Mazda6 GG L3 '04 122KW

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez NIEBO! » 15 cze 2013, 21:41

Nagrywane jako CD-AUDIO – owszem – bez problemu – przynajmniej polift, ale myślę, że nie powinno miec to wpływu :D Dobrze, że działa :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 685 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)

Postprzez zemoj » 16 cze 2013, 23:23

Przedlift w cd-audio też bez problemu odtwarza :)
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez PLaster » 18 cze 2013, 09:48

spoko, dzięki za info
coś nagram dla testu i posłucham ;)

a między czasie zakupiłem dwa piloty (bo niestety miałem tylko jeden) i po zaprogramowaniu śmigają aż miło ;)
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2350 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez rclmati » 18 cze 2013, 09:56

Ładna szósteczka :) Zazdroszczę tej skóry oraz 17 :P
Był X6 ,M6, A6 C6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 22:21
Posty: 2760 (13/8)
Skąd: Łódź
Auto: Daewoo Matiz 00'
Audi A6 C7 12'
VW Polo 10'

Postprzez PLaster » 18 cze 2013, 11:18

rclmati napisał(a):Ładna szósteczka :) Zazdroszczę tej skóry oraz 17 :P

dzieki ;)
Skóra ma swoje plusy i minusy – i obie te cechy już zaobserwowałem, aczkolwiek auto wewnątrz ładnie się prezentuje. Skura nie była dla mnie wyznacznikiem, ale jak jest to niech będzie ;)
Co do tych 17" to też są + i – ;) coś jak wóz drabiniasty na stołecznych drogach, ale w ciasnych zakrętach jak po szynach <serduszka>
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2350 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez Gib » 18 cze 2013, 14:27

Skóra niewentylowana to zło :)
Nie wiem czy to od wielkości felgi zależy czy auto idzie jak po szynach, nawet mi się zdaje że bardziej twardość zawieszenia i jego wysokość (środek ciężkości) ma znaczenie.
Jak w koleinach opona idzie?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez PLaster » 18 cze 2013, 14:30

Gib napisał(a):Jak w koleinach opona idzie?

przemilcze to to, 17" to samo zło – walka! łożyska też nie mają lekko!
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2350 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez Gib » 18 cze 2013, 14:32

Się chce wyglądać trzeba pocierpieć :)
Ja się przyzwyczaiłem że koło kwietnia jak się zima kończy to ulice w wawie wyglądają jak poligon, ale mamy koniec czerwca a tu dziura na dziurze nadal (kryzys) i się zastanawiam na co mi wogóle 205/55 16
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez matthies » 18 cze 2013, 18:46

czyta, ale nie wszystkie. Niestety nie znam reguły jakie czyta a jakie nie.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez PLaster » 27 cze 2013, 22:39

Dziś była mega modyfikacja, a mianowicie pod maskę i do bagażnika zagościła instalacja LPG
W skrócie: Stag 4+, KME Silver, HANA 2000(złote), Tomasetto, i reszta.

Pierwsze wrażenia z jazdy – OK.

Po tym auto trafiło na hamownie i oto efekt:
– BP 161.6KM (5930rpm) i 214.9Nm (3720rpm)
– LPG 162.6KM (6157rpm) i 211.9Nm (3825rpm)

Jeszcze jeden pomiar z małym modem silnika, ale o tym napiszę w osobnym wątku.
– BP 164.5KM (5993rpm) i 207.9Nm (4177rpm)

Jak na mazdę to chyba można przyjąć, że trzyma serię, a nawet rzekłbym że więcej niż serie w porównaniu i innymi ;)

Przy tej operacji znalazłem winowajce który brudzi mi kolektor dolotowy i ma apetyt na oleum :| ale o tym też napiszę innym razem.

Jeszcze tylko dwa wykresy dla oka ;)
Obrazek
Obrazek
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2350 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez Gib » 27 cze 2013, 23:02

Przydałyby się ostrzejsze wałki albo kółka regulowane ;)
Wykres wzorcowy tylko zastanawia mnie że gaz tak pięknie od strzała się wyregulował.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez matthies » 27 cze 2013, 23:25

gratuluję przebiegu mocy <spoko>
Z niecierpliwością natomiast będę oczekiwać owego moda silnika i winowajcy apetytu na oliwę <co?>
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez PLaster » 28 cze 2013, 00:04

Gib napisał(a):Przydałyby się ostrzejsze wałki albo kółka regulowane ;)
Wykres wzorcowy tylko zastanawia mnie że gaz tak pięknie od strzała się wyregulował.

e..tam wałki, kółka – to jest auto do jazdy na co dzień a nie na tor ani na 1/4

Co do regulacji to podobnie s FSie było – gość dość dobrze ogarnia lpg, dziś troszeczkę pojeździli i tak jakoś im wyszło. Po tysiaku km zobaczymy jak to się ułoży.

matthies napisał(a):gratuluję przebiegu mocy <spoko>
podziękuje szóstce ;)
matthies napisał(a):Z niecierpliwością natomiast będę oczekiwać owego moda silnika i winowajcy apetytu na oliwę <co?>

Mod jest prosty, ale muszę jeszcze nad nim popracować i przeanalizować jego działanie i sens bytu.
W/g wykresu widać, że max moment się zmniejszył, ale za to jest dostępny na większym zakresie obrotów. Minusem tego że moment spadł w zakresie obrotów 2-4rpm czyli tych najbardziej używanych.
Moc trochę wzrosła na końcu obrotomierza, a na wykresie krzywa mocy się wygładziła i praktycznie liniowo roście względem obrotów.
Nie wiem czy ten mod przynosi jakieś korzyści, ale jest to zalążek do dalszych rozważań.

A winowajca apetytu na oliwę znajduje się pod kolektorem dolotowym (bynajmniej u mnie) i w jakimś stopniu się przyczynia do tego, może coś jeszcze mu dopomaga, ale tego jeszcze nie odkryłem.
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2350 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez matthies » 28 cze 2013, 23:08

o ile mnie pamięć nie myli, to pod kolektorem dolotowym jest zawór PCV. Czy dobrze kieruję swoje myśli?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez PLaster » 28 cze 2013, 23:12

matthies napisał(a):o ile mnie pamięć nie myli, to pod kolektorem dolotowym jest zawór PCV. Czy dobrze kieruję swoje myśli?

i to nawet bardzo dobrze kierujesz, za to PCV nie bardzo dobrze działa, a raczej nie działa jak powinien :|

Ciekawe czy poza ASO można go gdzieś kupić w przystępnej cenie?
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2350 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez matthies » 29 cze 2013, 08:35

a nie zastanawiałeś się może nad Oil Catch Tank takim jak Wojtek sobie założył? Podobno ten zawór nawet po wymianie potrafi się zacinać więc ta wymiana niewiele daje.
Nie wiem za ile wołali ci w ASO za zawór, ja miałem ofertę za 77 zł.
Ja cały czas jeszcze do tematu nie podszedłem bo mam mieszane myśli i nie wiem co wybrać:)
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez PLaster » 29 cze 2013, 10:01

Myśle nad tym, ale najpierw chciałbym wymienic pcv i dodatkowo zrobic taki filterek.
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2350 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez Gib » 29 cze 2013, 10:25

Po co jest ten zawór?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez NIEBO! » 29 cze 2013, 11:17

Positive Crankcase Ventilation – recyrkulacja spalin ze skrzyni korbowej (rozwiązanie zmniejszające poziom emisji zanieczyszczeń w gazach spalinowych silnika) – ot definicja.

A czy można sprawdzić czy tamtędy nie ucieka olej bez ściągania układu dolotowego?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 685 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)

Postprzez Gib » 29 cze 2013, 12:14

Czyli to jest jednokierunkowy zaworek na odmie? I reguluje raczej to żeby przedmuchy nie podnosiły niepotrzebnie ciśnienia oleju wywalając przy okazji uszczelki (moja definicja) tylko się zastanawiam po cholere to wogóle regulować zaworem?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy