Mazda6 Top GG L3 '03 EU – [ black tail lights ]
Wydaje mi się że Twoja stoi jeszcze niżej niż moja, ja mam u siebie niebieskiego Eibacha możliwe że jest to mniejsze obniżenie niż u Ciebie. Teraz miedzy przodem a tyłem mam minimalną różnicę, wcześniej różnica była dużo większa i nie mogłem na to patrzeć, strasznie to wyglądało...
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
może po prostu miałeś amortyzatory nowsze czy coś takiego. Pomierz sobie szpary miedzy kołami, a błotnikami i spróbuj porównać do wartości które napisałem. U mnie się za bardzo nie sugeruj tylko "na oko" bo pakiet też swoje optycznie zmienia.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
matthies napisał(a): pakiet też swoje optycznie zmienia.
Otóż to.
Komu przeszkadza wyżej sterczący dziób w M6, to alternatywą są sprężyny Vogtland
z obniżeniem: -40mm przód/-25tył.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Pawko ma bez soczewek (przynajmniej miał). A u siebie mam ori soczewki w miejscach halogenów i LEDy Cree 5W/szt. H3
Zastanawiam się nad zmianą felg na 18".
Co myślicie o takich? Zrobiłem mało profesjonalne VT. Zawsze mi się podobały pięcio-ramienne, ale ciekawe jak na żywo prezentowałyby się takie szprychowe.
Co myślicie o takich? Zrobiłem mało profesjonalne VT. Zawsze mi się podobały pięcio-ramienne, ale ciekawe jak na żywo prezentowałyby się takie szprychowe.
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
dobra szprycha była by fantastyczna wg mnie, ale nie taka co założyłeś. Tutaj masz jakby pięć dwuramiennych szprych na przemian z pojedynczymi, a gdybyś znalazł takie prawdziwe pojedyncze, wtedy uważam efekt kozak.
Coś w ten deseń:
Coś w ten deseń:
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Pawko_6 napisał(a):Co myślicie o takich?
Szczerze, to nie powala ten model felg. Myślę, że na felach od Rexa wyglądałaby dużo lepiej. Szprycha w GG jakoś mi nie podchodzi... Ale oczywiście rób tak, żebyś Ty miał radochę, jak będziesz ją oglądał
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
No właśnie od Rxa mi się marzą, ale myślałem że ktoś mnie przekona na te, w tej chwili są w bardzo promocyjnej cenie w ASO.
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
W weekend szóstka w końcu doczekała się renowacji reflektorów, czyszczenie, kolejna nowa wersja świateł dziennych i przy okazji długo oczekiwane malowanie na czarny mat chromowanych środków.
Na dniach opisze jak zrobiłem światła dzienne bo wiele osób mnie o to pytało.
Czekam jeszcze na nowe żarniki Philipsa o barwie 5000K.
Renowację soczewek polecam wszystkim, były bardzo brudne, jest mega różnica w nocy, aż się nie spodziewałem takiego efektu na plus.
Na dniach opisze jak zrobiłem światła dzienne bo wiele osób mnie o to pytało.
Czekam jeszcze na nowe żarniki Philipsa o barwie 5000K.
Renowację soczewek polecam wszystkim, były bardzo brudne, jest mega różnica w nocy, aż się nie spodziewałem takiego efektu na plus.
Ostatnio edytowano 28 lip 2013, 16:04 przez Pawko_6, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
ja myślę, że chodzi o regenerację, taką jaka jest przedstawiona w wątku:
viewtopic.php?f=409&t=62193&hilit=czyszczenie+soczewek
viewtopic.php?f=409&t=62193&hilit=czyszczenie+soczewek
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
pasuje jej ten kolorek lamp
Witam ponownie,
tak jak obiecałem napiszę parę słów na temat modyfikacji.
Zacznijmy od początku, a właściwie od rozklejania lamp bo myślę że prawie każdy poradzi sobie z wyjęciem lamp z auta, a jeśli nie to lepiej żeby się za dalsze kroki nie zabierał
Lampy faktycznie bardzo łatwo "rozpołowić" nawet nie trzeba ich wkładać do piekarnika, w moim przypadku wystarczyło podgrzać suszarką – i dobrze bo do piekarnika nawet się nie mieszczą
Po rozebraniu przyszedł czas na mycie i ogólne czyszczenie.
Przestroga dla osób które nie chcą malować środków, chrom którymi są one pokryte, bardzo łatwo schodzi podczas mechanicznego mycia, wystarczy mocniej przycisnąć i chrom się zmywa, bardzo łatwo go uszkodzić.
Na zdjęciu poniżej widać żarówki które zastosowałem do jazdy dziennej.
Są to zwykłe żarówki LEDowe do szaflek kuchennych, są przystosowane na 12V, mają w środku odpowiednie stabilizatory przez co nie przeszkadza im wyższe napięcie po odpaleniu auta. Wybór żarówek jest dość spory, ja wybrałem te które dają najwięcej światła, moje mają 170lm jedna i barwa zimna, bardzo dobrze są widoczne w dzień. Oczywiście taka modyfikacja nie ma homologacji więc montujemy to na własną odpowiedzialność, "niebiescy" mogą się przyczepić, jeśli się znają, ale przy obecnych różnego rodzaju świateł dziennych myślę że nie będzie problemu, nie są tak wyczuleni jak kiedyś.
Największy plus tych żarówek jest taki że są gotowe do montażu nie trzeba nic robić tylko odpowiednio podłączyć, co do żywotności, czas pokaże, zawsze można je zastąpić innymi. Cena ok 30zł sztuka.
Pora na soczewki od świateł mijania, lampy nigdy nie były wymieniane więc mają już sporo lat eksploatacji za sobą, soczewka miała dość gruby nalot czegoś w rodzaju kurzu i to z obu stron, wszystko bardzo łatwo wyczyścić zwykłym płynem do szyb.
Na odbłyśniku też spora warstwa kurzu, jednak podobnie jak w przypadku chromowanych środków trzeba bardzo uważać, bo chrom bardzo łatwo zmyć razem z kurzem.
Środki malowałem zwykłą farbą czarny mat do plastików, dwie warstwy, po wcześniejszym delikatnym zmatowieniu.
Polecam cały zabieg szczególnie jeśli chodzi o czyszczenie, światła jest dużo, dużo więcej niż do tej pory, nie spodziewałem się aż takiej zmiany, poza tym linie odcięcia strumienia światła są bardzo ostre i wyraźne.
tak jak obiecałem napiszę parę słów na temat modyfikacji.
Zacznijmy od początku, a właściwie od rozklejania lamp bo myślę że prawie każdy poradzi sobie z wyjęciem lamp z auta, a jeśli nie to lepiej żeby się za dalsze kroki nie zabierał
Lampy faktycznie bardzo łatwo "rozpołowić" nawet nie trzeba ich wkładać do piekarnika, w moim przypadku wystarczyło podgrzać suszarką – i dobrze bo do piekarnika nawet się nie mieszczą
Po rozebraniu przyszedł czas na mycie i ogólne czyszczenie.
Przestroga dla osób które nie chcą malować środków, chrom którymi są one pokryte, bardzo łatwo schodzi podczas mechanicznego mycia, wystarczy mocniej przycisnąć i chrom się zmywa, bardzo łatwo go uszkodzić.
Na zdjęciu poniżej widać żarówki które zastosowałem do jazdy dziennej.
Są to zwykłe żarówki LEDowe do szaflek kuchennych, są przystosowane na 12V, mają w środku odpowiednie stabilizatory przez co nie przeszkadza im wyższe napięcie po odpaleniu auta. Wybór żarówek jest dość spory, ja wybrałem te które dają najwięcej światła, moje mają 170lm jedna i barwa zimna, bardzo dobrze są widoczne w dzień. Oczywiście taka modyfikacja nie ma homologacji więc montujemy to na własną odpowiedzialność, "niebiescy" mogą się przyczepić, jeśli się znają, ale przy obecnych różnego rodzaju świateł dziennych myślę że nie będzie problemu, nie są tak wyczuleni jak kiedyś.
Największy plus tych żarówek jest taki że są gotowe do montażu nie trzeba nic robić tylko odpowiednio podłączyć, co do żywotności, czas pokaże, zawsze można je zastąpić innymi. Cena ok 30zł sztuka.
Pora na soczewki od świateł mijania, lampy nigdy nie były wymieniane więc mają już sporo lat eksploatacji za sobą, soczewka miała dość gruby nalot czegoś w rodzaju kurzu i to z obu stron, wszystko bardzo łatwo wyczyścić zwykłym płynem do szyb.
Na odbłyśniku też spora warstwa kurzu, jednak podobnie jak w przypadku chromowanych środków trzeba bardzo uważać, bo chrom bardzo łatwo zmyć razem z kurzem.
Środki malowałem zwykłą farbą czarny mat do plastików, dwie warstwy, po wcześniejszym delikatnym zmatowieniu.
Polecam cały zabieg szczególnie jeśli chodzi o czyszczenie, światła jest dużo, dużo więcej niż do tej pory, nie spodziewałem się aż takiej zmiany, poza tym linie odcięcia strumienia światła są bardzo ostre i wyraźne.
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
Good job! Ja też mam zamiar wyczyścić soczewki ale do tej pory zabierałem się do tego jak pies do jeża. Skoro piszesz, że nie ma w tym nic trudnego to ja też tak zrobię jak będę wymieniać zderzak. Napisz jeszcze jakiego specyfiku użyłeś do sklejenia lamp.
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości