Mazda6 Top GG L3 '03 EU – [ black tail lights ]
zygmunt81 napisał(a):Witam!!! Czy mógłby mi ktoś podpowiedziec gdzie podłączyc światła ledowe.Chodzi mi o zapłon.
Dziękuję z góry.
Takie pytania do do działu GG/GY lub elektryki to jest temat samochodu Mazda 6 GG L3 Top '03 EU,a nie wątek z poradami...
[/url]
- Od: 27 sty 2011, 21:57
- Posty: 179
- Skąd: Wrocław
- Auto: Była:
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C 136KM ;
Jest:
Mazda 6 '08 GY
2.0 LF 147KM AT
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C CITD 121KM ;
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
Bo szóstka w serii tak wysoko stoi ze po obniżeniu 3cm dopiero zaczyna wyglądać jak samochód :-D i aż tak w oczy się nie rzuca.
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
Kilkumiesięczne śledzenie znanego portalu aukcyjnego i nareszcie są... wymarzone fotele skórzane
Ostatnio edytowano 31 maja 2012, 10:31 przez Pawko_6, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
Gratuluje wyglada extra. Swoja droga tak samo sie cieszylem jak male dziecko jak udalo mi sie trafic praktycznie nowe fotele a teraz siedze i szukam foteli od REXA hehe.
Nie masz wrazienia ze muzyka lepiej teraz gra ?
Nie masz wrazienia ze muzyka lepiej teraz gra ?
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
Kupiłem za 600 plus przesyłka :–) fotele są od wersji UK i trochę miałem roboty z przystosowaniem do wersji z kierownicą po "normalnej"stronie, ale było warto.
Audio gra zupełnie inaczej, jest więcej wysokich tonów i z miejsca kierowcy słychać tylne głośniki co mi za bardzo nie odpowiada i musiałem korygować ustawienia audio.
Ogólnie jestem zadowolony :–)
Audio gra zupełnie inaczej, jest więcej wysokich tonów i z miejsca kierowcy słychać tylne głośniki co mi za bardzo nie odpowiada i musiałem korygować ustawienia audio.
Ogólnie jestem zadowolony :–)
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
Wiosenna aura i potrzeba odreagowania stresu dnia codziennego skłoniła mnie wczoraj do zajęcia się lakierem mojej mazdy.
Jakieś 2 godzinki "tarcia" i efekt cieszy oko. Zdjęcia robione telefonem.
Długie oczekiwanie na cieplejsze dni przyniosły sporo nowych pomysłów, które wkrótce rozkwitną wraz z nadejściem wiosny.
Jakieś 2 godzinki "tarcia" i efekt cieszy oko. Zdjęcia robione telefonem.
Długie oczekiwanie na cieplejsze dni przyniosły sporo nowych pomysłów, które wkrótce rozkwitną wraz z nadejściem wiosny.
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
2 godzinki to chyba tylko mycie plukanie i suszenie :p mnie czeka ta sama misja ale musze znalesc dzien wolnego
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
a ja podpytam o wrażenia z użytkowania Eibach Pro Kit – zastanawiam się nad nim ale mam obawy co do tego jak się zachowuje przy sporym załadunku. Podobno bywa problem już przy czterech osobach dorosłych a u mnie wypad wakacyjny to 5 pasażerów (4 dorosłych i jedno dziecko) i pełny bagażnik (a do tego trasy przeważnie wymagające ). Masz standardowe amortyzatory czy jakieś sportowe? Jak wrażenia z jazdy? Jak przy dużym obciążeniu? Jakieś problemy z zjazdami/podjazdami/garbami/dziurami? Jak po zimie przy 15" felgach i naszych jakże zadbanych drogach, na bieżąco odśnieżanych? Bo zestaw mam praktycznie identyczny (17" felgi Mazdy i 15" stalówki na zimę)
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
Sytuacja jest trochę skomplikowana... ponieważ w mojej szóstce przód stał dużo wyżej niż tył (odległość między kołem a błotnikiem z przodu była dużo większa) zdecydowałem się na próbę zmienić tylko przednie sprężyny na Eibach + prawie nowe, seryjne amortyzatory i w końcu przód i tył samochodu jest idealnie równy, bałem się, że samochód zacznie dziwnie się zachowywać będzie nieprzewidywalny, niestabilny, ale nic podobnego nie zauważyłem, nawet prze ekstremalnej jeździe, więc zostało tak do dziś, czyli już prawie rok.
Jeździ się super, bałem się, że będzie twardo, ale komfort jest praktycznie jak przy seryjnych sprężynach.
Przy pełnym obciążeniu nic nie haczy, ale z tyłu mam serie więc może dlatego.
Z przodem jest gorzej, trzeba uważać, pod większość krawężników nie podjedziesz bo kończy się to obcierką zderzaka, tak samo jest ze śniegiem, trochę większa ilość wzięta między koła zahacza o osłonę pod silnikiem. Trzeba o tym wszystkim pamiętać.
Poza tym jestem bardzo zadowolony, auto wygląda dużo lepiej i znacznie lepiej się prowadzi a z tymi mankamentami, które opisałem da się żyć.
Planuję wymianę tylnych amortyzatorów, może wtedy na próbę założę też Eibach'a.
Jeździ się super, bałem się, że będzie twardo, ale komfort jest praktycznie jak przy seryjnych sprężynach.
Przy pełnym obciążeniu nic nie haczy, ale z tyłu mam serie więc może dlatego.
Z przodem jest gorzej, trzeba uważać, pod większość krawężników nie podjedziesz bo kończy się to obcierką zderzaka, tak samo jest ze śniegiem, trochę większa ilość wzięta między koła zahacza o osłonę pod silnikiem. Trzeba o tym wszystkim pamiętać.
Poza tym jestem bardzo zadowolony, auto wygląda dużo lepiej i znacznie lepiej się prowadzi a z tymi mankamentami, które opisałem da się żyć.
Planuję wymianę tylnych amortyzatorów, może wtedy na próbę założę też Eibach'a.
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
ale tak jest w każdej 6'tce (poza MPS chyba) i to nie przód stoi wyżej a nadkole z przodu jest wyżej wycięte niż to z tyłu chyba, że różnica była jeszcze większa ale z tego co widzę po zdjęciach to prezentowała się normalnie. W każdym razie dzięki za info szukam dalej kogoś, kto użytkuje Eibacha na obu osiach bo przy obciążeniu to jednak tył siada (no i ze względu właśnie na niżej wycięte nadkole tu może być więcej problemów)Pawko_6 napisał(a):w mojej szóstce przód stał dużo wyżej niż tył (odległość między kołem a błotnikiem z przodu była dużo większa)
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
Weelkoo napisał(a):szukam dalej kogoś, kto użytkuje Eibacha na obu osiach bo przy obciążeniu to jednak tył siada (no i ze względu właśnie na niżej wycięte nadkole tu może być więcej problemów)
Zagadaj z matthiesem. On ma i to w kombi, więc pewnie coś będzie mógł powiedzieć na ten temat.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
zgadza się mam, ale jeździłem w max 4 dorosłych + może jakieś max 100 kg załadunku. Nie wiem zatem jak by się madzia zachowywała przy jakimś mega obciążeniu, ale mogę powiedzieć, że jest bardzo dobrze, albowiem niektóre poprzeczne nierówności w corolli jak przelatywałem to słyszałem, że koło obcierało nadkole, a w M6 tego nie doświadczam, pomimo że prześwit jest jakieś 4-5 cm niższy nic w corolli. Uważam że śmiało można obniżać również tył. Wrażenia komfortu również eleganckie, czuć nierówności, ale nie w sposób żeby wybijało zęby, nie jest po prostu twardo jak na drewnianym klocku.
Optycznie, zapraszam pod link pod avatarem =====>
Dopisano 26 mar 2013, 20:00:
aha, jeszcze do pawko – ja też mam nawet w tej chwili z tyłu rzekomo mniejszy prześwit niż z przodu, ale to jest tak jak weelkoo napisał, to tylko wycięcie większe. Mam w szwajcarskim dowodzie taki wpis (przetłumaczone na polski):
przy czym to drugie, to nie wiem o co chodzi a różnica pewnie wynika z fabrycznego dostosowania auta do tego, że przednia oś jest skrętna i koło mogłoby ocierać.
Optycznie, zapraszam pod link pod avatarem =====>
Dopisano 26 mar 2013, 20:00:
aha, jeszcze do pawko – ja też mam nawet w tej chwili z tyłu rzekomo mniejszy prześwit niż z przodu, ale to jest tak jak weelkoo napisał, to tylko wycięcie większe. Mam w szwajcarskim dowodzie taki wpis (przetłumaczone na polski):
odstęp środek koła-krawędź błotnika
– przód 350mm
– tył 340mm
kolor czarny:
– przód: 11 5500.401 VA
– tył: 11 5500.402 HA
przy czym to drugie, to nie wiem o co chodzi a różnica pewnie wynika z fabrycznego dostosowania auta do tego, że przednia oś jest skrętna i koło mogłoby ocierać.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości