Mazda6 GY RF-7J 2006r 2.0 121/147KM

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez laba » 3 gru 2016, 18:22

Metalowa blaszka to przysłona, dzięki niej masz odcięcie światła i nie razi ludzi z przeciwka :) Mozesz na niej ustawić lampy pod ruch lewo lub prawo stronny.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2014, 18:14
Posty: 254 (0/4)
Skąd: Opolskie
Auto: Mazda 6 GY RF-5C 121KM '03

Postprzez Mr_Bartek » 3 gru 2016, 18:34

Akurat w GG/GY dzięki niej ustawia się strumień symetryczny/asymetryczny, a nie LHD/RHD.
Yesterday is history. Today is a gift. Tomorrow is a mystery.
Avatar użytkownika
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 12:44
Posty: 2646 (89/133)
Skąd: Poznań
Auto: Jest: ---
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez Atilla » 7 gru 2016, 07:09

Nie chodzi mi o przeslone ktora ustawia strumien swiatla, chodzi mi o ta blaszke z przed ostatniego zdj
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2015, 22:41
Posty: 118 (0/1)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6 GY 2004
2.3 166KM
Podtlenek LPG

Postprzez dobrzyn22 » 16 gru 2016, 15:28

Atilla napisał(a):Czy czysciles tez soczewke od srodka?

przeczyściłem również, ale trzeba ostrożnie bo nie jest to wygodnie czyścić.
generalnie po 10 latach syfu jako tako nie było, powiedzmy że delikatny nalot kurzu – tak bym to nazwał :P Mimo wszystko przy naszych świecących jak świeczki halogenach ma to znaczenie.

Dopisano 16 grudnia 2016, o 16:35:

Po kilku godzinach walki wymieniony kpl. rozrządu ( oryginał ) + sprzęgło alternatora ( piski po odpaleniu zimnego silnika ustały ) i pasek wielorowkowy (pewnie jescze by pociągnął, ale miał już sporo pęknięć pomiędzy rowkami).
Najwięcej problemów miałem z wyciągnięciem alternatora – trzeba kilka rzeczy poodkręcać i jeszcze jest ciasno. Bez wyciągnięcia niemożliwa jest wymiana jego rolki.
IMG_20161215_175114.jpg
IMG_20161215_202809.jpg
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 15:38
Posty: 4831 (16/53)
Skąd: Gdynia PL/Flekkefjord NO
Auto: Mazda6 '06r. 121/147
KM 2.0 mzr-cd

Postprzez dobrzyn22 » 14 cze 2018, 06:28

Ooo, widzę że dawno mnie tu nie było ;)
Ale jako że Moja M6 coraz bardziej się starzeje i zaczynają się pojawiać gdzieniegdzie rdzawe miejsca ( z którymi walczę ) to zdjęć będzie coraz mniej. Za to napiszę co zostało ostatnio zrobione, bo kilka wydatków było:

*Objawy:
nasilające się trzęsienie kierownicy przy hamowaniu( nieco ustawało po mocniejszym wciśnięciu; najbardziej dokuczliwe przy prędkościach poza miastowych ). Poprzednie tarcze przejeździły u mnie prawie 100 tys km !

Wymiana:
– kompletna regeneracja przednich zacisków ( tłoczki +prowadnice+ gumki )
– wymiana przednich tarcz + zaciski firmy Zimmermann

*Objawy:
nie działająca klimatyzacja. Wyciek w klasycznym dla M6 miejscu, czyli na łączeniu pod filtrem powietrza. Do tego mechanik stwierdził, że chłodnica klimy jest w kiepskim stanie – dotykając delikatnie lamelki sypały się jak pieprz.

-wymiana chłodnicy klimy – polska firma Termpol
-wymiana przewodu dolnego od klimy

*Objawy:
skrzypienie w podwoziu, szczególnie przy ruszaniu i hamowaniu. Słyszalne również przy kilkukrotnym, mocniejszym wciskaniu jednej strony maski.

Wymiana:
-wymiana wahaczy prostych dolnych

*Objawy:
częste, dość długie wypalanie filtra DPF ( co ok. 80km ), wysokie korekty w Forscan

Wymiana:
fabrycznie regenerowany wtryskiwacz


Po wymianie dużo rzadsze wypalania, wrażenie większej elastyczności, średnie spalanie zmniejszone z 7,8 do 7 ! ( na razie wyjeżdżony 1 bak )
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 15:38
Posty: 4831 (16/53)
Skąd: Gdynia PL/Flekkefjord NO
Auto: Mazda6 '06r. 121/147
KM 2.0 mzr-cd

Postprzez zemoj » 14 cze 2018, 12:35

Kurde, ale ty długo już jesteś z tym autem! Szacun ;)
z kropką nad z
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 21:12
Posty: 3110 (115/217)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC LF,

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30

Postprzez dobrzyn22 » 14 cze 2018, 13:01

<lol> <rotfl> póki rdza nas nie rozłączy <lol>
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 15:38
Posty: 4831 (16/53)
Skąd: Gdynia PL/Flekkefjord NO
Auto: Mazda6 '06r. 121/147
KM 2.0 mzr-cd

Postprzez zemoj » 14 cze 2018, 13:08

dobrzyn22 napisał(a):<lol> <rotfl> póki rdza nas nie rozłączy <lol>

w zdrowiu i w korozji<lol>
z kropką nad z
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 21:12
Posty: 3110 (115/217)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC LF,

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30

Postprzez dobrzyn22 » 21 cze 2018, 14:37

Jakby ostatnio było za mało wydatków – przy demontażu okazało się że druga rurka od klimy( dłuższa ) tez już się nadaje do wymiany...

Do tego nowy akumulator – ostatni Bosch wystarczył na ok. 5,5 roku. Teraz wybór padł na Duracell
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 15:38
Posty: 4831 (16/53)
Skąd: Gdynia PL/Flekkefjord NO
Auto: Mazda6 '06r. 121/147
KM 2.0 mzr-cd

Postprzez dobrzyn22 » 3 sie 2018, 06:25

no i po 12 latach przyszedł czas na wymianę wahaczy + łączników stabilizatorów – w sumie dobry wynik jak na nasze drogi ;)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 15:38
Posty: 4831 (16/53)
Skąd: Gdynia PL/Flekkefjord NO
Auto: Mazda6 '06r. 121/147
KM 2.0 mzr-cd

Postprzez MIRAS M6 » 6 sie 2018, 10:33

Bardzo dobry wynik. <spoko> Moja GY też ma przód dolne wymienione ale tył jeszcze mam cały ori a zrobione 386kkm.Czekam na ten moment kiedy któryś z tylnych wejdzie komuś w <dupa> w drugiej klasie bo to chyba prędzej nastąpi jak ich zuzycie hahaha
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 21:10
Posty: 1370 (93/35)
Skąd: OPOLE/BAD WIMPFEN
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 260 000
MAZDA 6 IMPRESSION (GY) 2.0 CITD RF5C 159KM 2004 r.
PRZEBIEG 390 000
przekazana żonie ASIA M6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Marwis i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy