Mazda6 GG LF 07' 2.0 benzyna 147 kucyków

Witam,
Nadszedł czas żeby się pochwalić swoją Mazdą 6. Zacznę od krótkiej historii jak doszło do tego, że stałem się szczęśliwym posiadaczem M6.
Wcześniej byłem fanem marki Peugeot. Jeździłem 307 z 2001 roku z dwulitrowym dieslem pod maską o mocy 90 koni. Po dwóch latach postanowiłem się przesiąść do modelu po face liftingu w wersji SW 1.6 HDI 110 KM. Autem również jeździłem dwa lata. Należałem do Peugeot Klub Polska i ogólnie byłem zadowolony z tych aut. Jednak z racji niedużych przebiegów w ciągu roku postanowiłem przesiąść się do benzyniaka.
Wybór padł na Mazdę 6. Z prośbą o pomoc w zakupie auta zwróciłem się do Pana Andrzeja z car pasji. Przeczytałem wiele pozytywnych komentarzy o działalności tego Pana i w 100% mogę je potwierdzić. Po około 2 miesiącach w końcu udało się znaleźć auto które mi odpowiadało. Cała transakcja przebiegła bardzo gładko i dokładnie tak jak to sobie wyobrażałem.
Przechodząc do sedna sprawy czyli przedstawienia swojego auta. Auto sprowadzone z Niemiec od pierwszego właściciela. Serwisowane do samego końca i oczywiście bezwypadkowe co zostało przeze mnie sprawdzone przed zakupem w serwisie mazdy.
Mazda 6 GG 2.0 benzyna 147 km
Rok produkcji: 2007
Przebieg: 166 000 Km (w momencie zakupu 109 000 km)
Wyposażenie:
• ABS, TC
• 8 poduszek powietrznych
• 4 elektryczne szyby
• Elektryczne i podgrzewane lusterka
• Climatronic
• Czujnik deszczu
• Czujnik światła
• System nagłośnienia BOSE
• Tempomat
• Multimedialna kierownica
• Centralny zamek z pilotem
• Immobilizer
• Regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
• Otwieranie i zamykanie szyb z pilota
• System isofix
• Dzielona tylna kanapa
• Komputer pokładowy
• Podgrzewany fotel kierowcy i pasażera
• Podłokietnik z przodu i z tyłu
• Skórzana kierownica
• Światła przeciwmgłowe
• Xenony
• Wspomaganie kierownicy
• 16” aluminiowe oryginalne felgi
Pewnie o czymś zapomniałem ale nie sposób wszystkiego zapamiętać.
Właścicielem jestem od marca 2013. Trochę danych z mojej prywatnej książki serwisowej
Styczeń 2013 rok: 109 000 km
• Wymiana filtra powietrza- KNECHT
• Wymiana filtra kabinowego- KNECHT
• Wymiana wahaczy poprzecznych tył
• Wymiana paska i rolek osprzętu
• Wymiana klocków hamulcowych tył
Marzec 2013 rok: 110 000 km
• Wymiana oleju- Dexelia 5W30
• Wymiana filtra oleju- KNECHT
• Wymiana wycieraczek przód, tył- MOTGUM
• Wymiana dywaników gumowych przód, tył- PETEX
• Wymiana anteny od radia
• Wymiana żarówek we wnętrzu na Ledy
• Czyszczenie przepustnicy
• Wymiana świec zapłonowych
• Wymiana nakrętek kół
• Założenie śrub zabezpieczających na koła
• Wymiana sprężyn gazowych klapy bagażnika- FA Krosno
• Wymiana żarówek tablicy rejestracyjnej na Ledy
Czerwiec 2013 rok: 113 000 km
• Malowanie zacisków hamulcowych (farba do zacisków Motip)
• Założenie końcówek wydechów (firma Ulter)
Lipiec 2013 rok: 115 000 km
• Wymiana nadkoli tylnych na plastikowe
• Zabezpieczenie antykorozyjne nadkoli tylnych
• Poprawa zabezpieczenia antykorozyjnego podwozia
Grudzień 2013 rok: 124 000 km
• wymiana oleju – Dexelia 5W30
• wymiana filtra oleju- KNECHT
• wymiana filtra powietrza- KNECHT
• wymiana filtra kabinowego- KNECHT Węglowy
• czyszczenie przepustnicy
• wymiana żarówek świateł postojowych – Philips Blue Vision
Luty 2014 rok: 129 000 km
• Wymiana płynu chłodniczego – PRESTONE (zielony)
• Wymiana płynu hamulcowego – TRW Brake Fluid DOT 4
• Wymiana oleju w skrzyni biegów – MOTYL GEAR MOTUL SAE 75W90
• Wymiana wycieraczek przedniej szyby – MOTGUM
Marzec 2014 rok: 130 000 km
• Dywaniki welurowe oryginalne MAZDA
• Wymiana żarówek świateł postojowych na LEDY
Maj 2014 rok: 132 000 km
• Wymiana klocków hamulcowych przód- ABE
• Malowanie tylnego prawego błotnika.
• Zabezpieczenie antykorozyjne całego podwozia.
• Polerowanie całego lakieru nadwozia.
Czerwiec 2014 rok: 134 000 km
• Wymiana klocków hamulcowych tył.
Sierpień 2014 rok: 139 000 km
• Wymiana oleju- Mazda Dexelia 5W30
• Wymiana filtra oleju- Blue Print (bilstein group)
• Wymiana filtra powietrza- Blue Print (bilstein group)
• Wymiana filtra kabinowego (węglowy)– Blue Print (bilstein group)
Wrzesień 2014 rok: 141000 km
• Wymiana klocków hamulcowych przód- Blue Print (bilstein group)
Styczeń 2015 rok: 149 000 km
• Wymiana łożyska koła (prawy przód) – SKF
Luty 2015 rok: 151 000 km
• Wymiana oleju- Mazda Dexelia 5W30
• Wymiana filtra oleju- Blue Print (bilstein group)
• Wymiana filtra powietrza- Blue Print (bilstein group)
• Regeneracja zacisków hamulcowych (tył)
• Wymiana tarcz hamulcowych (tył) TRW
• Wymiana klocków hamulcowych (tył) TRW
Lipiec 2015 rok: 156 000 km
• Wymiana tylnego zderzaka (oryginał- serwis Mazda Rzeszów)
• Malowanie tylnego zderzaka
• Malowanie przedniego zderzaka
• Wymiana lampy tylnej lewej (oryginał- serwis Mazda Rzeszów)
Wrzesień 2015 rok: 161 000 km
• Wymiana oleju- Mazda Oryginal Oil 5W30
• Wymiana filtra oleju- Blue Print (bilstein group)
• Wymiana filtra powietrza- Blue Print (bilstein group)
• Wymiana filtra kabinowego- Blue Print (bilstein group)
• Wymiana świec zapłonowych- NGK oryginał MAZDA
• Czyszczenie przepustnicy
Nadszedł czas żeby się pochwalić swoją Mazdą 6. Zacznę od krótkiej historii jak doszło do tego, że stałem się szczęśliwym posiadaczem M6.
Wcześniej byłem fanem marki Peugeot. Jeździłem 307 z 2001 roku z dwulitrowym dieslem pod maską o mocy 90 koni. Po dwóch latach postanowiłem się przesiąść do modelu po face liftingu w wersji SW 1.6 HDI 110 KM. Autem również jeździłem dwa lata. Należałem do Peugeot Klub Polska i ogólnie byłem zadowolony z tych aut. Jednak z racji niedużych przebiegów w ciągu roku postanowiłem przesiąść się do benzyniaka.
Wybór padł na Mazdę 6. Z prośbą o pomoc w zakupie auta zwróciłem się do Pana Andrzeja z car pasji. Przeczytałem wiele pozytywnych komentarzy o działalności tego Pana i w 100% mogę je potwierdzić. Po około 2 miesiącach w końcu udało się znaleźć auto które mi odpowiadało. Cała transakcja przebiegła bardzo gładko i dokładnie tak jak to sobie wyobrażałem.
Przechodząc do sedna sprawy czyli przedstawienia swojego auta. Auto sprowadzone z Niemiec od pierwszego właściciela. Serwisowane do samego końca i oczywiście bezwypadkowe co zostało przeze mnie sprawdzone przed zakupem w serwisie mazdy.
Mazda 6 GG 2.0 benzyna 147 km
Rok produkcji: 2007
Przebieg: 166 000 Km (w momencie zakupu 109 000 km)
Wyposażenie:
• ABS, TC
• 8 poduszek powietrznych
• 4 elektryczne szyby
• Elektryczne i podgrzewane lusterka
• Climatronic
• Czujnik deszczu
• Czujnik światła
• System nagłośnienia BOSE
• Tempomat
• Multimedialna kierownica
• Centralny zamek z pilotem
• Immobilizer
• Regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
• Otwieranie i zamykanie szyb z pilota
• System isofix
• Dzielona tylna kanapa
• Komputer pokładowy
• Podgrzewany fotel kierowcy i pasażera
• Podłokietnik z przodu i z tyłu
• Skórzana kierownica
• Światła przeciwmgłowe
• Xenony
• Wspomaganie kierownicy
• 16” aluminiowe oryginalne felgi
Pewnie o czymś zapomniałem ale nie sposób wszystkiego zapamiętać.
