Mazda6 GY RF '05 2,0 MZR-CD 136KM AERO
Jutro dam więcej fotek to zobaczycie co i jak. Trochę się pofalowała, ale taka miała być – no może trochę przesadziłem. Ja to samemu robiłem. Nie zdecydowałem się na obszywanie przez firmę, bo ceny mnie zdołowały. A chciałem początkowo pogrubić, obszyć na nowo skórą i dodać bicepsy na górze. W trakcie robienia (już chyba tak mam, że zmienia mi się koncepcja w trakcie ) postanowiłem polecieć po całości i obciąć na dole, dać bicepsy na dole i wyprofilować pod moje dłonie. I mi się udało. Leży idealnie. Czuję się jakbym siedział przy konsoli z kierownicą do gier. Trzymać ręce na kierownicy inaczej niż na za 10 druga lub za piętnaście trzecia jest po prostu nie wygodnie. Teraz same się tam układają. Do tego jest miękka w dotyku i ciepła. Firma na pewno zrobiłaby mi to lepiej ale jak na pierwszy raz na własne potrzeby jest super.
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
Rozumiem Cię w 100%
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Jeszcze kilka zdjęć tego jak wygląda kierownica teraz.
I porównanie ze starą.
I porównanie ze starą.
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
Dla mnie trochę za masywna, ale gratulacje pomysłu i tym bardziej wykonania, bo chciałbym mieć cierpliwość by obszywać samemu.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
No trochę przytłacza jak się wsiada. To też kwestia jak myślę przyzwyczajenia, bo te nasze oryginalnie są dość cienkie, co nawet jeden facet co obszywa to potwierdził. Mogłaby być ta moja trochę mniejsza, ale to było widać dopiero po obszyciu, bo tak to nic na to wskazywało. Następnym razem usunąłbym jednak oryginalną skórę całkowicie.
Teraz będę się brał za obszywanie gałki i mieszka. I aż się boję co mogę z tego wyczarować.
Teraz będę się brał za obszywanie gałki i mieszka. I aż się boję co mogę z tego wyczarować.
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
Całość 160 zł. Ale gdybym mądrzej się za wszystko brał to bym się zamknął w kwocie 60 – 70 złociszy, bo jednak trochę niepotrzebnych kosztów poniosłem. Najdroższa jest w tym wszystkim skóra, która i tak nie jest u mni typowo samochodową. Taka lepiej by wyglądała (koszt kawałka takiej skóry od ok 450 zł w górę bez większych ograniczeń). Teraz wiem, że użyłbym niektórych innych materiałów.
Czasowo trochę to mi zajęło. Nie robiłem tego na raz ale etapami z różnymi przerwami. Najdłużej trwa docinanie skóry. Myślę, że na spokojnie popołudniami jak się na tym ktoś nie zna to ok tygodnia trzeba poświęcić. W zakładach samo obszycie z pogrubieniem zajmuje ok 5 godzin ale oni korzystają z gotowych form i mają doświadczenie. Pełen zestaw jak w moim przypadku to zajmuje im od tygodnia do miesiąca.
Czasowo trochę to mi zajęło. Nie robiłem tego na raz ale etapami z różnymi przerwami. Najdłużej trwa docinanie skóry. Myślę, że na spokojnie popołudniami jak się na tym ktoś nie zna to ok tygodnia trzeba poświęcić. W zakładach samo obszycie z pogrubieniem zajmuje ok 5 godzin ale oni korzystają z gotowych form i mają doświadczenie. Pełen zestaw jak w moim przypadku to zajmuje im od tygodnia do miesiąca.
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
Ciekawy wzór szwu, u mnie szyte na krzyżyk. Napisz jeszcze jak ja pogrubiles.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Szew to jeden z prostszych do wykonania. Nie znam nazwy. Oryginalna jodełka sprawiała że skóra jakoś tak odstaje na zagięciach, była tam sztywna i mi przeszkadzała. Te ostre krawędzie były jednym z powodów zmiany skóry.
Pogrubiłem oklejając warstwą pianki 2 mm. Taką do nabycia w papierniczym. Dzięki temu jest miękka i ciepła.
Pogrubiłem oklejając warstwą pianki 2 mm. Taką do nabycia w papierniczym. Dzięki temu jest miękka i ciepła.
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
A nie bedze efektu ubijania się tej pianki pod skórą?
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Mi to kojarzy się z tymi kierownicami w galeriach handlowach z automatami do ścigania się albo z jakąś kierownicą do grania. Szacun za pomysł i wkład pracy, ale to również nie w moim stylu.
-
makmarc
Cudnie może nie wygląda ale się świetnie trzyma. Miało być lepiej ale chyba trochę jednak przesadziłem. Trzy rzeczy bym teraz w niej zrobił inaczej. I zrobię w następnej kierownicy bo wiem jaki efekt chcę osiągnąć i mi się to podoba i wiem już jak. Mój eksperyment się powiódł. Już mnie nie dziwi jej wygląd, bo się trochę przyzwyczajam. W weekend będę walczył z mieszkiem i gałką.
Czy może ktoś wie jak się ściąga ten element obszyty skórą z ręcznego, bo nie mogę się do niego dobrać?
Czy może ktoś wie jak się ściąga ten element obszyty skórą z ręcznego, bo nie mogę się do niego dobrać?
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
Magoor napisał(a):Czy może ktoś wie jak się ściąga ten element obszyty skórą z ręcznego, bo nie mogę się do niego dobrać?
Trzeba dość dobrze podgrzać opalarką lub suszarką skórę, do tego stopnia a żeby było w rękach było to ciężko utrzymać. Potem siłowanie i kręcenie elementem w prawo w lewo, a na końcu w kierunku radia, aby klej puścił i zlazło dziadostwo
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Dziś w końcu skończyłem mieszek skórzany. I teraz kończę gałkę. Myślałem, żeby zrobić gałkę bez tych sreberek ale jednak pozostaną, bo tak mi łatwiej. Niestety z powodu braku skóry nie mogłem zrobić już ręcznego, ale na pewno zrobię. Teraz ciemno było i nie zrobiłem zdjęcia wnętrza, ale mam zdjęcie gałki jeszcze bez "górnego" sreberka.
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
Nooooo, wstydu nie ma Naprawdę wyszło nieźle
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Obszyj podlokietnik biała nicia to sie zamienimy bo ja mam czerwona i mi teraz nie pasuje do foteluf
-
WisniaUs
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości