Strona 1 z 5

Mazda6 GY RF 2004r. 2,0l MZR-CD -124 KM 333NM Carbon Air Intake 1PL

PostNapisane: 2 sty 2012, 16:25
przez Raflo
Witam wszystkich forumowiczów od niedługiego czasu posiadam mazdę 6 z 2004 roku autko sprowadziłem z Holandii gdzie obecnie pracuje, jest to moja druga mazda która posiadam aczkolwiek obecnie to moje 15 autko i raczej dłużej zagości u mnie w rodzinie niż jego przednicy .Autko sprawuje się rewelacyjnie i nie ma do niego żadnych zastrzeżeń jestem pewien ze to był mój dobry wybór którego nie będę żałował:) Nie pozostaje mi nic innego jak coś napisać o autku:)
MODEL: MAZDA 6 Sportback z 2004 roku. Przebieg wg licznika 233 tyś km.
SILNIK: MZR-CD 2.0
UKŁAD DOLOTOWY: Turbo Works Carbon Air intake
UKŁAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA:
– el.szyby
– el.lusterka
– wspomaganie kierownicy
– klimatronic
– abs
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE:
OEM 16 cali i gumy 205/55/r16
UKŁAD HAMULCOWY: seria
BODY KIT: seria
ŚRODEK: seria
AUDIO: seria
MOC: 124KM i 333NM (seria 121km i 310nm)
PLANY:
Strojenie,
Jakieś dobre fele 17 lub 18 cali
Gwint H&R lub mala gleba -30mm
Foto w obuwiu letnim:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Foto w obuwiu zimowym:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Mazda 6 GY 2004r. 2,0l MZR-CD -121 KM

PostNapisane: 2 sty 2012, 20:15
przez kuki1904
witam
fajna sztuka
moj kolorek tylko z tym ze ja bez kombi :P
szerokosci zycze <spoko>

Re: Mazda 6 GY 2004r. 2,0l MZR-CD -121 KM

PostNapisane: 2 sty 2012, 21:54
przez Raflo
dziękuje bardzo też mam nadzieje że autko będzie slużyć dlugo pozdrawiam :)

Re: Mazda 6 GY 2004r. 2,0l MZR-CD -121 KM

PostNapisane: 2 sty 2012, 22:03
przez kuki1904
a ta srebrna rura to tylko nakladka :] czy cos konkretnego ??

PostNapisane: 2 sty 2012, 22:56
przez skiba31
Bardzo ładna.
Kiedyś taką samą miałem.
Życzę bez awaryjnej jazdy.

PostNapisane: 2 sty 2012, 23:29
przez Raflo
kuki1904 napisał(a):a ta srebrna rura to tylko nakladka :] czy cos konkretnego ??


tylko dedykowana nakladka aczkolwiek z checiom zamienil bym ja na koncowy tlumik ultera lub remusa :) srebringiem tez bym nie pogardzil :P

Re: Mazda 6 GY 2004r. 2,0l MZR-CD -121 KM

PostNapisane: 3 sty 2012, 00:55
przez Karol
Dobre tablice hehe hahaha

szerokosci zycze <spoko>

Re: Mazda 6 GY 2004r. 2,0l MZR-CD -121 KM

PostNapisane: 3 sty 2012, 23:40
przez Raflo
Dziś zakupilem orginalne filtry a mianowicie chodzi o filtry oleju,powietrza i kabinowy jutro tylko pozostal mi do kupienia filtr paliwa z tego wzgledu ze nie mieli go na stanie ,kupilem rowniez olej Mobil 1 5W-50 Rally Formula i jutro wymianiam wszystko :)
Obrazek
Obrazek
Mam takie pytanie wymianial ktos juz moze w takiej mazdzie jaka ja posiadam filtr kabinowy ? prosze o porade i pomoc pozdrawiam

PostNapisane: 4 sty 2012, 12:50
przez George_7
Otwierasz po stronie pasażera schowek, naciskasz go z dwóch stron do środka i ciągniesz na dół żeby te żabki/bolce zeskoczyły gdy zeskoczą, muszisz jeszcze odpiąć taki plastikowy kołeczek z prawej strony i wtedy juz schowek jest odpięty. Za schowkiem masz mała klapke i tam masz filtr kabinowy. Pozdro <spoko>

Re: Mazda 6 GY 2004r. 2,0l MZR-CD -121 KM

PostNapisane: 4 sty 2012, 13:39
przez Raflo
Dziękuje za pomoc już to właśnie zrobiłem :) wymieniłem filtr powietrza oraz kabinowy paliwa(BOSCH),olej oraz filtr oleju autko od razu lepiej śmiga :D

Re: Mazda 6 GY 2004r. 2,0l MZR-CD -121 KM

PostNapisane: 17 sty 2012, 22:31
przez Raflo
Od jakiegoś czasu chodzi mi po glowie podniesienie mocy silnika w mojej mazdzie posiadam silnik 2.0 121km DIsel i mam do was koledzy pytanie co wybrac czy iść w storne BOXA czy lepiej Wgrac program tzw (CHIP TUNING) lub tez metoda z OPORNIKAMI ? co mi radzicie ktora z opcji bedzie naj rozsądniejsza i nie wplynie zbytnio na zuzycie podzespolow jak i żywotność silnika nie ukrywam ze odpowiedzi od osob ktore juz maja tego typu rozwiazania zastosowane w swoich mazdach oczywiscie chodzi mi o ten konkretny model auta i sinika chcial bym dowiedziec sie jak najweicej mam nadzieje że mi w tym pomożecie pozdrawiam :)

Re: Mazda 6 GY 2004r. 2,0l MZR-CD -121 KM

PostNapisane: 29 lut 2012, 21:10
przez Raflo
mam problem a mianowicie w mojej mazdzie 6 2.0 MZR-CD RF5C 121KM wcześniej jakies 1,5 miesiąca temu żona zalała kiepska ropę i autko jej szarpało nie chciało jechać czasami po opaleniu autko gasło podczas jazdy gdy były wysokie mrozy -20 stopni. Po ustąpieniu wysokich mrozów autko pali normalnie nic nie szarpie po prostu ideał nawet przy troszku wyższym mrozie powiedzmy – 10stopni, dodam że w aucie 1,5 miesiąca temu wymieniłem filtr oleju na orginalny ASO olej mobil 1 5W50 Rally Formula , filtr powietrza też orginalny filtr paliwa BOSCH,Dziś zalałem lepszą ropę " Zimowy DieselGold wzbogacony" , zalałem go cały bak .Po przejechaniu powiedzmy 3km wyskoczył mi check engine . Jaka jest tego przyczyna czy może ktoś się spotkał z takimi objawami co z tym zrobić czy jechać do serwisu mazdy czy wystarczy odłączyć akumulator na jakiś parę minut proszę o poradę z góry dziekuję pozdrawiam

PostNapisane: 1 mar 2012, 15:54
przez zemoj
To może być właśnie skutek zalania słabej jakości paliwa. Słyszałem już o kilku takich przypadkach. Te silniki są dość wrażliwe pod tym względem. Odłączenie akumulatora raczej nic nie pomoże. Możesz kupić coś takiego i kombinować sam:
http://allegro.pl/euroskan-2012-elm-327 ... 82358.html
Lub zgłosić się do ASO, gdzie podłączą Cię pod komputer.
powodzenia

PostNapisane: 1 mar 2012, 20:01
przez Raflo
zemoj napisał(a):To może być właśnie skutek zalania słabej jakości paliwa. Słyszałem już o kilku takich przypadkach. Te silniki są dość wrażliwe pod tym względem. Odłączenie akumulatora raczej nic nie pomoże. Możesz kupić coś takiego i kombinować sam:
http://allegro.pl/euroskan-2012-elm-327 ... 82358.html
Lub zgłosić się do ASO, gdzie podłączą Cię pod komputer.
powodzenia


Dziś odłączyłem akumulator na około godz czasu i błąd znikła autko pali i jeżdzi normalnie oby wszytko już było oki jutro mam kur ponad 100 kilometrowy wiec wszystko powinno wyjść dziękuje bardzo za porady pozdrawiam

PostNapisane: 1 mar 2012, 20:46
przez maselek
Raflo napisał(a):Dziś odłączyłem akumulator na około godz czasu i błąd znikła


Zgasła kontrolka, błąd nie znika od odłączonego aku <oczko>

PostNapisane: 1 mar 2012, 20:55
przez Raflo
maselek napisał(a):
Raflo napisał(a):Dziś odłączyłem akumulator na około godz czasu i błąd znikła


Zgasła kontrolka, błąd nie znika od odłączonego aku <oczko>


czyli w dalszym ciągu ten błąd jest tylko że kontrolka check engine już nie świeci tak mam to rozumieć ? :)

PostNapisane: 1 mar 2012, 23:07
przez Tomek6
Raflo napisał(a):olej mobil 1 5W50 Rally Formula


Dlaczego zdecydowałeś się na taką lepkość oleju? 5w50 jest sporo gęstszy niż zalecane 5w30.

PostNapisane: 1 mar 2012, 23:27
przez Radex
Tomek6 napisał(a):Dlaczego zdecydowałeś się na taką lepkość oleju? 5w50 jest sporo gęstszy niż zalecane 5w30.

nie powiedzialbym
Obrazek

PostNapisane: 2 mar 2012, 00:04
przez Tomek6
Radex, ta tabelka jest tutaj niezasadna. Tak ustawione sztywno ramy lepkości trochę nijak się mają do tego co zaleca Mazda dla Europy. Pytam kolegę, bo jestem ciekaw, dlaczego zdecydował się na 5w50. Być może zalał 5w50, bo taki olej był lany, ale warto przyobserwować silnik i jeśli nie pożera oleju ponad granice rozsądku, nie ma żadnych wycieków to nawet dla obniżenia kosztów eksploatacji (rzadszy olej będzie stawiał mniejsze opory co przekłada się na niższe spalanie) przy następnej wymianie ja pokusiłbym się o przejście niżej na 5w40.

P.S A tak poza tym chwali się koledze Raflo ta wymiana wszystkich filtrów i to jeszcze na OEM Mazdy <spoko>

Re: Mazda 6 GY 2004r. 2,0l MZR-CD -121 KM

PostNapisane: 2 mar 2012, 09:13
przez Raflo
dlaczego sie zdecydowalem na taki olej polecil mi go kolega z hurtowni podobno jest najlepszy z oleji mobila do deisla co do spalania oleju od wymiany jest zrobione ponad 1000km i nie zauwazylem zeby cos oleju bral. Staram sie dbac o autko i wymieniac wszystkie czesci lub plyny na najlepsze (ASO). Co do nastepnej wymiany oleju napewno zaleje 5W30 Taki jaki jest zalecany , jesli macie jakies pytania z checiom odpowiem na nie pozdrawiam