Mazda6 GY RF-7J 2006r 2.0 121/147KM
dla mnie miód malyna
Sprzedam konsole środkową do M6 polift, z uszkodzonym Cd Bose, bez sterowników nawiewu
- Od: 21 mar 2011, 00:37
- Posty: 356
- Skąd: Southport, UK/ Inowrocław/Bydgoszcz , PL
- Auto: Mazda 6 2.0 TS2, 2005
Mazda 3 1.6 TS2, 2005
viewtopic.php?f=331&t=131055
dobrzyn22 napisał(a):Jako,że poprzednia końcówka wydechu zaginęła w tajemniczych okolicznościach ,postanowiłem zaopatrzyć się w inną-tym razem przykręcana na śrubę(poprzednia była na metalową opaskę).
No niestety – w Polsce najbezpieczniej mieć wspawaną. Też to przerabiałem w GF...
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
dobrzyn22 napisał(a):Czujniki od parktronica masz w planach pomalować? Wiem, że nie wszystkie można.
nie-od początku nie miałem takiego zamiaru.Po pierwsze,tak jak piszesz,nie wszystkie można.Po drugie,jak dla mnie-przy amatorskim malowaniu można"zaburzyć" dokładność takich czujników.A po trzecie jest spora możliwość złuszczania się farby po jakimś czasie...
Ogólnie nie wygląda to źle,dlatego zostawiam jak jest
też montowałem czujniki w swojej M., z wyglądu zresztą bardzo podobnej do Twojej, z tym, że ja pomalowałem te sondy sprayem – kolor może nie w 100% zgodny z kolorem oryginalnym nadwozia ale i tak trzeba się dobrze przyjrzeć żeby dostrzec różnicę. W zasadzie jest to niezauważalne.
Jeśli jednak chciałbyś się zdecydować na malowanie to w Twoim przypadku podłożyłbym karteczkę pod te sondy (jeśli delikatnie je złapiesz to możesz je wyciągnąć na 2-3 mm) i psiknął sprawyem 2-3 warstwy.
Ale zgodzę się, że to kwestia gustu – jeśli nie chcesz z tym nic robić to ok
- Od: 12 mar 2012, 18:01
- Posty: 9
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, GY, RF-7J, 2007r
Końcówka nawet fajnie pasuje do wyglądu tylu auta tak na marginesie dobry wybór jeśli chodzi o firme Ulter robią naprawdę dobre rzeczy, Co do czujników też zamierzam zamontować przydatna rzecz jest .Ogólnie autko twoje mi sie podoba widać że nie oszczędzasz na niego kasy powodzenia w dalszym modzeniu ,efekty pracy jak najbardziej na plus pozdro
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
- Od: 11 sie 2008, 12:22
- Posty: 123
- Skąd: Lublin/Huissen NL
- Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r
Jeśli jednak chciałbyś się zdecydować na malowanie
Jednak zmienię zdanie i chyba się zdecyduję...ory farba(czarna) łuszczy się po zimie na 2 czujnikach ...to jest taki"impuls motywacyjny"dla mnie
tak na marginesie dobry wybór jeśli chodzi o firme Ulter
jak poczytasz na forum, to opinie znajdziesz skrajnie odmienne Na razie,póki co-nie mogę narzekać
Ogólnie autko twoje mi sie podoba widać że nie oszczędzasz na niego kasy powodzenia w dalszym modzeniu ,efekty pracy jak najbardziej na plus
dzięki
PS. już na montaż czekają siłowniki maski-bezpośrednio z Tajwanu
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
I są siłowniki zamontowane niestety nie są pomyślane idealnie...Z prostego powodu-pasują tylko do skrajnych śrub na masce(bliżej zawiasów),co niepotrzebnie obciążać będzie same zawiasy.
Wystarczyło by,żeby "kulka" montowana na nadkolu była skierowana w bok, a nie w górę-przez to ograniczone jest odchylanie siłownika.
Temat do ogarnięcia na później(wystarczy pomyśleć nad małym kątowniczkiem i w niego wkręcić"kulkę" od boku)
Ale przyznać trzeba, że po samym montażu wszystko wygląda dobrze.
Maska otwiera się wyżej,niż oparta na pręcie(pałąku ). Nieco powyżej "połowy drogi" otwierania maska potrafi już utrzymać się sama. Następnie podnosi się płynnie,bez szarpnięć i gwałtownego hamowania na końcu.
Ogólnie siłowniki wydają się mieć dobrze "wyważoną" siłę(nigdzie nie jest podane jaką), a sam montaż jest b.prosty.Koszt- ok.150zł
więcej zdjęć wstawię później
Wystarczyło by,żeby "kulka" montowana na nadkolu była skierowana w bok, a nie w górę-przez to ograniczone jest odchylanie siłownika.
Temat do ogarnięcia na później(wystarczy pomyśleć nad małym kątowniczkiem i w niego wkręcić"kulkę" od boku)
Ale przyznać trzeba, że po samym montażu wszystko wygląda dobrze.
Maska otwiera się wyżej,niż oparta na pręcie(pałąku ). Nieco powyżej "połowy drogi" otwierania maska potrafi już utrzymać się sama. Następnie podnosi się płynnie,bez szarpnięć i gwałtownego hamowania na końcu.
Ogólnie siłowniki wydają się mieć dobrze "wyważoną" siłę(nigdzie nie jest podane jaką), a sam montaż jest b.prosty.Koszt- ok.150zł
więcej zdjęć wstawię później
Ostatnio edytowano 15 mar 2012, 15:09 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 6 razy
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Chce to!!!!!
Sprzedam konsole środkową do M6 polift, z uszkodzonym Cd Bose, bez sterowników nawiewu
- Od: 21 mar 2011, 00:37
- Posty: 356
- Skąd: Southport, UK/ Inowrocław/Bydgoszcz , PL
- Auto: Mazda 6 2.0 TS2, 2005
Mazda 3 1.6 TS2, 2005
viewtopic.php?f=331&t=131055
zakupione na ebay(przesyłka prosto z Tajwanu ).
Koszt ok. 150 zł całość
montaż bardzo prosty(jak zresztą widać na zdjęciach-kwestia odkręcenia 4 śrub...
Koszt ok. 150 zł całość
montaż bardzo prosty(jak zresztą widać na zdjęciach-kwestia odkręcenia 4 śrub...
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
masz od tego samego goscia co ja
tylko troszke inaczej wykonane (inne uchwyty)
ale prezentuja sie swietnie
tylko troszke inaczej wykonane (inne uchwyty)
ale prezentuja sie swietnie
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
zgadza się Wojtek-są od tego samego dostawcy
PS. tak jak pisałem wcześniej,uchwyty zostaną troszkę "stuningowane"(sposób montażu mi nie odpowiada w 100% ).W nadkolach zamontuję jakieś kątowniczki tak,aby siłownik sięgał dalej od zawiasu-relację zdam po zmianie
EDIT(25.03)
Próba zamontowania"po swojemu" została przeprowadzona-niestety bez sukcesu
Na wstawionych zdjęciach widać w czym rzecz Pozostało wrócić do wersji pierwotnej-czyli tak, jak przewidział producent
PS. tak jak pisałem wcześniej,uchwyty zostaną troszkę "stuningowane"(sposób montażu mi nie odpowiada w 100% ).W nadkolach zamontuję jakieś kątowniczki tak,aby siłownik sięgał dalej od zawiasu-relację zdam po zmianie
EDIT(25.03)
Próba zamontowania"po swojemu" została przeprowadzona-niestety bez sukcesu
Na wstawionych zdjęciach widać w czym rzecz Pozostało wrócić do wersji pierwotnej-czyli tak, jak przewidział producent
Ostatnio edytowano 25 mar 2012, 20:46 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
dzisiaj Madzia otrzymała nowiutki zestaw tarcze(Bosch)+klocki na tył(TRW)...Od zewnątrz stare tarcze wyglądały nieciekawie...ale dopiero jak zobaczyłem je od wewnętrznej strony to dopiero szok głębokie bruzdy,niejednolita powierzchnia,duże płaty odprysków...a ja się zastanawiałem dlaczego takie drgania były przy hamowaniu z większych prędkości
Zdjęcia wstawię później
A za niecały tydzień wymiana łożysk przednich-jedno już buczy konkretnie,a na drugim już też są luzy wyczuwalne,więc tylko kwestia czasu jakby też zaczęło hałasować.
PS. Jak ktoś kojarzy moje malowanie zacisków,to teraz na zdjęciu widać jak wygląda to po pewnym czasie(co prawda była to tylko 1 warstwa farby-nast. razem przyłożę się lepiej )
EDIT(23.03) – zdjęcia starych tarcz
EDIT(25.03)
To teraz dla kontrastu – nowe tarcze i klocki + zregenerowany i pomalowany zacisk:
Zdjęcia wstawię później
A za niecały tydzień wymiana łożysk przednich-jedno już buczy konkretnie,a na drugim już też są luzy wyczuwalne,więc tylko kwestia czasu jakby też zaczęło hałasować.
PS. Jak ktoś kojarzy moje malowanie zacisków,to teraz na zdjęciu widać jak wygląda to po pewnym czasie(co prawda była to tylko 1 warstwa farby-nast. razem przyłożę się lepiej )
EDIT(23.03) – zdjęcia starych tarcz
EDIT(25.03)
To teraz dla kontrastu – nowe tarcze i klocki + zregenerowany i pomalowany zacisk:
Ostatnio edytowano 29 mar 2012, 15:27 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Pogoda dopisuje więc kolejny mały modzik Zdjęcia, jak zawsze- robione telefonem, więc jakość "nie powala" ale co ma być widać, to widać
Lakier dorabiany w mieszalni na wzór oryginalnego(na karoserii)
Lakier dorabiany w mieszalni na wzór oryginalnego(na karoserii)
Ostatnio edytowano 28 mar 2012, 11:33 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Dla mnie bomba!!! Ja jakoś się zabrać za to nie moge, może dlatego że kochana Żonka mi wynajduje coś nowego do zrobienia w domu
Sprzedam konsole środkową do M6 polift, z uszkodzonym Cd Bose, bez sterowników nawiewu
- Od: 21 mar 2011, 00:37
- Posty: 356
- Skąd: Southport, UK/ Inowrocław/Bydgoszcz , PL
- Auto: Mazda 6 2.0 TS2, 2005
Mazda 3 1.6 TS2, 2005
viewtopic.php?f=331&t=131055
Dzisiaj Madzia dostała 2 nowe łożyska przednie (NTN) – wymiana przy przebiegu 130 tys km
Do tego doszły nowe tarcze i klocki przód
Do tego doszły nowe tarcze i klocki przód
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości