Mazda6 GG RF 2003 2.0 MZR-CD ~160KM/370NM
Mamy mała zmianę, coś mnie wczoraj wieczorem naszło i oto efekty (Chrom nakładki z grilla na czarny mat, znaczek zmatowiony):
I zdjęcie z ostatniego spotu w Pabianicach (z podziękowaniami dla Widzewianki_TM ):
I zdjęcie z ostatniego spotu w Pabianicach (z podziękowaniami dla Widzewianki_TM ):
Ostatnio edytowano 7 sie 2012, 17:11 przez leitowdz, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 3 lis 2011, 00:49
- Posty: 422 (6/0)
- Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)
- Od: 3 lis 2011, 00:49
- Posty: 422 (6/0)
- Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)
Mam pytanie co do gaśnięcia samochodu na zimnym silniku. Mianowicie w chłodniejsze dni, może nie takie jak ostatnio, zdarzało się że Mazda sama gasła po przejechaniu 50m~100m. Czy to może być związane z SCV? Dodam iż działo się tak tylko i wyłącznie kiedy silnik był zimny, po nagrzaniu problem ustaje.
- Od: 3 lis 2011, 00:49
- Posty: 422 (6/0)
- Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=60&t=80557&hilit=ga%C5%9Bnie+zimny
W tym wątku jest opisane kilka podobnych przypadków...może znajdziesz coś dla siebie
W tym wątku jest opisane kilka podobnych przypadków...może znajdziesz coś dla siebie
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Tak też myślałem, póki co gaśnie bardzo okazyjnie, jeśli ten efekt się nasili to zamówię SCV od polifta i będzie spokój na lata. Dziękuję za linka
Z tylnymi lampami jest o tyle problem że nie są one sklejone, tylko zgrzane i nie da się ich odwracalnie rozłączyć.. Zostaje polować na lampy z MPS'a albo przyciemnić po wierzchu te. Cieszę się, że Madzia się podoba
Z tylnymi lampami jest o tyle problem że nie są one sklejone, tylko zgrzane i nie da się ich odwracalnie rozłączyć.. Zostaje polować na lampy z MPS'a albo przyciemnić po wierzchu te. Cieszę się, że Madzia się podoba
- Od: 3 lis 2011, 00:49
- Posty: 422 (6/0)
- Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)
Napracowałeś się i widać efekty
Autko zadbane, wygląda zacnie ^^
tylko te tablice rej, urwę dziś na spocie
Autko zadbane, wygląda zacnie ^^
tylko te tablice rej, urwę dziś na spocie
-
Ania_TM
Ostatnio wymontowałem IC z Madzi, bo pomyślałem że go wyczyszczę.. Wygląda on mniej więcej tak:
Zobaczywszy go stwierdziłem, iż dana czynność nie ma większego sensu, gdyż jest on zalany olejem, który to wdziera się na niego przez nieszczelności u góry. Ciężko ustrojstwo schodziło, więc odpuściłem. Całość wygląda nieciekawie. W związku z tym pomyślałem nad czymś takim:
Tutaj też narodziły się nowe pytania, ma które mam nadzieję ktoś z forum udzieli mi odpowiedzi Mianowicie ten 'nowy' IC miałby być zamontowany przed chłodnicą (tuż za kratkami na dole zderzaka), pasowałby idealnie, rury także da radę tam przeciągnąć. Ciekawi mnie natomiast czy dana operacja ma sens? Koszt wyszedłby około 450 zł (tak sądzę). Nie zależy mi na jakiś kosmicznych przyrostach mocy, wiem że IC sprawuje się dobrze w lato, natomiast zimą jego funkcja jest znikoma. Zastanawiam się, do czego służy ten niebieski czujnik zamontowany w seryjnym IC? I czy byłaby możliwość podłączenia go (przeszczepienia) do tego nowego. Czy jest od niezbędny? Liczę na Waszą pomoc, z góry dziękuję
PS. Jak widać na zdjęciu powyżej, szczeliny po lewej stronie na dole są zapieczone czymś czego nie dało się specjalnie wyskubać, olej natomiast pokrył się brudem którego zdjęcie moim zdaniem graniczy z cudem. W grę wchodziłoby także uszczelnienie całego układu. Nie znam się na tyle, aby podjąć jakieś kroki bez zaciągnięcia porady, nie zamierzam także psuć auta. Jeśli zaś da radę to wszystko zrobić, to obiecuję porządną fotorelację z całej operacji
Zobaczywszy go stwierdziłem, iż dana czynność nie ma większego sensu, gdyż jest on zalany olejem, który to wdziera się na niego przez nieszczelności u góry. Ciężko ustrojstwo schodziło, więc odpuściłem. Całość wygląda nieciekawie. W związku z tym pomyślałem nad czymś takim:
Tutaj też narodziły się nowe pytania, ma które mam nadzieję ktoś z forum udzieli mi odpowiedzi Mianowicie ten 'nowy' IC miałby być zamontowany przed chłodnicą (tuż za kratkami na dole zderzaka), pasowałby idealnie, rury także da radę tam przeciągnąć. Ciekawi mnie natomiast czy dana operacja ma sens? Koszt wyszedłby około 450 zł (tak sądzę). Nie zależy mi na jakiś kosmicznych przyrostach mocy, wiem że IC sprawuje się dobrze w lato, natomiast zimą jego funkcja jest znikoma. Zastanawiam się, do czego służy ten niebieski czujnik zamontowany w seryjnym IC? I czy byłaby możliwość podłączenia go (przeszczepienia) do tego nowego. Czy jest od niezbędny? Liczę na Waszą pomoc, z góry dziękuję
PS. Jak widać na zdjęciu powyżej, szczeliny po lewej stronie na dole są zapieczone czymś czego nie dało się specjalnie wyskubać, olej natomiast pokrył się brudem którego zdjęcie moim zdaniem graniczy z cudem. W grę wchodziłoby także uszczelnienie całego układu. Nie znam się na tyle, aby podjąć jakieś kroki bez zaciągnięcia porady, nie zamierzam także psuć auta. Jeśli zaś da radę to wszystko zrobić, to obiecuję porządną fotorelację z całej operacji
- Od: 3 lis 2011, 00:49
- Posty: 422 (6/0)
- Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)
jeśli chodzi o IC to również poznałbym opinię jakiegoś znawcy, ewentualnie jeśli autor tematu już coś znalazł interesującego na ten temat to prosiłbym o PW
Maździocha ładna, a te spalanie 6.9 to normalne wg ciebie ? u mnie 136 KM i w mieście pokazuje 6.7-6.9 i powiem szczerze, że często ciskam pedał gazu
przed tym, jak padł mi akumulator to pokazywało spalanie 7.5 i jak przy wciskaniu gazu często i klimie to nawet do 11 dochodziło, a teraz jeździsz na klimie, dajesz po garach, a dalej 6.9 trzyma
Maździocha ładna, a te spalanie 6.9 to normalne wg ciebie ? u mnie 136 KM i w mieście pokazuje 6.7-6.9 i powiem szczerze, że często ciskam pedał gazu
przed tym, jak padł mi akumulator to pokazywało spalanie 7.5 i jak przy wciskaniu gazu często i klimie to nawet do 11 dochodziło, a teraz jeździsz na klimie, dajesz po garach, a dalej 6.9 trzyma
- Od: 20 mar 2011, 15:38
- Posty: 8
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 6 2.0 diesel 136 KM
Niestety nic nowego mi nie wiadomo na ten temat. Modyfikację zapewne da się zrobić (robią to w vag'ach), ale potrzebowałbym pewnego źródła na temat od osoby, która zna się na MZR-CD. Co do spalania to jest średnie akurat, wyliczone przez komputer na podstawie wielu kilometrów wcześniej Zależy czy je kasujesz czy nie, czy ciśniesz często po wykasowaniu przy naliczaniu nowej średniej. Jak Ci akumulator padł to się wykasowało poprzednie zliczanie i naliczało Ci od momentu kiedy go ponownie podłączyłeś. Po garach aż tak nie daję, żeby było więcej, powiedzmy czasem przemieszczam się szybko Nie ma większej różnicy który to silnik, w wersji 136KM masz większy moment, ale nazwijmy to 'zapasem'. Przemieszczając się z podobnymi prędkościami i przyspieszeniami jak ja będziesz miał takie samo spalanie
Co do nowości, mamy fotki robione przez Anie TM:
Będą one wstawione również do pierwszego postu
Co do nowości, mamy fotki robione przez Anie TM:
Będą one wstawione również do pierwszego postu
- Od: 3 lis 2011, 00:49
- Posty: 422 (6/0)
- Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)
Fotki pierwsza klasa. Nic tylko pogratulować. Ekstra!
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Adaśko, podeślę ci resztę fotek
Jakoś na mym kompie średnio wyglądają i nie jestem zadowolona
a szóstka swoją droga, zacna machina zwłaszcza przy 160
Dbaj dalej i realizuj to co masz tam w planach
Jakoś na mym kompie średnio wyglądają i nie jestem zadowolona
a szóstka swoją droga, zacna machina zwłaszcza przy 160
Dbaj dalej i realizuj to co masz tam w planach
-
Ania_TM
dziękuję, dziękuję
obecnie przednie reflektory leżą w domu, mała operacja czyszczenia soczewek + wymiana żarówek na bardziej "niebieskie"
Co do czyszczenia soczewek, tak trzeba rozkleić światła. Po co? Żeby usunąć "mgiełkę", która pod wpływem czasu osadza się po obu stronach soczewek, przez co mamy efekt "mleka" i co w rezultacie skutkuje słabszą sprawnością naszego systemu oświetlenia
obecnie przednie reflektory leżą w domu, mała operacja czyszczenia soczewek + wymiana żarówek na bardziej "niebieskie"
Co do czyszczenia soczewek, tak trzeba rozkleić światła. Po co? Żeby usunąć "mgiełkę", która pod wpływem czasu osadza się po obu stronach soczewek, przez co mamy efekt "mleka" i co w rezultacie skutkuje słabszą sprawnością naszego systemu oświetlenia
- Od: 3 lis 2011, 00:49
- Posty: 422 (6/0)
- Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)
Ania_TM napisał(a):mędrzec jak zwykle
Wcale nie Po prostu pragnę zachęcić innych to tego typu działań, mających na celu usprawnianie bezpieczeństwa za kierownicą w tym przypadku Nie jest to trudne, wymaga tylko trochę czasu i chęci, ale po wszystkim możemy się cieszyć światłami świecącymi jak po wyjeździe autka z fabryki Co ważne, warto też zrobić taką operację przy oświetleniu ksenonowym. Tam może nawet bardziej
- Od: 3 lis 2011, 00:49
- Posty: 422 (6/0)
- Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)
I po wszystkim, reflektory zamontowane po wymianie żarówek i czyszczeniu soczewek Efekt bardzo zadowalający, zdjęcia nie oddadzą tego w pełni, ale spróbujmy:
+ mała regulacja wysokości świateł, po prostu świeciły za wysoko (mało inteligentny wyraz twarzy ):
Pozdrowienia dla Wszystkich zarówno obecnych jak i czytających
+ mała regulacja wysokości świateł, po prostu świeciły za wysoko (mało inteligentny wyraz twarzy ):
Pozdrowienia dla Wszystkich zarówno obecnych jak i czytających
Ostatnio edytowano 22 lut 2014, 23:55 przez leitowdz, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 3 lis 2011, 00:49
- Posty: 422 (6/0)
- Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości