Mazda6 Top GG L3 '03 EU – [ black tail lights ]

Witam serdecznie
Na forum jestem od... bardzo dawna, ale do tej pory jakoś omijałem ten dział forum, nadszedł czas to zmienić.
Swoją szóstkę posiadam już 7 lat została zakupiona z przebiegiem 19tys. Od tamtej pory sprawuje się bez zarzutu. Na dzień dzisiejszy ma przejechane 128tys. i nie ma jakiś specjalnych oznak zużycia.
Wersja wyposażenia Top z rynku niemieckiego, czyli wszystko co możliwe prócz skóry i nawigacji.
Mazda cały czas regularnie ma wymieniany olej na Valvoline SynPower 5W30 i wbrew forumowym przekonaniom nie pali go tak dużo jak powinna 0,5-0,7l/10tys km przy dość dynamicznej jeździe, być może ze względu na prawidłową eksploatację
W tym roku Mazda dostała nowe tylne nadkola co jak zapewne wiecie jest bolączką modelu.
Wymienione zostały też wszystkie tarcze hamulcowe: przód seria, tył komplet Zimmermann.
W kwietniu 2011 szóstka dostała niestety albo i stety instalację gazową, byłem wielkim przeciwnikiem LPG, ale po 15tys. km powoli się przekonuje, jak do tej pory nie ma żadnych problemów, a koszt instalacji już się zwrócił.
SILNIK:
– L3 – 2,3l – 166KM
– przyspieszenie zmierzone na G-tech'u: 8,2s – 100km/h
WNĘTRZE:
– podświetlenie wnętrza zmienione na zimno-białe diody
– niebieskie podświetlenie nóg
CAR-AUDIO:
– seria BOSE + XCarLink + subwoofer: ROCKFORD FOSGATE R1S412 w skrzyni zamkniętej 26 litrów
– wzmacniacz: CRUNCH MXB-280
MODYFIKACJE:
– wszystkie żarówki wnętrza zamienione na LEDy
– tylne lampy LED
– modyfikacja trzeciego stopu
– chromowane, podświetlane listwy progowe
– rozbudowa zestawu audio
– dodatkowe światła pozycyjne jak w wersji USA
– diodowe światła dzienne
– Cb radio na stałe w schowku na okulary (radio TTi-770 + Antena Sirio Tajfun na stałe w miejsce anteny radiowej, idealnie się sprawdza jako antymisiak)
– xenonowe światła drogowe 5000K
21 stycznia 2011 auto zostało zbadane na hamowni,
wynik: jak widać na poniższym wykresie pomimo 112tys. przebiegu silnik był w fabrycznej kondycji.
Seria: 166KM i 207Nm












Pierwszą modyfikacją tuż po zakupie było wyprowadzenie końcówek wydechu.
Należało uciąć oryginalną końcówkę wzdłuż zaznaczonej linii.

Następnie dopasować nową końcówkę do tłumika, w moim przypadku musiałem troszkę przyciąć ją w zaznaczonym miejscu.


Światła dzienne LED w miejscu świateł przeciwmgielnych



Oświetlenie wnętrza przy otwartych drzwiach



Oświetlenie wnętrza przy zamkniętych drzwiach

Dodatkowe światła pozycyjne oraz zmodyfikowany trzeci STOP.



Seryjne xenonowe światła mijania o barwie 4300*K oraz chiński xenon w światłach drogowych o barwie 5000*K

Wersja zimowa.








Jedną z ostatnich modyfikacji jest oklejenie klamek imitacją carbonu.

Planowane modyfikacje:
– przednie lampy od wersji poliftingowej – pomalowanie środków na czarno obecnych lamp
– obniżenie zawieszenia – zrobione – Eibach -30mm
– felgi 18"
Na forum jestem od... bardzo dawna, ale do tej pory jakoś omijałem ten dział forum, nadszedł czas to zmienić.
Swoją szóstkę posiadam już 7 lat została zakupiona z przebiegiem 19tys. Od tamtej pory sprawuje się bez zarzutu. Na dzień dzisiejszy ma przejechane 128tys. i nie ma jakiś specjalnych oznak zużycia.
Wersja wyposażenia Top z rynku niemieckiego, czyli wszystko co możliwe prócz skóry i nawigacji.
Mazda cały czas regularnie ma wymieniany olej na Valvoline SynPower 5W30 i wbrew forumowym przekonaniom nie pali go tak dużo jak powinna 0,5-0,7l/10tys km przy dość dynamicznej jeździe, być może ze względu na prawidłową eksploatację
W tym roku Mazda dostała nowe tylne nadkola co jak zapewne wiecie jest bolączką modelu.
Wymienione zostały też wszystkie tarcze hamulcowe: przód seria, tył komplet Zimmermann.
W kwietniu 2011 szóstka dostała niestety albo i stety instalację gazową, byłem wielkim przeciwnikiem LPG, ale po 15tys. km powoli się przekonuje, jak do tej pory nie ma żadnych problemów, a koszt instalacji już się zwrócił.
SILNIK:
– L3 – 2,3l – 166KM
– przyspieszenie zmierzone na G-tech'u: 8,2s – 100km/h
WNĘTRZE:
– podświetlenie wnętrza zmienione na zimno-białe diody
– niebieskie podświetlenie nóg
CAR-AUDIO:
– seria BOSE + XCarLink + subwoofer: ROCKFORD FOSGATE R1S412 w skrzyni zamkniętej 26 litrów
– wzmacniacz: CRUNCH MXB-280
MODYFIKACJE:
– wszystkie żarówki wnętrza zamienione na LEDy
– tylne lampy LED
– modyfikacja trzeciego stopu
– chromowane, podświetlane listwy progowe
– rozbudowa zestawu audio
– dodatkowe światła pozycyjne jak w wersji USA
– diodowe światła dzienne
– Cb radio na stałe w schowku na okulary (radio TTi-770 + Antena Sirio Tajfun na stałe w miejsce anteny radiowej, idealnie się sprawdza jako antymisiak)
– xenonowe światła drogowe 5000K
21 stycznia 2011 auto zostało zbadane na hamowni,
wynik: jak widać na poniższym wykresie pomimo 112tys. przebiegu silnik był w fabrycznej kondycji.
Seria: 166KM i 207Nm












Pierwszą modyfikacją tuż po zakupie było wyprowadzenie końcówek wydechu.
Należało uciąć oryginalną końcówkę wzdłuż zaznaczonej linii.

Następnie dopasować nową końcówkę do tłumika, w moim przypadku musiałem troszkę przyciąć ją w zaznaczonym miejscu.


Światła dzienne LED w miejscu świateł przeciwmgielnych



Oświetlenie wnętrza przy otwartych drzwiach



Oświetlenie wnętrza przy zamkniętych drzwiach

Dodatkowe światła pozycyjne oraz zmodyfikowany trzeci STOP.



Seryjne xenonowe światła mijania o barwie 4300*K oraz chiński xenon w światłach drogowych o barwie 5000*K

Wersja zimowa.








Jedną z ostatnich modyfikacji jest oklejenie klamek imitacją carbonu.

Planowane modyfikacje:
– przednie lampy od wersji poliftingowej – pomalowanie środków na czarno obecnych lamp
– obniżenie zawieszenia – zrobione – Eibach -30mm
– felgi 18"