Mazda6 GG RF-7J '06 MZR-CD 143KM

Witam,
nadszedł moment bym i ja zaprezentował swoją Mazdę. Pomimo tego, że nabyłem Ją już we wrześniu 2011, nie było okazji, żeby się tu pochwalić. Wraz z przyjściem wiosny i ładnego słoneczka i przy okazji zmiany kół na letnie, postanowiłem troszkę zadbać o autko (gruntowne mycie i sprzątanie) i cyknąć parę fotek.
Przechodząc do sedna moja "Madzia" to Hatchback w wersji Exclusive z diesel'owym silnikiem MZR-CD 143 KM. Początkowo myślałem, że to wersja Sport Exclusive, gdyż tak mam wpisane w książce serwisowej, ale po zagłębieniu się w temat zorientowałem się, że taka wersja nie istnieje.
Mój nowy nabytek był naprawdę bardzo zadbany (środek jak nówka, zero wgniotek/rys na lakierze), jednak borykałem się z jej kupnem, gdyż miała wtedy 192 000 km. Wszyscy mi odradzali twierdząc, że to dużo, ale ja się napaliłem i nie żałuję, bo prócz czynności eksploatacyjnych nie wymagała ode mnie żadnego wkładu finansowego. Jedyną naprawą póki co (prawie dwa lata), była wymiana żarnika w lampie, co świadczy o tym, że poprzedni właściciel musiał o Nią dbać. Zadbał też o usportowienie Madzi, gdyż ma wymieniony zderzak, dołożone nakładki progowe i jest znacznie obniżona i usztywniona.
Wyposażenie:
– ABS
– DSC/TCS
– centralny zamek sterowany pilotem
– elektrycznie sterowane/podgrzewane lusterka
– elektrycznie sterowany szyby przód/tył
– klimatyzacja automatyczna
– xenony
– tempomat
– komputer pokładowy
– immobiliser
– kierownica wielofunkcyjna
– czujnik deszczu i czujnik zmierzchu
– skórzana tapicerka
– podgrzewane fotele
– światła przeciwmgłowe
– poduszki powietrzne x6
– radio z odtwarzaczem CD
– nawigacja
– przyciemnione wszystkie szyby
– oryginalne felgi aluminiowe 17” (lato)
– felgi stalowe 15” (zima)
Zrobiono:
– dołożony Zestaw CB
– wymiana żarnika w lampie
W planach:
– Xcarlink
_ kamera cofania zintegrowana z oryginalnym wświetlaczem
nadszedł moment bym i ja zaprezentował swoją Mazdę. Pomimo tego, że nabyłem Ją już we wrześniu 2011, nie było okazji, żeby się tu pochwalić. Wraz z przyjściem wiosny i ładnego słoneczka i przy okazji zmiany kół na letnie, postanowiłem troszkę zadbać o autko (gruntowne mycie i sprzątanie) i cyknąć parę fotek.
Przechodząc do sedna moja "Madzia" to Hatchback w wersji Exclusive z diesel'owym silnikiem MZR-CD 143 KM. Początkowo myślałem, że to wersja Sport Exclusive, gdyż tak mam wpisane w książce serwisowej, ale po zagłębieniu się w temat zorientowałem się, że taka wersja nie istnieje.
Mój nowy nabytek był naprawdę bardzo zadbany (środek jak nówka, zero wgniotek/rys na lakierze), jednak borykałem się z jej kupnem, gdyż miała wtedy 192 000 km. Wszyscy mi odradzali twierdząc, że to dużo, ale ja się napaliłem i nie żałuję, bo prócz czynności eksploatacyjnych nie wymagała ode mnie żadnego wkładu finansowego. Jedyną naprawą póki co (prawie dwa lata), była wymiana żarnika w lampie, co świadczy o tym, że poprzedni właściciel musiał o Nią dbać. Zadbał też o usportowienie Madzi, gdyż ma wymieniony zderzak, dołożone nakładki progowe i jest znacznie obniżona i usztywniona.
Wyposażenie:
– ABS
– DSC/TCS
– centralny zamek sterowany pilotem
– elektrycznie sterowane/podgrzewane lusterka
– elektrycznie sterowany szyby przód/tył
– klimatyzacja automatyczna
– xenony
– tempomat
– komputer pokładowy
– immobiliser
– kierownica wielofunkcyjna
– czujnik deszczu i czujnik zmierzchu
– skórzana tapicerka
– podgrzewane fotele
– światła przeciwmgłowe
– poduszki powietrzne x6
– radio z odtwarzaczem CD
– nawigacja
– przyciemnione wszystkie szyby
– oryginalne felgi aluminiowe 17” (lato)
– felgi stalowe 15” (zima)
Zrobiono:
– dołożony Zestaw CB
– wymiana żarnika w lampie
W planach:
– Xcarlink
_ kamera cofania zintegrowana z oryginalnym wświetlaczem