Mazda6 GG L3 2002

Mam na imię Marcin, witam na forum. Oto moja M6, przesiadłem się na nią z Hyundai-a Coupe GK




Auto kupione pare dni temu, sprowadzone do Polski z Niemiec(od 1 szego właściciela) i użytkowane przez 10 miesiecy przez mojego znajomego. Przebieg 88 tysiecy (wiem dla wielu nierealny, ale potwierdzony książką która nie wyglada na podrobiona, masa niemieckich papierow z przegladow itd z takim przebiegiem takze ja w niego wierze)
Wyposażenie auta:
– Xenon, Skóra, Bose, Tempomat, Elektryczny fotel kierowcy
Co do tej pory zrobiłem:
Wymiana oleju na Liqui Moly 5W40 (dzisiaj dopiero doczytałem że producent sugeruje 5W30, ale poprzedni wlasciciel Niemiec wlał 5W40 wiec wlewam to samo najwyzej zmienie przy nastepnej wymianie)
Sprawdzenie stanu amorów, zawieszenia nadwozia na szarpakach itd ogolny przeglad zawieszenie w stanie idealnym (moze dlatego ze w PL przejechał narazie tylko 10 tys km)
Oraz jestem w trakcie wymiany ksenonów, w pierwszy dzien po zakupie przestał działać ten od strony pasażera jak pech to pech mam nadzieje ze to xenon a nie przetwornica jutro bd wiedział.
Planowane modyfikacje:
– W poprzednim aucie mialem fajne radyjko Kenwooda wiec i tutaj przydaloby sie zamontowac player ktory odtwarza mp3 bo wozenie płyt CD to dla mnie powrót do przeszłości.
– Założenie pożadnej instalacji LPG, w jeszcze porządniejszym warsztacie
– Przed zimą zabezpieczenie podwozia itd przeciwko korozji niestety na [jakich?] nadkolach leciutko zaczęło już puchnąć
– Spodobały mi sie w galeri M6 ze spojlerem wieć i może do swojej założe
A dalej sie zobaczy musze poprzegladać forum może coś wpadnie mi w oko narazie nie mam pomysłów
Pozdrawiam i czekam na opinie/pomysły/sugestie
A i pytanko do was, czy w M6 sprzęgło fabrycznie jest twarde czy z moim jest coś nie tak bo w porównaniu do innych aut trzeba jednak troszke mocniej wciskać, plus zmienianie biegów też jest takie jakby "sztywne"




Auto kupione pare dni temu, sprowadzone do Polski z Niemiec(od 1 szego właściciela) i użytkowane przez 10 miesiecy przez mojego znajomego. Przebieg 88 tysiecy (wiem dla wielu nierealny, ale potwierdzony książką która nie wyglada na podrobiona, masa niemieckich papierow z przegladow itd z takim przebiegiem takze ja w niego wierze)
Wyposażenie auta:
– Xenon, Skóra, Bose, Tempomat, Elektryczny fotel kierowcy
Co do tej pory zrobiłem:
Wymiana oleju na Liqui Moly 5W40 (dzisiaj dopiero doczytałem że producent sugeruje 5W30, ale poprzedni wlasciciel Niemiec wlał 5W40 wiec wlewam to samo najwyzej zmienie przy nastepnej wymianie)
Sprawdzenie stanu amorów, zawieszenia nadwozia na szarpakach itd ogolny przeglad zawieszenie w stanie idealnym (moze dlatego ze w PL przejechał narazie tylko 10 tys km)
Oraz jestem w trakcie wymiany ksenonów, w pierwszy dzien po zakupie przestał działać ten od strony pasażera jak pech to pech mam nadzieje ze to xenon a nie przetwornica jutro bd wiedział.
Planowane modyfikacje:
– W poprzednim aucie mialem fajne radyjko Kenwooda wiec i tutaj przydaloby sie zamontowac player ktory odtwarza mp3 bo wozenie płyt CD to dla mnie powrót do przeszłości.
– Założenie pożadnej instalacji LPG, w jeszcze porządniejszym warsztacie
– Przed zimą zabezpieczenie podwozia itd przeciwko korozji niestety na [jakich?] nadkolach leciutko zaczęło już puchnąć
– Spodobały mi sie w galeri M6 ze spojlerem wieć i może do swojej założe
A dalej sie zobaczy musze poprzegladać forum może coś wpadnie mi w oko narazie nie mam pomysłów
Pozdrawiam i czekam na opinie/pomysły/sugestie
A i pytanko do was, czy w M6 sprzęgło fabrycznie jest twarde czy z moim jest coś nie tak bo w porównaniu do innych aut trzeba jednak troszke mocniej wciskać, plus zmienianie biegów też jest takie jakby "sztywne"