Strona 1 z 81

Mazda6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej – SPRZEDANA

PostNapisane: 8 gru 2013, 15:46
przez em_dzej
AloHa.png

GEJSZA2018.jpeg

GEJSZA ZIMA3 (1 of 1).jpg

MAZDA6GY.png

GejszaTab.jpg

GejszaTab1.jpg

GejszaTab1-2.jpg

GejszaTab111.jpg

Wyposażenie 1.jpg


Czego nie ma, a powinna
– Szyberdach
– "Pełne" WEBASTO
– Czujnik parkowania ( dodana kamerka cofania z LCD w lusterku ;) )
– Składane lusterka z kierunkowskazami :)
– Autoalarm

Czego nie ma i mieć nie musi
– skórzana tapicerka (żona nie chciała <nie> )
– nawigacja oryginalna ( wolę przenośną większe możliwości)
– lusterko monochrom ( mam przyciemniane szyby )
– sterowany elektrycznie fotel kierowcy

Przy zakupie miała też
– przyciemniane szyby by HAUDESIGN
– pomalowane na srebrno zaciski hamulców

Koła
LATO HANKOOK VENTUS 12evo 215/45R17
"śnieżynki" z M3 Kintaro )

ZIMA HANKOOK WINTER I*CEPT RS2 205/55R16 "SERYJNE " z M6 )


Reszta wyposażenia fabrycznego jak w innych Magdalenach
(w razie konieczności wypisze :D)


eksploatacja2.jpg


15.X.2013
Zakup samochodu z przebiegiem +144tyś.
Sprowadzony z Niemiec.
Standardową gadkę sprzedawcy udało się zweryfikować pozytywnie,
więc po dwukrotnych oględzinach i wizytach w warsztatach. KUPIONA :D

16.X.2013
Pierwsza rejestracja w kraju i przegląd, kolejne oględziny ze znajomym diagnostą
i potwierdzenie że jest OK <spoko>

25.X.2013
Wymiana oleju na MAZDA ULTRA DPF i sprawdzanie "SMOKA" wszystko OK
Wymiana filtrów na KNECHTA (paliwo-KC83+powietrze-LX936+olej-OC205)
przy przebiegu ~145 tyś ( własnymi rencami )

7.XI.2013
Wymiana podkładek pod wtryskiwaczami i pod rozdzielaczami
Regulacja zaworów
przy przebiegu ~145 tyś ( Serwis Bosch Żywiec )

26.X.2013
Wymiana wycieraczek na ALCA Super Flat

28.XI.2013
Wymiana oleju w skrzyni biegów na CASTROL 75w90 Syntrans Transaxle ( TAF-X )
przy przebiegu ~145 tyś ( własnymi rencami )

19.XII.2013
Wymiana akumulatora na BOSCH SILVER S4 95 AH 830 A :)

2.I.2014
Wizyta w ASO Bielsko Biała:
– Wypalanie DPF
– Kasowanie inspekcji olejowej
– Kalibracja wtryskiwaczy

8.III.2014
– wymiana filtra kabinowego na węglowy (KNECHT LAK158)
– wymiana kół na zestaw letni

Wiosna.2014
– walka z klimatyzacją
– pełen serwis klimy ( nabijanie ,odgrzybianie )

25.VIII.2014
– wymiana tylnych tarczy i klocków na TEXTAR
(wcześniejsze były jeszcze spoko, ale nierówno się ścierały <faja> )

8.XI.2014
Wymiana oleju na MAZDA ULTRA DPF
Wymiana filtrów na KNECHTA (powietrze-LX936+olej-OC205)
przy przebiegu ~158 tyś ( własnymi rencami )

10.XI.2014
Wymiana filtra paliwa KNECHT KC83
przy przebiegu ~158 tyś ( własnymi rencami )

10.VI.2015
Wymiana wycieraczek na OXIMO AERO

25.VII.2015
WYCINKA DPF w RS-Tuning

29.VII.2015
Wymiana TURBOsprężarki
Wymiana łożyka koła LP ( KANACO H12048 (84/45/45) )

23.X.2015
Wymiana oleju na MAZDA ULTRA DPF
Wymiana filtra na KNECHTA (olej-OC205)
przy przebiegu ~168 tyś ( własnymi rencami )

23.XII.2015
Wymiana filtrów paliwa i powietrza na KNECHTA (paliwo-KC83+powietrze-LX936)
przy przebiegu ~170 tyś ( własnymi rencami )

28.XII.2015
Konserwacja podwozia i profili zamkniętych

05.VI.2016
Wymiana wydechu na podwójny modyfikowany optycznie i "dzwiękowo"
Firmy FATEX
Wymiana piór wycieraczek

23.IX.2016
180tyś GRUBY SERWIS
Wymiana kompletnego rozrządu na ORY MAZDA z mazdparts
Wymiana paska alternatora
Wymiana podkładek pod wtryskiwaczami i rozdzielaczami ( dali gratis to wymieniłem ponownie )
Czyszczenie EGR
Czyszczenie Przepustnicy
Sprawdzenie smoka ( po 3latach czyściutki ) <spoko>
Wymiana kompletu filtrów na KNECHT
Wymiana oleum na MAZDA ULTRA DPF

11.X.2016
Wymiana klocków hamulcowych przód na TEXTARa ( blaszki i sprężynki też nowe )

31.I.2017
Wymiana żarników w Xeonach na D2s BOSMA 6000K

20.V.2017
Wymiana jednego z przewodów klimatyzacji i pełny serwis tej że <rotfl>


28.VII.2017
Wymiana klocków hamulcowych TYŁ na TEXTARa ( blaszki i sprężynki też nowe )

24.XI.2017
Wymiana oleju na MAZDA ULTRA DPF
Wymiana filtrów na KNECHTA (powietrze-LX936+olej-OC205)
przy przebiegu ~193 tyś ( własnymi rencami )

26.III.2018
STŁUCZKA <płacze>
Ucierpiały na szczęście zderzaki i klapa tył :|

23.V.2018
Pełny serwis KLIMY

MODYFIKACJE3.jpg


X.2013
– wymiana postojówek na LED (biały zimny)
– wymiana drogowych na blue xeon
– montaż "zmieniarki" xCarLink (udało się bez demontażu konsoli)

XI.2013
– wymiana oświetlenia wnętrza na LED (biały zimny)
– wymiana oświetlenia tablicy na LED (biały zimny)
– montaż oświetlenia powitalnego LED (biały zimny)
– montaż dodatkowego oświetlenia bagażnika LED(biały zimny)
– dywaniki piankowe ( jak na razie OK )
– dodanie LED (czerwone) do 3 światła STOP ( wyszło średnio do poprawy)
– montaż świateł do jazdy dziennej NSSC 702 HP wklejenie na stałe w środek zaślepek w zderzaku, wygląda estetycznie jak oryginał, ale świeci trochę na boki :|
NSSC 702 HP w GEJSZY

– dodanie trójnika z gniazdami USB do schowka na podszybiu( rozkładanie konsoli )
– montaż nakładek ALU na pedały ( prosto z salonu Mazdy )
NAKŁADKI ORY w GEJSZY <spoko>

XII.2013
– montaż LED(czerwone) do obrysówek tylnych( wyszło fajnie, jednak nie udało się połączyć z automatem od "dziennych")
– dodanie dwóch pstrzyczków elektryczków dyskretnie głęboko tam gdzie bywa "OKO" od WEBASTO:
*jeden odłącza automat od dziennych ( świecą w automacie , bądź z mijania niezgodnie z przepisami)
*drugi załącza wyłącza obrysówki tylne
– woskowanie i pucowanie przez zimą <faja> ( trochę spóźnione, ale stał 12h w hangarze i wysechł)
– dodanie wiązki przewodów od skrzynki bezpiecznikowej pod maską do świateł tylnych
( przyszłościowo )
– końcówka tłumika ULTER NX10.8 prosto od producenta (prezent od Mikołaja) <glupek2>
– wymiana ŻARÓWECZKI w kokpicie, na MINI 12V 40mA, kapturek za duży ,12V a miała być 14V , ale świeci ładnie

III.2014
– przerobienie świateł tylnych na wersję US( mijania 4x, stop 3x, p.mgły 2x )
PODSTOPNICA <spoko>( homemade prawie oryginał :) )
– doszukanie się funkcji domykania i otwierania szyb z pilota <faja>

IV.2014
– wytłumienie buzera od niezapiętych pasów
gniazdo zapalniczki w bagażniku ( lodówka ew ładowanie usb dla pasażerów )

XI.2014
– wreszcie wymieniłem podkładki pod tablicę na klubowe :D
– montaż kamerki cofania z LCD w lusterku cofania <jupi>
– dodanie "uszczelki" na podszybiu ( nic już nie trzeszczy na dziurach )
– wymiana żarówek od świateł cofania na mocne LED-y (biały zimny)
– wymiana żarówek w podświetleniu lusterek na LED-y (biały zimny)
– wymiana żarówek w kierunkowskazach przód na OSRAM DIADEM
– wymiana trzeciego stopu na COB MATRIX 2x6W (paski LEDowe)
GEJSZY PUPA po zmianach

XII.2014
– montaż lotki bez 3 stop
– mod loga mazdy tył
– malowanie na śliwkę chromów ( grill i loga)
GEJSZA NO CHROMe

II.2015
– niespodziewanie na pokład wpadł zestaw głośnomówiący JABRA DRIVE

III.2015

– Rozpórka kolor śliwka półmat + naklejka czarna Mazda6 <spoko> <spoko> <spoko>
– Pokrywa silnika śliwka półmat + naklejka JDM + naklejka Made in Japan ( krzaczkami )
– Podkładki FENDER WASHERS Fiolet <rotfl>
– Ramki świateł dziennych w kolor karoserii
– 2x Naklejki Gejsza ( Symbol pod migaczami)
– lakierowanie gałki zmiany biegów
– wymiana przycisków konsola radia :D ( na nie porysowane )
– dodatkowa ładowarka USB w podłokietniku
– poprawki lakiernicze jeszcze z czasów kupna ( drzwi LP i nadkole LT )
– zdjęcie listew z drzwi <faja>
– detailing lakieru i kloszy lamp <serduszka>
– wzmocnienie rozpórki ( teraz jest Mega <spoko> )
– podświetlenia loga w Grillu ( działa jak oświetlenie powitalne <spoko> )
GEJSZA POD MASKĄ
IV.2015

– przeprowadzenie przewodu AUX (schowek podszybie – Xcarlink)
GLEBA na EIBACHACH -35 SIADŁO TROCHĘ BARDZIEJ<boje się>
– Wyklejenie maski i grodzi (taśma dekarska 300mm , kuna zrobiła mi przysługę) ;)
– malowanie zacisków hamulcowych w szaro-srebrny młotkowy <spoko>
– przydymienie kierunków
– znaczki w szczotkowany ciemny alum <faja>
GEJSZA na GLEBIE <faja> <faja> <faja>

V.2015

– interfejs ODB2 BT
– tablet Prestigio 7'
( dopasowany do schowka na podszybiu ) <spoko>
– zaślepki na ograniczniki drzwi oraz nakładki na zaczepy

VII.2015
– wymiana kondensatorów w "gwizdkach" BOSE <spoko>
IX.2015
– wytłumienie przednich drzwi taśmą SODUAL <rotfl>

X.2015
rejestrator jazdy SJ5000+


XI.2015
projektory logo Mazda, obecnie logo Gejsza

I.2016
– koniec projektu lamp tylnych
Black 3d LED
jest MEGA MIAZGA <diabełek>

II.2016
-Dołożenie NEONów do wnętrza "NEON COCPIT"

II.2016
– Znaczki w kolorszarostalowy
– Brewki
– Dywaniki z obszyciem
BREWKI , DYWANIKI itp
<zeby>

III.2016
Piaskowanie i proszkowe malowanie felg 17' na GUN METAL ANTRACYT + Nakrętki JDM
<czarodziej> <serduszka>
Relingi OUT
<czarodziej>


IV.2016
-Wpadły OWIEWKI na okna HEKO <serduszka>
-Skończone sterowanie nełonami, jest OK
-Podświetlanie powitalne czerwone ( pasażerowie tył )
OWIEWKI I INNE BAJERY


V.2016

WPADŁ LIP :P
Malowanie zacisków kolor miedziano-marchewkowo-pomarańczowy hahaha ,

DYSTANS +6mm x4
Ręczna korekta lakieru plus BH i na to wosk FK

KAMIKAZE SUN wykończenie wytłumienia


VI.2016
Wymiana wydechu na podwójny modyfikowany FATEX :D

IX.2016
KAMERKA parkowania przód
Nowa podświetlana półka na Tablet ;)

II.2017
Moduł Komfortu kierunkowskazów ;)
Moduł Doświetlania dziennymi i obrysami "po pilocie" ;)
Podświetlanie klamek zewnętrznych nełonem :D
UCHWYTY NA TABLETY + okablowanie ;)

III.2017
Klaksony ala HELLA :D
Przyciemnienie zegarów ( wyszło EXTRA)

IV.2017
Moduł elektroniczny Awaryjnych Świateł Stop (ESS – Emergency Stop Signal)
PSTRYCZEK ELEKTRYCZEK reset zmieniarki MP3
-Modowanie zmodowany lamp 3DLed ( teraz stop świeci środek plus ringi )

V.2017
Zamontowanie dokładek typu EZ-Lip progi i tył :D

XI.2017
Zmiana koloru felg zimowych na złoty i gum na HANKOOK WINTER I*CEPT RS2 205/55R16 :D


VI.2018
PAKIET AREŁO przedlift + EZ Lip + Ringi DRL+ Tablica "za kratkę " + obrysy z chin :D


... CDN a PLANY W GŁOWIE SIĘ KOTŁUJĄ <czarodziej> <czarodziej> <czarodziej>





NA POCZĄTEK FOTKI KONKURSOWE NASZEJ GEJSZY.png



I MIEJSCE
"MAZDA i CIEKAWY OBIEKT" 2017

Obrazek

I MIEJSCE
"MAZDA w RUCHU" 2016

Obrazek

I MIEJSCE
"MAZDA w TERENIE" 2016

Obrazek


I MIEJSCE
"MAZDA i WIOSENNY PLENER" 2015

Obrazek

I MIEJSCE
"MAZDA ZIMOWĄ PORĄ" 2015

Obrazek

I MIEJSCE
"MAZDA w RUCHU" 2015

Obrazek

II MIEJSCE
"MAZDA i KOBIETA" 2016

OGROMNE PODZIĘKOWANIA DLA MODELKI :*
Obrazek

II MIEJSCE
"MAZDA i WODA" 2016


Obrazek


II MIEJSCE
"MAZDA i CIEKAWY OBIEKT" 2016

Obrazek

II MIEJSCE
"MAZDA w TECHNICE HDR" 2015

Obrazek

III MIEJSCE
"MAZDA i KOBIETA" 2015

Obrazek

III MIEJSCE
"MAZDA i CIEKAWY OBIEKT" 2015

Obrazek



FOTKA DO VII TURY KONKURSU 2015
"MAZDA I ZACHÓD SŁOŃCA"



W drodze z pracy zrobiłem też fotkę na końkurs , spóżniłem się niestety kilka minut i słonca brak (to była ta ostatnia niedziela ) <faja>


Obrazek

FOTKA DO X TURY KONKURSU 2015
"MAZDA W JESIENNEJ SZACIE"



Obrazek

FOTKA DO II TURY KONKURSU 2016
"MAZDA MODYFIKACJE"


Obrazek
i drugie takie podobne
Obrazek



WIĘCEJ FOTEK W KLIMATACH HDR

HDR1 ZŁOM KOPARKA
HDR2 GRAFFITI
HDR3 WIADUKT FELGI
HDR4 ZIMA
HDR5 LOTNISKO


WIĘCEJ FOTEK GEJSZY W KLIMATACH ZIMOWYCH '15




NA SEZON 2019 GEJSZA ZMIENIŁA WŁAŚCIELA <płacze>

Re: Mazda6 GY RF '07 2.0 MZR-CD 143KM by em_dzej

PostNapisane: 8 gru 2013, 23:35
przez Mandey
No, no. Ładna Magdalena :D mody już generalnie tradycyjne, ale jak najbardziej na plus. Pobaw się z tymi obrysówkami, żeby działały z przednimi :P oprócz tego elegancko <serduszka>
Foty też ładnie "powyciągane" ;)

Szerokości <spoko>

Re: Mazda6 GY RF '07 2.0 MZR-CD 143KM by em_dzej

PostNapisane: 9 gru 2013, 07:55
przez Pawciu
Miód malina <serduszka> Furka pierwsza klasa <spoko> Graty gejszy dbaj o nią a Cię nie zawiedzie.
Szerokości <spoko>

PostNapisane: 9 gru 2013, 08:45
przez thing
super autko! Identyczna jak moja :D <serduszka>

mógłbyś dodać zdjęcie bagażnika gdzie umieściłeś dodatkowe oświetlenie?
Te piankowe wycieraczki jak się spisują? Jest sens kupować?

PostNapisane: 9 gru 2013, 10:12
przez em_dzej
Dzięki dla wszystkich w imieniu GEJSZY :D

Mandey napisał(a):Foty też ładnie "powyciągane" ;)


Nie było bardzo z czego wyciągać , poczekaj jak zrobię RAWY lustrzanką <faja>

thing napisał(a):super autko! Identyczna jak moja :D <serduszka>

Tyle że moja to traktorek :D

thing napisał(a):mógłbyś dodać zdjęcie bagażnika gdzie umieściłeś dodatkowe oświetlenie?


Fotki będą , taśma LEDowa wodoodporna z klejem 3M, przyklejona pod plastikami bagażnika na tapicerce
( na plastikach było by lepiej ale nie chciało sie trzymać wcale :( )

thing napisał(a):Te piankowe wycieraczki jak się spisują? Jest sens kupować?

Są tanie i estetycznie wyglądają, nie chłoną wody, łatwo się czyszczą , dopasowane są średnio ale ujdzie ,
pod gazem zrobiła się wgniotka od pięty było to do przewidzenia sam materiał jednak na razie spoko tylko się "odkształcił"

PostNapisane: 9 gru 2013, 13:56
przez bieski
A bombki gdzie ? <płacze>

Dopisano Pn, 9 gru 2013, 13:03:

Gratki auta, tak w ogóle <spoko>

Re: Mazda6 GY RF '07 2.0 MZR-CD 143KM by em_dzej

PostNapisane: 9 gru 2013, 18:12
przez misiek89
Zawalista druga fotka <spoko>

Re: Mazda6 GY RF '07 2.0 MZR-CD 143KM by em_dzej

PostNapisane: 9 gru 2013, 18:54
przez zagiell
Przyznam się szczerze, że myślałem kiedyś nad montażem w ten sposób świateł dziennych, ale póki co odłożyłem to w czasie. Mógłbyś przybliżyć nieco, jak dokładnie to zrobiłeś? Jakieś fotki z dużym zbliżeniem jak się za to zabrać, czy trzeba coś ciąć itp :)

A na haczącą 2-kę chyba nic nie poradzisz. U mnie to samo – TTTM :)

PostNapisane: 9 gru 2013, 20:09
przez Maniekvip
No autko miód malina normalnie :D

U mnie na zimno znaczy się przy niskiej temperaturze powietrza dwójka też haczy ale szybko to ustępuje 1-2 km i problem znika

Re: Mazda6 GY RF '07 2.0 MZR-CD 143KM by em_dzej

PostNapisane: 9 gru 2013, 20:47
przez rafałmazda
z dwójką mam to samo, ale bardzo krótko i na zimnym silniku (po nocce w garażu). A Mazda niczego sobie <spoko>

PostNapisane: 9 gru 2013, 21:00
przez thing
em_dzej napisał(a):
thing napisał(a):super autko! Identyczna jak moja :D <serduszka>

Tyle że moja to traktorek :D

thing napisał(a):mógłbyś dodać zdjęcie bagażnika gdzie umieściłeś dodatkowe oświetlenie?


Fotki będą , taśma LEDowa wodoodporna z klejem 3m, przyklejona pod plastikami bagażnika na tapicerce
( na plastikach było by lepiej ale nie chciało sie trzymać wcale :( )

thing napisał(a):Te piankowe wycieraczki jak się spisują? Jest sens kupować?

Są tanie i estetycznie wyglądają, nie chłoną wody, łatwo się czyszczą , dopasowane są średnio ale ujdzie ,
pod gazem zrobiła się wgniotka od pięty było to do przewidzenia sam materiał jednak na razie spoko tylko się "odkształcił"


hehe, faktycznie traktorek :D skupiłem się na zdjęciach i nie zauważyłem ;)

dzięki za info, może skusze się na te piankowe ;)

Re: Mazda6 GY RF '07 2.0 MZR-CD 143KM by em_dzej

PostNapisane: 9 gru 2013, 21:04
przez em_dzej
Ja mam problem tylko z przejściem z jedynki na dwójkę i też na zimnym silniku, ale mnie to wpienia :| Wymieniłem olej w skrzynce na chwalony CASTROL 75w90 Syntrans Transaxle ( TAF-X ) i troche niby lepiej.

zagiell napisał(a):Przyznam się szczerze, że myślałem kiedyś nad montażem w ten sposób świateł dziennych, ale póki co odłożyłem to w czasie. Mógłbyś przybliżyć nieco, jak dokładnie to zrobiłeś? Jakieś fotki z dużym zbliżeniem jak się za to zabrać, czy trzeba coś ciąć itp :)


Nie ukrywam jest z tym trochę rzeźby , efekt wizualnie fajny ale jak już pisałem świeci z deka na boki i w dół ;) . Trochę o dłubaninie pisałem w TYM WĄTKU. Fotek nie mam, zamontowanych mogę porobić ,ale rozkładać nie będę ;P

PostNapisane: 9 gru 2013, 23:02
przez NIEBO!
em_dzej napisał(a):montaż świateł do jazdy dziennej NSSC 702 HP wklejenie na stałe w środek zaślepek w zderzaku, wygląda estetycznie jak oryginał,
Rzeczywiście estetycznie! Chyba najładniej jak dotąd widziałem! <ok> <spoko>
em_dzej napisał(a):świeci trochę na boki
Po fotkach widać że nawet bardzo niestety. Zastanawiam się czy w to samo miejsce możnaby wkleić 506HP 12V czy by tak samo ładnie wyglądały itp, a jednocześnie powinny mniej świecić w bok :) Mógłbyś pokazać fotkę z bliska tej Twojej przeróbki? :)

Masz bardzo ładne zdjęcia w wątku <spoko> ... już nie mogę się doczekać tych z lusterka :D Moim faworytem jest na razie zdjęcie z myjni :) <faja>

zagiell napisał(a):A na haczącą 2-kę chyba nic nie poradzisz. U mnie to samo – TTTM
Też to mam i też się łudziłem, że wymiana oleju w skrzyni pomoże .... a olej był pierwsza klasa – wręcz żałuję czy nie wymieniłam na gorszy mimo że zalecany i też taki jak Ty... więc albo ktoś zmieniał na 100kkm, albo od nowości taka igła? Tak jak wszystkim Wam mi haczy przy pierwszej zmianie z 1 na 2, ale czasami zdarzy się losowo :P Wniosek? Masz szóstkę masz haczącą dwójkę na starcie :P

PostNapisane: 9 gru 2013, 23:38
przez zemoj
Jeden z najładniejszych kolorów w palecie M6.
Ogólnie bardzo ładny egzemplarz. Ciekawe mody :)
Widać, że dbasz, więc zadowolenia i spokojnej eksploatacji!

PostNapisane: 9 gru 2013, 23:58
przez thing
em_dzej napisał(a):Ja mam problem tylko z przejściem z jedynki na dwójkę i też na zimnym silniku, ale mnie to wpienia :| Wymieniłem olej w skrzynce na chwalony CASTROL 75w90 Syntrans Transaxle ( TAF-X ) i troche niby lepiej.


może to synchronizator?

PostNapisane: 10 gru 2013, 11:08
przez em_dzej
zagiell napisał(a):Przyznam się szczerze, że myślałem kiedyś nad montażem w ten sposób świateł dziennych, ale póki co odłożyłem to w czasie. Mógłbyś przybliżyć nieco, jak dokładnie to zrobiłeś? Jakieś fotki z dużym zbliżeniem jak się za to zabrać, czy trzeba coś ciąć itp :)


Coś tam pstryknąłem więc wrzucam może się przyda
Obrazek
Lewa zaślepka jest bez "pleców" (odsłania wlot do intercoolera), rzeźby z tą stroną jest nico mniej. Wycinamy tylko "poprzeczkę" środkową i pasujemy w nią lampkę (plastik jest miękki i łatwo się poddaje), usztywniamy dopasowana lampkę klejem szybko schnącym i bierzemy się za zaślepkę prawą.
Obrazek
Podobnie jak wcześniej wycinamy "poprzeczkę" i tyle "pleców" żeby wstawić lampkę (można wyciąć całe jak w lewej będzie łatwiej spasować, będzie też widać "bebechy" za zderzakiem ). Wklejamy lampkę podobnie jak w lewej, idealne odbicie lustrzane i zostało na już tylko silikonowanie. Ja użyłem czarnego silikonu wysoko temperaturowego, taki mi został po ściąganiu miski olejowej :D.
I tyle :)
Do montażu trzeba rozkręcić zderzak, zaślepki wyciągnąć da się bez konieczności ściągania czegokolwiek.

Re: Mazda6 GY RF '07 2.0 MZR-CD 143KM by em_dzej

PostNapisane: 11 gru 2013, 13:57
przez zagiell
Dzięki za fotki, czyli trzeba to zrobić dokładnie w taki sposób, o jakim myślałem i jest to najlepszy sposób na montaż, żeby wyglądało jak seryjne :) Zimą raczej się tym nie zajmę, ale pomyślę o tym na wiosnę, jak zrobi się ciepło. U mnie w benzynie wlotu intercoolera nie ma, więc będzie rzeźbienie z obu stron :D

PostNapisane: 11 gru 2013, 21:25
przez em_dzej
zemoj napisał(a):Jeden z najładniejszych kolorów w palecie M6.

Kilka osób już mi mówiło że kolor zajefajny, a ja naprawdę nawet nie wiedziałem o istnieniu takowego .
Pierwszy raz go zobaczyłem przed kupnem

NIEBO! napisał(a):Masz bardzo ładne zdjęcia w wątku <spoko> ... już nie mogę się doczekać tych z lusterka :D Moim faworytem jest na razie zdjęcie z myjni :) <faja>


pewnie lubisz ładne dziewczyny zaraz po wyjściu spod prysznica <rotfl>
z drugiej strony kto nie lubi

thing napisał(a):może to synchronizator?


E no może i tak , ale u wszystkich <co?>
Na razie śmigam , jak będzie się coś więcej działo to nie omieszkam napisać

zagiell napisał(a):Dzięki za fotki, czyli trzeba to zrobić dokładnie w taki sposób, o jakim myślałem i jest to najlepszy sposób na montaż, żeby wyglądało jak seryjne :)


Masz trochę czasu do wiosny , moje zdanie to poszukać jakiegoś innego modelu dziennych i spasować bardziej na wprost w pionie i poziomie, ja już nie mam takiej możliwości niestety :|.
Druga sprawa że w benzynie powinno być łatwiej coś wykombinować bo w obu zaślepkach są plecy i tutaj jest chyba możliwość mocowania jakiegoś uchwytu , musicie kombinować , a będzie bardziej OK <spoko>

PS. Dziś wracając z pracy tak sobie myślałem że może by odseparować lewy dzienny od prawego i na noc zastosować jako doświetlanie pobocza przy skręcie <glupek2> u mnie to idealnie by się sprawdziło

Re: Mazda6 GY RF '07 2.0 MZR-CD 143KM by em_dzej

PostNapisane: 11 gru 2013, 23:40
przez NIEBO!
No o tej separacji i doświetlaniu to pierwsze co pomyślałem i jeszcze kilka innych fjuczersów mam w głowie do moich dzienny, ale skąd wziąć informację o skręcie kół? Chyba nie każesz mi podłączać się pod kontrole trakcji, która generalnie powinna wiedzieć czy auto skręca czy nie :)

PostNapisane: 11 gru 2013, 23:46
przez matthies
można chyba jakoś pod kierunki, tylko dać sygnał ciągły zamiast przerywanego.
Minusem tego rozwiązania jest jednak brak doświetlania na ostrych zakrętach, gdzie skrzyżowań nie ma.