Mazda6 GY AJ '04 Sport Wagon 3.0 V6
Bo to wersja "sport"
Szkoda tylko, że na autostradzie prawie każda dwulitrówka mnie objedzie...
Wysłano za pomocą Tapatalk 2
Szkoda tylko, że na autostradzie prawie każda dwulitrówka mnie objedzie...
Wysłano za pomocą Tapatalk 2
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 931 (35/76)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
Ogranicznik prędkości 195 km/h
Wysłano za pomocą Tapatalk 2
Wysłano za pomocą Tapatalk 2
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 931 (35/76)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
az niemozliwe ze jeszcze nikt tego nie ogarnął. jakos na wieśvageny prawie od razu sa sposoby na kagańce... myśle że nasi skośnoocy przyjaciele na pewno mają jakiś myk na to.
ps. bieski dzieki za link, przy odrobinie wiecej czasu sie temu przyjze. aczkolwiek na szybko, to myslalem ze jest jakas latwiejsza procedura, ze relingi jednak sa jakos na zasadzie P&P...
ps. bieski dzieki za link, przy odrobinie wiecej czasu sie temu przyjze. aczkolwiek na szybko, to myslalem ze jest jakas latwiejsza procedura, ze relingi jednak sa jakos na zasadzie P&P...
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
No nie jest plug i play. Trzeba zdjąć podsufitkę. Odkręcić 5 nakrętek i wyjąć reling.
Zamiast relinga powinna przyjść listwa zakrywająca wszystkie dziury.
Teraz trzeba tylko podpytać Tito o numer cześci albo chociaż jak ta jego listwa przychodzi.
Zamiast relinga powinna przyjść listwa zakrywająca wszystkie dziury.
Teraz trzeba tylko podpytać Tito o numer cześci albo chociaż jak ta jego listwa przychodzi.
bieski napisał(a):Ozłocili by cię jakbyś im powiedział jak
skoro ktoś to zakłada, więc musi być sposób żeby to zdjąć
co do blokady to myślę ża znalazł by sie jakiś magik tylko trzeba poszukać...ja spytam się u mojego kolesia, on robi dużo ciekawych rzeczy przy elektronice wiec może się orientuje czy da radę usunać ten kaganiec...
z drugiej strony 195 to już sporo a do pierwszej 100 jesteś i tak dużo szybszy od 2.0 i o to chodzi
z drugiej strony 195 to już sporo a do pierwszej 100 jesteś i tak dużo szybszy od 2.0 i o to chodzi
- Od: 14 gru 2012, 21:49
- Posty: 38
- Auto: Mazda 6, 2.0 benzyna, 2008r, exclusive+
Znalazłem namiar na firme co to robi- koszt ok. 600 euro...
CARMILE POLSKA SP. Z.O.O
UL.Pulawska 270/56 02-819 Warsaw
UL.Grabskiego 25B 20-330 Lublin
Tel. +48 (0) 81 745 22 50
Fax +48 (0) 81 745 22 50
poland@skn-tuning.de
http://www.skn-tuning.de/en/index.html
CARMILE POLSKA SP. Z.O.O
UL.Pulawska 270/56 02-819 Warsaw
UL.Grabskiego 25B 20-330 Lublin
Tel. +48 (0) 81 745 22 50
Fax +48 (0) 81 745 22 50
poland@skn-tuning.de
http://www.skn-tuning.de/en/index.html
Sprzedam konsole środkową do M6 polift, z uszkodzonym Cd Bose, bez sterowników nawiewu
- Od: 21 mar 2011, 00:37
- Posty: 356
- Skąd: Southport, UK/ Inowrocław/Bydgoszcz , PL
- Auto: Mazda 6 2.0 TS2, 2005
Mazda 3 1.6 TS2, 2005
viewtopic.php?f=331&t=131055
tak, 3.0 V6-walą podobno do nich ludzie z całej Europy, tzn do tej niemieckiej firmy SKN. Wystarczy zadzwonić i zapytać
Sprzedam konsole środkową do M6 polift, z uszkodzonym Cd Bose, bez sterowników nawiewu
- Od: 21 mar 2011, 00:37
- Posty: 356
- Skąd: Southport, UK/ Inowrocław/Bydgoszcz , PL
- Auto: Mazda 6 2.0 TS2, 2005
Mazda 3 1.6 TS2, 2005
viewtopic.php?f=331&t=131055
Ciekawi mnie, dlaczego tylko te mają ogranicznik (wydaje mi się, że nie tylko ze względu na mocny silnik), przecież każda 6 wyciąga sporo ponad 200 km/h...
tylko czy 600€ to nie lekkie przegiecie .... 600 PLN to bym rozumiał, tym bardziej iż skoro chlopaki to ogarniaja to na pewno mają to tak obcykane, że zajmuje to z 15 min roboty.
tak czy inaczej, tito wszystko w twoich rekach
tak czy inaczej, tito wszystko w twoich rekach
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości