205/40 r17 z Preli za tysiaka komplet, bo juz nie były potrzebne..



zemoj napisał(a):Wg mnie 225/40 bedzie lepszym wyborem. Na przymiarce felga ladnie wyglada.


przy europejskich wersjach dla ktorych dawano w 17 rozmiar 215/45 to tak 225/40 byloby ok, ale przy mojej gdzie z fabryki wyjezdzała na 215/50 to jednak blizsze byłoby chyba 225/45 – poza tym wiecej gumy, wiecej komfortu ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez brodaM6 » 6 lut 2014, 23:53

Dlatego pozwolę sobie powiedzieć ze przy feldzeR17 mega komfortowo jest na 225/50 pomykam tak latem i jest <spoko> Teraz jeżdzę na 45 i jest <dupa> ,zniósł bym to przy 18 wiadomo cos za cos ,a ty próbuj z tym ET to będzie większy wybór 18 jak okaże sie ze jest <spoko>
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Socyopatic » 21 lut 2014, 19:27

Wczoraj udało mi sie prawie juz cos popsuć konkretnie w Madzi :P Poniewaz nie działały mi ostatnio swiatła mijania (najpierw padło lewe, potem prawe, ktore potem przez chwile swieciło i znowu padło) plus prawa obrysowka w zderzaku plus lewa postojowka – czyli w zasadzie działała tylko prawa postojowka i lewa obrysowka (jezdzic musiałem wieczorami awaryjnie na halogenach) a dostep do lamp jest tak tragiczny, że bez zdjecia zderzaka nie ma tu z tego co probowałem szans sprawdzic czy to na pewno żarowka, postanowiłem sprawdzic czy to nie jakis bezpiecznik. Posprawdzałem kolejno wszystkie (nic to nie dało bo wszystkie na oko ok – miernika niestety nie miałem) poza tym, że po zamknieciu puszki i maski i probie odpalenia auta auto "zwariowało" tak jakby nie miało pradu, wskazowki na liczniku zyły własnym zyciem, podswietlenie zgasło – jednym słowem cyrk <oczy> zamkniecie z centralnego i ponowna proba odpalenia i znowu to samo, w dodatku przestały migac swiatła awaryjne przy zamykaniu/otwieraniu – mysle no pieknie, coś spaliłem :P Ale odłaczyłem aku żeby zresetowac wszystko i po ponownym podłaczeniu auto zagadało. Światła mijania nadal oczywiscie nie działaja, w dodatku padł też kierunek w lewej przedniej lampie a w lewej tylnej przy właczeniu miga jak szalony, tak samo na liczniku przy właczeniu cyka nerwowo :|

Natomiast dzisiaj po drobnym czyszczeniu i duperelnym gmeraniu pod maska (wrzucałem kolorowe srubki i oklejałem pekniete kolanko dolotowe na nowo czarna tasma izolacyjna, bo poprzednie oklejenie srebrna tasma było juz tak zuzyte, iż juz nie dawało rady i przepuszczało lewe powietrze) w podziece Mazda ni stąd ni zowąd zapaliła postojowke w lewej lampie, ktora nie działała z dobre dwa tygodnie, wiec mysle że ze światłami mijania też nie jest problem w przepalonych żarówkach. Tylne lampy swieca mi np normalnie ale podswietlenie tablicy nie działa. Pytanie w czym może byc problem i czy da sie to jakos zdiagnozowac bez sciagania zderzaka (i tak mnie to czeka ale chciałem to zrobic na wiosne, żeby wyjac lampy i rozkleic pod malowanie srodkow na czarno) ? tak żeby znowu czegos nie zepsuć tym razem na stałe :P Moze jest tu na forum ktoś z Wawy ogarniajacy dobrze elektryke? :>

p.s A i udało sie porzadnie umyc auto po sniegach, solach i piaskach ;)
Załączniki
dol.jpg
pm.jpg
m.jpg
maz.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy