Mazda6 CiTD 2.0 136KM 2003r

Witam kolegow
Mazde kupiłem jakis czas temu ale dopiero dzisiaj udalo mi sie posklejac nowy temat
Wczesniej jezdzilem audi a3 1.6 lecz postanowilem zmienic na cos wiekszego. Poczatkowo rozgladalem sie za audi a6 ale pozniej doszedlem do wniosku ze jakos nie pasuje do tego auta (jakby stworzone dla prezesow ;p) a nie dla mnie
Na moje szczescie znajomy kupil sobie tez m6 wiec mialem okazje troche nia sobie pojezdzic. Prowadzilo sie ja przyjemnie, opinie miala dobre wiec sie zdecydowalem. Niestety niedlugo po kupnie okazalo sie ze nie trafil mi sie idealny egzemplarz.
Poczatkowo byly to male pierdolki np. parujaca lampa czy niegasnaca kontrolka poduchy. Pozniej doszedl jeszcze problem ze jak przekrocze 152kmh to zaswietlaja mi sie kontrolki abs dsc i auto w poslizgu
Ale to nic, praktycznie same pierdolki, najgorsze przytrafilo mi sie jakies 2 miesiace temu. Jade sobie spokojnie a tu nagle klops silnik zgasl. Po ponownym odpaleniu klekotal jak stary traktor
Po poradach kolegow z forum zaprowadzilem auto do mazvagtech w myslowicach- diagnoza; silnik przed sprzedaza odremontowany na szybko i partacko.
Jako ze chce miec auto pewne kupilem nowy silnik z przebiegiem 30000 wymienilem kpl rozrzad wszystkie plyny, w warsztacie dla pewnosci zajrzeli do smoka
i moge powiedziec ze dopiero teraz ciesze sie sprawnym autem. Ponizej zamieszczam krotki opis chociasz mam standardowe wyposazenie wiec pewnie wszystkie opcje znacie
Mazda 6 CiTD 2.0 136KM
Rok prod. 2003
Przebieg: 243000 km
Wyposażenie:
– Klima tronik
– 8x Poduszka powietrzna
– Radio + CD
– Immobilizer
– Centralny zamek + pilot
– ABS
– Welurowa tapicerka
– ESP (Kontrola trakcji)
– 4x elektryczne szyby
– 2x elektryczne lusterka
– Wielofunkcyjna kierownica
– Komputer pokładowy
– Asymetrycznie dzielona tylna kanapa
– Podłokietnik
– Felgi aluminiowe
– Radio CB
Mialem kilka planow na modyfikacje ale niestety kupno silnika odlozylo je na jakis rok;p
Oczywiscie to co nie wymaga wiekszego wkladu finansowego postaram sobie usprawnic np;
– wykurzyc rdze z jednego nadkola
– wymienic linki zmiany biegow
– wyczyszczenie soczewek i usczelnienie lamp
– pomalowanie zaciskow (zastanawiam sie na jaki kolor)
– oczywiscie wyciagnac AUX z radia
– przyciemnic szyby
– kupic i zamontowac oryginalny spojler









Mazde kupiłem jakis czas temu ale dopiero dzisiaj udalo mi sie posklejac nowy temat

Na moje szczescie znajomy kupil sobie tez m6 wiec mialem okazje troche nia sobie pojezdzic. Prowadzilo sie ja przyjemnie, opinie miala dobre wiec sie zdecydowalem. Niestety niedlugo po kupnie okazalo sie ze nie trafil mi sie idealny egzemplarz.
Poczatkowo byly to male pierdolki np. parujaca lampa czy niegasnaca kontrolka poduchy. Pozniej doszedl jeszcze problem ze jak przekrocze 152kmh to zaswietlaja mi sie kontrolki abs dsc i auto w poslizgu

Jako ze chce miec auto pewne kupilem nowy silnik z przebiegiem 30000 wymienilem kpl rozrzad wszystkie plyny, w warsztacie dla pewnosci zajrzeli do smoka


Mazda 6 CiTD 2.0 136KM
Rok prod. 2003
Przebieg: 243000 km
Wyposażenie:
– Klima tronik
– 8x Poduszka powietrzna
– Radio + CD
– Immobilizer
– Centralny zamek + pilot
– ABS
– Welurowa tapicerka
– ESP (Kontrola trakcji)
– 4x elektryczne szyby
– 2x elektryczne lusterka
– Wielofunkcyjna kierownica
– Komputer pokładowy
– Asymetrycznie dzielona tylna kanapa
– Podłokietnik
– Felgi aluminiowe
– Radio CB
Mialem kilka planow na modyfikacje ale niestety kupno silnika odlozylo je na jakis rok;p
Oczywiscie to co nie wymaga wiekszego wkladu finansowego postaram sobie usprawnic np;
– wykurzyc rdze z jednego nadkola
– wymienic linki zmiany biegow
– wyczyszczenie soczewek i usczelnienie lamp
– pomalowanie zaciskow (zastanawiam sie na jaki kolor)
– oczywiscie wyciagnac AUX z radia
– przyciemnic szyby
– kupic i zamontowac oryginalny spojler








