Strona 1 z 1

Mazda6 GG LF '06 2.0 147KM Sedan by jaco Moje

PostNapisane: 28 sie 2012, 00:04
przez jumper66
Witam,
Nadszedł w końcu czas abym zamieścił post (post zrobiłem na podobieństwo kolegi z forum: ralfvip aby było szybciej) z moją Mazda którą szukałem od Maja tego roku. I od początku sierpnia jestem posiadaczem Mazdy 6 2.0 Benzyna 147KM Sedan Rok. produkcji: 2006, 1 rejestracja: 02.2007r. Z wersją samochodu to do końca sam nie wiem ale poniżej wypisze jakie jest wyposażenie to pewnie będziecie wiedzieć jaka to wersja bo ja jeszcze do końca nie obeznany jestem. Przy zakupie od razu samochód obleciałem miernikiem grubości lakieru. I natrafiłem na robione prawe tylne nadkole to wytargałem od gościa 100euro i samochód ma pęknięcie długości 10cm na przednim zderzaku pod prawą lampa i tu wytargałem 100euro. Reszta samochodu jest OK. Samochodem jeździł Niemiec głównie po Berlinie, dojazd do pracy i na zakupy. Samochód przy zakupie miał 79tys. km.
Więcej o samochodzie:
Podstawowe dane techniczne
auto: Mazda 6
rok produkcji: 2006
typ: sedan
pojemność: 1999cm3
moc: 108kW (147KM)
rodzaj paliwa: benzyna
skrzynia biegów: manualna, sześciobiegowa
liczba drzwi: 4/5
kolor: Niebieski metalik
Wyposażenie:
– ABS
– centralny zamek sterowany pilotem
– czujnik deszczu i czujnik zmierzchu
– DSC/TCS
– dzielona tylna kanapa
– elektrycznie sterowane lusterka boczne
– elektrycznie sterowany szyby z przodu i z tyłu
– immobiliser
– kierownica wielofunkcyjna
– klimatyzacja automatyczna
– komputer
– podgrzewany fotel kierowcy i pasażera
– podłokietnik z przodu i z tyłu
– poduszki powietrzne x8
– radio z odtwarzaczem CD i zmieniarką na 6 płyt
– regulowana kierownica w dwóch płaszczyznach
– skórzana kierownica
– światła przeciwmgłowe
– xenony
– tempomat
– wspomaganie kierownicy
– 16” aluminiowe oryginalne felgi
– 15” felg stalowe z oponami zimowymi w b. dobrym stanie.

Zrobiono:
– wymiana filtru kabinowego
– wymiana filtru oleju
– wymiana oleju silnikowego Shell helix 5W30
– zamontowano Zestaw CB
Do zrobienia:
– założenie końcówek na oryginalne końcówki tłumika lub wymiana końcówek tłumika na proste
– przyciemnienie szyb
– naprawa przedniego zderzaka
– zamontowanie czujników parkowania tył
– zakup felg aluminiowych 17”
– zamontowanie świateł do jazdy dziennej i podpięcie ich pod czujnik zmierzchu.
– zaciski hamulców w kolorze nadwozia lub na srebrno
To jak na razie planuje wykonać aby poprawić wizualnie auto.
Z mechanicznych spraw trzeba będzie zrobić:
– założenie instalacji gazowej
– i w najbliższym czasie wymienić tylne klocki hamulcowe bo już są na wykończeniu.
Poniżej foto Maździochy :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

edytowałem linki

[Usunięte]

PostNapisane: 2 wrz 2012, 12:30
przez Pawciu
PostTen post został usunięty przez s i w y 7 lut 2013, 15:04.
Powód: porzadki

[Usunięte]

PostNapisane: 2 wrz 2012, 13:15
przez jarsoN
PostTen post został usunięty przez s i w y 6 gru 2012, 12:53.
Powód: porządki

[Usunięte]

PostNapisane: 8 wrz 2012, 20:49
przez jumper66
PostTen post został usunięty przez s i w y 7 lut 2013, 15:04.
Powód: porzadki

[Usunięte]

PostNapisane: 9 wrz 2012, 13:01
przez bercikspeed
PostTen post został usunięty przez s i w y 7 lut 2013, 15:04.
Powód: porzadki

Re: Mazda 6 147KM Sedan by jaco Moje

PostNapisane: 19 wrz 2012, 21:56
przez jumper66
Dawno na forum nie bylem ale post został poprawiony
pozdrawiam

Re: Mazda 6 147KM Sedan by jaco Moje

PostNapisane: 3 lut 2013, 23:16
przez kabelix
światła do jazdy dziennej pod czujnik zmierzchu? a teraz jak ci to działa? możesz wstawić foto gdzie zamontowałeś CB?

PostNapisane: 6 lut 2013, 00:57
przez Karol
Ladny grill ;) ;) ;) ;) ;)

Gratuluje zakupu i szerokosci

Re: Mazda 6 GG/ LF 2.0 147KM Sedan by jaco Moje

PostNapisane: 13 lut 2013, 00:03
przez jumper66
Witam od zakupu auta już trochę się porobiło a mianowicie:
-miał lekką kolizje na moja korzyść. Gdyż został uderzony w prawy przód i mazda zyskała nowy przedni zderzak, prawa lampę, zbiornik płynu do spryskiwaczy, osłonę nadkola, zaczepy itp. wszystko było wymieniane i robione w ASO Mazda we Wrocławiu (nie do końca byłem zadowolony z ich pracy) gdzie z ubezpieczyciela wzięli za to około 8tys. :] A rzeczoznawca proponował mi 3,400 :P..

Co do CB zamontowałem do tunelu środkowego od strony pasażera na taśmę dwustronna i taśmę z rzepem. Zdjęcia zrobię jutro radia CB jak i auta i jutro też postaram się dodać.

A tak to wstawiłem małe Car audio i przyciemniłem szyby..

I mam pytanie koledzy czy ktoś wymieniał łożyska w piastach z tyłu i przodu?? jakiej firmy łożyska kupić?? Jakie koszty z wymiana, bo zaczął mi huczeć w czasie jazdy i po nasłuchaniu to prawa strona przód i tył.. Z tego co się zorientowałem to łożyska z przodu można same kupić a tył to już komplet razem z piasta..

Re: Mazda 6 GG/ LF 2.0 147KM Sedan by jaco Moje

PostNapisane: 15 lut 2013, 11:38
przez Nightfall
Grill i kolor rewelacja:)

PostNapisane: 20 lut 2013, 10:04
przez zemoj
jumper66 napisał(a):I mam pytanie koledzy czy ktoś wymieniał łożyska w piastach z tyłu i przodu?? jakiej firmy łożyska kupić?? Jakie koszty z wymiana, bo zaczął mi huczeć w czasie jazdy i po nasłuchaniu to prawa strona przód i tył.. Z tego co się zorientowałem to łożyska z przodu można same kupić a tył to już komplet razem z piasta..

Dokładnie. Z tyłu łożysko razem z piastą, z przodu można osobno.
Jeśli chodzi o firmę, to polecam NTN, SKF. Raczej nie warto brać SRL, bo choć na pewno tańszy, to jednak gorszej jakości.
Za NTN na tył płaciłem ok. 350zł/szt.

Re: Mazda 6 GG/ LF 2.0 147KM Sedan by jaco Moje

PostNapisane: 27 lut 2013, 23:49
przez jumper66
Jestem po wymianie łożyska piasty przód prawy i jestem mega zadowolony ze względu na to ze to tylko przednie łożysko huczało, wiec jesem do przodu o 400zl bo już miałem się decydować na wymianę odrazu i tył.
Kupiłem łożysko SKF za 125zl + wymiana 60zl i smigam :D

PostNapisane: 2 mar 2013, 11:47
przez Karol
Mi sie zbierznosc rozjechala po takiej wymianie ;/

PostNapisane: 2 mar 2013, 18:35
przez Fans
Elegancka furka <spoko> Kolorek bomba

PostNapisane: 6 mar 2013, 20:08
przez jumper66
karol napisał(a):Mi sie zbierznosc rozjechala po takiej wymianie ;/


Zbieżność u mnie ok i moge to potwierdzić trasą do TROPICAL ISLAND. Tempomat na 130km/h noga z gazu a ręce za głowe <faja> i idzie prosto :D

Dopisano Śr, 6 marca 2013, 19:27:

Koledzy potrzebuje pomocy w sprawie głośnika na tylnej półce chciałbym go wymienić na głośnik większej mocy tylko że wszystkie 8" są ciut za małe do montażu, gdyż oryginalnie niby zabudowany jest głośnik 8" ale montaż wkrętów jest na średnice 23,5cm, a wszystkie głośniki 8" maja montaż wkrętów pomiędzy 20cm a 21cm to ogólnie rzecz biorąc głośnik by mi wpadł do bagażnika bo średnicą otworu na głośnik ma 21cm.
Czy ktoś się z tym bawił w przerabianie otworu w jakiś sposób <co?> a może jest jakiś głośnik niskotonowy który pasuje bezpośrednio do montażu w półce..