Właścicielem jestem od marca 2013. Trochę danych z mojej prywatnej książki serwisowej
Styczeń 2013 rok: 109 000 km
• Wymiana filtra powietrza- KNECHT
• Wymiana filtra kabinowego- KNECHT
• Wymiana wahaczy poprzecznych tył
• Wymiana paska i rolek osprzętu
• Wymiana klocków hamulcowych tył
Marzec 2013 rok: 110 000 km
• Wymiana oleju- Dexelia 5W30
• Wymiana filtra oleju- KNECHT
• Wymiana wycieraczek przód, tył- MOTGUM
• Wymiana dywaników gumowych przód, tył- PETEX
• Wymiana anteny od radia
• Wymiana żarówek we wnętrzu na Ledy
• Czyszczenie przepustnicy
• Wymiana świec zapłonowych
• Wymiana nakrętek kół
• Założenie śrub zabezpieczających na koła
• Wymiana sprężyn gazowych klapy bagażnika- FA Krosno
• Wymiana żarówek tablicy rejestracyjnej na Ledy
Czerwiec 2013 rok: 113 000 km
• Malowanie zacisków hamulcowych (farba do zacisków Motip)
• Założenie końcówek wydechów (firma Ulter)
Lipiec 2013 rok: 115 000 km
• Wymiana nadkoli tylnych na plastikowe
• Zabezpieczenie antykorozyjne nadkoli tylnych
• Poprawa zabezpieczenia antykorozyjnego podwozia
Grudzień 2013 rok: 124 000 km
• wymiana oleju – Dexelia 5W30
• wymiana filtra oleju- KNECHT
• wymiana filtra powietrza- KNECHT
• wymiana filtra kabinowego- KNECHT Węglowy
• czyszczenie przepustnicy
• wymiana żarówek świateł postojowych – Philips Blue Vision
Luty 2014 rok: 129 000 km
• Wymiana płynu chłodniczego – PRESTONE (zielony)
• Wymiana płynu hamulcowego – TRW Brake Fluid DOT 4
• Wymiana oleju w skrzyni biegów – MOTYL GEAR MOTUL SAE 75W90
• Wymiana wycieraczek przedniej szyby – MOTGUM
Marzec 2014 rok: 130 000 km
• Dywaniki welurowe oryginalne MAZDA
• Wymiana żarówek świateł postojowych na LEDY
Maj 2014 rok: 132 000 km
• Wymiana klocków hamulcowych przód- ABE
• Malowanie tylnego prawego błotnika.
• Zabezpieczenie antykorozyjne całego podwozia.
• Polerowanie całego lakieru nadwozia.
Czerwiec 2014 rok: 134 000 km
• Wymiana klocków hamulcowych tył.
Sierpień 2014 rok: 139 000 km
• Wymiana oleju- Mazda Dexelia 5W30
• Wymiana filtra oleju- Blue Print (bilstein group)
• Wymiana filtra powietrza- Blue Print (bilstein group)
• Wymiana filtra kabinowego (węglowy)– Blue Print (bilstein group)
Wrzesień 2014 rok: 141000 km
• Wymiana klocków hamulcowych przód- Blue Print (bilstein group)
Styczeń 2015 rok: 149 000 km
• Wymiana łożyska koła (prawy przód) – SKF
Luty 2015 rok: 151 000 km
• Wymiana oleju- Mazda Dexelia 5W30
• Wymiana filtra oleju- Blue Print (bilstein group)
• Wymiana filtra powietrza- Blue Print (bilstein group)
• Regeneracja zacisków hamulcowych (tył)
• Wymiana tarcz hamulcowych (tył) TRW
• Wymiana klocków hamulcowych (tył) TRW
Lipiec 2015 rok: 156 000 km
• Wymiana tylnego zderzaka (oryginał- serwis Mazda Rzeszów)
• Malowanie tylnego zderzaka
• Malowanie przedniego zderzaka
• Wymiana lampy tylnej lewej (oryginał- serwis Mazda Rzeszów)
Wrzesień 2015 rok: 161 000 km
• Wymiana oleju- Mazda Oryginal Oil 5W30
• Wymiana filtra oleju- Blue Print (bilstein group)
• Wymiana filtra powietrza- Blue Print (bilstein group)
• Wymiana filtra kabinowego- Blue Print (bilstein group)
• Wymiana świec zapłonowych- NGK oryginał MAZDA
• Czyszczenie przepustnicy