Mazda6 GY RF '05 2,0 MZR-CD 136KM AERO

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez dobrzyn22 » 14 kwi 2013, 09:30

Magoor napisał(a):Spalanie jest na bieżąco od początku. Średnia z 3 lat.

no to ładnie <spoko> u mnie taka średnia wynosi ok. 8 l (ale z pełnym webasto i DPF ) ;)
PZDR
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Magoor » 14 kwi 2013, 11:35

dobrzyn22 napisał(a):no to ładnie <spoko> u mnie taka średnia wynosi ok. 8 l (ale z pełnym webasto i DPF ) ;)
PZDR

Z webasto pełnym tej zimy wyszło raz 8,2 – ale to max. Najmniej w lecie – raz doszedłem z trasy do 4,97 ale jadąc tak na emeryta.
Obrazek
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2009, 00:29
Posty: 339 (0/3)
Skąd: Świdnik\Lublin
Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05

Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12

Postprzez mądry » 9 lis 2013, 18:39

Gratuluję autka, widać że dbane jest <spoko>
A i daj namiary na drogę na której zrobiłeś zdjęcie do konkursu bo chcę takie samo :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2009, 09:33
Posty: 637 (0/8)
Skąd: Kołbiel
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2.0 TD 121 KM,
Yamaha DT 125 32 KM

Postprzez Magoor » 10 kwi 2014, 16:23

O rany!! Rok już minął od mojego ostatniego postu tutaj. Czas uaktualnić.
Pierwszą stronę trochę uporządkowałem.
W najbliższym czasie chcę się uporać z rdzą na nadkolach. Od razu zmienić trochę wygląd, aby kolejne kilka lat się dobrze prezentował. Myślałem też nad zmianą koloru, ale w cenie to bym drugą taką mazdę obecnie kupił i mi się nie opłaci. A więc czas na lekki tuning optyczny. I felgi 17 też chcę. :)
Obrazek
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2009, 00:29
Posty: 339 (0/3)
Skąd: Świdnik\Lublin
Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05

Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12

Postprzez Magoor » 24 kwi 2014, 17:14

Jestem w trakcie kończenia uzgodnień przed zakupem pakietu do tuningu optycznego aero i felg 17 cali. Już miałem się umawiać na dniach do blacharza z nadkolami aby na początku maja były robione ale nie mogę się jej pozbyć.
Obecnie tak to wygląda.
IMG_2902a.jpg

IMG_2903a.jpg

IMG_2908a.jpg
Obrazek
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2009, 00:29
Posty: 339 (0/3)
Skąd: Świdnik\Lublin
Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05

Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12

Postprzez Socyopatic » 24 kwi 2014, 18:29

Magoor napisał(a): Myślałem też nad zmianą koloru, ale w cenie to bym drugą taką mazdę obecnie kupił i mi się nie opłaci.
ponad 10-12 tys za lakierowanie to chyba u mega naciągaczy :P Spora ale przecietna cena w profi zakładach to około 8 tys, co też jest dyskusyjne bo ja swoje poprzednie auto polakierowałem 100 kilometrow od Warszawy za 3,5 tys (lakier plus robota) ze zmiana koloru z zielonego na czarna perłe a było tak zrobione, że porownujac z chłopakami którzy mieli malowane za 8 tys naprawdę nie miałem się czego wstydzić ;) Co nie zmienia faktu, że jak ori lakier na reszcie auta jest w dobrym stanie to najsensowniej będzie zrobić tylko nadkola a reszte auta odswiezyc profi polerką.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Celin » 25 kwi 2014, 00:42

Magoor napisał(a):Obecnie tak to wygląda.

O kurde no to faktycznie lipa, współczuję. U mnie to przynajmniej na gołe oko ledwo co widać, ale i tak na czerwiec planuję oddać do lakiernika.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez rafałmazda » 25 kwi 2014, 13:17

ja na szczęście reperaturki mam już za sobą <oczko> ale i tak to nie koniec rdzy <oczy> przy okazji ładna Mazda <spoko>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Magoor » 25 kwi 2014, 23:12

Cały lakier poza kilkoma miejscami jest ok. Boję się, żeby nie różniło się za mocno od oryginału po pomalowaniu. Polerkę i cały sprzęt mam i sam po wszystkim jeszcze planuję zrobić lakier na pro, chociaż na srebrnym to i tak efektu takiego nie będzie jak na przykład na czerwonym czy jakimś ciemnym aucie.

Ale puki co to czekam do poniedziałku ponieważ auto u mechanika czeka na wtryski. Trzy niestety już nie dają rady. Klepały.
Obrazek
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2009, 00:29
Posty: 339 (0/3)
Skąd: Świdnik\Lublin
Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05

Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12

Postprzez bieski » 9 maja 2014, 22:11

Magoor napisał(a):Jestem w trakcie kończenia uzgodnień przed zakupem pakietu

No i pojechał...... Powodzenia w montażu <spoko>
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Magoor » 9 maja 2014, 23:44

Dzięki.
Pakiet już mam i radości co niemiara. Teraz tylko do domu musze dotrzeć w całości. Rolka od paska alternatora musi wytrzymać jeszcze 500 km w niedzielę. Niestety terkocze już strasznie. Potem powoli wszystkie modyfikacje wprowadzę w życie. Do końca maja modernizacje i naprawy a w czerwcu już tylko detailing.
Obrazek
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2009, 00:29
Posty: 339 (0/3)
Skąd: Świdnik\Lublin
Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05

Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12

Postprzez Magoor » 15 maja 2014, 18:46

Dziś odebrałem auto po naprawie. Dało radę na szczęście dojechać do domu. Wymienione sprzęgło alternatora na INA, do tego całe koło i regenerowany alternator bo już też nie domagał. Obecnie jest cisza. Wtryski też już są ok.

A w poniedziałek oddaję do blacharza/lakiernika. W przyszłą sobotę powinno być gotowe.

W przyszłym tygodniu powinny przyjść felgi 17'. Teraz tylko rozważania co do rozmiaru opon 215/50 czy 205/50.

I na początku czerwca montowanie całego pakietu na aucie i założenie butków. Ciekawe jak wyjdzie. Nie mam jeszcze pomysłu co wstawić w miejsce halogenów w zderzak pakietu sport, bo nie mam tam nic.
Obrazek
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2009, 00:29
Posty: 339 (0/3)
Skąd: Świdnik\Lublin
Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05

Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12

Postprzez matthies » 15 maja 2014, 19:11

215/50 piekielnie drogie więc odradzam ... w twojej sytuacji brałbym 205/55 albo 215/45

mam pytanie – skoro będziesz zakładać pakiet, jaką masz wizję na dzienne? Bo te od serii raczej nie podejdą, a raczej nie godzą by zagościć na pakietowym zderzaku :P
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Socyopatic » 15 maja 2014, 19:56

bierz 215, jak Cie stać na 50 albo będzie jakas okazja/promocja na ten rozmiar to jest on mega komfortowy przy 17. W innym wypadku bierz 45 i też będzie ok ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Magoor » 15 maja 2014, 23:09

I co do dziennych, tu leży pies pogrzebany. Nie mam wizji. Do sport nic nie pasuje. Zaślepki z samym otworem na halogen nie mam, a bez halogenów to ona sama "dziurawo" wygląda. Halogenu i tak nie wstawię bo u mnie do niczego się nie przyda, ani okrągłych dziennych led raczej też bo otwór musi pozostać bo to przecież ropka. Myślę coś pomyśleć z seryjną kratką ale nie wiem jeszcze jak ją wcisnąć bo nijak nie pasuje. Trochę kicha. <dupa>

Oponek 45 nie chcę, wolę 50 bo liczę na większy komfort. Do 205 cena mnie przekonuje ale nie wiem jak by było w użyciu.
Obrazek
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2009, 00:29
Posty: 339 (0/3)
Skąd: Świdnik\Lublin
Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05

Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12

Postprzez Socyopatic » 15 maja 2014, 23:33

205 do kombiaka imo sporo za wąsko. 215 jest już ok i jest to dobry ogolnie kompromis, ale teraz po dzisiejszej zmianie kół u siebie juz wiem, że do tej konkretnej budy w sensie stabilności najlepsze jest 225 ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Mandey » 16 maja 2014, 20:06

Obrazek

I już problem rozwiązany :P
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]

Obrazek Mazda 6 [2.5 MZR]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2012, 02:09
Posty: 1808 (21/23)
Skąd: Żory, PL
Auto: Mazda 6 [GH], 155 KM, 2.0 DISI, Rok prod.: 2011

Mazda 6 [GH], 170 KM, 2.5 MZR, Rok prod.: 2008

Postprzez matthies » 16 maja 2014, 20:57

tylko do 225 to już trzeba mieć się czym zdrowo odpychać ;)
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez bieski » 16 maja 2014, 22:26

i mieć za co wlewać <lol>
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Socyopatic » 16 maja 2014, 22:33

no fakt, trochę kuni trzeba mieć na taki walec :) dlatego pisałem że 215 to dobry kompromis ;) a że spali trochę wiecej, ja już przy ogolnym nie odczuwam i tak takiej drobnej roznicy :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy